quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:53 schreef mallemeid het volgende:
Syrena, ik denk dat je al best veel doet voor je vriendin, door er voor haar te zijn, door naar haar te luisteren. Echt heel rot dat dit gebeurt is zeg, dat verwacht je ook niet echt meer als het al een tijdje (2 weken toch?) goed gegaan is.
Da's niet leuk, nee . . .quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:08 schreef Syrena het volgende:
En net bel ik ff mijn vriendinnetje, ik hoorde het al toen ze opnam.... ivf mislukt.
Vandaag ineens bloed en slijm en pijn.... Bah. NIET EERLIJK !! En ze krijgen nog maar 1 poging vergoed, nieuwe wet. Hun eerste keer ging mis omdat de medicijnen niet goed waren afgesteld, flinke overstimulatie (dus niet eens een punctie en terugplaatsing!!).
Oktober wordt het nu, vind het zo rot. Ik had er echt een goed gevoel over, en zijzelf ook.
Maar helaas...
Goed, de kleinste hebben we al gevonden. Wie is de grootste ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:23 schreef Sylvana het volgende:
1.58 meter
wow, ik ben es een keer niet de kleinstequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef moussy het volgende:
*ahum*
Ik ben 1.54
Dat denk ik dan wel?? Eenmaal, andermaal...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:17 schreef danosa het volgende:
Hier ruim 1.80, ben ik winnaar
Ze moet eerst wachten tot dit allemaal over is, daarna wachten op haar menstruatie (die zeer hevig gaat zijn) dan nog een keer een natuurlijke cyclus + ongesteldheid, en dan weer beginnen met een maand de pil en dan weer beginnen met prikken en slikken. Dus dat is zo ongeveer begin oktober geloof ik. Ze doen mee met 1 of ander onderzoek ook, maar daar weet ik vrij weinig van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:33 schreef poemojn het volgende:
1,76 m.. welke vrouw biedt meer? TC speelt vals.
Heel erg voor je vriendin Syrena.. Waarom pas oktober? Kost de voorbehandeling oid zoveel tijd?
Ja ik heb het gelezen nadat ik hier mijn vraag al had neergeplemd, moest even bijlezen in die twee andere topics.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:32 schreef mallemeid het volgende:
Oh en Syrena, mijn hele verhaal staat in als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat
En ik kan me voorstellen dat ze er rekening mee heeft gehouden, maar dat maakt het niet minder moeilijk.
Ow men !! Lange !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:31 schreef mallemeid het volgende:
ik ben 1.83
Volgens mij is Spuuglokje toch nog net ff langer, 1.86 dacht ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:31 schreef mallemeid het volgende:
ik ben 1.83
je mag anders wel een stukje lengte van jou aan mij geven als je er problemen mee hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:54 schreef mallemeid het volgende:
Dan ben ik es een keer niet de langste!
Is hier net gebeurdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Trusten Sylvana
* clauwheee gaat weer eens afwassen
We hebben net pas het eten opquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Is hier net gebeurdEn de badkamer is ook schoon!
Zulke dingen kun je nu beter 's avonds doen
aangenaam! Lekker warm... vannacht had het trouwens behoorlijk geregend!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:53 schreef ThunderChild het volgende:
Hoe is het weer daar ??
hoi!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
ha die daniman!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij weet ook écht alles van me, hè?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:55 schreef Joene het volgende:
Persoonlijk vond ik erop tekenen met een viltstift vele malen leuker , net als dat ik het machtig mooi vond om een schaar in het lederen bankstel gaatjes te prikken
Neej niet dat ik me kan herrineren *weet wel dat mn ouders kwaad waren*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:56 schreef Rewimo het volgende:
En toen moest je zeker al vroeg op kamers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |