Bron?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Voor een groot deel te verklaren onder het 'multikul'-effect.
Waardoor had je dat idee?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:00 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had juist het idee dat de acceptatie in Nederland alleen maar toenam.
Onderandere door een kennis die recent er voor uit durfde te komen. hij vond het klimaat nu anders dan een paar jaar terug,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Waardoor had je dat idee?
quote:Voor een groot deel te verklaren onder het 'multikul'-effect.
Om die bewering wat sluitender te maken zouden 'Oost-Nederland' en 'Den Haag' van rijtje moeten wisselen.quote:Agressie tegen homo's komt het meest voor in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Oost-Nederland. In Den Haag en Noord-Nederland worden homo's relatief weinig lastiggevallen.
Dacht ik ook, de vraag is ook hoe betrouwbaar een onderzoek onder 500 personen is ...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:04 schreef Megumi het volgende:
Dacht dat het op dit terrein beter ging. Maar ik vergis me dus helaas.
Dat is inderdaad altijd bij zo'n onderzoek. In die zin vind ik het ook maar betrekkelijk en homohaat is een sterk woord.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook, de vraag is ook hoe betrouwbaar een onderzoek onder 500 personen is ...
En waar ligt de grens tussen haat en een mop bv ?
Heel gevarieerd volgens mij als je de resultaten ziet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:11 schreef Lemmeb het volgende:
Wat voor types zijn dat dan, die homo's bedreigen? Toevallig niet dezelfden die zo'n beetje iedereen bedreigen?
Maar heeft dat ook niet te maken met excessen die uitgebreid in het nieuws komen als het Anne Frank Plantsoen en meer van die foute ontmoetingsplekken?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:09 schreef SCH het volgende:
Maar ik kan me wel vinden in de conclusie dat de tolerantie er zeker niet op vooruit is gegaan.
Dat kan jij misschien beter vertellen? Op die ontmoetingsplekken komen voor meer dan de helft getrouwde mannen trouwens.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar heeft dat ook niet te maken met excessen die uitgebreid in het nieuws komen als het Anne Frank Plantsoen en meer van die foute ontmoetingsplekken?
Welke resultaten? Waar kan ik die lezen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel gevarieerd volgens mij als je de resultaten ziet.
Daarbij heb ik het idee dat veel mensen zich niet storen aan een man die rustig met een andere man samenwoont maar meer aan de krom gezegt "tv en parade" homo's ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar heeft dat ook niet te maken met excessen die uitgebreid in het nieuws komen als het Anne Frank Plantsoen en meer van die foute ontmoetingsplekken?
In de OP: het gaat om collega's, buren etc.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:11 schreef Lemmeb het volgende:
Wat voor types zijn dat dan, die homo's bedreigen? Toevallig niet dezelfden die zo'n beetje iedereen bedreigen?
Ja, en dat vind ik wel een kwalijke ontwikkeling. Als iets een beetje boven het maaiveld uitsteekt, is het meteen verkeerd. Laat mensen toch lekker hun eigen manier kiezen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Daarbij heb ik het idee dat veel mensen zich niet storen aan een man die rustig met een andere man samenwoont maar meer aan de krom gezegt "tv en parade" homo's ?
Ik ben geen homo, geen homohater en niet getrouwdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan jij misschien beter vertellen? Op die ontmoetingsplekken komen voor meer dan de helft getrouwde mannen trouwens.
Nee, ik vind de Wallen, of het Spijkerkwartier of welke andere aangewezen plek voor prostitutie geen enkel probleem. Die gebieden zijn bekend en als je daar komt weet je wat er gebeurd.quote:Maar als mensen daar hun beeld over homo's door laten bepalen, is dat wel vrij kortzichtig en verdrietig. Ik laat mijn beeld over hetero's ook niet bepalen door wat er op de wallen gebeurt. Vind je dat ook een foute plek trouwens?
En wat voor types zijn dat dan, die buren? Of is het feit dat ze buur zijn al omschrijving genoeg in jouw ogen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]
In de OP: het gaat om collega's, buren etc.
http://www.homo-emancipat(...)_homo_op_school.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Bron?
MOet kunnenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, geen homohater en niet getrouwd
Is wel zo maar ook wat gemakkelijk gezegd. Het zal wel afnemen, het zijn veelal mannen die nog stammen uit een tijdperk dat het nog veel moeilijker was om open te zijn.quote:Die getrouwde mannen vind ik trouwens wel schadelijk voor de acceptatie. Zeg gewoon "rot op, ik ben homo, leer er maar mee leven!". Gezeik met dat stiekeme gedoe.
Ok. Ik heb er wat minder moeite mee maar kan het wel begrijpen. Ik denk ook dat homo's beter naar de plekken kunnen gaan waar het aan het zicht onttrokken is.quote:Waar ik wel minder over te spreken ben zijn de ontmoetingsplekken 'in het wild'. Die zorgen alleen maar voor overlast en dat zorgt ervoor dat mensen minder tolerant worden. En het boeit mij niet of dat hetero of homo parkeerplaats sex is.
Volgens mij neemt de acceptatie in nederland ook toe, behalve onder bepaalde groepen niet zoals islamieten en christenen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:00 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had juist het idee dat de acceptatie in Nederland alleen maar toenam. Triest dat het niet het geval blijkt te zijn.
Helemaal mee eens. Maar vaak kun je dat afmeten aan minderheidsgroepen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:24 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij is het nu eenmaal zo dat de tolerantie als geheel in Nederland afneemt.
Natuurlijk heb je gelijk (al is je link m.i. wat ongelukkig), een groot deel van de toenemende intolerantie hebben we gewoon zelf geimporteerd, maar het heeft niet zoveel nut daarover te praten met SCH, hij zal het toch nooit toegeven. Dus kun je het maar beter op een andere manier omschrijven.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
http://www.homo-emancipat(...)_homo_op_school.html
En door welke groep(en) werden homo's het meest geconfronteerd met homohaat?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
Toch wel lichtelijk zorgwekkend dit.
Oh ik zie dat SCH het ook weet, maar durft het niet onder ogen te zien.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Bron?
Dat denk ik niet, de tolerantie in het algemeen neemt af en daar zijn minderheidsgroeperingen vaak het snelst de dupe van.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:29 schreef Monus het volgende:
[..]
Volgens mij neemt de acceptatie in nederland ook toe, behalve onder bepaalde groepen niet zoals islamieten en christenen.
Ik zou het niet weten eerlijjk gezegd. Ik zit voor mezelf na te denken of ik met homohaat te maken heb. Als Fok meetelt dan zekerquote:Maar ik vind de cijfers nogal laag, speciaal omdat de meenste haat uit verbaal geweld bestaat. Ook word er bij het onderzoek gemeld dat het onderzoek is gemaakt onder een bepaalde groep homos die er meer voor uitkomen.
SCH: vind jij die cijfers hoog?
Ik vind dit een typisch geval van het paard achter de wagen spannen. Volgens mij heeft zo'n beetje heel NL last van de hogere intolerantie en wordt bijna iedereen in de grote steden vaker lastiggevallen en/of bedreigd. Door alleen de groep 'homo's' eruit te pikken, suggereer je een verband dat er helemaal niet hoeft te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar vaak kun je dat afmeten aan minderheidsgroepen.
Als ik op de berichten om me heen afga, is dat heel gemengd. Het meest is toch wel de autochtone nederlander al wil je dat niet horen, denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:33 schreef Chris_Redfield het volgende:
En door welke groep(en) werden homo's het meest geconfronteerd met homohaat?
Als je wordt aangevallen vanwege je homoseksualiteit, dan is dat wel degelijk relevant.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vind dit een typisch geval van het paard achter de wagen spannen. Volgens mij heeft zo'n beetje heel NL last van de hogere intolerantie en wordt bijna iedereen in de grote steden vaker lastiggevallen en/of bedreigd. Door alleen de groep 'homo's' eruit te pikken, suggereer je een verband dat er helemaal niet hoeft te zijn.
Vuistregel is dat je minimaal 400 personen nodig hebt voor aardige data.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook, de vraag is ook hoe betrouwbaar een onderzoek onder 500 personen is ...
Tis toch wat met die SCH hè. Hij gooit zijn eigen glazen in op die manier, wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk (al is je link m.i. wat ongelukkig), een groot deel van de toenemende intolerantie hebben we gewoon zelf geimporteerd, maar het heeft niet zoveel nut daarover te praten met SCH, hij zal het toch nooit toegeven. Dus kun je het maar beter op een andere manier omschrijven.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:34 schreef JoPiDo het volgende:
één op vijf maar
dan doen we toch iets niet goed!
Heb je daar een bron van?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik op de berichten om me heen afga, is dat heel gemengd. Het meest is toch wel de autochtone nederlander al wil je dat niet horen, denk ik.
Moeilijke vraag. Een mop kan ook fout over komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Of jou lobotomie is niet helemaal goed uitgevoerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:34 schreef JoPiDo het volgende:
één op vijf maar
dan doen we toch iets niet goed!
Wat snap je niet aan de zin: "als ik op de berichten om me heen afga".quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:39 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Waar concludeer je dat uit?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik op de berichten om me heen afga, is dat heel gemengd. Het meest is toch wel de autochtone nederlander al wil je dat niet horen, denk ik.
De 1 wordt aangevallen omdat hij te dik is, de ander omdat hij rood haar heeft, de volgende gewoonweg omdat ze een lekker wijf is enz. Tsja, mensen worden nu eenmaal altijd aangevallen om en op hun 'zwakke' plekken (in de ogen van de aanvaller dan).quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je wordt aangevallen vanwege je homoseksualiteit, dan is dat wel degelijk relevant.
Dus geweld tegen homo's, daar moeten we maar geen aandacht aan besteden. Er wordt ook wel eens iemand met rood haar aangevallen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De 1 wordt aangevallen omdat hij te dik is, de ander omdat hij rood haar heeft, de volgende gewoonweg omdat ze een lekker wijf is enz. Tsja, mensen worden nu eenmaal altijd aangevallen om en op hun 'zwakke' plekken (in de ogen van de aanvaller dan).
Goed daar zit wat in.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus geweld tegen homo's, daar moeten we maar geen aandacht aan besteden. Er wordt ook wel eens iemand met rood haar aangevallen?
Ik vind dat je nou een rare kant uitgaat.
Dat zeg ik dus, het komt heel veel voor, zoals het iha heel veel voorkomt dat mensen om uiteenlopende redenen op straat, op het werk enz. lastiggevallen of bedreigd worden. Dus waarom nou weer die zelfopgelegde uitzonderingspositie voor homo's?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
En dat huilerig overkomen vind ik geen sterke motivatie. Daar gaat het nu over, adh van een nieuwsartikel. Het komt gewoon heel veel voor, ik zie het met eigen ogen.
Idd. Rita, help!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je kunt beter wat doen aan de werkelijke oorzaak.
Die is al lekker bezig, maar dat wordt ook niet door SCH gewaardeerdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Idd. Rita, help!
Doet Rita iets tegen homohaat, help me.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die is al lekker bezig, maar dat wordt ook niet door SCH gewaardeerd
Hoezo huilerig? Ik heb die enquete niet uitgevonden en wat mij betreft leggen we hem meteen terzijde. Jij trekt het alleen een rare kant uit door homo's in de slachtofferhoek te plaatsen. Dat is onzinnig. Als er homohaat is, mag het gesignaleerd worden en moet er tegen opgetreden worden. Dat er een probleem is met kutmarokkaantjes hoor je mij niet ontkennen, maar het is niet de enige reden.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:51 schreef Lemmeb het volgende:
Maar ik vind het gewoon een beetje huilerig overkomen. Zo van 'wij homo's zijn zielig en worden aangevallen en bedreigd etc, ze moeten altijd alleen maar ons hebben. Blijkbaar worden we nog steeds niet genoeg geaccepteerd. Laten we weer dure campagnes gaan starten om de acceptatie te verbeteren enz. enz.'
Misschien heb jij er als hetero toch iets minder last van dan de doorsneehomoquote:Terwijl we in werkelijkheid allemaal last hebben van dit soort asociaal volk en we beter in het algemeen er iets aan kunnen doen.
Ja ik dacht dat je ergens nog een officiele bron had. Met "berichten om mij heen" heb ik zo weinig.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de zin: "als ik op de berichten om me heen afga".
Als jij andere bronnen hebt, die bijvoorbeeld het tegendeel bewijzen - zie ik ze graag. Ik lees over deze kwestie tot nu toe niet anders dan ervaringen van mensen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:01 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je ergens nog een officiele bron had. Met "berichten om mij heen" heb ik zo weinig.
Dan lees je selectief, pik Rik. Het is belangrijk dat er recht gedaan wordt aan de waarheid en die is dat de tolerantie voor homo's er niet beter op is geworden door de komst van bepaalde nieuwe bevolkingsgroepen. Maar dat moet je ook weer niet generaliseren.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:10 schreef Kaalhei het volgende:
Als iemand roept dat hij uit ervaring kan vertellen dat er grote problemen zijn met allochtonen, sta je op je achterste poten. Beetje dubbele moraal, knaap Jaap.
Nou als ik de kranten zo lees krijg ik toch een andere indruk. (en nee ik ga niet al die url's voor je zoeken)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij andere bronnen hebt, die bijvoorbeeld het tegendeel bewijzen - zie ik ze graag. Ik lees over deze kwestie tot nu toe niet anders dan ervaringen van mensen.
Lees het topic even door manquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:36 schreef ExTec het volgende:
Humor om SCH zich weer in elke bocht te zien wringen, teneinde maar niet toe te moeten geven dat de toename van homohaat wel degelijk ook op het conto komt van z'n geliefde islamitische vrienden
Welke bron.quote:Je kon wachten op het bagataliseren, vragen naar 'bron'. Zoals je ook kon wachten op het feit dat die daarna de aangegeven bron negeert
Die krijgen een tik van de allochtone molen mee bedoel je?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het moet niet als alibi gebruikt worden - ook onder autochtonen is veel homofobie, en die is volgens mij eerdere groeiende dan dalende.
De komma's staan goed, maar de bron gaat niet over marokkanen of moslims maar over scholen en schoolleiding.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:10 schreef ExTec het volgende:
Deze, SCH.
Maar ik zeg het alvast voor je: er staat vast ergens een comma verkeerd; of wat dan ook, als je het voor jezelf maar kan weg-rationaliseren
Ja, dat weet ik en ontken ik ook niet. Ik heber 8 jaar geleden al uitzendingen over gemaakt.quote:Homo onvriendelijkheid uit die hoek, is algemeen bekend, is ruimschoots in het nieuws geweest, ik heb geen zin in weer een discussie, waar jij weer gaat beweren dat 1+1=3, of dat de wereld plat is, teneinde je eigen wereldbeeld maar in stand te houden.
Ok!quote:Ja, dat weet ik en ontken ik ook niet. Ik heber 8 jaar geleden al uitzendingen over gemaakt.
Deed je dat maar iets vakerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ok!
Dan heb ik niets gezegd
Hoezo, je vind dat ik onzin verkondig?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:26 schreef Castor het volgende:
[..]
Deed je dat maar iets vaker
Volgens mij is die tolerantie er nooit echt geweest maar opgedrongen door allerlei instanties.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
Ik verbaas mij in tegenstelling tot enkele anderen in dit topic niet over het feit dat de tolerantie af neemt. Het zijn niet de beste tijden voor onderlinge tolerantie enzo.
Gerichte oplossingen zijn heel goed en daar wordt ook wel aan gewerkt, bijvoorbeeld in het onderwijs. En dan specifiek voor marokkaanse kinderen maar ook de homovriendelijkheid onder autochtone kinderen laat veel te wensen over. Maar bij marokkaanse (ik veralgemeniseer even) kinderen heeft het nog speciale componenten met betrekking tot cultuur en religie. Het is niet eenvoudig om dat zomaar te veranderen, maar het kan wel. Er is een aardig boekje "mijn meester is homo" over een leerkracht die zijn ervaringen met allochtone leerlingen beschrijft. Openheid doet wonderen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:23 schreef ExTec het volgende:
Nu we dit maar elkaar eens zijn; wat denken we van gerichte maatregelen, of kiezen we weer voor lekker ver-algemeniseerde oplossingen?
Ik wel.quote:Want itt jou, geloof ik niet dat autochtone NL'ers homo-onvriendelijker worden.
De wonderen zijn daadwerkelijk de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Gerichte oplossingen zijn heel goed en daar wordt ook wel aan gewerkt, bijvoorbeeld....
Ik dus niet.quote:Ik wel.
Volgens mij is homohaat niet allochtoon/autotochtoon afhankelijk maar meer van je opleidingsniveau en je leef milieu.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:37 schreef ExTec het volgende:
Ik dus niet.
Maar qua dat kunnen we prima agree'en te disagree'en.
Soms.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo, je vind dat ik onzin verkondig?
Ja en Nee.quote:Volgens mij is homohaat niet allochtoon/autotochtoon afhankelijk maar meer van je opleidingsniveau en je leef milieu.
Dat zal heel goed kunnen, je zoekt natuurlijk wel je vrienden met wie je op kunt schieten. Uit je eigen milieu dus en daar is blijkbaar geen homohaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:02 schreef ExTec het volgende:
Ikzelf ken iig geen NL'ers die rabiaat anti-homo zijn.
Die homohaat bestaat ook in de christelijke culturen (kijk bv. naar Amerika). Wij zijn echter behoorlijk ontkerkt.quote:En daarbij lijkt je de geinstitutionaliseerde homo-haat die in de praktijk wel degelijk voorkomt binnen islamietische culturen te negeren.
Me dunkt dat zelfs een kind begrijpt, dat bv. geconfronteerd worden met een geloofsleider die er geen misverstand over laat bestaan dat homo lager zijn dan honden niet contribueerd tot begrip.
Klopt,quote:Die homohaat bestaat ook in de christelijke culturen (kijk bv. naar Amerika). Wij zijn echter behoorlijk ontkerkt.
Kijk eens op www.gothatesfags.com - ik maak me grote zorgen over de ontwikkelingen in Amerika.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt,
Maar dat aard in individuen, een christelijk geloofsleider weet doorgaans beter dan zich zo rabiaat er tegen uit te spreken.
Ze keuren het niet goed, ze keuren het af, dat ontken ik niet.
Maar dat afkeuren gaat doorgaans in een 'mildere' vorm dan dat we van de baarden horen.
Ja dat is volgens mij die site van me held JohnDean uit kansas, de dominee in ze voetbalshirt, haha echt humor om naar die man te kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk eens op www.gothatesfags.com - ik maak me grote zorgen over de ontwikkelingen in Amerika.
Verder is er veel verborgen homofobie in ons land denk ik - en dat sluimert, dat kan zo weer ontaarden in echte homohaat.
net wat ik al zeiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:27 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Echt humor ja.![]()
Entered hell, een homoseksuele jongen die vermoord is. How low can you go.
Dat de VS veel homo onvriendelijker zijn dan wij in EU doorgaans zijn, is mij bekend.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk eens op www.gothatesfags.com - ik maak me grote zorgen over de ontwikkelingen in Amerika.
Homofobie? Jazeker.quote:Verder is er veel verborgen homofobie in ons land denk ik - en dat sluimert, dat kan zo weer ontaarden in echte homohaat.
Sinds Pim heeft iedereen tegenwoordig een mening en die moet en zal gehoord worden. De drempel om te handelen ligt nu lager volgens mij dus het zal vaker voorkomen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:33 schreef ExTec het volgende:
Maar handel je er naar, dat denk ik niet.
hatershaatquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:58 schreef Mikrosoft het volgende:
Homohaat, moslimhaat, vrouwenhaat, dierenhaat. De meeste mensen zijn domme onverdraagzame zombies dus die haatverschijnselen zullen altijd blijven voortbestaan.
Voor mijn part krijgen zulke mensen vooral ook last van zelfhaat en hangen ze zichzelf op. Ik zal geen traan laten en de wereld wordt er een stuk gezelliger op.
net zo representatief als 500 willekeurige anderen die ondervraagt worden voor elk ander willekeurig onderzoekjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:27 schreef robh het volgende:
Hoe representatief zijn 500 gaykrant lezers?
Dat is tegen iemands zere (derde) been vrees ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:31 schreef Lod het volgende:
[..]
Volgens mij is die tolerantie er nooit echt geweest maar opgedrongen door allerlei instanties.
Duizenden jaren is men verteld dat homofilie verkeerd is en nu moet het volk opeens in 20 jaar die hele indroctinatie wegdenken?
Ik denk dat het voor de meeste mensen veel te snel gaat, en wil je echt acceptatie krijgen zul je ze de rust moeten gunnen om te wennen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
net zo representatief als 500 willekeurige anderen die ondervraagt worden voor elk ander willekeurig onderzoekje
Leven we dan in een minder hypocriete samenleving of in een meer instictieve samenleving sinds het post-pim tijdperk?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:41 schreef Lod het volgende:
[..]
Sinds Pim heeft iedereen tegenwoordig een mening en die moet en zal gehoord worden. De drempel om te handelen ligt nu lager volgens mij dus het zal vaker voorkomen ja.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De hypocrietie zal altijd wel blijven. Waar vroeger mensen zich inhielden gaan nu mensen juist homo's haten om maar niet uit de toon te vallen bij de rest van de groep. (dit is echter mijn mening die waar is in mijn eigen belevingswereld, ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:37 schreef Elgigante het volgende:
Leven we dan in een minder hypocriete samenleving of in een meer instictieve samenleving sinds het post-pim tijdperk?
Vraag: Zijn de lezers van de Gay Krant representatief voor de hele homobevolking in Nederland? Zo nee, onderzoek mislukt!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
Een op de vijf homo's in Nederland is de afgelopen twaalf maanden geconfronteerd met anti-homoseksuele bedreigingen. Dit blijkt uit een onderzoek onder lezers van de Gay Krant.
Aan de andere kant: die subsidie vretende organisaties zullen de zaken misschien ook wel overdrijven om hun subsidie te behouden!quote:De professor meent dan ook dat het een misverstand is dat de emancipatie van homo's is voltooid. Dit motto wordt vaak gebruikt om subsidies voor homo-organisaties te schrappen. ,,De geschiedenis herhaalt zich, als je niet alert bent'', stelt Tielman.
Nee, zeker zeer niet. Als je 500 willekeurige mensen opndervraagd dan heb je een representatieve doorsnee van de bevolking. Als je 500 mensen die een bepaalde eigenschap hebben, gaykrant-lezer zijn bv, dan heb je dit niet. De goede titel van dit topic zou dan ook zijn: "Een op de vijf Gaykrantlezers......etc"quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
net zo representatief als 500 willekeurige anderen die ondervraagt worden voor elk ander willekeurig onderzoekje
Zou men dat getal uit de lucht gegrepen hebben of zou er een bepaalde wiskundige onderbouwing achterzitten?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
daarmee zeg ik niet dat het dus niet representatief is.
enkel dat men altijd 'slechts' 500 mensen ondervraagt bij onderzoeken/polls
Hoe weet je dat? Dat blijkt ieg niet uit dit onderzoek van de Gaykrant.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:53 schreef SCH het volgende:
Misschien heb jij er als hetero toch iets minder last van dan de doorsneehomo
Hou toch op man, mensen in NL (uitgezonderd bepaalde, al eerder genoemde groepen) lachen zich in het algemeen kapot om 'homofoben' op TV. Ik zal niet beweren dat er he-le-maal geen homohaat is onder autochtonen, tuurlijk is er wel zo'n enkeling die is blijven steken in de Middeleeuwen, maar daar houdt het toch echt mee op. Niks 'sluimerende homofobie'.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
Verder is er veel verborgen homofobie in ons land denk ik - en dat sluimert, dat kan zo weer ontaarden in echte homohaat.
ah een nudist.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens vind ikzelf het allemaal prima, wat mij betreft gaat iedereen naakt over straat, maar dat terzijde.
Wat versta je dan precies onder 'geaccepteerd'?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah een nudist.
Ik denk dat het gedoogd wordt omdat mensen er niet veel mee in aanraking komen (met homo's). Maar echt geaccepteerd is het toch niet hoor volgens mij.
Ik weet niet waar je die harde conclusie op baseert. Ik deel hem niet. De groep fanatieke homohaters die er hier ook echt werk van maakt is gelukkig niet zo groot maar de vraag of er sprake is van acceptatie. Een paar voorbeelden: ik zou niet zomaar in iedere wijk gaan wonen met mijn vriend, ik ga niet met mijn vriend hand in hand door de stad lopen. Enz. enz. Dat heeft met mij te maken maar ook zeker met de mentaliteit van mensen, de blikken, de opmerkingen enz. Dan kan je zeggen: trek je daar niks van aan - maar dat doe ik toevallig wel. En dit is geen probleem dat specifiek met allochtonen te maken heeft. Als mensen homoseksualiteit accepteren, dan hebben ze bijvoorbeeld geen moeite met zoenende mannen en vrouwen. Nog heel vaak is de reactie: moet je dat nou zonodig laten zien...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
Hou toch op man, mensen in NL (uitgezonderd bepaalde, al eerder genoemde groepen) lachen zich in het algemeen kapot om 'homofoben' op TV. Ik zal niet beweren dat er he-le-maal geen homohaat is onder autochtonen, tuurlijk is er wel zo'n enkeling die is blijven steken in de Middeleeuwen, maar daar houdt het toch echt mee op. Niks 'sluimerende homofobie'.
Wel erg gemakkelijk om het daar op te gooien. Dat is zeker een onderdeel van het probleem maar het gekke is dat er op 'witte' scholen over het algemeen ook een vrij negatieve houdingen tegenover homoseksualiteit is. Dat merken bijvoorbeeld de voorlichtingsgroepen. Op zich niet zo gek bij leerlingen in de puberteit maar als ik de verhalen moet geloven wordt het er eerder slechter dan beter op.quote:Oke, ook onder autochtone jongeren in de grote steden lijkt homofobie wat toe te nemen, maar dat is vrij logisch als je in een klas zit met overwegend moslims, die om het hardst schreeuwen hoeveel homo's ze aankomend weekend gaan afslachten. Dan ben je als brave autochtoon in de minderheid en ga je uit zelfbehoud vanzelf een beetje meelullen, zelfs als je er niks van meent.
Tja, dat blijft een discussie. Ik kan me er wel iets bij voorstellen - het is ook een heel circus en het is natuurlijk ook wat provocerend bedoeld dus het zou niet eens geslaagd zijn als mensen zich er niet aan zouden storen. Aan de andere kant komen er honderdduizenden hetero's naar kijken, dus zo'n evenement heeft blijkbaar een doelgroep.quote:Het enige waar sommige mensen zich aan ergeren is het feit, dat bepaalde homo's denken zich niks aan te hoeven trekken van anderen en halfnaakt over straat te mogen wandelen, bijvoorbeeld tijdens zo'n Gaypride. Dat heeft echter niks met geaardheid te maken, maar puur met verschillende fatsoensnormen. Die mensen vinden de Streetparade waarschijnlijk ook aanstootgevend. Dat zoiets als de Gaypride in verband wordt gebracht met alle homo's, is natuurlijk onjuist, maar wel begrijpelijk en voor een groot deel de schuld van de organisatie en de homoscene zelf.
Nou, dat zou van mij nou weer niet hoevenquote:Overigens vind ikzelf het allemaal prima, wat mij betreft gaat iedereen naakt over straat, maar dat terzijde.
geaccepteerd is denk ik dat mensen een homo relatie gelijkwaardig vinden aan een hetero relatien (en er dus totaal niet meer vreemd van opkijken als ze 2 mannen hand in hand zien lopen in de stad etc zoals sch hierboven beschrijft.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat versta je dan precies onder 'geaccepteerd'?
Je hoeft het toch niet allemaal geweldig te vinden? Ik moet ook kokhalzen bij de gedachte aan de lul van een andere vent in m'n bek, maar dat betekent nog niet dat ik homo's niet zou accepteren.
Dit kan ik me wel weer een beetje voorstellen. Dat je dan met je vriend hand in hand over straat loopt en dat er dan van die mensen naar je staan te kijken en je een bepaalde blik geven etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
Ik weet niet waar je die harde conclusie op baseert. Ik deel hem niet. De groep fanatieke homohaters die er hier ook echt werk van maakt is gelukkig niet zo groot maar de vraag of er sprake is van acceptatie. Een paar voorbeelden: ik zou niet zomaar in iedere wijk gaan wonen met mijn vriend, ik ga niet met mijn vriend hand in hand door de stad lopen. Enz. enz. Dat heeft met mij te maken maar ook zeker met de mentaliteit van mensen, de blikken, de opmerkingen enz. Dan kan je zeggen: trek je daar niks van aan - maar dat doe ik toevallig wel. En dit is geen probleem dat specifiek met allochtonen te maken heeft. Als mensen homoseksualiteit accepteren, dan hebben ze bijvoorbeeld geen moeite met zoenende mannen en vrouwen. Nog heel vaak is de reactie: moet je dat nou zonodig laten zien...
Op zich niks mis met die Gay games. Maar je zou je ook het volgende af kunnen vragen: er is fysiek gezien geen enkele reden waarom homosexuelen niet gewoon met de normale Games mee kunnen doen, dus waarom doen ze dat dan niet?quote:Tja, dat blijft een discussie. Ik kan me er wel iets bij voorstellen - het is ook een heel circus en het is natuurlijk ook wat provocerend bedoeld dus het zou niet eens geslaagd zijn als mensen zich er niet aan zouden storen. Aan de andere kant komen er honderdduizenden hetero's naar kijken, dus zo'n evenement heeft blijkbaar een doelgroep.
Maar ik merkte bijvoorbeeld bij de Gay Games in Amsterdam (volgend jaar de eurogames in Utrecht) dat er heel vaak gereageerd werd in de trant van: moet dat zonodig en waarom zonder jullie je af enz. Dat is niet meteen homofobie maar het heeft me wel verbaasd, het was voor mij als homo namelijk een geweldig hoogtepunt die week
Ik weet nog dat mijn ouders ooit zeiden, lang voor mijn coming-out: gadverdamme, stonden er 2 mannen te zoenen. Waarom moet dat allemaal zo openlijk.... Die heterostelletjes zagen ze helemaal over het hoofd.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit kan ik me wel weer een beetje voorstellen. Dat je dan met je vriend hand in hand over straat loopt en dat er dan van die mensen naar je staan te kijken en je een bepaalde blik geven etc.
Dat is toch wel redelijk in te schatten - en opmerkingen zijn vaak maar voor 1 uitleg vatbaar.quote:Magoed, dat zit misschien voor een deel ook wel weer in je eigen hoofd. Misschien kijken sommigen van die mensen alleen maar naar je mooie t-shirt ofzo en zoek je er teveel achter. Mensen die ergens in een bepaalde mate onzeker over zijn, uiterlijke kenmerken, denken altijd dat mensen op straat naar hen kijken vanwege 'dat ene'. Zo zou het in dit geval ook een beetje kunnen zijn.
Ik ben geen 'duidelijk zichtbare' homo en ik ben er ook niet onzeker over. Wat datbetreft heb ik ook niks te klagen hoor, met collega's en buurt en familie en weet ik het allemaal. Ik maak me altijd meer zorgen over de jonge homo die nog uit de kast moet komen, met name in de provincie.quote:Nou wil ik zeker niet zeggen dat jij onzeker over je geaardheid bent ofzo, want dat weet ik helemaal niet. Maar blijkbaar toch niet zeker genoeg om je over die blikken op straat heen te zetten.
Dat kan ook heel goed - maar het is gewoon een evenement. Het is niet te beschrijven hoe bijzonder het is als je een weekje in de meerderheid bent, zoals die week in Amsterdam het geval was. Het was echt euforisch, dat had ik eigenlijk niet verwacht. En dat heb ik van meer mensen gehoord.quote:Op zich niks mis met die Gay games. Maar je zou je ook het volgende af kunnen vragen: er is fysiek gezien geen enkele reden waarom homosexuelen niet gewoon met de normale Games mee kunnen doen, dus waarom doen ze dat dan niet?
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen zo denken; je moet ook niet naar absolute tolerantie willen streven. Ik heb ook niet zoveel met mensen die naar tractorraces gaan of van boksen houden enz. - er zijn gewoon verschillende werelden.quote:Tsja, ik vind het allemaal prima, je moet een beetje tolerant zijn voor dit soort dingen. Maar ik kan me wel een klein beetje voorstellen dat mensen zo denken. Veel mensen weten ook niet dat bij bepaalde sporten homosexualiteit idd een moeilijk onderwerp is, en bovendien heb je binnen de sport ook te maken met andere culturen waar homosexualiteit nog niet zo normaal is.
Merk het eigenlijk zeldenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:53 schreef Brammetje het volgende:
Zijn er hier eigenlijk homo's die willen reageren hoe zij het 1 en ander zien. Dat lijkt mij wel nuttig voor dit topic.
Net zo representatief als 500 Vara gids leden die ik ga vragen naar hun politieke voorkeur. Dan is 90% van de Nederlanders plotseling ook PvdA stemmer.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:27 schreef robh het volgende:
Hoe representatief zijn 500 gaykrant lezers?
niet geheel natuurlijk, als de vraag wat is uw sexuele voorkeur had geweest had je gelijk gehad, desalmiettemin is dit soort gestratificeerd onderzoek meestel wel biased (of hoe heet dat in het Nederlands)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo representatief als 500 Vara gids leden die ik ga vragen naar hun politieke voorkeur. Dan is 90% van de Nederlanders plotseling ook PvdA stemmer.
Je hebt gelijk, maar ik denk dat het voorbeeld de lading wel dekt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:50 schreef Re het volgende:
[..]
niet geheel natuurlijk, als de vraag wat is uw sexuele voorkeur had geweest had je gelijk gehad, desalmiettemin is dit soort gestratificeerd onderzoek meestel wel biased (of hoe heet dat in het Nederlands)
Wat is de trend dan? Gaat het beter of slechter dan pak m beet 40 jaar terug? (acceptatie is niet iets wat in een weekje geregeld kan worden, toch)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
Een op de vijf homo's geconfronteerd met homohaat
-----------------------------
Toch wel lichtelijk zorgwekkend dit.
Klote tijd zul je bedoelenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
kuttijd zullen we maar zeggen.
Welke 'groep' zondert zich niet af op een eigen manier? Er zijn toch ook zat speciale clubs en verenigingen voor mensen die allemaal dezelfde religie aanhangen, dezelfde studie volgen, dezelfde nationaliteit of afkomst hebben etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt, maar ik denk ook dat veel homo's het over zichzelf afroepen. Ze hebben eigen café's, eigen poolcenters, eigen voetbalverenigingen en noem maar op. Vaak willen dan bv. heterogene mensen ook gebruik maken van dergelijke voorzieningen, maar dat mogen ze dan niet omdat ze geen homo zijn. Vind je het dan gek dat ze kwaad worden ? Ik niet. Natuurlijk geldt dit voorbeeld niet voor alle situatie's maar ik durf wel te stellen dat dit zeker opgaat voor ca. 53 %
Overigens heb ik het gevoel dat er pittig wordt overdreven
Ja, dat vind ik gek ja. Omdat je als heterosexueel niet welkom zou zijn in een homo-bar (wat ik overigens betwijfel, kunnen ze je geaardheid ruiken daar?) zou je daarom maar overgaan tot "het kwaad worden op homosexuelen in het algemeen?"quote:Vind je het dan gek dat ze kwaad worden ?
JIj kunt behoorlijk precies schatten Banshee, als je 53% noemt hoef je daar natuurlijk niet ca voor te zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt, maar ik denk ook dat veel homo's het over zichzelf afroepen. Ze hebben eigen café's, eigen poolcenters, eigen voetbalverenigingen en noem maar op. Vaak willen dan bv. heterogene mensen ook gebruik maken van dergelijke voorzieningen, maar dat mogen ze dan niet omdat ze geen homo zijn. Vind je het dan gek dat ze kwaad worden ? Ik niet. Natuurlijk geldt dit voorbeeld niet voor alle situatie's maar ik durf wel te stellen dat dit zeker opgaat voor ca. 53 %
Sinds wanneer heb jij zinnige ideen? Als er iemand bekrompen vooroordelen loopt te spuien ben jij het welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hetero's zijn over het algemeen wel welkom in een homo bar, en mischien klinkt het vreemd voor jou maar de meenste homo's ruiken je geaardheid. wel... ze zullen het niet ruiken, maar voelen, zien, of horen het wel. En er zijn ook genoeg hetero's die dat gelijk voelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:26 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik gek ja. Omdat je als heterosexueel niet welkom zou zijn in een homo-bar (wat ik overigens betwijfel, kunnen ze je geaardheid ruiken daar?) zou je daarom maar overgaan tot "het kwaad worden op homosexuelen in het algemeen?"![]()
Snap je niet dat het soms prettig is om even helemaal je zelf te kunnen zijn? Ik zie het niet als afzondering, dat zou het zijn als je leven zich alleen maar in de homoscene afspeelt, en dat gelt maar voor een klein groepje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:08 schreef Monus het volgende:
Maar ik heb het ook nooit begrepen. Waarom nu al die homo-bars, homo spelen, gay parades, gay-organisaties, en andere zaken. Waarom is juist die groep die altijd vraagt om geaccepteert te worden zich aan het afzonderen?
Ja, dat snap ik wel, dat is ook prettig. Daarom vind ik de meenste homo-bars wel OK. Maar met homo-spelen en gay-parades heb ik zoiets van... waarom is dat nu zo nodig, zijn homo's dan zo anders dan hetero's dat ze andere spelen nodig hebben?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Snap je niet dat het soms prettig is om even helemaal je zelf te kunnen zijn? Ik zie het niet als afzondering, dat zou het zijn als je leven zich alleen maar in de homoscene afspeelt, en dat gelt maar voor een klein groepje.
Sja, om je de waarheid te zeggen, ik snap het ook niet, die events. Ik heb een vriendje, thats it, voor de rest ben ik een wat saaie burgerlul. Ik heb er niets mee om met een bos veren in je reet op een schuit te staan. Maar goed, van mij mogen ze, maar dit WE ga ik niet naar Adamquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:22 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, dat is ook prettig. Daarom vind ik de meenste homo-bars wel OK. Maar met homo-spelen en gay-parades heb ik zoiets van... waarom is dat nu zo nodig, zijn homo's dan zo anders dan hetero's dat ze andere spelen nodig hebben?
Ik heb er gisteren een uitgebreide post over geschreven. Dat is mijn antwoord op jouw vraag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:22 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, dat is ook prettig. Daarom vind ik de meenste homo-bars wel OK. Maar met homo-spelen en gay-parades heb ik zoiets van... waarom is dat nu zo nodig, zijn homo's dan zo anders dan hetero's dat ze andere spelen nodig hebben?
Wat is er dan bekrompen aan wat ik hier "spui" ? Gaarne argumenten voeren, anders doe ik je tekst af als ongefundeerde onzinquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zinnige ideen? Als er iemand bekrompen vooroordelen loopt te spuien ben jij het wel
Dat had ik al gequote, als je niet inziet hoe dom die post van jouw was, verander dan "Homo" in jouw post in Turk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er dan bekrompen aan wat ik hier "spui" ? Gaarne argumenten voeren, anders doe ik je tekst af als ongefundeerde onzin
In tegenstelling tot bepaalde andere users doe ik niet mee aan discriminatie, mijn visie geldt voor iedereen, Turk of Fiets, homo of Boot, maakt allemaal niet uit. Doe nooit aan onderscheid en respect is het uitgangspunt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat had ik al gequote, als je niet inziet hoe dom die post van jouw was, verander dan "Homo" in jouw post in Turk.
Pssst... zie boven...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaarne argumenten voeren
Tnxquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Pssst... zie boven...
Oh. Ik ben hetero, maar wel onder de 1.80m en ook nog kaal. Dus ga ik dit jaar maar een Love Parade organiseren voor kale hetero's onder de 1.80m. Voor het wij-gevoel., hè, het is toch zoooo lekker om even jezelf te zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Snap je niet dat het soms prettig is om even helemaal je zelf te kunnen zijn? Ik zie het niet als afzondering, dat zou het zijn als je leven zich alleen maar in de homoscene afspeelt, en dat gelt maar voor een klein groepje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oh. Ik ben hetero, maar wel onder de 1.80m en ook nog kaal. Dus ga ik dit jaar maar een Love Parade organiseren voor kale hetero's onder de 1.80m. Voor het wij-gevoel., hè, het is toch zoooo lekker om even jezelf te zijn.
Maar pas op, ik pretendeer wel geaccepteerd te worden zoals ieder ander natuurlijk hè, en ik wil me ook helemaal niet afzonderen hoor.....
Dacht ik het niet! We worden ook altijd gediscrimineerd hè!! Er is nog een hoop te doen op het gebied van de kale heteroacceptatie. En dan met name bij allochtonen (vandaar dat die altijd kroeshaar, matjes en snorretjes hebben), maar vlak ook de sluimerende kaleheterohaat bij de autochtonen niet uit, want hun acceptatie van de laatste jaren is slechts schijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:33 schreef Monus het volgende:
[..]
Kale hetero's
Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het kleine kale hetero's. Denken ook altijd dat ze beter zijn in bed omdat ze kaal zijn.
Ook van onderen?? Als je gelijkgestemden wilt vinden, moet je de criteria wel duidelijk vaststellenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oh. Ik ben hetero, maar wel onder de 1.80m en ook nog kaal.
Ja, dat zou jij wel willen weten hè, ouwe snoeper.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook van onderen?? Als je gelijkgestemden wilt vinden, moet je de criteria wel duidelijk vaststellen![]()
Hebben vrouwen dan meer last van hetero's dan hetero's van homo-mannen ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:22 schreef MarMar het volgende:
alsof hetero mannen meer last van homo mannen zouden hebben dan vrouwen dat hebben van hetero mannen PLEASE!!!
ja! definitly, ik zou es een verborgen camera mee moeten nemen, als ik zelfs maar naar de supermarkt ga ofzo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hebben vrouwen dan meer last van hetero's dan hetero's van homo-mannen ?
Omdat, als homo's uitgebreid gaan zoenen in een gewone bar ze meteen een hoop zeik krijgen van anderen, en dan met name de allochtonen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook nooit begrepen. Waarom nu al die homo-bars, homo spelen, gay parades, gay-organisaties, en andere zaken. Waarom is juist die groep die altijd vraagt om geaccepteert te worden zich aan het afzonderen?
Jij niet nee, maar 90% van de hetero-bevolking volgens mij wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezien je postgeschiedenis heb je geloof ik geen recht om te zeiken over ongefundeerde onzin. (En al helemaal niet als je in de koran gelooft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er dan bekrompen aan wat ik hier "spui" ? Gaarne argumenten voeren, anders doe ik je tekst af als ongefundeerde onzin
inderdaad mee eens, wat mij dan weer een stapje te ver gaat is iets als de gay pride, maar daar is al een andere topic over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat, als homo's uitgebreid gaan zoenen in een gewone bar ze meteen een hoop zeik krijgen van anderen, en dan met name de allochtonen.
Dit is behoorlijk triest, maar het is helaas de waarheid.
En dan nog, je hebt echt voor iedere scheet een soort bar, wanneer er een markt voor is zal het ook bestaan. Niks op tegen.
wat zou je dan zien ? wat bedoel je nou ? ik ga ook wel eens naar de supermarkt en ik ben heteroman, maar ik val nooit vrouwen lastig of zo (behalve de cassiere dan). Dus waar heb je dan last van ? Of ben je overgevoelig, waardoor je 'last' hebt van dingen waar de gemiddelde mens geen last van heeft ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja! definitly, ik zou es een verborgen camera mee moeten nemen, als ik zelfs maar naar de supermarkt ga ofzo...
Hmm, zoals ik al dacht, je hebt geen argumentenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 04:29 schreef Modwire het volgende:
[..]
Gezien je postgeschiedenis heb je geloof ik geen recht om te zeiken over ongefundeerde onzin. (En al helemaal niet als je in de koran gelooft.)
maar omdat we in een vrij land leven wordt hij daarom niet respectloos behandeld, toch ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij is Banshee boy een Neonazi agent provocateur.
Wie kaatst kan de bal verwachtenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar omdat we in een vrij land leven wordt hij daarom niet respectloos behandeld, toch ?
En jij reageert selectief.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, zoals ik al dacht, je hebt geen argumenten
Doei
het werkt wel twee kanten op denk ik...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En jij reageert selectief.
Heeft niet elke groep mensen die worden verbonden door een zelfde religie, studie, afkomst, hobby, geaardheid of wat dan ook de neiging zich te uiten/af te zonderen op een bepaalde manier?
En komt die zogenaamde afzondering van homo's (want ik merk er zelf niets van) niet voort uit de intolerantie van de maatschappij i.p.v. dat de intolerantie voortkomt uit de afzondering?
Oh mooi, je rot op uit dit topic....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, zoals ik al dacht, je hebt geen argumenten
Doei
wie de norm bij de ander legt is de weg kwijt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie kaatst kan de bal verwachten
Ik kan me daar niet echt bij aansluiten, al deze "groepen" die jij opnoemt sluiten respect uit, terwijl ik respect juist zie als het uitgangspuntquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij is Banshee boy een Neonazi agent provocateur.
Uiteraard, ik kan niet overal op reageren. Dat kan volgens mij niemandquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:56 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En jij reageert selectief.
Inderdaad. Het lijkt me dus duidelijk bij wie het probleem ligtquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef MarMar het volgende:
homos die zich als relnichten profileren zijn niet mijn favoriete mensen, maar daarmee is nog niet gezegd dat ik zo over elke homo denk, helaas trekken veel andere mensen die lijn wel en scheren ze alles over 1 kam
Van wie worden die mensen die 'goed leven' dan de dupe? Van degene die zich 'misdragen' of van degene die zo kortzichtig zijn om een hele groep te generaliseren? Van die laatste toch zeker?quote:het jammere is en blijft dat dergelijke mensen niet alleen de shit over zichzelf afroepen maar ook anderen er in mee sleuren.. bevestigen van vooroordelen waar andere mensen die gewoon hun leven leven op een zo goed mogelijke manier de dupe van worden.
Je schreeuwt om argumenten, maar reageert slechts op degene die ze niet geven.quote:Uiteraard, ik kan niet overal op reageren. Dat kan volgens mij niemand
Ik denk beide Cruoninga.. ja, natuurlijk zouden mensen niet moeten generaliseren, maar je WEET dat dat gebeurt, net als dat ik WEET dat mensen mij soms zullen beoordelen op het eerste gezicht omdat ik een paar piercinkjes heb en een tattootje en op stap ga en wel es gekke dingen doe terwijl ik moeder ben...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:22 schreef Cruoninga het volgende:
Van wie worden die mensen die 'goed leven' dan de dupe? Van degene die zich 'misdragen' of van degene die zo kortzichtig zijn om een hele groep te generaliseren? Van die laatste toch zeker?
wat bedoel je daar nou mee ? wat doen die mannen nou precies ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
... er lopen hier in de buurt veel irritante mannen rond die me constant lopen te buggen...
achter alles aanlopen wat op een vrouw lijkt.. tot aan je voordeur aantoe.. zoietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat bedoel je daar nou mee ? wat doen die mannen nou precies ?
Nou ja...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:41 schreef MarMar het volgende:
wel een redelijke vergelijking lijkt mij, toch?
niet helemaal waarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:23 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nou ja...
Het grote verschil tussen jou persoonlijke voorbeeld en het onderwerp in dit topic lijkt me dat jij zelf de gevolgen ervaart van je eigen gedrag. Een gewone burgelijke homosexuele man krijgt te maken met de gevolgen van het gedrag van een ander.
En is het dan geoorloofd om je ongenoegen naar een ander te uiten met verbaal/fysiek geweld wanneer je je stoort aan zijn gedrag?? Ik doel uiteraard op de relnichten die het zouden uitlokken.
De meest voorkomende oorzaak zijn volgens mij godsdienstige redenen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niks bij homohaat voorstellen. Waarom zou je homosexuelen haten?
Natuurlijk wil je dan ook aandacht van mannen. Maar dan wel zo als het jou uitkomt, het liefst alleen een bewonderende blik, vanaf een veilige afstand...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
niet helemaal waar
er zijn bijvoorbeeld zat vrouwen die wel korte rokjes dragen met de bedoeling aandacht te trekken en dan wordt er vanuit gegaan dat je als je als vrouw je zo kleed je DUS aandacht wilt van mannen...
get my point?
Verder zijn er natuurlijk ook mensen, vooral gristenen en moslims, die geloven dat homofilie een keuze is.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niks bij homohaat voorstellen. Waarom zou je homosexuelen haten?
Een dodelijke ziekte zoals AIDS die zijn oorsprong heeft van de (mannelijke) homos, en al voor de nodige slachtoffers heeft gezorgt kan een punt zijn. Voor een gelovige kan dit ook nog als een boodschap van god bekeken worden. Zaken als darkrooms, homo 'parkeer' plekken, en gay parades zal ook niet echt bevordelijk zijn voor hun imago. En tegen een homo-huwelijk en adoptie zullen er ook een boel mensen vreemd naar kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw. Die moslims hebben dus weer iets tegen mensen die buiten hun cultuur denken, en daar moet dus maar weer traditioneel hardhandig tegen worden opgetreden. It's the same old song.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar concludeer je dat uit?
Ik heb een aantal homo's (wonende in grote steden) binnen mijn vriendenkring, met wie ik het hier weleens eerder over heb gehad, en die zeggen dat ze op straat voornamelijk worden bedreigd door Noord-Afrikanen. Okay, dat geven ze niet direct toe (waarschijnlijk is er sprake van een vreemd soort misplaatst solidariteitsgevoel ofzo), maar als je verder vraagt is het wel degelijk zo.
En:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet echt bij aansluiten, al deze "groepen" die jij opnoemt sluiten respect uit, terwijl ik respect juist zie als het uitgangspunt
quote:Op dinsdag 19 december 2000 03:11 schreef BansheeBoy Se het volgende:
Hallo,
Ik zeg je eerlijk. ik kom er eerlijk vooruit (doe dus niet schijnheilig als velen): Ik kan homo's niet uitstaan. Sterker nog, ik haat ze. Homo's zijn altijd vreemd en verwijfd en apart. Het homo zijn is onnatuurlijk en is iets van de laatste tijd. Over 100 jaar zullen er ook mensen zijn die willen proberen om geslachtsgemeenschap met apen te accepteren, en als je het daar niet mee eens bent ben je gelijk een racist. Het is bekend dat de ziekte aids onstaan is uit homo-taferelen, en dankzij HUN lijden er nu meer dan 50 miljoen mensen in heel de wereld aan deze ongeneeslijke ziekte en andere heel irritante soa's.
Het is dus logisch dat dit soort mensen wordt uitgesloten om bloeddonor te worden, dit omdat het is bewezen en dus FEIT is dat dit alleen maar grote kans op problemen voor de volksgezondheid kan opleveren.
Kijk maar naar dieren. Ooit een homodier gezien (nee, die hond van big gay Al in southpark telt niet, haha:)). Als iedereen in de wereld homo zou zijn, dan was er geen voortplanting, betekent dus indirect, vernietiging van de aarde.
Ik heb gezegd!
BansheeBoy , he is glad that hij kan zeggen wat hij wil in an free country zonder flamewars, Transformers are the best!
grappig dat jij dat ook denkt! ik dacht het al sinds zijn essay over homoisme. soort 'comming-out essay' vond ik het, zeker als je tussen de regels door kan lezen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Bansheeboy is homo, maar wil dat niet weten.
Hij heeft het ook telkens over wel homo zijn, maar niet de daad bedrijven, mijn moeder is psycholoog, zal het eens door haar laten analyserenquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig dat jij dat ook denkt! ik dacht het al sinds zijn essay over homoisme. soort 'comming-out essay' vond ik het, zeker als je tussen de regels door kan lezen.
LOLquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig dat jij dat ook denkt! ik dacht het al sinds zijn essay over homoisme. soort 'comming-out essay' vond ik het, zeker als je tussen de regels door kan lezen.
Grappig trouwens dat je het niet ontkent...quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLKun je me vertellen waar je dat leest
Als ik alles moet gaan ontkennen wat ik NIET ben zijn we wel ff een poos bezigquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig trouwens dat je het niet ontkent...
eigenlijk van a tot zquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLKun je me vertellen waar je dat leest
Ok, nergens dusquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk van a tot z![]()
Bedankt voor je moeitequote:Op zondag 8 augustus 2004 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
bsb: wat een vreemde conclusie. maar onderschrijft wel de gemakszucht waarmee je andere meningen wegwuift. als je eerst eens gaat nadenken waarom je zélf (dus niet opgelegd) zo bang van homo's bent, en wat er diep geworteld in je zieltje heimelijk ligt te wachten.succes kleine vriend.
Mijzelf lijkt het sterk dat 1 op de 5 homo's wordt lastig gevallen. Zowiezo is het aantal mensen dat er voor gekozen heeft om als homo door het leven te gaan niet bekendquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
Bansheeboy, je punt is duidelijk - als je er niks meer aan toe te voegen hebt, lijkt het mij wel aardig de discussie weer aan de geinteresseerden terug te geven. Deal?
Hé!! Ik heb nooit mogen kiezen en die homo's dus blijkbaar weer wel!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Zowiezo is het aantal mensen dat er voor gekozen heeft om als homo door het leven te gaan niet bekend
Hij kiest ook nog steeds krampachtig hetero te blijven...quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hé!! Ik heb nooit mogen kiezen en die homo's dus blijkbaar weer wel!!!![]()
Ik eis gelijke behandeling!!! Vrije keuze van geaardheid voor iedereen!!!
oftewel:
Hoe kan iemand nou letterlijk in godsnaam geloven dat mensen voor hun geaardheid kunnen kiezen. Waar is die gedachte op gebasseerd?
Nu moet je het niet in het belachelijke brengenquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hé!! Ik heb nooit mogen kiezen en die homo's dus blijkbaar weer wel!!!![]()
Ik eis gelijke behandeling!!! Vrije keuze van geaardheid voor iedereen!!!
Ik zie geaardheid als een ideologie, daarom noem ik het het homo-isme. Zoals je kunt kiezen om Moslim of christen te zijn kun je kiezen om homo-ist of hetero te zijn, zo denk ik erover. Maar als anderen er anders over denken, ieder zijn meningquote:oftewel:
Hoe kan iemand nou letterlijk in godsnaam geloven dat mensen voor hun geaardheid kunnen kiezen. Waar is die gedachte op gebasseerd?
Hoe kom je daar nu bij ? Dacht je dat ik Bi-polar wasquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij kiest ook nog steeds krampachtig hetero te blijven...
Doe je ook standup?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie geaardheid als een ideologie, daarom noem ik het het homo-isme. Zoals je kunt kiezen om Moslim of christen te zijn kun je kiezen om homo-ist of hetero te zijn, zo denk ik erover. Maar als anderen er anders over denken, ieder zijn mening
Check anders mijn essay hierover: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Ok sorry. Voor mij komt die gedachte namelijk nogal erg bekrompen over en daarom was serieus reageren niet het eerste wat in me op kwam. Maar gezien de vrij grote intolerantie jegens homosexuelen en dat jouw visie ook nog wel door relatief veel mensen gedeeld wordt is er blijkbaar wel een vrij algemeen uitgangspunt wat deze visie voedt. Je hebt gelijk dat dat serieus genomen dient te worden, want naar mijn mening is dat een behoorlijk ernstige ontwikkeling.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu moet je het niet in het belachelijke brengen
Jij ziet het als een ideologie. Je houdt dus ook nog wel rekening met de mogelijkheid dat je het fout hebt? Dat geaardheid dus iets is wat voortkomt uit de genen en geen vrije keuze is.quote:Ik zie geaardheid als een ideologie, daarom noem ik het het homo-isme. Zoals je kunt kiezen om Moslim of christen te zijn kun je kiezen om homo-ist of hetero te zijn, zo denk ik erover. Maar als anderen er anders over denken, ieder zijn mening
Ok, daar gaat die:quote:Check anders mijn essay hierover: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Waar is dat op gebasseerd? Wat is je bron? Enig bewijs dat geaardheid een keuze is blijft hier volledig achterwege.quote:Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht.
Dus kinderen die later homo blijken te zijn beginnen hun levensjaren al met het vertonen van gedrag wat je eerder bij het andere geslacht zou verwachten? Zijn zij op die leeftijd al in staat tot het maken van keuze's? Je beweerd zelf dat ze al aanwijzingen van homosexualiteit vertonen voordat ze zich ook nog maar bewust zijn van zaken als geaardheid. Toont dat niet juist aan dat het een genen-kwestie is?quote:Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Je beweerd dus dat we in staat zijn ons eigen DNA-profiel te controleren en te beinvloeden? Hoe doen we dit? Waar basseer je dit op? De bewering dat het een eigen keuze is wordt wederom volledig uit de lucht gegrepen en wordt wederom totaal niet onderbouwd of bewezen.quote:De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze.
Feitelijk onjuist. Het dierenrijk kent wel degelijk voorbeelden van homosexualiteit. En als dat al als een afwijking in de hersens aangeduid kan worden is het nog altijd op geen enkele manier uit te leggen hoe welk levend wezen dan ook hier invloed op kan hebben.quote:Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Geen enkele ervaring mee. Jij bent blijkbaar wel meerdere keren door een homo aangesproken die je probeerde te overtuigen om je te bekeren tot de homosexualiteit. Hoe is dat in die situatie dan precies gegaan? Als dit al waar is zou je dus alle homo's over één kam scheren gezien je op geen enkele manier het bewijs kan hebben dat elke homo zijn/haar geaardheid aan anderen zou willen opdringen. Deze bewering is dus ook alleen gebasseerd op lucht.quote:En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort.
Over het in het belachelijke brengen gesproken. Als je dit al op één of andere manier als een probleem zou zienn wil ik weleens weten welke schade jij of anderen hieraan ondervinden.\quote:- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Afname van de ontwikkeling? Hoe en wat? Verklaar eens nader.quote:- Afname ontwikkeling wereldbevolking
Waarom?quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
Tis goed - ik hoop dat je uit dit topic wegblijft verder.
ik vind de uitingen van bsb beledigend en onnodig kwetsend. Hij heeft het recht op zijn mening over homosexuelen maar hij heeft niet het recht zich daar op deze wijze over te uiten. Vanwege het 'wervende' karakter van zijn uitingen heb ik het idee dat hij anderen ook probeert aan te zetten tot zijn 'homohaat'.quote:Op dinsdag 19 december 2000 03:11 schreef BansheeBoy Se het volgende:
Hallo,
Ik zeg je eerlijk. ik kom er eerlijk vooruit (doe dus niet schijnheilig als velen): Ik kan homo's niet uitstaan. Sterker nog, ik haat ze. Homo's zijn altijd vreemd en verwijfd en apart. Het homo zijn is onnatuurlijk en is iets van de laatste tijd. Over 100 jaar zullen er ook mensen zijn die willen proberen om geslachtsgemeenschap met apen te accepteren, en als je het daar niet mee eens bent ben je gelijk een racist. Het is bekend dat de ziekte aids onstaan is uit homo-taferelen, en dankzij HUN lijden er nu meer dan 50 miljoen mensen in heel de wereld aan deze ongeneeslijke ziekte en andere heel irritante soa's.
Het is dus logisch dat dit soort mensen wordt uitgesloten om bloeddonor te worden, dit omdat het is bewezen en dus FEIT is dat dit alleen maar grote kans op problemen voor de volksgezondheid kan opleveren.
Kijk maar naar dieren. Ooit een homodier gezien (nee, die hond van big gay Al in southpark telt niet, haha:)). Als iedereen in de wereld homo zou zijn, dan was er geen voortplanting, betekent dus indirect, vernietiging van de aarde.
Ik heb gezegd!
BansheeBoy , he is glad that hij kan zeggen wat hij wil in an free country zonder flamewars, Transformers are the best!
Wat is er dan wervend aan zijn stuk?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
ik vind de uitingen van bsb beledigend en onnodig kwetsend. Hij heeft het recht op zijn mening over homosexuelen maar hij heeft niet het recht zich daar op deze wijze over te uiten. Vanwege het 'wervende' karakter van zijn uitingen heb ik het idee dat hij anderen ook probeert aan te zetten tot zijn 'homohaat'.
Het lijkt me ook dat dat voor de organisatoren van het fokforum overduidelijk moet zijn.
Ik mag toch wel op duidelijke correctieve actie rekenen ? Of zijn er andere stappen nodig ?
Dat is een stuk tekst van 4 jaar geleden gepost op tweakers.net op een ander forum. Ik snap ook niet wat er relvant aan is en waarom Raptorix het hier post.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik vind de uitingen van bsb beledigend en onnodig kwetsend. Hij heeft het recht op zijn mening over homosexuelen maar hij heeft niet het recht zich daar op deze wijze over te uiten. Vanwege het 'wervende' karakter van zijn uitingen heb ik het idee dat hij anderen ook probeert aan te zetten tot zijn 'homohaat'.
Het lijkt me ook dat dat voor de organisatoren van het fokforum overduidelijk moet zijn.
Ik mag toch wel op duidelijke correctieve actie rekenen ? Of zijn er andere stappen nodig ?
Nogmaals, het is een stuk van dik 4 jaar geleden. Ik weet ook niet meer waarom ik het heb gepost, ik weet wel dat ik het nu niet meer op zo'n manier zou postenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:27 schreef SingleCoil het volgende:
uitspraken als 'Homo's zijn altijd vreemd en verwijfd en apart. Het homo zijn is onnatuurlijk en is iets van de laatste tijd.' zijn m.i. niet bedoeld om de eigen stelling te onderbouwen maar om anderen mee te trekken in zijn homohaat. Maar wellicht kan hij dat zelf toelichten.
oke!quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een stuk tekst van 4 jaar geleden gepost op tweakers.net op een ander forum. Ik snap ook niet wat er relvant aan is en waarom Raptorix het hier post.
We zijn nu 4 jaar verder en inmiddels denk ik niet meer zo zwart wit
Op mij maakt het stuk geen indruk. Ik heb wel geleerd dat je niet alles zomaar kunt zeggen. En ik moet zeggen dat ik NU niet 100% achter die tekst sta, het is te direct en bevat geen echte argumentenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
oke!![]()
maar zoals je ziet, heeft het stuk flinke indruk gemaakt, onthou dat je dus niet zomaar alles eruit kunt flappen (ook niet als je 20 bent) it always comes back to you...
Om op goedkope wijze te wijzen op een inconsistentie in je betoog. Het was een afschuwelijk stuk, maar eenieder komt in zijn/haar zoektocht naar een eigen identiteit -en in een land waar je mag zeggen wat je wilt- wel eens op radicale standpunten uit. En het mooie is...ze kunnen ook nog veranderen...quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is een stuk tekst van 4 jaar geleden gepost op tweakers.net op een ander forum. Ik snap ook niet wat er relvant aan is en waarom Raptorix het hier post.
We zijn nu 4 jaar verder en inmiddels denk ik niet meer zo zwart wit
ook in ons prachtige vrije land mag niet iedereen zeggen wat 'ie wil. Ik waardeer het in bsb dat hij op zijn uitspraken teruggekomen is, dat moet altijd kunnen. Het vervelende van (met name) internet is dat eenmaal gedane uitspraken je nog heel lang kunnen achtervolgen en je dus zorgvuldig moet zijn met wat je post. Dat geldt helemaal als je iets post wat beledigend, onnodig kwetsend of oproepend tot haat jegens andere groepen kan zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:00 schreef Tup het volgende:
[..]
Om op goedkope wijze te wijzen op een inconsistentie in je betoog. Het was een afschuwelijk stuk, maar eenieder komt in zijn/haar zoektocht naar een eigen identiteit -en in een land waar je mag zeggen wat je wilt- wel eens op radicale standpunten uit. En het mooie is...ze kunnen ook nog veranderen...
maar de openingsalinea in je nieuwe essay van mei 2004 bevat ook uitingen die ogenschijnlijk nergens op gebaseerd zijn. Zo opper je dat homoseksuelen dus voornamelijk mensen van middelbare leeftijd zijn (bron graag) en dat ze op jonge leeftijd met speelgoed wat gemaakt is voor de andere sekse speelden (ook bron graag!).quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op mij maakt het stuk geen indruk. Ik heb wel geleerd dat je niet alles zomaar kunt zeggen. En ik moet zeggen dat ik NU niet 100% achter die tekst sta, het is te direct en bevat geen echte argumenten
Ik heb uiteraard ook het 'essay' gelezen en daarinontbreken toch wel wat essentiele elementen, met name zie ik geen enkele onderbouwing voor de gedane uitspraken, die mij bovendien allemaal nogal kinderachtig voorkomen. En ik mis een duidelijke stelling, wat wil bsb nou eigenlijk bereiken met dit 'essay' ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:08 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar de openingsalinea in je nieuwe essay van mei 2004 bevat ook uitingen die ogenschijnlijk nergens op gebaseerd zijn. Zo opper je dat homoseksuelen dus voornamelijk mensen van middelbare leeftijd zijn (bron graag) en dat ze op jonge leeftijd met speelgoed wat gemaakt is voor de andere sekse speelden (ook bron graag!).
Het spelen met speelgoed voor de eigen sekse (barbies, vrachtwagens) is een typerend voorbeeld voor het stereotype rollengedrag waarin wij onze kinderen al vanaf dat ze geboren zijn induwen. Dit 'voordoen' van 'hoe het hoort' is niet de enige manier waarop kleine kinderen al gedwongen worden zich als meisjes of jongens te gedragen. Het blijkt juist uit onderzoek dat wij bepaalde eigenschappen van baby's anders interpreteren op het moment dat het geslacht van de baby's 'veranderd' (de ene keer wordt er vermeld dat het een jongetje is, de andere keer een meisje. In het geval van het 'huilende meisje' is ze waarschijnlijk zeer verdrietig, kwetsbaar, geschrokken, ze wil aandacht etc. 'Zwakke' karaktertrekken. Het 'huilende jongetje' -nogmaals, dit is hetzelde kind- is boos, woedend zgn. 'sterke' eigenschappen. Zeer interessant onderzoek by the way). (en ik kan een andere keer wel even de bronvermelding opzoeken). Wanneer kinderen met speelgoed spelen dat voor de andere sekse bedoeld is EN met speelgoed wat voor de eigen sekse bedoeld is, groeit het kind evenwichtiger op en beheerst het zowel de zgn. zwakke als de sterke eigenschappen. De meest gelukkige mensen (op elk vlak dus) bleken zowel in staat om 'mannelijke' karaktertrekken te vertonen in het openbaar als 'vrouwelijke' (ongeacht het geslacht van de persoon).
Ik zou als ik jou was, me iets meer verdiepen in wat er allemaal al onderzocht is op dit gebied alvorens dit soort boute uitspraken te doen. Het wiel is al uitgevonden, hij was rond, nu beweer jij opeens dat - ie rechthoekig is???
Louter en alleen reacties uitlokken. Zuigen en trollen is het enige wat hij kent. Zijn reacties zijn zo doorspekt met sarcasme en ironie dat hij nauwelijks serieus valt te nemen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard ook het 'essay' gelezen en daarinontbreken toch wel wat essentiele elementen, met name zie ik geen enkele onderbouwing voor de gedane uitspraken, die mij bovendien allemaal nogal kinderachtig voorkomen. En ik mis een duidelijke stelling, wat wil bsb nou eigenlijk bereiken met dit 'essay' ?
Zéér goed opgemerkt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Louter en alleen reacties uitlokken. Zuigen en trollen is het enige wat hij kent. Zijn reacties zijn zo doorspekt met sarcasme en ironie dat hij nauwelijks serieus valt te nemen.
BSB haat echt geen homo's, hij doet net alsof. Waarom? Omdat hij als een vrome conservatieve moslim over wilt komen en zich doodlacht om de serieuze reacties die hij krijgt.
Dit topic gaat niet echt over mij, maar laat ik zeggen dat ik zeer serieus ben, en de ste ben die zijn ongelijk bevestigd als er andere visie's worden opgebracht.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Louter en alleen reacties uitlokken. Zuigen en trollen is het enige wat hij kent. Zijn reacties zijn zo doorspekt met sarcasme en ironie dat hij nauwelijks serieus valt te nemen.
Klopt, ik haat geen homo-isten, het zijn ook mensen, ik prematuur enkel diegenen die daadwerkelijk hun lusten botvieren op mensen van het eigen geslachtquote:BSB haat echt geen homo's, hij doet net alsof. Waarom? Omdat hij als een vrome conservatieve moslim over wilt komen en zich doodlacht om de serieuze reacties die hij krijgt.
Meen je dit ? Ik kom/kwam maar op 2 fora, op GoT en hier op Fok! Ik geef toe dat ik inderdaad op Got ben gebanned na een vlekkeloos tijdperk van 2 jaar. Hier op Fok! kom ik al 3/4 jaar, en het is altijd goed gegaan, check mijn postgeschiedenis maar hier op Fok! als je tijd hebt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:35 schreef raptorix het volgende:
De grap is ook dat je op vrijwel elk forum, binnen een week een Ban krijgt, maar aangezien niemand hem serieus neemt, vinden ze het niet eens een Ban waard.
Maar even back on postgedrag Banshee,quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meen je dit ? Ik kom/kwam maar op 2 fora, op GoT en hier op Fok! Ik geef toe dat ik inderdaad op Got ben gebanned na een vlekkeloos tijdperk van 2 jaar. Hier op Fok! kom ik al 3/4 jaar, en het is altijd goed gegaan, check mijn postgeschiedenis maar hier op Fok! als je tijd hebt.
In ieder geval alvast bedankt
Ik respecteer iedereen. Respect is het uitgangspunt. Alleen denk ik over sommige zaken anders dan de gemiddelde homo/persoon.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar even back on postgedrag Banshee,
Je verkondigt respect en tolerantie te tonen aan eenieder, of het nu een boot of een fries was.
Nu maak je in je topic (22-05-2004) een paar statements over homo's die niet echt hout snijden en behoorlijk kwetsend zijn, dit noem ik duidelijk GEEN respect.
Wat is Uw antwoord hierop?
Als je dat wilt, dan zij het zo, maar dan moet je niet gaan uitdragen dat je iedereen respecteert, zeker niet als je dergelijke bewoordingen gebruikt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind dat je best mag laten merken dat je niet van homo's gedient bent.
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je dat wilt, dan zij het zo, maar dan moet je niet gaan uitdragen dat je iedereen respecteert, zeker niet als je dergelijke bewoordingen gebruikt.
Volgens mij heb je een bar-slechte opvoeding gehad, een intelligentie van een huismus of je bent blind, als je je post van 22-05-2004 onder de noemer respect wilt brengen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik respecteer iedereen. Respect is het uitgangspunt. Alleen denk ik over sommige zaken anders dan de gemiddelde homo/persoon.
Zo nu en dan druk ik me uit op een manier waarvan je je afvraagt of dat de beste is, ik denk zelf van wel. In ieder geval kan ik je garanderen dat ik niemand wil kwetsen, het kan weleens voorkomen, maar dat is niet mijn intentie
En bedankt voor je medewerking en tijd
Ik kan dit stukje nog een x copy/pasten:quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een bar-slechte opvoeding gehad, een intelligentie van een huismus of je bent blind, als je je post van 22-05-2004 onder de noemer respect wilt brengen.
Ik vind het prima dat je jezelf zo uitdrukt, maar dan moet je niet spreken over respect, dat heb je namelijk niet voor homo's.
Als je anders denkt over homo's hoef je het niet zo te formuleren, dat is al een teken van disrespect.
Vreemd soort vertalingen uit de dikke Van Dale hou jij er op na.![]()
Dit is een forum. Op een forum is het de bedoeling dat je meerdere visie's en meningen te horen krijgt. Ik zelf vind dat je eigenlijk praktisch alles moet kunnen zeggen, als je men maar niet de intentie heeft om anderen bewust te kwetsen of zwart te maken, het bekende "akkersloot"-gedrag zeg maarquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
Maar interessanter is natuurlijk waarom iemand dan z'n mening ueberhaupt wil uiten. Het feit dat BSB een negatieve emning over homo's heeft is zijn goed recht, maar waarom moet ik daar mee geconfronteerd worden ? En dan gaat het niet om het recht dat hij daar heeft, dat staat boven twijfel. Maar welk doel is er mee gedient, wat wil hij bij de lezer teweegbrengen ? Wellicht kan hij daar zelf iets over zeggen.
Ja, inderaad, je mening kunnen verkondigen is een groot goed en een belangrijke vrijheid, daar moeten we dus gebruik van maken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:28 schreef SingleCoil het volgende:
dat ben ik ook helemaal met je eens, maar, zoals ik al eerder zei, je mag wel alels zeggen maar moet je daarom ook alles zeggen wat je vindt ? Je gaat toch alleen maar iets zeggen als je daarmee een bedoeling hebt ? Wat is jou bedoelding als je 'prikkelende' opmerkingen over homo's maakt ? Moeten anderen dat dan ook gaan vinden ? Of heb je er een andere bedoeling mee ?
daar hoeven we geen gebruik van te maken als we niks zinnigs te melden hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderaad, je mening kunnen verkondigen is een groot goed en een belangrijke vrijheid, daar moeten we dus gebruik van maken.
Ja maar daar ging het even niet over: ik heb je een concrete vraag gesteld: wat denk je te bereiken met jou uitlatingen over homo's ?]quote:Inderdaad kun je niet alles zomaar zeggen, zeker niet als je anderen bewust wilt kwetsen. Maar dat is bij bijna nooit het geval in tegenstelling tot bv. een woelige Akkersloot
Als je nou eerst eens zou komen met argumenten waarom niet dan praten we daarna wel verder. Voorlopig staat de bewering dat geaardheid iets is waar je niet voor kiest nog altijd onaangetast bovenaan in dit topic. Aanwijzingen voor die theorie te over terwijl er door jou en BSB geen enkele bewering wordt aangedragen waarom dit misschien wel niet zo is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef pro_jeex het volgende:
Dat is net zo dom als laten merken dat je niet van negers gedient bent.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef pro_jeex het volgende:
Eerder net zo dom als laten merken dat je niet van moslims gedient bent.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat is net zo dom als laten merken dat je niet van negers gedient bent.
Bansheeboy was toen nog geen moslim. Nu is BSB moslim en heeft hij dus wel respect.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Op mij maakt het stuk geen indruk. Ik heb wel geleerd dat je niet alles zomaar kunt zeggen. En ik moet zeggen dat ik NU niet 100% achter die tekst sta, het is te direct en bevat geen echte argumenten
..dus ook hiervoor geldt: wat moet ik met die informatie: wat denk je bij de lezers te bewerkstelligen door zoiets te roepen ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind dat je best mag laten merken dat je niet van homo's gedient bent
Dus je vindt eerdergenoemde stellingen ook dom?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:56 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Eerder net zo dom als laten merken dat je niet van moslims gedient bent.
Ach ja. Bepaalde zaken als het niet bestaan hebben van Abraham, Isaak en Ismael ligt moslims en bepaalde islamofielen hier natuurlijk erg zwaar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een forum. Op een forum is het de bedoeling dat je meerdere visie's en meningen te horen krijgt. Ik zelf vind dat je eigenlijk praktisch alles moet kunnen zeggen, als je men maar niet de intentie heeft om anderen bewust te kwetsen of zwart te maken, het bekende "akkersloot"-gedrag zeg maar
Tuurlijk, maar de vergelijking met negers maakt het direct racisme. Maar met bijvoorbeeld moslims en/of homo's kunnen mensen hun haat maskeren door gebruik te maken van bepaalde niet relevante aspecten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:03 schreef Elgigante het volgende:
Dus je vindt eerdergenoemde stellingen ook dom?
Het heeft weinig zin om stokpaardjes uit de kast te halen als het gaat om homohaat in dit geval.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ach ja. Bepaalde zaken als het niet bestaan hebben van Abraham, Isaak en Ismael ligt moslims en bepaalde islamofielen hier natuurlijk erg zwaar.
En dat wanneer een niet-moslim Mohammed een profeet (boodschapper van God) noemt, helemaal niets met respect te maken heeft. Te bewijzen dat die zelfde personen tegenover christenen "uit respect" weigeren Jezus christus de zoon van God te noemen.
En ontopic. Dat het wel erg krom is om als moslim iets tegen homo's te hebben terwijl je zelf een pedofiel als "profeet" vereerd.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:04 schreef Akkersloot het volgende:
En ontopic. Dat het wel erg krom is om als moslim iets tegen homo's te hebben terwijl je zelf een pedofiel als "profeet" vereerd.
Ik ben al mijn hele leven moslim, ik vraag me dus af waar je die bij je passende ridiculiteit vandaan hebt ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Bansheeboy was toen nog geen moslim. Nu is BSB moslim en heeft hij dus wel respect.![]()
Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen maar dat een normaal denkend mens niets tegen homofilie hoeft te hebben. Homofilie is immers vrijwillig en gaat tussen volwassen personen. Dat in tegenstelling tot pedofilie, waaraan de "profeet" Mohammed zich schuldig heeft gemaakt met de 9-jarige Aisha. (En ze was 6 toen hij zich met haar verloofdequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Want alle homo's zijn pedo's natuurlijk![]()
Dat denkt Akkkersloot echtquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Want alle homo's zijn pedo's natuurlijk![]()
Dat doe ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is net zo dom als laten merken dat je niet van negers gedient bent.
je houd van bloemen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:13 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Zie de post er voor. Trolletje.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat denkt Akkkersloot echt![]()
![]()
Ja dat zeg je wel, in je moslim bash drift impliceer je dat homo's en pedo's gelijk zijn, anders slaat je vergelijking nergens op, niet dat dat iets nieuws is...quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:12 schreef Akkersloot het volgende:
Nee dat zeg ik helemaal niet.
Behalve dat je het weer helemaal fout had. Lees eens de betreffende post van Pro_Jeex over negers. Je zal je moslimbroeder dus af moeten vallen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat denkt Akkkersloot echt![]()
![]()
Zéér interssant, en heb je verder nog argumenten om je mening te staven?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef pro_jeex het volgende:
Omdat ik van mening ben dat het mijn recht is om dat te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:18 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Zéér interssant, en heb je verder nog argumenten om je mening te staven?
zoniet dan is het mischien beter dat je naar andere topic's verhuisd.
Althans bedankt voor je mededeling.![]()
Als je wilt discussieren moet je ook leren lezen. Ik zeg nergens dat homo's en pedo's gelijk zijn. Ik zeg alleen maar dat kritiek op homo's krom is als je zelf een pedo (Mohammed namelijk) als "profeet" vereerd. Want, voor de tweede keer, homofilie is gebaseerd op vrijwilligheid en gaat tussen (beide) volwassen personen. Pedofielie is dat, betreffende tussen volwassen personen, (per definitie) niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef IPdaily het volgende:
Ja dat zeg je wel, in je moslim bash drift impliceer je dat homo's en pedo's gelijk zijn, anders slaat je vergelijking nergens op, niet dat dat iets nieuws is...
Ok X-Rayquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zie de post er voor. Trolletje.
Zoals iedere aso ken je je rechten beter dan je plichten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:22 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat het mijn recht is om dat te doen.
Nou leuk voor je, maar bij deze antwoordt je niet op mijn vraag, nogmaals wat is je argument?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:22 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Gammaquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:23 schreef Akkersloot het volgende:
Ik zeg alleen maar dat kritiek op homo's krom is als je zelf een pedo (Mohammed namelijk) als "profeet" vereerd.
Wel opmerkel;ijk dat jij dan niet gebashed wordt door Schorpioen, Yvonne en Lord_Vetinari.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:22 schreef pro_jeex het volgende:
[Pro_Jeex: "Ik ben tegen negers"]
Leer jij nou eerst eens wat sociaal en a-sociaal is alvorens je mensen daarvan tracht te beschuldigen pietje.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals iedere aso ken je je rechten beter dan je plichten.
Ik begrijp deze post niet. Maar ik ga wel naar de feedback. Je zit immers hier iets behoorlijk te verdraaien.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:26 schreef IPdaily het volgende:
Gamma![]()
De Koran én mijn politiek ideologische en innerlijke overtuig.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:25 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nou leuk voor je, maar bij deze antwoordt je niet op mijn vraag, nogmaals wat is je argument?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |