Dan roken er niet veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:39 schreef haaahaha het volgende:
Alle mooie chicks die hun foto posten in BH roken.
Of vallen ineens doodquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:42 schreef Rest het volgende:
Rooktopics raken snel vol!
Rokers versieren meisjes makkelijkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:49 schreef Rest het volgende:
Rokende meisjes zijn makkelijker te versieren
* Rest kijkt naar icoonquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:50 schreef Versie1 het volgende:
Dan ben ik toch erg blij dat ik sinds 4 jaar erg ongezellig ben.
Maar ik rook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Rokers versieren meisjes makkelijker
WTFquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:53 schreef Rest het volgende:
[..]
Maar ik rook niet![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:54 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik stink alleen![]()
Ga jij eens een paar pakjes per dag roken en kijk dan of je kanker krijgt , lamlul.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
nogmaals![]()
@komrad... Nee , maar jouw off-topic geneuzel ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:43 schreef komrad het volgende:
@VelvetAcidChrist: Is dat nu een normale reactie:
uit onderzoek is inderdaad gebleken dat mensen die roker over het algemeen socialer ( --> sociaal meer actief) zijn dan niet rokersquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rokers zijn gezelliger.
omdat je zo makelijk in gesprek raakt na een vuurtje vragenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
uit onderzoek is inderdaad gebleken dat mensen die roker over het algemeen socialer ( --> sociaal meer actief) zijn dan niet rokers
Rokers stinkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rokers zijn gezelliger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |