Akkkersloot wannabeequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik ben dus gisteravond een moslimfamilie tegengekomen in de snackbar. De moeder had een hoofddoekje, de man een ongetrimde baard, en de dochter had geen hoofddoek en een korte broek.
Goed, de man bestelt (was zijn vrouw soms te min om dat te doen?), dus. Hij begon met ehhhuh, en zei daarna "patatje oorlog". Hij wilde gewoon een patatje Jihad, maar wist het nog net in te slikken.
En zulke mensen lopen vrij rond in Nederland, en we blijven deze terroristen gewoon importeren.Links.
precies, de dochter verwesteren zodat ze zichzelf onverwacht kan opblazen in de bus. Laat dat mens gewoon een hoofddoek dragen, dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik ben dus gisteravond een moslimfamilie tegengekomen in de snackbar. De moeder had een hoofddoekje, de man een ongetrimde baard, en de dochter had geen hoofddoek en een korte broek.
Goed, de man bestelt (was zijn vrouw soms te min om dat te doen?), dus. Hij begon met ehhhuh, en zei daarna "patatje oorlog". Hij wilde gewoon een patatje Jihad, maar wist het nog net in te slikken.
En zulke mensen lopen vrij rond in Nederland, en we blijven deze terroristen gewoon importeren.Links.
Iedereen hier kan beamen dat ik geen kloon ben. Ik heb daar geen enkele reden toe, ik snap alleen niet wat je beaamt met over-de-top ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
Die moslim greep ook naar zijn binnenzak, en ik dacht dat ik er geweest was. Hij pakte gelukkig alleen zijn beurs (die hij wrs al had gezakkerolt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
precies, de dochter verwesteren zodat ze zichzelf onverwacht kan opblazen in de bus. Laat dat mens gewoon een hoofddoek dragen, dan weet je waar je aan toe bent.
Die zin klopt niet babe .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
ik snap alleen niet wat je beaamt met over-de-top ?
Je hebt het nu wel steeds over moslims enzo, maar die Bush is ook geen lievertje hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:20 schreef Sidekick het volgende:
Die moslim greep ook naar zijn binnenzak, en ik dacht dat ik er geweest was.
Saddam was erger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel steeds over moslims enzo, maar die Bush is ook geen lievertje hoor.![]()
Je maakt deze thread alvast geschikt voor POL zodat ik 'm strax een zetje die kant op kan geven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb het akkersloot-virus onder de leden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:34 schreef Dagonet het volgende:
Kutcookies Sidekick?
Hey Sil.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:18 schreef Silmarwen het volgende:
Hey de slowchat leeft weer.
Maar goed er is ook niet zo bijster veel nieuws in dit seizoen
Yup yup. Veel koeler sinds de regenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hey Sil.
Alles kewl
Waarom ben je niet meer op POL te zien?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yup yup. Veel koeler sinds de regen
Met jou?
Aanwezig op de achtergrondquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:51 schreef Sidekick het volgende:
Hey klojo, long time no see. Waar was je?
Sidekickquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:49 schreef Flumina het volgende:
[..]
Waarom ben je niet meer op POL te zien?
Hey jij leeft ook nogquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:45 schreef kLowJow het volgende:
Zullen we er eens een paar achter elkaar doorheen jagen?![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey jij leeft ook nog
Nog spannende dingen te meldenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]Stiekem toch nog in leven
Die string heb ik al op je site gezien...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nog spannende dingen te melden
Wat vinden jullie overigens van de nieuwe string
[afbeelding]
Kijk, de vraag was dan wel niet aan mij gericht, maar ik antwoord toch even. Je kunt beter in het progressieve niets lopen dan in deze verspilling van stof en energie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef Silmarwen het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de nieuwe string
[afbeelding]
Wij zijn het geheel met elkaar eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk, de vraag was dan wel niet aan mij gericht, maar ik antwoord toch even. Je kunt beter in het progressieve niets lopen dan in deze verspilling van stof en energie.
Het lapje stof met 2 touwtjes heet dan ook "mode". Als het functioneel was, dan droeg het de naam: "kleding".quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
Wij zijn het geheel met elkaar eens.
Ten eerste lijkt het mij dat dit constant afzakt. Ten tweede lijkt het mij niet fijn zitten, en ten derd zal het wel sterves duur zijn voor een lapje stof met 2 touwtjes onder je kont
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het lapje stof met 2 touwtjes heet dan ook "mode". Als het functioneel was, dan droeg het de naam: "kleding".
En het was niet eens grappig bedoelt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
Vage dingen met XML die niemand begrijpt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:40 schreef niet_links het volgende:
Wat doen computernerds altijd ?
Gezellig toch? Dat is een toename van 50%. Dus als we solidair zijn, moeten we toch in 2050 24 miljoen mensen huisvesten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef Sidekick het volgende:
De komende 45 jaar komen er 3 miljard mensen bij op deze planeet, volgens een Amerikaans onderzoek.
De VVD was gisteren nadrukkelijk aanwezig in NOVA, zijn die links tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 september 2004 07:07 schreef Sidekick het volgende:
Ah, kijk, een programma van het Linkse Bolwerk aka Zionistisch complot wordt gepropageerd dmv het stickyen van dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |