quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:42 schreef Najra het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wat geld dan opzij gezet, voor wanneer er wat mindere tijden aanbreken.![]()
mwa, de mensenliefde en tederheis (wat liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
[..]
Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...
Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
[..]
Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
[..]
Luxe ? Waar zie je dat hij luxe wil/heeft/gebruikt ?
Dus omdat marokkanen nu fout aan het worden zijn moeten wij daar onder lijden. Z'n kinderen moeten gewoon voor hun vader zorgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
[..]
Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...
Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
[..]
Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
[..]
ff offtopic, wat is een 'hossig iemand'?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
I'm sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:56 schreef Najra het volgende:
Moest je daarvoor het hele bericht quoten?
Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Een moslim mag stelen van een ongelovige en bedriegen mag ook.
Op een paar anderen na, besprak ik alleen het ene geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:41 schreef Re het volgende:
behalve dit ene geval is het al bekend om hoeveel AOWers het gaat, hun gemiddelde lengte van werk in Nederland en gemiddelde lengte van hun uitkering. Ik vond conclusies trekken op een fout geval wat voorbarig
deel van een citaat:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:13 schreef Dildo het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.
Als dit waar is.......... Wat is dat een ontzettend kut geloof. Je moet juist met alle mensen in harmonie proberen samen te leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Een moslim mag stelen van een ongelovige en bedriegen mag ook.
Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islamquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
deel van een citaat:
1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);
Ik helemaal niks over joden gezegd, ik snap je nietquote:en wat is jouw bronnetje dat joden mogen liegen antisemiet!
Zal wel geen antwoord krijgen want je weet het vast niet.
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islam
[..]
Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchat
[NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws
Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:
[..]
Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
Daar zeg je nogal wat, kun je dat ergens op baseren ofschoon dat wel off-topic isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:
[..]
Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit landquote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.
Het zweverig gelul over doodhongeren als je niet fraudeert maakt een normaal denkend mens misselijk.
Ik ben een voorstander van dat alle uitkeringen waar ook kinderbijslag onder valt, alleen als het rechtspersoon in NL een vaste woon of verblijfplaats heeft wordt uitgekeerd.
Ik sluit me hierbij aan. Het enige nadeel als je uitkeringen geeft aan mensen in het buitenland is dat het geld dan niet wordt besteed in Nederland en dus een nadelige invloed zou kunnen hebben op de economie. Maar ik denk dat het zwarte geld dat makkelijk zou kunnen opvangen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit land
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
deel van een citaat:
1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);
en wat is jouw bronnetje dat joden mogen liegen antisemiet!
Zal wel geen antwoord krijgen want je weet het vast niet.
Kies er gerust 1.quote:Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Wat !!!!!!!!! ??? Denken die gasten dat ongelovigen geen mensen zijn ? Kijk die onmenselijkheid !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:
Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:
[..]
[..]
Kies er gerust 1.
Ach, het hypocrietje heeft weer wat te mekkerenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:
Antisemiet.
Het zijn niet mijn woorden, ik quote ze slechts. Je vroeg om bewijs, die leverde ik. Jouw 'bewijs' rommelt echter aan alle kanten, omdat het niet overeenkomstig je bewering is dat moslims mogen stelen van niet-moslims. Ik vraag jou waarom een auto 4 wielen heeft en jij zegt dat een koe uiers heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.
Antisemiet.
Weet je dat dit in Nedertland strafbaar is?
quote:Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Wat doe je nou moeilijk, het zijn gewoon versen 1 op 1vertaalt uit de Thorah. Zo denken Joden gewoon. Dat is hun visie, en jij verwijt de boodschapper in plaats van diegenen die dit prediken of naar deze versen leven. Echt kromquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
In de sites die jij aanhaalt wordt ook de holocast ontkend.
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
En mag ik die bron van jou vernemen.
Wedden dat het een islamitiese bron is!!!!!
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.
Antisemiet.
Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?quote:Weet je dat dit in Nederland strafbaar is?
De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
[..]
Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?
Lees onderstaande goed aub, Elgigante heeft gelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
In de sites die jij aanhaalt wordt ook de holocast ontkend.
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
En mag ik die bron van jou vernemen.
Wedden dat het een islamitiese bron is!!!!!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.
Dan kunnen we het weer binnenskaders houden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:51 schreef schatje het volgende:
Lionsguy18 kan niet reageren, heeft een ban.
Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet!![]()
Anyway, ik heb Nova niet gezien want ik zat in Marokko. Maar aan de hand van de posts hier kan ik wel een mening hierover vormen. Ten eerste moet het UWV een pak slaag krijgen, ten tweede moet die man een pak slaag krijgen. Heel kort, maar zeer krachtig nietwaar? Er is genoeg werk in Marokko, als je maar wilt en kunt. Het enige wat de mensen daar tegenhoudt om mee te gaan doen aan het opbouwen van Marokko is a) geldstroom uit het buitenland (geleverd door de Marokkanen hier) b) uitkeringen uit het buitenland en c) analfabetisme. Aan puntje C wordt hard gewerkt door de Marokkaanse overheid, punt B is gewoon iets waar de Nederlandse regering aan moet werken en punt A is niet op te lossen. Het is nonsens om te zeggen dat de mensen daar niets te doen hebben of niet voor een inkomen kunnen zorgen. Voorbeeld is simpel, mijn halfbroer: Had vroeger prakisch niets, is een klerenwinkel begonnen in Tanger, liep zeer goed, is gaan uitbreiden en heeft het nu gemaakt. Vrouw, kinderen, mooi appartementje, mooie mercedes etc. Hoe is hij zover gekomen? Simpel, dat is eigenlijk de kracht van "armoede": Je hebt een doel, geld verdienen, een inkomen hebben (dat stimuleert). Mensen met een uitkering zullen daarom minder snel gaan werken.
Goh, waar baseer je dat nu weer op??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet!.
No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequotequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!
Daar heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequote
Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Wat is er niet concreet aan:
a) wat versta je onder respect en inhumaniteit?
b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?
Wat moet er concreter?
Ik ga wel met hem in discussie, hij probeert zo goed en zo kwaad als het kan antwoord te geven en dat vind ik prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.
Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Wat is er niet concreet aan:
a) wat versta je onder respect en inhumaniteit?
b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?
Wat moet er concreter?
Ik heb van Mutant antwoord gekregen op een andere vraag.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.
Hallo. Ik mag toch wel mijn steun uitspreken aan de hier gebande lionsguy 18 ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
Net als de term fascisme. Gezien je sig. "Akkersloot lid van de anti-islam club. Zo ja . Fascisme is een donker goed".quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[anti-semiet]
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
Intussen gaat het topic nergens meer over, erg jammer..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Re het volgende:
hij blijft bezig
ik zie anders nog ontzettend veel puin erin staan. volgens mij heb je weer een beetje selectief geruimt. geeft niet hoor. mijn pet was toch al niet te hoog.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |