je kwam niet verder dan ...voulez vous couchez avec moi......oui....non....croissant ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:50 schreef tuindwerg het volgende:
Volgens mij is het Vive... Maar ik kwam er in Frankrijk achter dat m'n Frans echt dramatisch is.![]()
gelukkig kon 1 bij ons in de groep nog wel aardig frans dat scheelde welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:50 schreef tuindwerg het volgende:
Volgens mij is het Vive... Maar ik kwam er in Frankrijk achter dat m'n Frans echt dramatisch is.![]()
Zolang je het frans neuken maar beheerstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:50 schreef tuindwerg het volgende:
jij bent de expert op dat gebiedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
Leuke titel, maaruh, welke meeting? waar/wanneer/welke wedstrijd(en) zijn er op dat moment etc?
Kom je tekort jongen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zolang je het frans neuken maar beheerst
op z'n frans is het zegmaar niet echt neuken hoor geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
Zolang je het frans neuken maar beheerst
kun jij niet vast een sticky topic maken ???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef just me het volgende:
jij bent de expert op dat gebied
Technisch gezien heb je gelijk ja, maar dat boeit niet, vraag is of tuindwerg dat aspect van het frans wel beheerstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op z'n frans is het zegmaar niet echt neuken hoor geloof ik
De expert met een chronisch slaapgebrek sinds 3 weken ja, maar gezien de titel dacht ik dat er al een meeting in de pijpleiding zat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent de expert op dat gebied
Dat heeft (volgens mij) pas zin als we een datum weten en welke wedstrijd er gespeeld gaat worden, anders gaat zo'n topic verzanden in allerlei slowchatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:07 schreef Bjoro het volgende:
kun jij niet vast een sticky topic maken ???
misschien zoekt ze nog een leermeester die de afgelopen tijd wat minder aan bod is gekomen ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Technisch gezien heb je gelijk ja, maar dat boeit niet, vraag is of tuindwerg dat aspect van het frans wel beheerst
je kunt toch een datum voorstellen, krijgen we vanzelf wel een definitieve datum naar voren ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heeft (volgens mij) pas zin als we een datum weten en welke wedstrijd er gespeeld gaat worden, anders gaat zo'n topic verzanden in allerlei slowchat
Ik haat Fransenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien zoekt ze nog een leermeester die de afgelopen tijd wat minder aan bod is gekomen ??
Sorry, mijn leven-buiten-Fok eiste even wat aandacht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:18 schreef rubbereend het volgende:
tuindwerg reageert maar niet meer
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Technisch gezien heb je gelijk ja, maar dat boeit niet, vraag is of tuindwerg dat aspect van het frans wel beheerst
Mooi toch? Terrasjes zat daar lijkt mij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:18 schreef rubbereend het volgende:
tuindwerg reageert maar niet meerallooo allen trouwens
vandaag lekker heet en ik moet weer de stad in
Ze zijn niet aardig, niet sociaal, vaak lelijk, maar ze kunnen wel goed zoenen. Eindconclusie: een mager zesje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik haat Fransen
leven buiten fok!, wat is dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:22 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Sorry, mijn leven-buiten-Fok eiste even wat aandacht.![]()
[..]
![]()
yes maar k moet ff voor wat nieuwe kleren de stad in end aar is t niet echt weer voor, maar gelukkig is onze nieuwe auto een verademing om in te rijden dus de weg heen en terug worden heerlijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi toch? Terrasjes zat daar lijkt mij?
Aardig hoor, als campingeigenaar heb je 75% Nederlandse gasten en je spreekt alleen maar Frans... Geen Nederlands ok, maar als je niet eens een béétje Engels beheerst vind ik je niet sociaal. En ook veel mensen in een VVV-kantoor kunnen geen Engels... En als je het in het Frans probeert kijken ze je aan alsof je Chinees praat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:26 schreef Sloggi het volgende:
Het is Vive
Fransen zijn trouwens wèl aardig, sociaal en ehh. Lelijk
daarin tegen zijn de franse vrouwen wel weer okquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Aardig hoor, als campingeigenaar heb je 75% Nederlandse gasten en je spreekt alleen maar Frans... Geen Nederlands ok, maar als je niet eens een béétje Engels beheerst vind ik je niet sociaal. En ook veel mensen in een VVV-kantoor kunnen geen Engels... En als je het in het Frans probeert kijken ze je aan alsof je Chinees praat!![]()
De enige 2 redelijk aardige Fransen die ik heb ontmoet waren niet echt super aardig bij nader inzien, eentje zei gewoon nietsen de ander liep vervolgens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg achter me aan.
![]()
Nee, die Fransen zijn maar niets... dan de Italianen!![]()
Mooi....dan weten we dat ook weer !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:26 schreef Sloggi het volgende:
Het is Vive
de meesten zijn te beroerd om engels te spreken...vind ik niet aardig en niet sociaalquote:Fransen zijn trouwens wèl aardig, sociaal en ehh. Lelijk
Sky Sports TV schedule voor de komende maanden: http://www.skysports.com/skysports/article/0,,7-1000426,FF.htmlquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:21 schreef pascalheister het volgende:
ergens op een zaterdag in september?
lekker spelen met je 14 jarige vriendjes ???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:35 schreef tuindwerg het volgende:
Pfff, ik ga eens verkoeling zoeken. Zo even eten en dan maar eens richting zwembad!Hools!
Zweedse damesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:34 schreef Bjoro het volgende:
als ze hadden mogen kiezen hadden ze waarschijnlijk net zo knap geweest als de hollanders !!!
De meeste campingeigenaren hebben ook geen geweldige opleiding gehad en zelfs hun Frans is uitermate beroerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:30 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Aardig hoor, als campingeigenaar heb je 75% Nederlandse gasten en je spreekt alleen maar Frans... Geen Nederlands ok, maar als je niet eens een béétje Engels beheerst vind ik je niet sociaal. En ook veel mensen in een VVV-kantoor kunnen geen Engels... En als je het in het Frans probeert kijken ze je aan alsof je Chinees praat!![]()
4 september kunnen Bluezz golfer en ik niet ivm de 5-jaar-meetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:36 schreef DIGGER het volgende:
Neem aan dat NL dan ook speelt die dag dus dat niemand competitievoetbal ervoor hoeft te missen, en teletoeters zijn we niet echt, dus wellicht een optie?
lekker bruin worden dan maar....we zien de foto's wel !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:37 schreef tuindwerg het volgende:
Nee, die zijn voor m'n zusje en haar vriendinnetjes.Ik ga lekker liggen bakken en als het te warm wordt even het water in...
dus.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef just me het volgende:
4 september kunnen Bluezz golfer en ik niet ivm de 5-jaar-meet![]()
ik ook niet...maar goed....
11 september: Portsmouth v Crystal Palace kan ik wel
25 september Bolton v Birmingham kan ik ook, lijkt mij de beste optie
23 oktober Liverpool v Charlton lijkt mij te ver weg !!
ik weet niet in hoeverre welke wedstrijd er gespeeld gaat worden van belang isquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus.....
aangezien het de 3e of 4e speeldag is zal het nog wel nergens om gaan....hebben we meer tijd om te lullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet in hoeverre welke wedstrijd er gespeeld gaat worden van belang is
in engeland gaat het altijd ergens om, niet te vergelijken met een wedstrijd uit de nederlandse competitiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aangezien het de 3e of 4e speeldag is zal het nog wel nergens om gaan....hebben we meer tijd om te lullen
Dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
vbl meet of 5 jaar meet keuze lijkt me niet moeilijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
heee...tong heeft ingelogt op het account van DIGGER !!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dus?
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dus?
tis alleen zo lullig als ik zelf die 5-jaar-meet mee organiseer ik zelf niet op kom dagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vbl meet of 5 jaar meet keuze lijkt me niet moeilijk
heb je dat ook tegen ze gezegd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:10 schreef pfaf het volgende:
Ik houd van mijn paps en mams.
Kom ik thuis van werk, hebben ze een nieuwe mountainbike voor me gekocht.![]()
Dat ze een mountainbike moesten kopen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
heb je dat ook tegen ze gezegd?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
bijdehandjes gegeten DDquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat ze een mountainbike moesten kopen?
Paps een klap op de rug en mams een dikke smakkerd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
goed zo !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
Paps een klap op de rug en mams een dikke smakkerd.
Slijmbal !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Alle data door de mod opgedragen is prima
Mountainbikequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:35 schreef Bluezz het volgende:
MTB
Nietusquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ah, daar heb je zo'n verwend jochie
mag je nog blij zijn dat je niet tegen een bus bent aangereden........quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
Ik fietste gisteravond zo hard dat mn achterlicht het begeven heeft door een overdosis stroom
De MTB's van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:48 schreef Thetallguy het volgende:
Ik fietste gisteravond zo hard dat mn achterlicht het begeven heeft door een overdosis stroom
Mn remmen doen het nog welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mag je nog blij zijn dat je niet tegen een bus bent aangereden........
alsof er 1 hagenees op het fietspad fietstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
En Bjoro, jij komt regelmatig bussen tegen op het fietspad
Nederland speelt trouwens op 8 september tegen Tsjechiëquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:36 schreef DIGGER het volgende:
Neem aan dat NL dan ook speelt die dag dus dat niemand competitievoetbal ervoor hoeft te missen, en teletoeters zijn we niet echt, dus wellicht een optie?
Be my guest, DIGGER.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Lijkt me, voor een meeting, toch handigste om een apart topic voor te openen waar men kan discussieren over voorkeursdag (za/zo) en uiteindelijk welke dag, in combinatie met de wedstrijden van die dag (hoewel die altijd van redelijk ondergeschikt belang zijn).
Ook bij de Haarlem Cup geweest?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zweedse dames
hoe was dat eigenlijk ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:15 schreef Sloggi het volgende:
Ook bij de Haarlem Cup geweest?
![]()
![]()
![]()
Nee hoezo? Waren er Zweedse dames?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook bij de Haarlem Cup geweest?
![]()
![]()
![]()
nee man alleen maar homosexuele marokaanse voetballersquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:45 schreef VoreG het volgende:
Nee hoezo? Waren er Zweedse dames?.
Ook een afknapperquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee man alleen maar homosexuele marokaanse voetballers![]()
LG zou deze cijfers met een groot genoegen aanschouwen !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:54 schreef VoreG het volgende:
777 (gemiddeld 44 per dag)
Heeft wel wat, rondje op mijn kosten.
Doe ik die jongen ook is een pleziertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
LG zou deze cijfers met een groot genoegen aanschouwen !!![]()
[VBL Meeting] September in Utrechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Be my guest, DIGGER.
Open een topic met een aantal data en wedstrijden die geschikt lijken, dan prikken we uiteindelijk wel er eentje uit en maken het daarna sticky.
Meetings?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:04 schreef Vom het volgende:
En dat bijna alleen in VBL![]()
Nee ik had het over jouw postaantallen, maar ik was een beetje sloomquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meetings?. Die zijn overal
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=62461/sc=0617f1quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:11 schreef pascalheister het volgende:
wat lees ik nu digger napoli failliet ?
Ah zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee ik had het over jouw postaantallen, maar ik was een beetje sloom![]()
Hehe ja, maar zelfs dan haal ik het bij lange na niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah zo. Maar ja er gebeurt hier veel
.
[Centraal] Serie B-topic deel 3quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:11 schreef pascalheister het volgende:
wat lees ik nu digger napoli failliet ?
Hools en cryptogrammen topic werken al aardig mee. En dan heb je nog de dagelijkse discussies in de Ajax, Feyenoord, PSV topics en ook nog Arsenal. En nu het topic over Homo's. Dus dat telt vrij snel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehe ja, maar zelfs dan haal ik het bij lange na niet...
Ooooohyeahquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee hoezo? Waren er Zweedse dames?.
Ik heb er 5 wedstrijden gevoetbald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe was dat eigenlijk ??
ben je nog bij mijn cluppie geweest ??
Foto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ooooohyeah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:27 schreef Sloggi het volgende:
Jammer dat er geen kwijl-icoontje is
Ze/we hebben eigen velden, dus niet van de gemeente, en het complex wordt dus ook eigenhandig onderhouden en zijn dus niet afhankelijk van wel of niet zinhebbende ambtenaren !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:19 schreef Sloggi het volgende:
Mooi terrein hebben jullie bij HBC
Hoe het was? Veel bier, weinig slaap, slecht voetbal en toch winnen![]()
Wel een hole-in-one of een eagle slaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:40 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo lekker richting mijn golfcluppie.
Zie jullie later vanavond wel weer.
zet 20 Guinness-jes neer voor DIGGER !! proost !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:15 schreef DIGGER het volgende:
Ja, 10 liefhebbers hiero!
* just me heeft wel een biertje verdiend inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:13 schreef Bjoro het volgende:
ff een biertje voor JustSticky die zojuist het VBL-meet topic heeft aangepast !!!
weet je wat ik neem er zelf ook 1 !
meer liefhebbers ??
er is neem ik meer aan de hand of ben je boos op mij ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
Doe maar iets sterks...kan ik wel gebruiken
Werken en fok!en ook als je niet op een boerderij zit. Biertje dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:13 schreef just me het volgende:
[..]
* VoreG heeft wel een biertje verdiend inderdaad
strijken en modden gaan soms lastig samen
ben er alweer overheen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
er is neem ik meer aan de hand of ben je boos op mij ?
smirnoff ice voor Lionheaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
doe maar een smirnoff ice btw
is wel lekker met dit warme weer.
wat is nou het belangrijkstequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Lachen, mijn column staat op een echte Koempel-site!
http://www.koempel.nl/fok-sekou_temp.html
Forum lijkt wat sneller te worden.
M'n vriendin heeft d'r roze papiertje, met een hele leuke foto.
beter goed gejat dan slecht bedacht !!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Lachen, mijn column staat op een echte Koempel-site!
http://www.koempel.nl/fok-sekou_temp.html
Het laatste. Ze heeft al gereden, zonder schade.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
wat is nou het belangrijkste
Nu gaat ze zeker allemaal uitstapjes verzinnen, om te mogen rijden (onder het mom van ervaring opdoen) en kan jij je lekker door je BOB heel Nederland door laten toeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
M'n vriendin heeft d'r roze papiertje, met een hele leuke foto.
Dat zou ze willen, maar aangezien deze auto voor mij net zo nieuw is zullen we dus moeten afwisselen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nu gaat ze zeker allemaal uitstapjes verzinnen, om te mogen rijden (onder het mom van ervaring opdoen) en kan jij je lekker door je BOB heel Nederland door laten toeren.
met het bob verschijnsel in het achterhoofd selecteren !!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Dat zou ze willen, maar aangezien deze auto voor mij net zo nieuw is zullen we dus moeten afwisselen.
nee in dat homoVBL-topic ging het lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Kneuzen in MUZ
ik ben ook niet aardig geweest tegen bansheeboyquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat mag dan weer niet. Je bent crew.
Ach, kan gebeuren JM. Je kan het toch uitleggen zeker?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ook niet aardig geweest tegen bansheeboy![]()
Dat lag er inderdaad mooi bij, maar dat van jullie mocht er ook zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat het hoofdveld van onze aartsrivaal (RCH) ook een genot is om op te spelen !!
* Againzender schenkt een bier inquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:28 schreef just me het volgende:
[..]
Leuke DVDquote:Beschrijving:
En wéér een kampioenschap voegde Ajax aan de al rijke collectie titels toe. Het seizoen 2003-2004 werd met hooggespannen verwachtingen tegemoet gezien en uiteindelijk besloten met een flonkerende landstitel. Het enerverende voetbaljaar is gevat in deze dvd waarin de spanning en de schoonheid gebundeld zijn. Zoals het hoort bij een verslag van een voetbalseizoen van Ajax zijn de vreugde en het verdriet op indringende wijze in beeld gebracht. We zien de Ajacieden met allure aan het seizoen beginnen, we beleven de ijskoude schipbreuk in het UEFA Champions League-toernooi en vervolgens maken we de jacht op de 29e titel mee.
Met als apotheose De Schaal, voor heel Ajax de bekroning van een even mooi, spannend als leerzaam voetbaljaar.
Extra's:
- Terugblik met Heitinga en Sneijder
- De hak van Van der Vaart
- Portret Mitea
- Einde van het seizoen
Inclusief: AJAX zingt Shaffy
Bonus: Alle statistieken op ROM-gedeelte
Geluid: Dolby Stereo 2.0
Beeld formaat: 4:3
En terechtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik stel voor om dat verder niet binnen Hools te bespreken!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En terecht
Sandman is trouwens geband (48 uur)
OKquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik stel voor om dat verder niet binnen Hools te bespreken!!
Lekker Sloggi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK
Biertje?
ik ga eerst koken en daarna graag een biertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK
Biertje?
Gracias.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alstu
Ik zet 'm alvast voor je klaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga eerst koken en daarna graag een biertje
Jij gaat voor de statistieken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke DVD
Braaf zo tong. En ook precies op de manier hoe ik het wilde, dikgedrukte namen. Het OV gaat wat minder, maar lijstjes invullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:
Heb hem ingevuld. Met weet niet of dat de bedoeling was.
Geen excuus doe gewoon mee joh, kleine moeite.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:27 schreef popolon het volgende:
Ik heb de eerste ronde gemist dus ik pas.
en ik ga denk ik ook de 2e ronde missenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:27 schreef popolon het volgende:
Ik heb de eerste ronde gemist dus ik pas.
Er is heel veel, maar wat bedoelt gij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:30 schreef SCH het volgende:
Wat is er nou weer popolon?
weer, bedoelde ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is heel veel, maar wat bedoelt gij?
liefje, een mens kan niet zonder warmtequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:36 schreef popolon het volgende:
Ik vind warmte niet zo fijn zonder airco.
Da's met ingebouwde airco.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
liefje, een mens kan niet zonder warmte![]()
Oh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's met ingebouwde airco.
Dat telt niet.
Volgens mij is dat al eerder misgegaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:53 schreef popolon het volgende:
Doe maar even lief tegen DG.
Meetingtrauma opgelopen zo te zien
Er ws iets met Nederlandse bloemen naar het buitenland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:57 schreef popolon het volgende:
Als je Arie een bloemetje stuurt is alles weer goed.
van sex krijg je het ook warm mmquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Wat een rotweer is dit toch!
Snap ik wel. moest het even kwijt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
Sorry Tong, toen ik dat over de wereld schreef, had ik jouw post niet gelezen
Ja, maar dan doe je tenminste iets.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
van sex krijg je het ook warm mm
Leek net of ik een soort tegenwicht aan jouw post wilde geven, het leven is hard en de wereld is liev. Tis allebeide wel waar, daar niet van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik wel. moest het even kwijt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
Mijn man belde op dat hij zijn portemonnee heeft verloren in Den Haag.
Belde er net een Jolanda op uit Den Haag, dat ze zijn portemonnee heeft gevonden
De wereld is liev
Wat zal ik gewonnen hebben?quote:Dag Jan Pieter,
Ik kan je alvast verklappen dat je een van de winnaars bent in de Music Store 'De Block' actie. Ik heb alleen nog even je telefoonnummer nodig. Helaas moet ik het wel voor donderdag a.s. 12:00 ontvangen ivm de planning.
Ik hoor graag van je.
Inge Baken
Marketing Communicatie Manager Music Store
Je moest de groeten van Tokkie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben jullie me een beetje gemist?
![]()
Zal ik een deel 2 openenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je moest de groeten van Tokkie.
Als je het maar veilig doet tuinlilliputterdwerg!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:09 schreef tuindwerg het volgende:
Sandmannetje!We hebben je gemist hoor!
Zwembad was vanmiddag trouwens errug leuk!Veel bekenden, en een vage kennis (na diep graven wist ik z'n naam weer en waar ik hem eens eerder had gezien
) liep me te versieren! Hij is best leuk eigenlijk, én voetballer. Op z'n 19e speelt hij al in het eerste van een tweedeklasser, best netjes. Leuke jongen, eens kijken wat het wordt!
![]()
Wat een bezorgdheid weer om mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je het maar veilig doet tuinlilliputterdwerg!
Een beetje voetballer speelt op z'n 18e in een eersteklasser.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:09 schreef tuindwerg het volgende:
Sandmannetje!We hebben je gemist hoor!
Zwembad was vanmiddag trouwens errug leuk!Veel bekenden, en een vage kennis (na diep graven wist ik z'n naam weer en waar ik hem eens eerder had gezien
) liep me te versieren! Hij is best leuk eigenlijk, én voetballer. Op z'n 19e speelt hij al in het eerste van een tweedeklasser, best netjes. Leuke jongen, eens kijken wat het wordt!
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:14 schreef tuindwerg het volgende:
En Sandmannetje... jij blijft nummer 1 voor mij hoor!![]()
Ik probeerde hem al over te halen om naar mijn cluppie over te stappen, toen ik hoorde dat hij iemand van 'onze' B1 probeerde over te halen om het omgekeerde te doen. Maar helaas...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een beetje voetballer speelt op z'n 18e in een eersteklasser.
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Precies pfaf. Of is dorpsvedette.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:04 schreef tong80 het volgende:
Hoor net triest nieuws één van de bewoners van een flatje hier op het hofje is vanmiddag overleden. 2 weken geleden de diagnose, nu al overleden. Haar zoon woont hier ook net als de vader die ik net sprak. 3 weken geleden hingen we nog Oranje vlaggetjes op.
Wat kan het leven soms hard zijn.
Ik geloof dat Xena haar mond erg goed open kan doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:22 schreef rubbereend het volgende:
doen we hier een spelletje wie het langst mogelijk zn mond dicht kan houden ofzo?
Oei, naar zeg Tong, sterkte!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:27 schreef VoreG het volgende:
Sterkte tong
nou zeg je zal zweten tijdens t sportenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:56 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van de golfbaan.
Ik kan jullie meedelen dat het niet echt een pretje is om 18 holes in deze hitte te lopen.
Man, wat heb ik lopen zweten.
En ook nog eens belabbert gescoord.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou zeg je zal zweten tijdens t sporten![]()
debiteuren crediteuren
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dank voor de tip, was het weer vergeten.
Doen we een potje ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]stiften
tsjek in de boksquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doen we een potje ?
Geweldig.
Blind stiften![]()
zal ik reageren of ligt het te veel voor de hand ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:15 schreef SCH het volgende:
onze fansite heeft vandaag zijn miljoenste bezoeker getrokken
doe maar want ik zie het inkoppertje niet aan komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal ik reageren of ligt het te veel voor de hand ??
welterusten lieve tongul - staar een kwartiertje naar het plafond, overdenk alles nog eens, lees dan nog een kwartiertje in de vi en daarna de groeten aan de schaapjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ga pitten mensen ben een beetje leeg rare dag geweest.
trusten piepuls.
ik linkte voor mijzelf even het woordje getrokken en jouw sexuele geaardheid, maar een beetje te kinderachtig eigenlijk....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
doe maar want ik zie het inkoppertje niet aan komen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:36 schreef Bjoro het volgende:
maar een beetje te kinderachtig eigenlijk
ach ja sorry...net de eerste training van het seizoen gehad...ben nog een beetje suf en een beetje flauwquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:39 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Thanx voor het appeltje...en ik beloof dat ik een keertje die site ga bezoeken !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:00 schreef SCH het volgende:
Je zou ook gewoon: "leuk SCH, dat is een behoorlijk aantal en die site ziet er trouwens goed uit" kunnen zeggen.
Maar het is alweer goed hoor, hier een appeltje tegen de flauwte
heb er een paar gelezen, leuk vooral die over de humor van Verbeekquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:06 schreef SCH het volgende:
Kijk vooral naar de columns, appeltje van me
nog niet maar over 1 minuut wel !!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Is iedereen in Hools al naar bed?
Nee hoor, Big Brother is watching you.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Is iedereen in Hools al naar bed?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat ook zwaaien
Tot straks!
koffie ??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:20 schreef SCH het volgende:
Heuh
oh, hij doet poeslief hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
koffie ??
Doe ik (bijna) altijd !!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:32 schreef SCH het volgende:
oh, hij doet poeslief hoor![]()
ik heb al
SCH gaat maar weer eens naar het ziekenhuis, met lood in de schoenen, kijken welke marteling zuster Bluezz vandaag heeft bedacht
nieuwe spits van ADO ??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:52 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Perrotta![]()
Behoorlijke stap omhoog dusquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:00 schreef DIGGER het volgende:
Chievo
Ik heb je handje vastgehouden..... hoe was broeder Johnnyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:32 schreef SCH het volgende:
* Bluezz gaat maar weer eens naar het ziekenhuis, met lood in de schoenen, kijken welke marteling zuster Bluezz vandaag heeft bedacht
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb je handje vastgehouden.....
Is toch al gouw 17 cent in oud hollandse guldens!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:37 schreef VoreG het volgende:
Uit huis gezet wegens verschil van acht cent
Wat kunnen sommige mensen verschrikkelijk moeilijk doen... 8 verrekte centen.
Op de meet, geduldquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:34 schreef Bjoro het volgende:
ik wil ook dat Bluezz mijn handje een keer vast houdt
![]()
kan niet wachten !!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:42 schreef Bluezz het volgende:
Op de meet, geduld
triest verhaal zeg....ambtenarenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:37 schreef VoreG het volgende:
Uit huis gezet wegens verschil van acht cent
Wat kunnen sommige mensen verschrikkelijk moeilijk doen... 8 verrekte centen.
Word je op straat gezet, omdat die huisbaas 8 cent meer wilt hebben... als hij op straat 5 minuutjes rondkjikt ziet hij al 8 cent liggenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
triest verhaal zeg....ambtenaren![]()
Hebben ze ook die hoorntjes eraf geknipt?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:24 schreef Thetallguy het volgende:
mogge
net naar kappertje geweest
U is nooit meer op MSN?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben ze ook die hoorntjes eraf geknipt?
Nee die schroef ik er altijd af voor ze gaan knippen, anders beschadigen zequote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben ze ook die hoorntjes eraf geknipt?
ha ha ha je bent gewoon geblockt !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:55 schreef DIGGER het volgende:
U is nooit meer op MSN?
Maar wij zijn dan ook gewoon hotquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:15 schreef Lionheaad het volgende:
Temperatuur begint hier alweer lekker op te lopen....
*zingt :"het is hier binnen HETER dan buiten....."quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:15 schreef Lionheaad het volgende:
Temperatuur begint hier alweer lekker op te lopen....
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha je bent gewoon geblockt !!!
De middag komt ook alweer zo....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggeuh
heb net een kratje uit de koeling gehaald en in de wijnkoelers op de bar gezet !!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:39 schreef Againzender het volgende:
Staat de champagne al koud?
Nauwelijks. Zal em zo eens aanzetten...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
U is nooit meer op MSN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |