abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:44:21 #151
78918 SeLang
Black swans matter
pi_21180749
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:42 schreef Najra het volgende:

[..]

Hopelijk hebben ze wat geld dan opzij gezet, voor wanneer er wat mindere tijden aanbreken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_21180979
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
[..]

Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...

Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
[..]

Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
[..]

Luxe ? Waar zie je dat hij luxe wil/heeft/gebruikt ?

mwa, de mensenliefde en tederheis (wat lief ) houdt blijkbaar op als een homo in een homobar binnenloopt, maar geldt wel als een hetero een heterobar binnenloopt.
Werkelijk lachwekkend is het volgende...

"Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar". Sinds wanneer is diefstal en bedrog niet aanbevelingswaardig en afkeurend ipv pure oplichterij en wetsovertredend?

Maar ik begrijp uit jouw woorden dat wij deze man en zijn dorp moeten onderhouden, omdat de jongeren in dat dorp hun eigen families niet willen onderhouden?

De kliek van Saddam zal tegenwoordig ook iets vaker op een houtje moeten bijten, aangezien hun tegoeden zijn bevroren, is dat inhumaan?

Dus als de uitkering wordt stopgezet zal deze man direct omkomen van de honger (tesamen met het dorp) en hou je het UWV verantwoordelijk voor een massamoord ergens in Noordoost Marokkko?

Jij participeert immers ook in de individuele maatschappij, aangezien je een auto rijdt ipv dat je met de trein of de bus naar je werk gaat (fiets kan ook) en je hebt internet en waarschijnlijk gooi je ook nog weleens wat eten weg dat eigenlijk niet meer lekker is, maar nog niet bedorven.

Stem je SP/GL of PvdA?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:53:45 #153
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_21181005
quote:

[..]

Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
[..]

Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...

Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
[..]

Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
[..]

Dus omdat marokkanen nu fout aan het worden zijn moeten wij daar onder lijden. Z'n kinderen moeten gewoon voor hun vader zorgen.

Hij steelt (het is niet anders als stelen of frauderen) voor zichzelf en wat andere mensen hij steelt niet net genoeg om van rond te komen maar hij steelt een stuk meer en gezien zijn huis geeft hij het uit aan luxe. Dit is dus onacceptabel, een brood stelen kan , bakjes kaviaar niet.

Als er geen fraude was bansheeboy dan hadden er hier in Nederland veel lagere premies geweesd en daardoor zou er meer werk zijn voor andere mensen die nu in armoede leven. HIj steelt dus ook van mensen die het niet kunnen missen.
mai pen rai
pi_21181038
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

ff offtopic, wat is een 'hossig iemand'?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:56:16 #155
56951 Najra
---------------
pi_21181083
Moest je daarvoor het hele bericht quoten?
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_21182488
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:56 schreef Najra het volgende:
Moest je daarvoor het hele bericht quoten?
I'm sorry
Yeah baby Yeah!
pi_21182688
Een moslim mag stelen van een ongelovige en bedriegen mag ook.
Dus de marokkaan handelde vanuit zijn geloof.
De werkelijke debielen zitten bij de UVW die opgelegde regels niet uitvoeren.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_21183347
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:41:19 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21184142
behalve dit ene geval is het al bekend om hoeveel AOWers het gaat, hun gemiddelde lengte van werk in Nederland en gemiddelde lengte van hun uitkering. Ik vond conclusies trekken op een fout geval wat voorbarig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_21184633
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:41 schreef Re het volgende:
behalve dit ene geval is het al bekend om hoeveel AOWers het gaat, hun gemiddelde lengte van werk in Nederland en gemiddelde lengte van hun uitkering. Ik vond conclusies trekken op een fout geval wat voorbarig
Op een paar anderen na, besprak ik alleen het ene geval.
Ook frappant was de man die de vermoorde onschuld speelde omdat hij door het niet meer ontvangen van zijn uitkering zijn villa moest verkopen.
Wat had deze man het zwaar zeg!
Yeah baby Yeah!
pi_21189692
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:13 schreef Dildo het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.
deel van een citaat:

1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);

en wat is jouw bronnetje dat joden mogen liegen antisemiet!
Zal wel geen antwoord krijgen want je weet het vast niet.
pi_21193456
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Als dit waar is.......... Wat is dat een ontzettend kut geloof. Je moet juist met alle mensen in harmonie proberen samen te leven.
Islam
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:02:33 #163
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21194309
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

deel van een citaat:

1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);
Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islam
quote:
Ik helemaal niks over joden gezegd, ik snap je niet

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:06:33 #164
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_21194410
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islam
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:09:03 #165
13462 BansheeBoy
pi_21194475
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchat

[NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:14:53 #166
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_21194661
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchat

[NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws

Geen tijd! Moet m'n cv nog afmaken, leuke functie aangeboden gekregen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_21194887
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
pi_21199757
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:

[..]

Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.
Het zweverig gelul over doodhongeren als je niet fraudeert maakt een normaal denkend mens misselijk.

Ik ben een voorstander van dat alle uitkeringen waar ook kinderbijslag onder valt, alleen als het rechtspersoon in NL een vaste woon of verblijfplaats heeft wordt uitgekeerd.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 07:39:11 #169
13462 BansheeBoy
pi_21199884
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:

[..]

Daar zeg je nogal wat, kun je dat ergens op baseren ofschoon dat wel off-topic is

Iedereen môguh gewenst overigens

woensdag 11 augustus 2004 @ 08:41:02 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21200177
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 06:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.
Het zweverig gelul over doodhongeren als je niet fraudeert maakt een normaal denkend mens misselijk.

Ik ben een voorstander van dat alle uitkeringen waar ook kinderbijslag onder valt, alleen als het rechtspersoon in NL een vaste woon of verblijfplaats heeft wordt uitgekeerd.
ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit land
  woensdag 11 augustus 2004 @ 08:48:42 #171
13462 BansheeBoy
pi_21200214
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 08:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit land
Ik sluit me hierbij aan. Het enige nadeel als je uitkeringen geeft aan mensen in het buitenland is dat het geld dan niet wordt besteed in Nederland en dus een nadelige invloed zou kunnen hebben op de economie. Maar ik denk dat het zwarte geld dat makkelijk zou kunnen opvangen.

pi_21200406
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

deel van een citaat:

quote:
Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).

Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."

Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.

Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Kies er gerust 1.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 09:13:57 #173
13462 BansheeBoy
pi_21200457
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:

Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).

Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."

Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.

Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Wat !!!!!!!!! ??? Denken die gasten dat ongelovigen geen mensen zijn ? Kijk die onmenselijkheid !
Dit verklaart gelijk het gedrag van de "israeliërs" ten opzichte van de Palestijnen...

"Wat een Jood steelt van een ongelovige mag hij houden" :')

pi_21201003
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:

[..]

[..]

Kies er gerust 1.
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.
Antisemiet.
Weet je dat dit in Nedertland strafbaar is?
pi_21201053
de hoogte van de uitkering aanpassen aan de hoogte van de levens-standaard.........het is daar veel goedkoper,dus uitkering omlaag in vergelijk met de koopkracht van hier,ben je van al het gedonder af
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:05:12 #176
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_21201100
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:

Antisemiet.
Ach, het hypocrietje heeft weer wat te mekkeren
pi_21201125
quote:

[..]

Antisemiet.
Weet je dat dit in Nedertland strafbaar is?
Het zijn niet mijn woorden, ik quote ze slechts. Je vroeg om bewijs, die leverde ik. Jouw 'bewijs' rommelt echter aan alle kanten, omdat het niet overeenkomstig je bewering is dat moslims mogen stelen van niet-moslims. Ik vraag jou waarom een auto 4 wielen heeft en jij zegt dat een koe uiers heeft.
pi_21201149
In de sites die jij aanhaalt wordt ook de holocast ontkend.
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
En mag ik die bron van jou vernemen.
Wedden dat het een islamitiese bron is!!!!!
pi_21201299
Ik weet niet wie je denkt voor je te hebben, maar 1 de site die ik aanhaal is zeker niet islamitisch, ik zou eerder zeggen anti-islamitisch, en 2 waarom is iemand een jodenhater als hij enkel joodse bronnen quote?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:28:28 #180
13462 BansheeBoy
pi_21201398
quote:

quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
Wat doe je nou moeilijk, het zijn gewoon versen 1 op 1vertaalt uit de Thorah. Zo denken Joden gewoon. Dat is hun visie, en jij verwijt de boodschapper in plaats van diegenen die dit prediken of naar deze versen leven. Echt krom

woensdag 11 augustus 2004 @ 10:42:12 #181
13462 BansheeBoy
pi_21201606
quote:

[..]

Antisemiet.
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
quote:
Weet je dat dit in Nederland strafbaar is?
Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?

pi_21201729
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
[..]

Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?

De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:50:45 #183
13462 BansheeBoy
pi_21201754
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Lees onderstaande goed aub, Elgigante heeft gelijk
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:49 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.
pi_21201775
Lionsguy18 kan niet reageren, heeft een ban.
pi_21202050
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:51 schreef schatje het volgende:
Lionsguy18 kan niet reageren, heeft een ban.
Dan kunnen we het weer binnenskaders houden.

Banshee: Mogen eenmaal verworven vrijheden als standaard gezien worden?
Yeah baby Yeah!
pi_21202297
Schatje! Antisemiet!

Anyway, ik heb Nova niet gezien want ik zat in Marokko. Maar aan de hand van de posts hier kan ik wel een mening hierover vormen. Ten eerste moet het UWV een pak slaag krijgen, ten tweede moet die man een pak slaag krijgen. Heel kort, maar zeer krachtig nietwaar? Er is genoeg werk in Marokko, als je maar wilt en kunt. Het enige wat de mensen daar tegenhoudt om mee te gaan doen aan het opbouwen van Marokko is a) geldstroom uit het buitenland (geleverd door de Marokkanen hier) b) uitkeringen uit het buitenland en c) analfabetisme. Aan puntje C wordt hard gewerkt door de Marokkaanse overheid, punt B is gewoon iets waar de Nederlandse regering aan moet werken en punt A is niet op te lossen. Het is nonsens om te zeggen dat de mensen daar niets te doen hebben of niet voor een inkomen kunnen zorgen. Voorbeeld is simpel, mijn halfbroer: Had vroeger prakisch niets, is een klerenwinkel begonnen in Tanger, liep zeer goed, is gaan uitbreiden en heeft het nu gemaakt. Vrouw, kinderen, mooi appartementje, mooie mercedes etc. Hoe is hij zover gekomen? Simpel, dat is eigenlijk de kracht van "armoede": Je hebt een doel, geld verdienen, een inkomen hebben (dat stimuleert). Mensen met een uitkering zullen daarom minder snel gaan werken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21202983
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet!

Anyway, ik heb Nova niet gezien want ik zat in Marokko. Maar aan de hand van de posts hier kan ik wel een mening hierover vormen. Ten eerste moet het UWV een pak slaag krijgen, ten tweede moet die man een pak slaag krijgen. Heel kort, maar zeer krachtig nietwaar? Er is genoeg werk in Marokko, als je maar wilt en kunt. Het enige wat de mensen daar tegenhoudt om mee te gaan doen aan het opbouwen van Marokko is a) geldstroom uit het buitenland (geleverd door de Marokkanen hier) b) uitkeringen uit het buitenland en c) analfabetisme. Aan puntje C wordt hard gewerkt door de Marokkaanse overheid, punt B is gewoon iets waar de Nederlandse regering aan moet werken en punt A is niet op te lossen. Het is nonsens om te zeggen dat de mensen daar niets te doen hebben of niet voor een inkomen kunnen zorgen. Voorbeeld is simpel, mijn halfbroer: Had vroeger prakisch niets, is een klerenwinkel begonnen in Tanger, liep zeer goed, is gaan uitbreiden en heeft het nu gemaakt. Vrouw, kinderen, mooi appartementje, mooie mercedes etc. Hoe is hij zover gekomen? Simpel, dat is eigenlijk de kracht van "armoede": Je hebt een doel, geld verdienen, een inkomen hebben (dat stimuleert). Mensen met een uitkering zullen daarom minder snel gaan werken.
Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!
Yeah baby Yeah!
pi_21203012
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet! .
Goh, waar baseer je dat nu weer op??
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:08:05 #189
13462 BansheeBoy
pi_21203504
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!
No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequote

pi_21204420
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequote

Daar heb ik zo mijn twijfels over.

Wat is er niet concreet aan:
a) wat versta je onder respect en inhumaniteit?
b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?

Wat moet er concreter?
Yeah baby Yeah!
pi_21205055
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?

Wat moet er concreter?
Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.
pi_21205421
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.
Ik ga wel met hem in discussie, hij probeert zo goed en zo kwaad als het kan antwoord te geven en dat vind ik prima.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:26:42 #193
13462 BansheeBoy
pi_21205519
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat moet er concreter?
Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.

pi_21205831
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.

Ik heb van Mutant antwoord gekregen op een andere vraag.

wil jij nogmaals antwoord geven op mijn vragen?
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2004 @ 14:42:49 #195
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21207434
Puingeruimd.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:52:05 #196
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21207665
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
Hallo. Ik mag toch wel mijn steun uitspreken aan de hier gebande lionsguy 18 ?
NOVA: opnieuw gedonder met WAO Uitkeringen in Marokko!
Ha zelfs mijn toevallig gecopieerde linkje is verdwenen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:07:10 #197
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21208103
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[anti-semiet]

Net als de term fascisme. Gezien je sig. "Akkersloot lid van de anti-islam club. Zo ja . Fascisme is een donker goed".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:08:59 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21208167
hij blijft bezig
pi_21237352
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Re het volgende:
hij blijft bezig
Intussen gaat het topic nergens meer over, erg jammer..
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 01:48:17 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21250094
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
ik zie anders nog ontzettend veel puin erin staan. volgens mij heb je weer een beetje selectief geruimt. geeft niet hoor. mijn pet was toch al niet te hoog.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')