Daar wacht ik ook op. Dacht dat hij in augustus uit zou komen, maar zie net op play dat hij verlaat is tot in september.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:37 schreef Chewie het volgende:
Babylon 5 the Movies, heb ik de films eindelijk ook op normale kwaliteit en staat mooi bij de rest van de B5 collectie
[afbeelding]
Volgens Amazon word deze nog steeds verstuurd op 18 augustus.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook op. Dacht dat hij in augustus uit zou komen, maar zie net op play dat hij verlaat is tot in september.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef Sai het volgende:
Mensen, plaatjes posten!
En daarom moest ik er ook echt ff een slinger aan geven toen ik hem zag staan in de pre-orderquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:05 schreef Sai het volgende:
Deze 2-disc Criterion is dus ook geil.
Nou ja, Amazon heb ik ook al eens een half jaar op een cd moeten wachten.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens Amazon word deze nog steeds verstuurd op 18 augustus.
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Amazon, maar volgens hun is de release datum nog steeds in Augustus.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou ja, Amazon heb ik ook al eens een half jaar op een cd moeten wachten.
die bestaat toch al?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:10 schreef la-nina het volgende:
Akira Kurosawa box met Ikiru, Sanjuro, Seven Samurai en Yojimbo !
Eindelijk, als het goed is 14 september, op de plank!![]()
Bestaat dat ook nog johquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:27 schreef Xcalibur het volgende:
Invader Zim Limited Edition Box Set
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:05 schreef weirdmiss het volgende:
mensen waarom zo lang w8 als je de films ook gewoon kan downloaden en branden ....zelfs de special editions........
omdat je dan een dief bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:05 schreef weirdmiss het volgende:
mensen waarom zo lang w8 als je de films ook gewoon kan downloaden en branden ....zelfs de special editions........
Sommige (de meeste?) extended releases zijn gewoon te mooi om te branden, daar wil je de originele verpakking en boekje bij. Tevens wil je dan de originele discs hebben met alle geluidtracks (die rips is vaak DTS uit verwijderd en meestal het audiocommentaar ook). Trouwens een LotR RotK SE downloaden en branden daar ben je wel ff mee zoet, zelfs al heb je een snelle verbinding. De kale versie is al 4 dvd's ofwel een slordige 16GB.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:05 schreef weirdmiss het volgende:
als je echt niet kan wachten (net als ik) kan je hem kopen bij dvdgo.com het is de spaanse versie maar gewoon engels gesproken ik heb hem ondertussen al een jaar en ben er best blij mee ookal is de kwaliteit van deze release minder als de release in nederland (seizoen 1 danquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:32 schreef trueblue het volgende:
Ik wacht al een paar jaar op serie 2 van Twin Peaks. De release daarvan wordt telkens met een jaar uitgesteldNu zeggen ze 2005..
Ja, daar weet ik van. Ik twijfel nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je echt niet kan wachten (net als ik) kan je hem kopen bij dvdgo.com het is de spaanse versie maar gewoon engels gesproken ik heb hem ondertussen al een jaar en ben er best blij mee ookal is de kwaliteit van deze release minder als de release in nederland (seizoen 1 dan)
alleen heb je dan seizoen 1 2 keer aangezien in deze box alle twee de seizoenen zitten.
Duurt nog ietsje langer hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:24 schreef Timo20 het volgende:
2 van de releases waar ik al lang op wachtte komen deze week uit:
Goodfellas SE
Beide R1 overigens maar deze gaan zo goed als zeker wel in me collectie komen
ja ok volgende week danquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Duurt nog ietsje langer hoor
Mijn vriend en ik hebben die baggerversie uit Spanje dit weekend maar eens besteld. Ik wacht nou al jaren. Ik wil zo graag de hele serie weer eens zien (toen wel op tv gekeken) en mijn vriend heeft alleen seizoen 1 gezien. Dan moet het maar zo... Iets is beter dan niets.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:30 schreef Sai het volgende:
Twin Peaks Seizoen 2. En niet die baggerversie uit Spanje..
+ Alias Seizoen 2 (staat in bestelling)quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:30 schreef Sai het volgende:
Twin Peaks Seizoen 2. En niet die baggerversie uit Spanje..
komt de DC voor 100 % zeker uit op dvd? want die wil zeker hebben!quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:35 schreef MrX1982 het volgende:
Op de volgende films wacht ik:
Donnie Darko - Director's Cut (2 Discs) (5.1/DTS)
Hij komt 100% op dvd aangezien ik hem al heb pre-ordered bij play.comquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
komt de DC voor 100 % zeker uit op dvd? want die wil zeker hebben!
waar heb je die vandaan en wanneer komt ie uit?
ok danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij komt 100% op dvd aangezien ik hem al heb pre-ordered bij play.com
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=168847
Amazon heeft deze box maandag verstuurd, hopelijk deze week nog binnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook op. Dacht dat hij in augustus uit zou komen, maar zie net op play dat hij verlaat is tot in september.
Die heb ik nu al een paar maanden, echt geniaal. Alleen ipv Ikiru heb ik Hidden Fortress erin zitten. Net als op het plaatje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:10 schreef la-nina het volgende:
Akira Kurosawa box met Ikiru, Sanjuro, Seven Samurai en Yojimbo !
Eindelijk, als het goed is 14 september, op de plank!![]()
[afbeelding]
komt deze ook gewoon in nl uit?quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:35 schreef MrX1982 het volgende:
Op de volgende films wacht ik:
Donnie Darko - Director's Cut (2 Discs) (5.1/DTS)
[afbeelding]
Ik denk dat ik maar voor the passion of the jew gaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:13 schreef Zeitgeist het volgende:
Startrek Original Series
The Passion Of Christ
Star Wars Trilogy
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar voor the passion of the jew ga
lol die is ook leuk ja :-) "That wasn't a movie that was a snuff film!"quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar voor the passion of the jew ga
Het is de grootste buttfilm ooit gemaaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:15 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
lol die is ook leuk ja :-) "That wasn't a movie that was a snuff film!"
Tis toch nu al een moderne klasieker.
Alle mensen die net de R2 hebben gekocht (hoi) voelen zich nu natuurlijk wel zwaar genaaid.quote:All New Edition of Fritz Lang's M Coming in December
Fritz Lang's suspense masterpiece M returns to the Collection in an all new 2-disc special edition this December. This release will feature a new transfer from fully restored film elements, as well as a host of new special features, including audio commentary by film scholars Eric Rentschler and Anton Kaes, a filmed interview with Fritz Lang conducted by director William Friedkin, Claude Chabrol’s M-inspired short film M le Maudit, classroom tapes of M editor Paul Falkenberg discussing the film and its history, and much more. Check here for more information on this release in the coming weeks!
Laat ze eerst maar laten zien dat ze het beter kunnen dan de R0, die nu duidelijk de winnaar is.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:23 schreef Sai het volgende:
En het is bevestigd door de luitjes bij Criterion!
[..]
Alle mensen die net de R2 hebben gekocht (hoi) voelen zich nu natuurlijk wel zwaar genaaid..
Maar toch:.
Anamorphic voor de verandering?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:46 schreef Hare het volgende:
Raging Bull Collector's Edition R1
Die wordt net zo vet!!
mag ik dan ook enkel disc 1-3-5 en evt 7 want de rest van de cashmelkende flauwekul kan mij persoonlijk gestolen worden.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:33 schreef Hugo_Boss het volgende:
Deze Matrix set wordt volgens mij behoorlijk vet!:
Technical Details
Actors Keanu Reeves ; Laurence Fishburne ; Carrie-Anne Moss ; Hugo Weaving ; Joe Pantoliano ; Monica Bellucci ; Bruce Spence ; Anthony Wong ; Anthony Zerbe ; Ngai Sing ; Jada Pinkett Smith ; Gloria Foster
Director The Wachowski Brothers
Certificate 15 years and over
Year 1999, 2003, 2003
Screen Widescreen Anamorphic
Languages English - Dolby Digital (5.1)
![]()
Yesyes!! Helemaalquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:08 schreef sampoo het volgende:
[..]
Anamorphic voor de verandering?
Er is al wel een box met alle 3 de delen in special edition vorm. Maar het gaat daar niet om de extended edition. Die moet volgens mij nog komen van deel 3quote:Op woensdag 15 september 2004 15:36 schreef foktrot het volgende:
Ben benieuwd of er nog een uberbox van Lord Of The Rings uitkomt... ik heb namelijk nog niks van Lord Of The Rings op DVD :$
De extended box van deel 3 komt half december uit. Ik hoop dus dat er daarna een mooie extended superbox komt. Wie heeft er roddels gehoord?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:18 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Er is al wel een box met alle 3 de delen in special edition vorm. Maar het gaat daar niet om de extended edition. Die moet volgens mij nog komen van deel 3Of heb ik die helemaal gemist.
Nee, over 36 dagen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:53 schreef Sai het volgende:
Before Sunset. Nu. Nu!
je vind ze toch te duurquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:34 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou alleen nog iets meer info
Nouja, ik zag die van Bogart en die was 120 euro. Die van Cary Grant valt met 50 euro nog best meequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je vind ze toch te duur
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:49 schreef Dagonet het volgende:
De box met alle seizoenen Buffy
223 euro bij play.com
39 DVD's, meer dan 100 uurquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel of ze dezelfde tins gebruitk hebben als voor Band of Brothers. Ben benieuwd hoe de binnenkant eruit ziet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:34 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou alleen nog iets meer info
Hmm, vond hem zelf wat tegenvallen, zeker het laatste uur.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[afbeelding]
House of Flying Daggers aka Lovers
Maar dat zal nog wel heel lang kunnen dureneerst moet die nog de halve wereld rondgaan. Ik vind hem persoonlijk beter dan Hero btw
Dat noem ik nou een puike cover. Je zou bijna een Criterion gaan kopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:59 schreef Eluc het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat je, net als veel andere mensen die de film tegen vonden vallen, een martial arts film hadden verwacht zoals Hero. Terwijl je hem toch duidelijk als een romance/drama moet zien (Daarom ook de veranderde internationale titel: Lovers). De gevechten zien er misschien niet zo mooi uit als in Hero, maar ik vond het vernieuwender dan wat we in Hero zien. Da's al best vaak gedaan, maar "the Echo game" aan het begin of het gevecht in het bamboebos vond ik veel orgineler dan wat er gedaan werd in Hero. De film zit btw ook vol met subtiele humor, maar goed dat werd niet echt goed vertaald. (hoewel dat ook onmogelijk echt goed te vertalen is) Plottwist aan het einde werkte misschien niet helemaal, maar het eindgevecht vond ik bijvoorbeeld weer geniaal. Niet dat het choreografisch zo geniaal was, maar het paste op dat moment perfect bij. Hoewel er wel meer in had gezeten vond ik hem beter dan Hero die in mijn ogen iets te overhyped is. Het kan ook liggen aan het feit dat Takeshi Kaneshiro een van mijn favoriete acteurs is, maar goed ieder zijn eigen smaak. Het zijn beide erg goeie films. Zhang Yi-Mou is trouwens van plan om een 3de "Martial Art" film te maken, maar het klopt wel dat House of Flying Daggers behoorlijk wat kritiek heeft gekregen in China en Hong Kong. Dat geldt trouwens ook voor Hero ze zouden teveel gericht zijn op het westerse publiek, ze zien hem daar toch liever andere films maken. Films zoals: Red Sorghum, Raise the Red Lantern, Ju Dou en The Road Home. Ik zal het persoonlijk jammer vinden als die dat zal doen. Het zijn zeker geen mindere films, maar ik zie hem ook graag films zoals Hero en HOFD makenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, vond hem zelf wat tegenvallen, zeker het laatste uur.
Wat vond je zo goed aan deze dat je hem beter vond dan Hero?
btw: Deze komt trouwens wel in mijn collectie hoor, zo slecht was ie nou ook weer niet![]()
Hehe, maar uit je stukje begrijp ik dat je zelf wel die taal spreekt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:02 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
maar nu ga ik volgens mij errug off-topic dus ik maak maar een eind aan dit stukje.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:13 schreef California het volgende:
Night and Day
Destination Tokyo
North by Northwest
Arsenic and Old Lace
Casablanca
The Big Sleep
To Have To Have Not
The Maltese Falcon
Dark Passage
They Drive by Night
High Sierra
Key Largo
The Treasure of the Sierra Madre
The Wrong Man
Stage Fright
Dial M for Murder
I Confess
North by Northwest
Strangers on a Train
Ik heb de vier disc-box al dus deze laat ik aan me voorbijgaan. Die acht korte filmpjes zijn een leuke extra, maar op Two men and a Wardrobe en een ander filmpje waar ik de naam van ben vergeten na, niet bepaald meesterwerken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:10 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Roman Polanski Box die op 28 oktober in Nederland verschijnt (8 discs)
- Knife in the water (1962)
- Repulsion (1965)
- Cul-de-Sac (1966)
- What? (1972)
- Tess (1979)
- Bitter Moon (1992)
- The Pianist (2002)
Disc 8 staat vol met korte (veelal stomme) films van Polanski
Ik wacht op 'Ong Bak'.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:42 schreef Sai het volgende:
Welke releases komen eraan, van oude Hongaarse films tot nieuwe blockbusters, die jij echt moet hebben? Post ze hier! Met plaatsjes en specs enzo natuurlijk..
Ik had begrepen dat seizoen 2 van Twin Peaks in december op DVD zal uitkomen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het Zakmes, Mijn Idee, Puddingtarzan en Twin Peaks season 2.
Maart '05 dacht ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:51 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat seizoen 2 van Twin Peaks in december op DVD zal uitkomen.![]()
Ik ook. Zul je zien dat ze nu wel ondertiteling hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:15 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik heb de vier disc-box al dus deze laat ik aan me voorbijgaan.
Het schijnt dus ook dat het audiocommentaar op de nieuwe versie niet is opgenomen wegens ruzie tussen Linlater en de studio. Dat is het slechte nieuws. Het goede nieuws: EEN CRITERION VAN DAZED & CONFUSED! HOE GEIL ZOU DAT ZIJN!!quote:Linklater schreef:
Hi Wiley,
Just to let you know - there has been some trouble with Universal regarding their upcoming release of the DAZED AND CONFUSED DVD. I feel like I'm in an 11-year echo chamber with these idiots. There was a cool disk in the works with extended interviews, Kahane Corn's documentary MAKING DAZED, footage from the reunion, etc. but it turns out that these won't be on it any longer because, after all these years, they're rushing the title out to make some sort of deadline. Because of this I will not be doing a commentary or helping with anything else.
I wanted everybody to know the scoop and that I am pushing Universal to license the title to the Criterion Collection in a year or so and they would put out a fantastic disk.
I am withholding doing any press on the Universal disk and will not be affiliated with it in any way because of their continuing lameness toward this title.
Hope all's well in your world. Take care,
Rick
Anyone?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft iemand de Nederlandse seizoen 4 release van Angel gekocht met daarin die 10 Euro kortingsbon voor seizoen 5? Staat er op die bon een maand aangegeven wanneer de seizoen 5 box uit komt??
Geil!!quote:Arriving early next year in two-disc special edition form will be The Fifth Element starring Bruce Willis and Milla Jovovich, and Leon which stars Jean Reno and Natalie Portman. Both will be available to own from the 11th January, priced at around $24.96 each. Extras on The Fifth Element will include a Star Element featurette and film gallery, a Visual Element featurette and film gallery, Alien Element which is another gallery of featurettes, a Digital Element featurette and more. The special edition of Leon will also include a wealth of new extra material, along with the unrated international version of the movie in a Superbit™ presentation. Extras will include a ten year reunion featurette entitled The Professional, a Trial by Fire: Natalie Portman As Mathilda featurette, a Birth of a Star: Jean Reno As Leon featurette and more. We'll bring you further details on these new titles, including the official region one artwork, shortly. Stay tuned.
quote:
Hopelijk zijn het weer net zulke geweldige uitgaves als Treasure of the Sierra Madre enzo.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Hopelijk zijn het weer net zulke geweldige uitgaves als Treasure of the Sierra Madre enzo..
deze heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 3 december 2004 02:38 schreef Sai het volgende:
Deze mag best twee keer gepost worden.
[afbeelding]
Met
The Public Enemy
- Contains several restored scenes (deleted from subsequent reissue versions due to enforcement of the Production code) from the original release version of the film, unseen since 1931.
- Leonard Maltin Hosts Warner Night at the Movies 1931 with Newsreel, Comedy Short The Eyes Have It, Cartoon Smile, Darn Ya, Smile and 1931 Trailer Gallery
- New Featurette Beer and Blood: Enemies of the Public
- Commentary by Film Historian Robert Sklar
- 1954 Re-release Foreword
White Heat
- Leonard Maltin Hosts Warner Night at the Movies 1949 with Newsreel, Comedy Short So You Think You’re Not Guilty, Cartoon Homeless Hare and 1949 Trailer Gallery
- New Featurette White Heat: Top of the World
- Commentary by Film Historian Drew Casper
Angels with Dirty Faces
- Leonard Maltin Hosts Warner Night at the Movies 1938 with Newsreel, Musical Short Out Where the Stars Begin, Cartoon Porky and Daffy and 1938 Trailer Gallery
- New Featurette Angels with Dirty Faces: Whaddya Hear? Whaddya Say?
- Commentary by Film Historian Dana Polan
- Audio-Only Bonus: Radio Production with the Film’s 2 Stars
Little Caesar
- Leonard Maltin Hosts Warner Night at the Movies 1930 with Newsreel, Spencer Tracy Short The Hard Guy, Cartoon Lady Play Your Mandolin and 1930/31 Trailer Gallery
- New Featurette Little Caesar: End of Rico, Beginning of the Antihero
- Commentary by Film Historian Richard B. Jewell
- 1954 Re-release Foreword
The Petrified Forest
- Leonard Maltin Hosts Warner Night at the Movies 1936 with Newsreel, Musical Short Rhythmitis, Cartoon The Coo Coo Nut Grove and 1936 Trailer Gallery
- New Featurette The Petrified Forest: Menace in the Desert
- Commentary by Bogart Biographer Eric Lax
- Audio-Only Bonus: Radio Adaptation starring Bogart, Tyrone Power and Joan Bennett
The Roaring Twenties
- Leonard Maltin Hosts Warner Night at the Movies 1939 with Newsreel, Musical Short All Girl Revue, Comedy Short The Great Library Misery, Cartoon Thugs with Dirty Mugs and 1939 Trailer Gallery
- New Featurette The Roaring Twenties: The World Moves on
- Commentary by Film Historian Lincoln Hurst
En nog geen 40 euro op DVDSoon..
Een film kijken in het zweeds of russich met engelse ondertitels lijkt me ook niet alles. Dan wacht ik wel tot de box hier ook uitkomt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:44 schreef Sai het volgende:
Ik twijfel nog omdat ik Hole in My Heart niet hoef te hebben en het audiocommentaar van Fucking Amal is gedropt (hoewel dat best wel zuigt, dus ach), maar ik ben in ieder geval benieuwd naar:
[afbeelding]
'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef Art_Core het volgende:
The Wonder Years
verkoop nu 'n Wonder YEars DVD in V&Aquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |