Hoho! In het algemeen dus he! Ik heb het niet specifiek over jou en wil je ook zeker nergens van beschuldigen. Ik geef alleen aan dat dat soort topics vaak op postopkrikkerij uitlopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:24 schreef TheDeadGuy het volgende:
geen vragen, wel opmerking
postopkrikkend? Wat denk je niet van me...dat ik de hele tijd zit te kijken hoeveel posts ik wel niet heb? Dat is dus niet zo, ik heb zelfs geen flauw id hoeveel posts ik heb, zal het zometeen ff checken.
In elk topic wat ooit op slot is gegaan, beleeft er minimaal één persoon plezier aan. Dus ik begrijp dat jullie het met een klein groepje leuk hadden, maar ONZ is daar gewoon te groot en massaal voor. Anders worden namelijk het soort topics die we wel heel graag in ONZ willen zien, weggeduwd door topics waar 3 of 12 mensen lol in hebben.quote:Je hebt gelijk dat het voor buitenstaanders geen interessant topic was, maar ik en de medeposters beleefden er wel lol aan dacht ik.
Dank je! Fijn om te lezen. En het is wederzijds, fijn dat je de moeite neemt om uitgebreid te reageren.quote:Nu snap ik dat modden van dit forum erg moeilijk is, heb zelf jaren gemod in een software/ tweakers forum (engelstalig) en ik weet hoeveel tijd er gaat zitten in eikels die de regels niet begrijpen. Daarom sowieso mijn dank voor jouw tijd. Het spreekt me ook aan dat je open staat voor discussie.
Die opmerking is dan wel weer jammer.quote:Nu om niet teveel in geslijm te vervallen eindig ik maar hiermee, Inso, voortaan zal ik toestemming vragen voordat ik een post open.....
Joh, ik was zelfs al druk aan het typen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:27 schreef TheDeadGuy het volgende:
inso, heb je mijn reactie nog gelezen voordat het slotje erop ging?
Groet,
Menno (ik dus)
GEWOON DOEN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef Houzer het volgende:
Mag ik nou nog wat vragen?
*Ook doetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*Peukje opsteekt
Wanneer ga je me bellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GEWOON DOEN!
* Al opgestoken heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Ook doet
Ik ook. Ik ging al editen omdat ik dacht dat ik iets fout had gedaan, maar de URL en tags kloppen gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:38 schreef Croupouque het volgende:
Mijn smileys werken niet.
Dat vind ik jammer.
Waarschijnlijk als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wanneer ga je me bellen
Zuip ff door danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik dronken ben.
Jij drinkt al net zoveel als ik. Hehehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:39 schreef Insomaniac het volgende:
Waarschijnlijk als ik dronken ben.
Ik ben stiekem altjd een beetje jaloers op van die verschrikkelijke foute opmerkingen makende non-subtiele vrouwenversierders zoals jij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zuip ff door dan
Ik ben heel subtiel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij drinkt al net zoveel als ik. Hehehehe
Dank je, het mooie is dat het vaak nog werkt ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben stiekem altjd een beetje jaloers op van die verschrikkelijke foute opmerkingen makende non-subtiele vrouwenversierders zoals jij.
Dat mag je best weten.
Precies, daarom ben ik ook zo jaloers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dank je, het mooie is dat het vaak nog werkt ook
En de kwaliteit? Is die ook gegarandeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:48 schreef Houzer het volgende:
Dank je, het mooie is dat het vaak nog werkt ook
Wellicht kunnen wij gezamenlijk bij hem in de leer gaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:49 schreef Croupouque het volgende:
Precies, daarom ben ik ook zo jaloers.
Volgens mij heb ik gewoon een verkeerd beeld van vrouwen en hoe je met ze om moet gaan.
Je moet blijven veranderen en gaan denken als een vrouwquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En de kwaliteit? Is die ook gegarandeerd?
80 euro per uurquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wellicht kunnen wij gezamenlijk bij hem in de leer gaan!
Kwantiteit is niet het uitgangspunt! Kwaliteit, daar draait het allemaal om. Vrouwens als Inso dus!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:52 schreef Houzer het volgende:
Je moet blijven veranderen en gaan denken als een vrouw![]()
Een combo van beide is het bestequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kwantiteit is niet het uitgangspunt! Kwaliteit, daar draait het allemaal om. Vrouwens als Inso dus!
40 euro de man, Croupouque, da's geen geldquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:53 schreef Houzer het volgende:
80 euro per uur
Dan breng je ik je zelfs in contact met vrouwen van rond de 30.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
40 euro de man, Croupouque, da's geen geld [afbeelding]
O mooi, daar heb ik namelijk nog geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:01 schreef Houzer het volgende:
Dan breng je ik je zelfs in contact met vrouwen van rond de 30.
En die zijn sexueel op hun best
1x en je wilt nooit meer andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
O mooi, daar heb ik namelijk nog geen ervaring mee.
ehem, mn PC liep vast.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:14 schreef LoverGirl het volgende:
Hoi modjes! We komen sorry zeggen!
dat wil zeggen, ik tenminste, weet niet wat Chien_de_Meur doet
Koekje?
Nou, dat wil ik meemaken!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:16 schreef Houzer het volgende:
1x en je wilt nooit meer anders
Waarschijnlijk heeft imageshack een storing ofzo, want ik zie hem ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:30 schreef muurjunky het volgende:
In die baggerban sticky topic doet het plaatje het niet bij mij, ligt dat aan mijn pc, of hebben meerdere dat? Nu weet ik niet als ik teveel bagger![]()
Dat klopt, want mijn smileys staan daar ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft imageshack een storing ofzo, want ik zie hem ook niet meer.
* Nimfomane collega opbeltquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik meemaken!!!
Dan ga ik een klacht indienen. Dat mijn rare verkleurde plaatje niet werkt, okay, maar ze moeten van de modsmilies afblijven!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat klopt, want mijn smileys staan daar ook.
Dank jequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:57 schreef Conflict het volgende:
http://atlas.et.tudelft.nl/1179233/fok
Tof! Ik heb de utizending gisteren gemist namelijk. Je praat kei-Brabants!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:57 schreef Conflict het volgende:
http://atlas.et.tudelft.nl/1179233/fok
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Tof! Ik heb de utizending gisteren gemist namelijk. Je praat kei-Brabants!![]()
Het is nu een multifunctioneel topic gewordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:48 schreef engessa het volgende:
WTF, ik ga 2 week op vakantie en jullie trekken @@@ weer uit de kast?
Nooit duurt erg kort bij jou he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:00 schreef Honingdropje het volgende:
De allerliefste/stoerste/koelste fokker van heel 2004!
Verwijderen graag.
Weghalen, schurftkut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nooit duurt erg kort bij jou he?
En waarom zou ik foto's van de vriendin van Xebro weghalen?
Sorry, maar Honingdropje post hier niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:13 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Weghalen, schurftkut.
Nú.
Ik ga jouw adres achterhalen, en dan zie je wel wat je nog te wachten staat. Lach nu maar, het lachen zal je straks vergaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, maar Honingdropje post hier niet meer..
Oeh, wat lief! Gelukkig veranderen sommige dingen nooit in 2 week tijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:16 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik ga jouw adres achterhalen, en dan zie je wel wat je nog te wachten staat. Lach nu maar, het lachen zal je straks vergaan.
Mooi. Adres hebben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:16 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik ga jouw adres achterhalen, en dan zie je wel wat je nog te wachten staat. Lach nu maar, het lachen zal je straks vergaan.
Wij zijn uservriendelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:17 schreef NiNi het volgende:
Oh, wat schets mijn verbazing.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:16 schreef Honingdropje het volgende:
Neem dr maar gewoon mee als je langskomt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mooi. Adres hebben?
Dr zijn meer users die een grote bek hebben maar niet langs durven komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neem dr maar gewoon mee als je langskomt.
Wedden dat ze niet durft?.
Salvad0r zou jou toch wel ff op je bek gaan rossen? Hij is niet op komen dagen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:20 schreef engessa het volgende:
[..]
Dr zijn meer users die een grote bek hebben maar niet langs durven komen.
Daag je me nu uit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neem dr maar gewoon mee als je langskomt.
Wedden dat ze niet durft?.
Je bent niet bepaald zoet hè, voor een honingdropje..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:22 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Daag je me nu uit?
Weet je wat rijst? Cake. Vet lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:21 schreef Da-Ali-G het volgende:
daarmee rijst het respect niet echt
Nope, ik heb geen probleem met jou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:21 schreef Da-Ali-G het volgende:
Inso, je mag dan de pest op me hebben, maar constant alle topics sluiten die ik open (terwijl er in sommige potentie zitten) is gewoon fucking lame!!
daarmee rijst het respect niet echt
wat is je probleem. sommige mensen openen ergere topics en die laat je open, dus kennelijk heb je een probleem met mij!
Natuurlijk niet. Ik heb zelfs bij hoge uitzondering vanaf Campzone nog een herrinnering gepost maar totaal geen reaktie. Wat een zwakke homo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Salvad0r zou jou toch wel ff op je bek gaan rossen? Hij is niet op komen dagen?
Dan open je maar je eigen feedbacktopic als deze te min is!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:23 schreef jogy het volgende:
Allemaal wegzwezen ik moet feedbacken met hanneke!.
Ik heb honingdropjes altijd al vet ranzig gevonden, ze zien er leuk uit (quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald zoet hè, voor een honingdropje..
Je bent van harte welkom in mijn stulpje, punttietje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:22 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Daag je me nu uit?
Hallo, zeldzaam vriendelijke mod.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wij zijn uservriendelijk.
Dag vriendelijke user..
Godverdomme, dat hele geslowchat ook overalquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan open je maar je eigen feedbacktopic als deze te min is!!
Er rijst hier iets tussen mijn benen voor jou, babyyyyyyyyyy.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hallo, zeldzaam vriendelijke mod.
Wist dat mijn repcset voor jou maar blijft rijzen he?
Puik plan, zeg ik! Whee!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
Lees anders ook nog ff de huisregels door, dan weet je wat beter wat hier wel en niet gewenst is.
Heb je mijn mailadres nog? Stuur maar op. We zullen zien hè?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in mijn stulpje, punttietje.
Vooral die nasmaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb honingdropjes altijd al vet ranzig gevonden, ze zien er leuk uit () maar voor de rest is het helemaal niks
.
Ik was anti-slowchat, maar ben heel blij dat ik van gedachten veranderd ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Godverdomme, dat hele geslowchat ook overal.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Puik plan, zeg ik! Whee!![]()
Waar is Hanneke?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
doelstelling onzin forumquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:26 schreef Insomaniac het volgende:
Wie de neukendeneuk is Hanneke?
Over 3 minuten welquote:En jogy, hebbie de SOOP al gelezen?
Check je mail, babyyyyyyyyquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:26 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Heb je mijn mailadres nog? Stuur maar op. We zullen zien hè?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:26 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Heb je mijn mailadres nog? Stuur maar op. We zullen zien hè?
Ik zie nog niks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Check je mail, babyyyyyyyy.
Hoi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
RE-OPEN FF TOPIC:
BBQ'en met Hanneke1983, -PassY- en Drizzt
Doe je werk...!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:41 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ken ze alledrie niet, maar goed, ik ben dan ook nieuw op het forum.
Ik heb pauze.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
RE-OPEN FF TOPIC:
BBQ'en met Hanneke1983, -PassY- en Drizzt
Doe je werk...!!!!!!!!
Ze vraagt het nog wel zo liefquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb pauze.
slowchat? zet 'm dan in general chatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi.
IK ga me even inlezen.
Maar vertel, wat is er allemaal loos?
EDIT!
Ingelezen;
slotje was duidelijk en jogy heeft gelijk.
Bagger en slowchat. Chatten is leuker en sneller.
Ja hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:34 schreef Rest het volgende:
[..]
Ze vraagt het nog wel zo lief
tsjah, 't was keu gezellig van de week.... en ik zoek vermaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:36 schreef NiNi het volgende:
Hee Adé! Jij hier.
En ze vraagt het nog wel zo netjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb pauze.
is 't nou lief of netjes???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:38 schreef Lucille het volgende:
En ze vraagt het nog wel zo netjes
NEEquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
slowchat? zet 'm dan in general chat
Ah! Yvonne hier al van op de hoogte gesteld?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, 't was keu gezellig van de week.... en ik zoek vermaak
nu m'n vriendin voor 10 dagen op vakantie is![]()
Okay, ik ga er even serieus zonder kinderachtigheid op in, ook al heb ik pauzequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
slowchat? zet 'm dan in general chat
slotje duidelijk? dus niet. bagger reden. er zijn ergere topics in ONZ die geen slotje hebben
is dit lurkbaar nieuws dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:40 schreef NiNi het volgende:
Ah! Yvonne hier al van op de hoogte gesteld?
Nu welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah! Yvonne hier al van op de hoogte gesteld?
Whehehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
NEE
Jij dictator, jij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij blijft dicht, en ik heb mijn werk gedaan, ook al ben jij er niet mee eens.
ja, als je het zo had gezegd was het tenminste nog een klein beetje begrijpelijk, lees; inleefbaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, ik ga er even serieus zonder kinderachtigheid op in, ook al heb ik pauze.
We hebben je eerste topic open gelaten, wat eigenljik al een godswonder is, eerlijk getiept, maar slowchat reeksen zijn niet gewenst in ONZ dus ging deel 2 dicht, er kunnen altijd uitzonderingen zijn als een topic leuk is voor meer dan 5 mensen of tenminste lurkbaar ( dus dat mensen met veel plezier je topic volgen en moeten lachen om de scherpe opmerkingen in een topic )
Jullie slowchattopic mistte dat aspect en GC wilt het ook niet hebben, dus verplaatsen kon niet. Da is er nog 1 optie over en dat is sluiten.
Installeer IRC en ga daar lekker verder praten, ga naar #ONZ met z'n alle ofzo.
Hij blijft dicht, en ik heb mijn werk gedaan, ookal ben jij er niet mee eens.
lekker hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:41 schreef Honingdropje het volgende:
Inso of Jogy, haal a.u.b. die link weg...please?
Wil jij niet zo hoog van de toren blazen, missy? Staat je niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
nou, was dat nou zo moeilijk jogojogo? een normale, doordachte, goede reden opgeven?
Goeie feedback hebben we hier, hè?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:44 schreef Lucille het volgende:
Opgelost
Next
wel hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:45 schreef haaahaha het volgende:
Dit is vet lurkbaar.
*grinnik*quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
.... jogojogo?
Okay, kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
ja, als je het zo had gezegd was het tenminste nog een klein beetje begrijpelijk, lees; inleefbaar.
Dat was dus niet zo, ik heb nog een redelijk grote uitleg gegeven voor mijn doenquote:maar je reden op dat moment was echt zwaar bagger en totaal niet doordacht.
Begrijp nou alsjeblieft wel dat ik niet bij elk slotje een uitgebreide uitleg kan neergooien, kijk eens naar het aantal slotjes per dag dat er hier gezet wordtquote:nou, was dat nou zo moeilijk jogojogo? een normale, doordachte, goede reden opgeven?
Daar heb je dan weer een browser voor, kun je naar een ander forum surfenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Maar dat laatste zal wel weer niet zo zijn, daar heet het fok voor...
Toch is het wel interessant, vaak zijn de slotjes vanuit het perspectief van de overtreden niet geheel duidelijk. Nu ben ik de laatste die zou beweren dat Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy moet hebben waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen maar zou het geen goed idee zijn als Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy had waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wil jij niet zo hoog van de toren blazen, missy? Staat je niet.
Dat is weer een beetje een jammere opmerking.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Maar dat laatste zal wel weer niet zo zijn, daar heet het fok voor...
Er gebeurt niet veel anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:23 schreef jogy het volgende:
Allemaal wegzwezen ik moet feedbacken met hanneke!.
om en nabij de 300, hoezo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:48 schreef muurjunky het volgende:
Wanneer komt er een slotje op een feedback topic?
Het is gewoon janken, ik haal hetzelfde uit jogy's slotpost als wat hij hierboven uitlegt. Hanneke1983 is gewoon op d'r tieten getrapt. :Squote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Toch is het wel interessant, vaak zijn de slotjes vanuit het perspectief van de overtreden niet geheel duidelijk. Nu ben ik de laatste die zou beweren dat Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy moet hebben waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen maar zou het geen goed idee zijn als Fok! in het algemeen een duidelijke, in paragraafjes, subsecties en dergelijke onderverdeelde policy had waarnaar de mods bij elk slotje kunnen verwijzen?
We hebben dus wel een fout gemaakt inderdaad, en dat is deel 1 open latenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
daar gaat het niet om
als je fouten gaat ontwijken kun je het nooit lekker laten lopen
het doel is de fouten te herstellen, en dat is de taak van de odjes
Ik heb liever een machine die lekker loopt en niet kapot gaat dan eentje die gemakkelijk te herstellen is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
daar gaat het niet om
als je fouten gaat ontwijken kun je het nooit lekker laten lopen
het doel is de fouten te herstellen, en dat is de taak van de odjes
gewoon een vraagje, nog nooit meegemaakt dat een feedbacktopic werd v0olgebaggerd en door bagger werd gesloten enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:51 schreef jogy het volgende:
[..]
om en nabij de 300, hoezo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:51 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het is gewoon janken, ik haal hetzelfde uit jogy's slotpost als wat hij hierboven uitlegt. Hanneke1983 is gewoon op d'r tieten getrapt. :S
Tss. Newbie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:52 schreef muurjunky het volgende:
[..]
gewoon een vraagje, nog nooit meegemaakt dat een feedbacktopic werd v0olgebaggerd en door bagger werd gesloten enzo![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:52 schreef muurjunky het volgende:
[..]
gewoon een vraagje, nog nooit meegemaakt dat een feedbacktopic werd v0olgebaggerd en door bagger werd gesloten enzo![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:45 schreef haaahaha het volgende:
Dit is vet lurkbaar.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb liever een machine die lekker loopt en niet kapot gaat dan eentje die gemakkelijk te herstellen is.
Hoewel ik sinds kort een goede harde schijf en Win2000 heb en extreme nostalgie naar WinME beleef.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:53 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar jij hebt dan ook een extreem strijdbaar karakter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoewel ik sinds kort een goede harde schijf en Win2000 heb en extreme nostalgie naar WinME beleef.
he, nog 44 posts hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tss. Newbie.
Sorrie, als je zo blijft posten ben je in 2005 met 40.000 posts nog steeds een newbiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:56 schreef muurjunky het volgende:
[..]
he, nog 44 posts hoormorgen wordt dat ofzo, of tenminste overmorgen, zal er een topic over openen
![]()
Die krijgt ze nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:57 schreef NiNi het volgende:
Was het topic nou écht, écht zo belangrijk voor je?
Misschien kun je een on-slotje voor je verjaardag vragen!![]()
Wat ben JIJ harteloos!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Die krijgt ze niet.
Ik mocht niet lief zijn van jequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben JIJ harteloos!
Ah dus omdat het "druk" is, laat je de "makkelijkere/luchtigere gevallen" maar sloffen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:46 schreef jogy het volgende:
Begrijp nou alsjeblieft wel dat ik niet bij elk slotje een uitgebreide uitleg kan neergooien, kijk eens naar het aantal slotjes per dag dat er hier gezet wordt, Als je ergens niet mee eens bent kan je altijd naar het feedbacktopic gaan, en het zou je zeker sieren om een paar beleefdheidsvormen in acht te nemen want ik reageer zoals er op mij gereageerd wordt, heel simpel.
Ga jij liever neuqen met Adé! Ik attendeer je er verdorie niet voor niets op!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben JIJ harteloos!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hoe zou dat moeten als je deze situatie verplaatst naar de verpleging. Iemand ligt dood te gaan,
nurse jogyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:03 schreef NiNi het volgende:
Bis, bis, encore!
Poppetje, we zitten met 2.5 modjes op een forum wat normaal 'beheerd' wordt door 4 modjes. Wees blij dat we je hebben laten gaan in deel een van je topic zeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ah dus omdat het "druk" is, laat je de "makkelijkere/luchtigere gevallen" maar sloffen?
Hoe zou dat moeten als je deze situatie verplaatst naar de verpleging. Iemand ligt dood te gaan, maarja ach we helpen hem later wel, want het is zo druk, er komen zoveel gevallen binnen op een dag. Dan is ie al overleden als je hem "later" fatsoenlijk zou helpen i.p.v dat je nu tegen hem onduidelijk te zijn en hem laten wachten. Zou er naar uit zien zeg! Gelukkig dat je niet in de verpleging werkt zeg...
Met andere woorden: het is geen reden de boel te laten versloffen omdat "het druk" is. Als je een taak op je neemt, moet je die ook goed en volledig uitvoeren, en niet half!!
Ja hallo, die lul zal wel weer met die pijpslet van OUD bezig zijn jhquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ga jij liever neuqen met Adé! Ik attendeer je er verdorie niet voor niets op!
Ken je de uitdrukking "appels met peren vergelijken" ? Mooi. Als jij dood zou gaan aan een slotje had ik het niet gezet hoor, wel een beetje blijven relativeren hierquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ah dus omdat het "druk" is, laat je de "makkelijkere/luchtigere gevallen" maar sloffen?
Hoe zou dat moeten als je deze situatie verplaatst naar de verpleging. Iemand ligt dood te gaan, maarja ach we helpen hem later wel, want het is zo druk, er komen zoveel gevallen binnen op een dag. Dan is ie al overleden als je hem "later" fatsoenlijk zou helpen i.p.v dat je nu tegen hem onduidelijk te zijn en hem laten wachten. Zou er naar uit zien zeg! Gelukkig dat je niet in de verpleging werkt zeg...
Met andere woorden, we doen hier ons best, het gros is tevreden dus ben ik blij.quote:Met andere woorden: het is geen reden de boel te laten versloffen omdat "het druk" is. Als je een taak op je neemt, moet je die ook goed en volledig uitvoeren, en niet half!!
Ik kom zo bij je, ik heb het druk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:02 schreef Adelante het volgende:
help help help, m'n topic is dicht en ik weet niet waarom?
ga ik nu snel dood?
gevoelloos, harteloos en ijskoudquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kom zo bij je, ik heb het druk.
HANG IN THERE!
IK ZEG TOCH DAT IK DRUK BEN!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
gevoelloos, harteloos en ijskoud
die in LIF zijn ook erg schattigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:04 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, die lul zal wel weer met die pijpslet van OUD bezig zijn jh
Die vergelijking is een voorbeeld om het boeltje makkelijk te laten snappen aan anderen. Dus ja, het slaat wel degelijk ergens op, zie de 2 laatste zinnen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Poppetje, we zitten met 2.5 modjes op een forum wat normaal 'beheerd' wordt door 4 modjes. Wees blij dat we je hebben laten gaan in deel een van je topic zeg.
En die vergelijking van je slaat natuurlijk al he-le-maal nergens op.
Appel-Peer
Je hebt heel leuk een topic volgekletst, en dat hield op bij het slotje.. Wissel MSNadressen uit met je nieuwe vriendjes en ga daar verder chatten.
.
Dit is van een mug een olifant maken.
Toch minstens een middelgroot dorp denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
jogy en ik zeggen hetzelfde
Wat een kutmods zijn we ook..
Hoeveel mensen zouden we hebben doodvermoord met dit gedrag?
jij en druk? ben je shag aan 't draaien?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
IK ZEG TOCH DAT IK DRUK BEN!
Je wacht maar even zeg.
Sorry hoor, maar het IQ van de gemiddelde ONZmoderator is toch écht hoger dan dat van een poffertje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Die vergelijking is een voorbeeld om het boeltje makkelijk te laten snappen aan anderen. Dus ja, het slaat wel degelijk ergens op, zie de 2 laatste zinnen!
ik gooide alleen een lijntje uit (quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:07 schreef NiNi het volgende:
Bij deze zou ik graag Adé even ter verantwoording roepen!
Tenzij je het druk hebt natuurlijk, of stervende bent.
Met welke pijpslet loop jij te flirten?![]()
It sure ain't me.
Weet je wat er bij extreme gevallen in ziekenhuizen gebeurt? Dan laten ze de stervenden sterven (soms geven ze daarbij wat hulp, dat kan snel) en helpen ze de patienten die het misschien kunnen halen. "Triage", heet dat dacht ik. Sorry, een belachelijke vergelijking kan ik gewoon niet weerstaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Hoe bedeol je overbevolking?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Toch minstens een middelgroot dorp denk ik.
Ik verbied jou met Schatje te flirten, hoor je?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
die in LIF zijn ook erg schattig
Waarom?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik verbied jou met Schatje te flirten, hoor je?![]()
Wij voeren onze taak goed uit maar jij bent het er niet mee eens, kan gebeuren, geen ramp. Het leven gaat door de aarde blijft draaien, er vliegen geen nucleare wapens van continent naar continent, de olietoevoer is ook nog steeds okay en het gros van de postende users is ook nog steeds blij.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Die vergelijking is een voorbeeld om het boeltje makkelijk te laten snappen aan anderen. Dus ja, het slaat wel degelijk ergens op, zie de 2 laatste zinnen!
Mar warum? Nur fur die Kick, fur das Augblick?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik gooide alleen een lijntje uit () bij BrightEyes
Het heeft iets met kriebels te maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom? [afbeelding].
Nou? [afbeelding].
Leg eens uit? [afbeelding].
Is het linkje nou al weg?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:11 schreef Honingdropje het volgende:
Bedankt voor je mail, Insomaniac.
We zien elkaar nog.
Snel.
ik dacht dat ze voor m'n inhoud ging, dit itt Vonnequote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:10 schreef NiNi het volgende:
Mar warum? Nur fur die Kick, fur das Augblick?
(Whehe, Duits.)
We hebben een eigen topic, opzouten hierquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht dat ze voor m'n inhoud ging, dit itt Vonne
Link dan doohoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben een eigen topic, opzouten hier
Riiiiiiiiiiiiight!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:11 schreef Honingdropje het volgende:
Bedankt voor je mail, Insomaniac.
We zien elkaar nog.
Snel.
Tuurlijk doe jij je werk goed! Ik bedoel, tis niet alsof er mensen dood gaan ofzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het heeft iets met kriebels te maken. [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Verder wens ik niet in twijfel getrokken te worden, ik doe mijn werk goed, horen jullie!![]()
Hey jij was onze oude help #dig mevrquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk doe jij je werk goed! Ik bedoel, tis niet alsof er mensen dood gaan ofzo.
En je ligt nu aan de beademing?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey jij was onze oude help #dig mevr
ehm, noem jij jezelf hier nou een pijpslet??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:07 schreef NiNi het volgende:
Bij deze zou ik graag Adé even ter verantwoording roepen!
Tenzij je het druk hebt natuurlijk, of stervende bent. :')
Met welke pijpslet loop jij te flirten?![]()
It sure ain't me.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:10 schreef haaahaha het volgende:
Waar is burner2000 als je hem nodig hebt
Nope.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:24 schreef Da-Ali-G het volgende:
om dat soort dingetjes die ik net gerequest heb kan aanvragen
Ze heeft wel zelfkennis, onze NiNi.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, noem jij jezelf hier nou een pijpslet??
Dik brave users posten geen kotsplaatjes in zomertopics.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:25 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb al dik lang geen bagger topic geopend!, ik ben nu zo'n dik brave user die echt moeite doet voor zijn topics, dat is ruig ofnie?
Oja, nog bedankt daarvoor!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dik brave users posten geen kotsplaatjes in zomertopics..
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:25 schreef Da-Ali-G het volgende:
jullie zijn er toch om die bagger er tussen uit te vissen
NP.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Oja, nog bedankt daarvoor!
VERDOMME had jij dat gezien, oke dat was dan een afkick's verschijnselquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dik brave users posten geen kotsplaatjes in zomertopics..
You know you want it.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze heeft wel zelfkennis, onze NiNi.
sorry ik kon het niet latenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Oja, nog bedankt daarvoor!
I know I want you.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
You know you want it.
Groetjes,Pijpslet
Ach, het topic is toch kut.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
sorry ik kon het niet laten, soms gebeurt dat
okequote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:30 schreef Insomaniac het volgende:
Tis okay HV. Gewoon niet meer doen.
Nee sorry dat weer net niet zegmaarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
En je ligt nu aan de beademing?
No worries, I'll be back.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee sorry dat weer net niet zegmaar
Gezelligquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
No worries, I'll be back..
Ben alleen nu hier druk, zoals je ziet..
Gedeelde smart.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I know I want you.
Groetjes,meisjediewasknijpersnaardrharsesgesmetenkrijgt
![]()
*hand op hoofdje van NiNi legtquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gedeelde smart.
*pijpt
Zo beter?Pijpslet
doet me aan de teleporter in Doom 3 denkenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
VERDOMME had jij dat gezien, oke dat was dan een afkick's verschijnsel, vergeef me dan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!, zie je dat heel veel kusjes enzo, nu nog een roosje [afbeelding]
Zie! voor jouw insomaniac!
Nee, ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:33 schreef muurjunky het volgende:
Mag ik een korte samenvatting of moet ik echt dit hele topic doorlezen om te begrijpen waar het over gaat
afgangquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:25 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb al dik lang geen bagger topic geopend!, ik ben nu zo'n dik brave user die echt moeite doet voor zijn topics, dat is ruig ofnie?
Ach; jij hebt helemaal geen boezem! Daarom vind ik dit wel een goeje ONZ post van jou!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
jogy!
Kom aan mijn boezem! Laten we beestachtige goedmaakseks hebben!
Alsof jij ook ooit maar iets van mijn boezem gezien hebt/zal krijgen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:45 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ach; jij hebt helemaal geen boezem! Daarom vind ik dit wel een goeje ONZ post van jou!!
HULDE INSO![]()
Ik hoop niet meer; die foto's in het keldertje zijn genoeg voor de komende 100 jaar!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof jij ook ooit maar iets van mijn boezem gezien hebt/zal krijgen!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:45 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Ach; jij hebt helemaal geen boezem!
Oh! Doe dat geile weer!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
jogy!
Kom aan mijn boezem! Laten we beestachtige goedmaakseks hebben!
Ik wil best wel weer geil doen, maar niet in mn remi.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh! Doe dat geile weer!Pijpslet
Je bent wel op dreef met de doodverwensingen he?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:52 schreef Adelante het volgende:
Jogy is druk![]()
tsssk, die eierstokken rammelen al een tijdje en zullen datquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:53 schreef Insomaniac het volgende:
Je bent wel op dreef met de doodverwensingen he?
Dat is rondfokkerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
owkee, wie is die papafokker en waarom bant niemand 'm?
Lemmingquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:44 schreef EL_REY het volgende:
he???? wat krijgen we nu weer? gisteren had ik een goed topic, genaamd [yes] het probleemhoekje!
Waarom staat deze nog niet in de ttt?
Zo leuk wastie nou ook weer nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:44 schreef EL_REY het volgende:
he???? wat krijgen we nu weer? gisteren had ik een goed topic, genaamd [yes] het probleemhoekje!
Waarom staat deze nog niet in de ttt?
Das waarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:01 schreef EL_REY het volgende:
hij was best leuk voor mijn doen!
Ik was de laatste poster, dus ik post daar niet in, als jij nu daar in zou posten, dan zou ik er weer in gaan postenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:01 schreef EL_REY het volgende:
hij was best leuk voor mijn doen!
inderdaad zeg!! ik ga nu fok! radio bellen!! iemand tel.nr?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das waar
Ik sta al een keer in TTT en ik word al op FOKradio genoemd.
Fuck me i'm famous
das dan ontzettend belachelijk als het een jong iemand betreft,quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Weet je wat er bij extreme gevallen in ziekenhuizen gebeurt? Dan laten ze de stervenden sterven (soms geven ze daarbij wat hulp, dat kan snel) en helpen ze de patienten die het misschien kunnen halen. "Triage", heet dat dacht ik. Sorry, een belachelijke vergelijking kan ik gewoon niet weerstaan.
Goed, truste.
Dat is geen onzin, das bagger.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:46 schreef Kerdaben het volgende:
waarom is er altijd een mod online![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo krijgen mijn gave topics nooit een kans:
bye bye (VIEW IT OR ILL KILL YOU ALL)
pauze voorbij!!
opa
Eten
kunnen jullie tijden posten dat jullie niet online zijn, zodat ik echte onzin kan posten??
Nee man die foto's wil toch geen hond zien en daarnaast heb ik hier geen camera maar wel een scanner ik prop mijn hoofd daar wel onder als je wil okee doeiiii!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:10 schreef Adelante het volgende:
kom je dan ook met nieuwe feauteaux, Croupouque?
Ik ben geen hond en wil foto's zien van een gougebronsde Croupouque. Babyyyy.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee man die foto's wil toch geen hond zien en daarnaast heb ik hier geen camera maar wel een scanner ik prop mijn hoofd daar wel onder als je wil okee doeiiii!
Ja, en waar was JIJ gisteren?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:12 schreef Dagonet het volgende:
Hey, de blote billen man!
Heb jij trouwens sproetjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:13 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben geen hond en wil foto's zien van een gougebronsde Croupouque. Babyyyy.
Hee Dago dikke kus voor jou niks mis met mijn blote billen doeiiiii!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:12 schreef Dagonet het volgende:
Hey, de blote billen man!
hahaha hij bedoelde iemand anders maakt niet uit joh wat ben ik toch een mallerd hahahaha!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee Dago dikke kus voor jou niks mis met mijn blote billen doeiiiii!
Hoi C.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee Dago dikke kus voor jou niks mis met mijn blote billen doeiiiii!
slapen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, en waar was JIJ gisteren?![]()
Ik word nauwelijks bruin, au3 noemde me niet voor niets een 'sappige nepalbino'.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben geen hond en wil foto's zien van een gougebronsde Croupouque. Babyyyy.
Oeh! Oeh! Dat is lief!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:09 schreef Croupouque het volgende:
en superveel sproeten dat is keisexy en nog meer sproetjes in mijn gezicht heb
Nee, wel m'n brommerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:16 schreef Dagonet het volgende:
Had Inso trouwens al de billen van Adelante gezien?
Dat is niet lief van je.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, wel m'n brommer![]()
En of dat dat nou een pré is ....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
au3 noemde me niet voor niets een 'sappige nepalbino'.
Dat zei zij ook alquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:29 schreef Dagonet het volgende:
Dat is niet lief van je.
kun je toch tijden posten waarop er geen mod is, en niet 's nachts want dan lig ik in m'n nestquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, das bagger.
Weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rokers zijn leuker dan niet-rokers
Erg vervelend figuur.
Ook al is het topic niet meer zo leuk.
Jaaaaaaa!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
Mag SexyRomeo het volgende FB-topic openen? Dat lijkt me echt funkyyyyy.
Of grammaticaal juiste zinnen plaatsen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:10 schreef NiNi het volgende:
Wat is dat met die kneuzen, neem newbies niet serieus vereniging?
Ze kunnen allemaal niet spellen.
ah! moet je niet zo snel drinken!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:22 schreef Insomaniac het volgende:
Serverhikje..
Je moet gewoon opletten, weet wat ik zeg?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:25 schreef SexyRomeo het volgende:
Yooo dat nieuwe topic staat al klaar, ik weet alleen niet wanneer een topic bijna vol is.
Dat lijkt iedere keer anderzz te zijn, yoo? Weird.
Moeten we even een handje helpen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:25 schreef SexyRomeo het volgende:
Yooo dat nieuwe topic staat al klaar, ik weet alleen niet wanneer een topic bijna vol is.
Dat lijkt iedere keer anderzz te zijn, yoo? Weird.
owkee, wie is dan rondfokker en waarom bant niemand 'm?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is rondfokkeren verder een hele goede vraag.
Gebroederlijk staan wij schouder aan schouder.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:28 schreef Dirkh het volgende:
Want wij staan graag voor elkaar klaar. Toch?
Yoo maar ik ga zo eten weetje, en dat topic staat al zo lang klaar. Als je graaft wat ik zeg?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet gewoon opletten, weet wat ik zeg?
Ik graaf je broeder, ik graaf. Maar we zijn al aardig op weg, je weet?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:32 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yoo maar ik ga zo eten weetje, en dat topic staat al zo lang klaar. Als je graaft wat ik zeg?
Ovenschotel met bloemkool, gehakt en aardappelen, weetje. Die shit is heet yo!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:34 schreef Dagonet het volgende:
Yo man, wat ga je trouwens eten man?
Maar wel goed te doen, en als je het op hebt zit je vol. Net als dit topic.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:35 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Ovenschotel met bloemkool, gehakt en aardappelen, weetje. Die shit is heet yo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |