ow sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:03 schreef moussy het volgende:
Dat moest jij doen Joene
Hmmm vreemdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:04 schreef moussy het volgende:
Ik ging trouwens niet een blokje om het schooltje, maar om de huizen in dat doodlopende stuk. Waar vroeger een gezin woonde met een geit in de tuin, die rond de tijd van ramadan zó maar verdwenen was
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:05 schreef moussy het volgende:
Ja, denk het wel, ik ben dit jaar eens een keer niet zwanger of net ontploft
kan je een flink huis van maken!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:07 schreef moussy het volgende:
Nou, het schooltje staat te koopIk zou wel willen, maar het past niet in mn knip.
Wil je terug naar Den Oever ?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:07 schreef moussy het volgende:
Nou, het schooltje staat te koopIk zou wel willen, maar het past niet in mn knip.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:07 schreef Joene het volgende:
[..]
kan je een flink huis van maken!
Misschien, ooit, maar ik roep al 100 jaar dat ik dát schooltje wil hebben!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil je terug naar Den Oever ?
Whahaha....ja dat welquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]Leuke ruime tuin ook
en het voordeel is dat er al een zandbak in zit voor de kinderen, scheelt weer graven
Begin je toch een tussentijdse opvangquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Misschien, ooit, maar ik roep al 100 jaar dat ik dát schooltje wil hebben!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Begin je toch een tussentijdse opvang
ach roddels horen erbijquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:11 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
Kan makkelijk, dan kan ik wel meteen alle roddels van het dorp aanhoren
http://www.era.nl/objecten/details.php?object=12058B13022 Hij is trouwens goedkoper dan ik dacht.
Wel een tikkie rommelig daarbinnenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:11 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
http://www.era.nl/objecten/details.php?object=12058B13022 Hij is trouwens goedkoper dan ik dacht.
Gaaaaaaaaaaaaf!! Ik vind het niet eens zo duurquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:11 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
in het dorp kost een gemiddeld huis tussen de 150.00 en de 249.000quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaf!! Ik vind het niet eens zo duur, maar hier in de buurt kost een rijtjeshuis al bijna zoveel
Nee, in de omgeving van Appelscha dus ook niet. Wij zagen dit huis op internet, en dachten eerst ook dat het op instorten stond ofzo. Toen hebben we voor de lol een bezichtiging gedaan. En het gekocht dus.....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, voor zo'n prijs kun je hier echt niks kopen
Alweer een beetje bijgekomen, Melonovy?
Zo'n vloer heb ik ook in de halquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:04 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Nee, in de omgeving van Appelscha dus ook niet. Wij zagen dit huis op internet, en dachten eerst ook dat het op instorten stond ofzo. Toen hebben we voor de lol een bezichtiging gedaan. En het gekocht dus.....
(ik was meteen vlieft![]()
(en dan vooral op de terazzo/granito-vloer in de hal)
)
Maarja hé.......Kom je in de buurt van Dordt, hoe ...... ... ....quote:Hier in Dordt heb je voor iets meer dan een ton nog wel hele leuke huisjes. Zijn meestal wel piepklein maar als je een klein beetje handig bent is er veel eer aan te behalen
gezelliger het wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maarja hé.......Kom je in de buurt van Dordt, hoe ...... ... ....
Ja de huidige eigenaar (had opeens geld tekort) en heeft de verbouwing maar half afgemaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:16 schreef moussy het volgende:
Ik heb de makelaar gebeld.... hij vertelde dat je rekening moest houden met minimáál 1 a 2 ton verbouwingskosten. Óf plat gooien en iets nieuws er op zetten. Dat wordt dus niks
Ik heb zelf op dat schooltje gezeten en wij woonde er toen tegenover.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Een plechtig moment....... over enkele ogenblikken zal ik mijn Furby activeren. Deze nieuwe (!) Furby, die over enkele ogenblikken zijn of haar naam aan mij zal onthullen, is vandaag door de postbode gebracht.
Oeh ik was Lois vergetenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:48 schreef Rewimo het volgende:
Lois, klinkt niet fijn (of het nou viraal of bacterieel is)Rustig aan dus maar.
Ze praten en dansen en doen spelletjes met je!quote:Wat is er leuk aan een Furby, Spuuglokje? Ik heb nooit zo'n ding gehad, dus ik heb geen idee
He, dat doet de mijne ook....alleen kun je die niet uitzetten en ligt die nu in zijn bedje te slapenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Hij lacht om zijn eigen boertjes en geeft ook kusjes
Hee geeft de jouwe kusjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:12 schreef pluisje het volgende:
[..]
He, dat doet de mijne ook....alleen kun je die niet uitzetten en ligt die nu in zijn bedje te slapen![]()
Fijn dat het iets beter ging. Maar toch wel heel erg balen dat je lichaam er nog niet goed tegen kan. Ik vind die wandelingetjes altijd puur genieten. Hopelijk kan jij dat snel ook!quote:We zijn net helemaal naar het winkelcentrum gewandeld, voor het eerst dat ik er alleen met hem op uit was![]()
Het is een wandelingetjes van 2 keer 10 minuten, en ik had het al een keer met Rick en Tobias samen gedaan, maar dat was niet echt een succes: halverwege was ik het liefste zelf in de kinderwagen gaan liggen
Nu ging het al iets beter, maar ik merk nog wel dat mijn lichaam een flinke klap heeft gehad helaas.
Nou, het zijn meer een soort tongzoenenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee geeft de jouwe kusjes?De mijne niet hoor
* beefcake jaloers is
Nou wat zeur je danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef LadyS het volgende:
ik had geen zin om te resettenik was pissig dattie dood was na al die dagen
Amber vergetenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou wat zeur je dan
Ik hoop niet dat je Amber vergeet als je ergens heen moet
Heeft ze hem daarna naar haar huis laten sturen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:30 schreef LadyS het volgende:
[..]
Amber vergeten![]()
![]()
Mijn schoonmoeder is Peter wel eens vergeten bij het postkantoor toen ie nog baby was
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:30 schreef LadyS het volgende:
[..]
Amber vergeten![]()
![]()
Mijn schoonmoeder is Peter wel eens vergeten bij het postkantoor toen ie nog baby was
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:32 schreef pluisje het volgende:
[..]
Heeft ze hem daarna naar haar huis laten sturen?
(flauw ik weet het)
Ik vind het zo jammer dat veel van die mooie grote panden allemaal dokterspraktijken of advocatenkantoren worden. Beetje zonde.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:44 schreef moussy het volgende:
Wij hebben ook nog eens geprobeerd om een vrijstaande huisartsenpraktijk te kopen (in nieuw Den helder) Maar vand egemeente mochten we daar uiteindelijk geen woonbestemming van maken, toen werd het maar plat gegooid en nu zitten de dierenarts en de tandarts er.
Hehehehe . . .quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef Syrena het volgende:Doe ik net m'n spijkerrok aan, gaat ie nauwelijks meer dicht !
Twee weken geleden ging het nog makkelijk !
En ik heb het al zo heet. En geen zin om iets anders aan te doen (en te merken dat dat ook te strak zit). Als ik niet weg moest zou ik uit pissigheid de bak straciatella leegeten.
misschien worden met weglopers de mensen die nog op vakantie gaan bedoeltquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:28 schreef beefcake het volgende:
Waarom eigenlijk de titel van dit bankje??
Ikquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:01 schreef moussy het volgende:
Kweenie meer wie het vroeg, maar ik weet ook niet of het wel gaat met dit weer, het vervenBen nog niet begonnen
Lekker ... ijs !!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ik hoor op de achtergrond het straciatella-ijs roepen....en de caramel-mokka-saus....
Syrena propt watjes in haar oren.... *lalalalalalalaaaaa*
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:02 schreef coolbabe het volgende:
Kan ik even oefenen met drie
En als dat bevalt dan...... ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:02 schreef coolbabe het volgende:
Kan ik even oefenen met drie
Houden we het waarschijnlijk toch bij tweequote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:07 schreef Lois het volgende:
En als dat bevalt dan...... ?
Weet je zeker dat hij slaapt? Even flink in hem porren om het zeker te wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:21 schreef coolbabe het volgende:
Hoe moet ik nou met hem kroelen als hij slaapt??
op zich is het ook best lekker.. maar niet als je andere dingen had gepland waarbij je geen regen kunt gebruiken...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:11 schreef bixister het volgende:
hier regent 't ook E.T. maar ik vind 't wel lekker eigenlijk!
Afgesproken!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:32 schreef lady-wrb het volgende:
he christan, als je het zo leuk vond om met luca te spelen, dan komen wij na onze vakantie jouw kant wel op hoor! luca is reuze benieuwd naar die speeltuin!
(of je komt weer hierheen, wij hebben namelijk vijf furbies)
Hoezo, klink ik zo lang?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:54 schreef bixister het volgende:
rewimo, heb net nog even terug zitten bladeren in 't vorige speeltuinbankje ivm die moederfiets, maar ik denk dat jouw fiets wat te klein is voor mij: ik ben 1.74m. (ik had ook niet gedacht dat jij maar 1.66m was zeg!)
wandpanelen voor op René haar kamer.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:29 schreef bixister het volgende:
wat ben je precies aan 't maken moussy?
Net 3 maandjes oud, lekker vers dusquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Hoe oud is Lucas?
Helemaal plat al na een paar weekjes geloof ik. Ik ken mensen die leggen de baby al vanaf het begin in de wipstoel, maar het is mij nog niet plat genoeg. Indy ging er pas na 3 maanden in, ik denk dat we bij nr 2 een week of 6 aanhouden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:01 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer mogen ze eigenlijk in een wipstoel?
Clauwheee, naar huis gaan he, als het niet meer gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:49 schreef Noca het volgende:
Jeumig ik heb een pechdag...Slecht geslapen, wil ik douchen alleen koud water, mn pc is dood, ik heb twee blaren onder mn voet en ik wil niet werken want ik ben moe. En er is geen regen hier!! Naja belachelijk toch????
Edit: Ow en it's me, Clauwheee
Mooi kleurtje, daar hebben wij onze wc mee geverfd (in combinatie met appeltjesgroen)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:44 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
deze kleur van Jan des Bouvrie.. op ? kweenie meer wat voor een spul het is, maar iig geen MDF
Bij mijn wipper kon ik de plaat bij de rug er uit halen. Zo hing Cas er in, als een hangmatje.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Clauwheee, naar huis gaan he, als het niet meer gaat
vrees van wel, ik denk dat het haarzakje helemaal ontstoken is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:08 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Mooi kleurtje, daar hebben wij onze wc mee geverfd (in combinatie met appeltjesgroen)
Ik heb trouwens ook weer wat lekkers; een stuk striae bij mijn navel zat een ingekapselde haar in die was echt helemaal hard geworden. Die heb ik er uit kunnen peuteren (weken geleden) en dat gaf geen probleem. Zondag ofzo zat ik er nog even naar te kijken of dat gaatje al weer dichtwas en dinsdag zat er ineens een grote rode bult. Vandaag is het nog groter geworden en het voelt ook best warm. Zou het onstoken zijn ofzo??
lekker peukelenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:13 schreef coolbabe het volgende:
oh jummie
tot er 1 5 isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:14 schreef coolbabe het volgende:
whehe Jasper wil naar bed zegt hijTom slaapt ook en Lucas ligt ook met z`n oogjes dicht. Toch best een makkie, 3 kindjes
Ik denk ook wel dat ik daar nog van terugkom als Jasper naar school moet. Hoe moet ik dat in hemelsnaam allemaal doen? 4 keer brengen en halen, m`n huishouden, Tom moet slapen, boodschappen doen, ik wil zelf ook nog wel eens naar de wc ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:17 schreef moussy het volgende:
[..]
tot er 1 5 is
Welkom bij de club. Heb een verplicht snipperdagje moeten nemen, want m'n auto wou niet starten vanochtend . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:49 schreef Noca het volgende:
Jeumig ik heb een pechdag...Slecht geslapen, wil ik douchen alleen koud water, mn pc is dood, ik heb twee blaren onder mn voet en ik wil niet werken want ik ben moe. En er is geen regen hier!! Naja belachelijk toch????
Je wordt toch geen 2e Loena, he ??quote:Edit: Ow en it's me, Clauwheee![]()
Hier in het midden des lands ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:46 schreef dutchie het volgende:
Regen???![]()
Hier schijnt de zon volop in het altijd prachtige Oosten des Lands. Jullie wonen gewoon verkeerd.
Het is zelfs zo fucking warm dat ik werkelijk geen zin heb hier iets te doen. Maar ja, de was gaat niet vanzelf in de kast liggen.![]()
Ik ben dus ook zo'n koukleum.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:34 schreef Jessicaa het volgende:
Heel raar toen was ik juist iemand die het altijd koud had)
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:08 schreef Jessicaa het volgende:
O en dat mailtje wat ik gestuurd heb heb ik wel tig keer overgelezen hoor zodat het geen spelfouten bevat zoals gewoonlijk bij mij
Ik heb niet voor niets een werksterquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:20 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik daar nog van terugkom als Jasper naar school moet. Hoe moet ik dat in hemelsnaam allemaal doen? 4 keer brengen en halen, m`n huishouden, Tom moet slapen, boodschappen doen, ik wil zelf ook nog wel eens naar de wc ofzo
Ik word al moe als ik er aan denk
Oh dat is valsspelenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een werkster![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Oh dat is valsspelen
En groot gelijk heb je! Er zijn leukere dingen te doen dan poetsen
Dat is lekker Sylvana. Ik zit nog steeds achter de receptie. Al vanaf vanmorgen, maar ik vind het niet erg, is wel leuk juist!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:12 schreef Sylvana het volgende:
Hallo
Ik was om 1 uur al klaar, daarna weer de stad in geweest, weer 2 setjes lingerie gekocht ( heb in 2 dagen voor meer dan 100 euro aan lingerie gekocht), een studie-agenda en een adressenboekje van forever friends
Morgen is het heel rustig in het hotel, dus ben ik lekker vrij, hoef maandag pas weer te komen, dus ff een beetje bijkomen en van het lekkere weer genieten, hier is het gewoon de hele dag zonnig, geen regen gezien
Mwoah, ik zit meer in over dat wassen. En wie houdt mijn bikinilijn bij??!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:17 schreef Rewimo het volgende:
In de Metro en de Spits staan ook van dit soort oproepen. Ik heb er ook weleens een topic over gezien trouwens. Tja, je moet de tijd hebben. 2 maanden in bed lijkt me toch ook niet ideaal...
Ach, als je toch met je hoofd naar beneden ligt zal het met dat bloedbad ook wel meevallenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mwoah, ik zit meer in over dat wassen. En wie houdt mijn bikinilijn bij??!!
En hoe kan ik dan Fok!ken?
Op zich spaar ik dan weer wat hur c.q. kostgeld uit natuurlijk
Die 25 mannen hebben het wel gewoon volgehouden, maar ik weet hoe ik ongesteld word zonder pil (bloedbad + drie dagen pijn), dus ze mogen wel wat meer dokken.... *grin*
*yak* Ook lekker trouwens voor degene die je moeten wassen. Hoewel, SpaceCenter, die rollen je zo met bed en al onder de douche, ff afspuiten.... KLAAR!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach, als je toch met je hoofd naar beneden ligt zal het met dat bloedbad ook wel meevallenBlijft allemaal netjes binnen
Uh oh . . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:13 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga me klerenkast eens uitpluizen, wat ik niet meer draag eruit halen en naar het goede doel brengen enzo![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Uh oh . . . .
Om hoeveel kasten gaat het ??![]()
Mij denken mij niet in de buurt willen zijn als die laden opengaan . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:21 schreef Sylvana het volgende:
Het gaat om die 3 laden
dat is nog een hele klus hoor, om die laden open te makenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mij denken mij niet in de buurt willen zijn als die laden opengaan . . .
De hele dag hoge koorts gehad en nu eindelijk ff 38,1. Ik heb nu megahonger, heb al van alles naar binnen gewerkt en leef me nu uit op een zak chips.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Lois, ik zie dat je hier weer rondhopstHoe is het met je?
Trust me, je mist niet veelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
dat wel, maar wat heeft dat met pillen te maken?
Goeie vraag voor morgenochtend. Terustenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga mn bed in, vraag me echt af of ik er morgenochtend wel uit kan komen... tot morgenavond!
haha, in het hotel moet alles heel snel gebeuren, gewoon ff in de loop een stofdoek ergens over heen halen enzo, maar mijn kamer moet echt grondig gebeurenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Heb je nu nog niet genoeg van het schoonmaken van kamers?
haha, als je dat gaat doen wil Christan zeker "meehelpen" en kun je gelijk opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:25 schreef Rewimo het volgende:
Zo moet ik eigenlijk mijn hele huis eens door
Een 3 standen bed, gewoon, midden en hoogslaper.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:22 schreef Rewimo het volgende:
Dat is toch een hoogslapen, Mous? Hij is wel leuk![]()
Jawellus, maar wij hebben zonder problemen, zonder te hoeven puzzelen het bed in elkaar gezet, want de beschrijving was echt super duidelijk. We hielden wel schroefies en buizen over, maar das voor als het een hoogslaper moet gaan wordenquote:Maar eh, had je die conference van Youp van 't Hek over het Ikeastapelbed nooit gehoord?
Dr Mario is iets anders dan super mario hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn dr mariopillen?
Ik heb het gelezen, geen probleemquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Coolbabe (je hebt mail trouwens), hoe is het met je? Heb je nog last van die ontsteking?
Okee, dan kondig ik nu aan dat ik mijn Amazone zeer waarschijnlijk morgen ga verkopen aan iemand die komt kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:03 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, geen probleem![]()
De ontsteking lijkt minder vurig te zijn dan gisteren dus ik verwacht/hoop dat tie vanzelf wegtrekt
Oei, sterke Jessiequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:08 schreef Jessicaa het volgende:
Leuk dat bed, lekker nog wat ruimte eronder. Best handig!
Getver ik ben weer ongesteld. Telkens om de 25 dagen nu! En ik heb weer vreselijk last van de endometriose. Ik heb zo'n pijn nu dat het voelt als weeen. Maar dan zonder begin of eind. Ik zal maar weer eens een afspraak meoten gaan maken bij de gyn. Maar ik ben die kl*te ziekenhuizen nu wel ff zat
*bed induikt met portie pijnstillers*
Worden je katten dan niet heel enthousiast van riet? De mijne wel, heerlijk als krabpaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:05 schreef Lois het volgende:
Mous, dat is inderdaad ook een oplossing maar ik zit meer aan hout en/of rieten manden te denken.Leuk dat behang!!
Hier dus ook... en ik baal altijd zo als ik er een beschimmelde verstopte krentenbol uit moet pulkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Worden je katten dan niet heel enthousiast van riet? De mijne wel, heerlijk als krabpaal![]()
* O *quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:09 schreef moussy het volgende:
René is helemaal *plaats hier zo'n hyper door het dolle heen pompoenending* kan dat ding nergens meer vinden![]()
Doei, doei, heel veel plezierquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik kom even netjes gedag zeggen. tot over een dag of 14. wij gaan op vakantie naar het zonnige zuiden. vooral doorschrijven allemaal, dan heb ik lekker veel bij te lezen!
doei doei!
Yian heeft het maar een paar keer gedaan hoor (in het begin), maar ik weet niet hoe ontdeugend jouw katten zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:08 schreef Lois het volgende:shit niet aan gedacht
Die bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* O *
En hier staat een lijst met alle smiliesKarin
![]()
Oh... die met die hamer, bedoel je? ff zoeken...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet.
Brigheyes, het bovenste deel is idd behang.
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet.
Brigheyes, het bovenste deel is idd behang.
Shit, die site doet het hier niet (meer)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh... die met die hamer, bedoel je? ff zoeken...
Lois, ik had een opbergmand van rotan staan. Totdat Jadey ineens ergens op zat te kauwen, een spinter van 2 cm lang!!! Een mand van riet of rotan is niet echt veilig, kinderen trekken er zo een stukje vanaf. Ik moet er niet aan denken wat er was geberut als ze de splinter had doorgeslikt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:05 schreef Lois het volgende:
Mous, dat is inderdaad ook een oplossing maar ik zit meer aan hout en/of rieten manden te denken.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik ben toch zoo blij met CarOnline, ik ben me helemaal aan het uitleven op een slideshow van het concert van K3. Die fik ik dan op een cd-tje en Ruud kan hem dan zo met de dvd-speler op de tv bekijken
Nou vraag ik me toch af hoe mallemeid dat doet, treinen naar Zeewoldequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:11 schreef beefcake het volgende:
Gister heb ik trouwens geminimeet met Mallemeid! Ze was hierheen getreind en het was erg gezellig!!
Details, detailsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou vraag ik me toch af hoe mallemeid dat doet, treinen naar Zeewoldeheeft ze een traptrein ofzo
![]()
![]()
Zou wel handig zijn als er een station in Zeewolde kwam, nou moet ik steeds met de bus
me beste vriend woont in Zeewoldequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Details, details![]()
Ik wil geen trein hier denk ik. Veels te veel herrie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |