Nederland 1quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:53 schreef Ingrate het volgende:
ik d8 dat het een eemalige aflevering was, waar wordt het uitgezonden dan (ik dacht sbs6)
De tijd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nederland 1
Nederland 1: 21:53-22:22 'Familietrots'quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
De tijd?
oh?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef elby1988 het volgende:
over 2 weken komt het toch pas weer?
jah, zoiets dacht ik gelezen hebben... maare je kan bijna elk programma online bekijken, dus deze zal ook wel kunnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh?
Nou ja, je kan geloof ik afleveringen die geweest zijn online bekijken.
Het prgramma heet "familietrots"
tip: lees deze pagina eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:55 schreef Zaren het volgende:
aarg, nooit gezien dit, wanneer komt het weer?
En Hanna hem nabrullen: Schieten!!!! Schieten!!!! Schiet hem!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:52 schreef tonja het volgende:
Inderdaad, tegenover die marokkaan steekt Hanna zeer gunstig af. Wat een laffe, domme, agressieve mongool zeg. Keihard wegrennen na die schop.
Erg leuk theorie, maar zouden ze slim genoeg zijn om dat te bedenken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:23 schreef nelliepellie het volgende:
In "De tokkies deel 2" topic werd er gezegd dat die Gerrie wel ok was, omdat hij nog steeds voor zijn "ex" zorgt. Om het "asobeeld" nog ff compleet te maken zijn ze, volgens mij, alleen voor de wet gescheiden. Zodat Hanna een uitkering kan vangen. Als ze getrouwd blijven moet Gerrie, als enige werker, Hanna onderhouden. Zo kunnen ze nog meer geld vangen, naast de uitkeringen van hun kinderen.
Online bekijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:28 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Ik heb het dus weer gemist.. grrrrr
er is vast wel een maatschappelijk werker die dat een keer heeft opgemerkt en anders een ander familielid welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Erg leuk theorie, maar zouden ze slim genoeg zijn om dat te bedenken?
Lijkt me stug dat een maatschappelijk werker ze helpt om de overheid te tillen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er is vast wel een maatschappelijk werker die dat een keer heeft opgemerkt en anders een ander familielid wel
Hahaha dat vond ik ook grappig ja. De vooroordelen werden weer eens even bevestigdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
Geweldig trouwens: de asociaalste familie van Nederland bij wijze van spreken en dan nog presteerte en marokkaan het om zichzelf nog in een negatiever daglicht te zetten dan de familie tokkie En hij had er enkel een minuut voor nodig
quote:Ratelband koopt huis voor 'Tokkies'
Emile Ratelband wil een huis gaan kopen voor de roemruchte Amsterdamse familie Ruimgaart-Tokkie. De familie werd vorig jaar het huis uitgezet nadat ze betrokken waren bij een gewelddadige burenruzie. Doordat de 'Tokkies' door documentaires van de IKON en SBS6 landelijke bekendheid kregen is het vrijwel onmogelijk een nieuwe woning voor het gezin te vinden.
Onlangs bleken de Tokkies ongewenst in het Amsterdamse stadsdeel Bos en Lommer, nadat buurtbewoners er lucht van kregen dat woningbouwvereniging Het Oosten de familie in hun buurt wilde plaatsen. Volgens Ratelband is de familie hierdoor vooralsnog gedwongen apart bij vrienden en familie of op de straat te wonen. Hij wil een signaal afgeven door de Tokkies een nieuw onderkomen te geven. "Er zijn tienduizenden mensen zoals zij, die van bureaucratie en regelgeving de dupe worden. We maken ons druk om Sudan en Irak, maar vergeten onze eigen problemen", aldus de positive thinking goeroe.
Ratelband is via makelaars op zoek naar een woning met een winkel, zodat vader Gerrie Ruijmgaart daar aan de slag kan. Ratelband: "Je kunt mensen wel een visje geven, maar je moet ze ook een hengel geven, zodat ze zelf kunnen hengelen." Momenteel zendt de IKON overigens een serie programma's uit over de familie, onder de titel Familietrots.
Slim hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:23 schreef nelliepellie het volgende:
In "De tokkies deel 2" topic werd er gezegd dat die Gerrie wel ok was, omdat hij nog steeds voor zijn "ex" zorgt. Om het "asobeeld" nog ff compleet te maken zijn ze, volgens mij, alleen voor de wet gescheiden. Zodat Hanna een uitkering kan vangen. Als ze getrouwd blijven moet Gerrie, als enige werker, Hanna onderhouden. Zo kunnen ze nog meer geld vangen, naast de uitkeringen van hun kinderen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:25 schreef bottleneckbob het volgende:
Die Ratelband is een eikel,maar dit vindt ik wel een goeie van m![]()
Alle afleveringenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:55 schreef komrad het volgende:
heb ik ook niet gezien, aanrader??
Ze zijn allemaal speciaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:02 schreef komrad het volgende:
oke, maar niet specialer als de andere afleveringen dus?
Hoezo ''weer'' aan het werk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:39 schreef gimme.shelter het volgende:
en de jongens en meiden weer allemaal aan het werk!
Yep!! dat vond ik ook zo leuk dat Ratelband dat zei, want volgens mij zitten die Tokkies vanaf hun geboorte al in de WAO!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoezo ''weer'' aan het werk?![]()
Die aflevering heb ik nog niet gezien maar: Iewwwwquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:54 schreef schatje het volgende:
Ik heb net aflevering 4 online gekeken, had ik namelijk nog niet gezien, en daar zie je de jongste zoon zo geil als een konijn worden als ie aan de tieten van z'n zus heeft gezeten![]()
.
bronquote:Docu-soap over nieuwe woning voor gezin Tokkie
De familie Tokkie, de gruwelijk asociale familie die landelijke bekendheid kreeg door de SBS-documentaire 'De Tokkies' en een tweedelige IKON-serie 'Familietrots', krijgt haar eigen soap!
Wekenlang zal het gezin Ruijmgaart-Tokkie door een cameraploeg worden gevolgd. "De besprekingen zijn al vergevorderd", zegt producent Peter Lubbers, die de SBS6- documentaire 'De Tokkies' maakte in opdracht van The Storms Factory, van 'Breekijzer' Pieter Storms.
"Het wachten is op een toezegging van een woning voor het gezin. Als dat is gebeurd, komen wij in actie om de familie te volgen tijdens alle wederwaardigheden rond de verhuizing, het betrekken van de woning en van het installeren in de wijk en omgeving."
De familie Tokkie, bestaande uit de pillen verslindende, apathische moeder Hanna, haar ex maar steun en toeverlaat Gerrie, hun tweelingdochters Nathalie en Natascha (22) en de niet op hun mond gevallen zonen Wesley (20) en Wimpie (15), terroriseerde lange tijd de buurt in Amsterdam- Geuzenveld.
Er werd met samoeraizwaarden gezwaaid, bedreigingen werden geuit en mensen werden gemolesteerd.
Zelfs een woning brandde na een burenruzie helemaal uit. Het achterstandsgezin heeft al maanden geen vaste verblijfplaats meer sinds woningcorporatie Het Oosten de Tokkies uiteindelijk hun huis aan de Burgemeester van Leeuwenlaan uitzette. De familie woont sindsdien bij vrienden, kennissen, familie en in tehuizen.
"We hebben tijdens het draaien van 'De Tokkies' een heel goed contact gekregen met deze familie. Ze hebben zeker ook oren naar een vervolgserie", vertelt Lubbers. "Het wachten is eigenlijk alleen op een huis voor deze mensen."
Dat zal een probleem geven, want wie wil deze freakshow van asocialen, waar zelfs Jerry Springer van zou smullen, in zijn buurt? "Het gaat ook langzaam inderdaad. Stapje voor stapje. Het heeft een hoop tijd nodig, maar uiteindelijk komt er heus een huis."
Motivatiegoeroe Emile Ratelband heeft zich het lot van de Tokkies aangetrokken. Hij is van mening dat deze mensen "het slachtoffer zijn van onze gemankeerde hulpverlening en arrogante woningbouwverenigingen. Deze mensen zijn niet asociaal, de maatschappij is asociaal, Deze mensen zijn zielig", zegt hij. Ratelband heeft de Tokkies beloofd een woning te schenken. De zoektocht concentreert zich deze week op een bedrijfspand plus woning.
"Of dat allemaal gaat lukken is maar afwachten", zegt Peter Lubbers. "Maar dat er een serie komt is vrijwel zeker. Miljoenen mensen smulden immers van mijn documentaire en die afleveringen van de IKON."
Dat schijnt de enige normale te zijn, en wil niks met zijn familie te maken hebben. Die volgt een opleiding en wil uit dat milieu komen!! Heel knap van hem, considering!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:55 schreef bibi het volgende:
Bij de serie familietrots hebben ze het toch elke keer over 5 kinderen, maar wie is dan dat 5e kind? Daar hebben ze het nooit over.
neukbaar is een goed woordquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:53 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat meisje dat er de hele tijd bij zit (was het niet de vriendin van wesley?) echt liev!![]()
En dan ruilen met Willem-Alex en Maxima, voor zo'n aflevering op DVD zou ik een weekloon willen betalenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:33 schreef schatje het volgende:
Ze zouden zich moeten opgeven voor "Jouw vrouw, Mijn vrouw".
In de Rivierenbuurt in Zuid, daar woon ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:02 schreef ilona-scuderia het volgende:Nu in shownieuws; de tokkies op huizenjacht met Ratelband...
Joh! straks woon je naast bekende nederlanders!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:04 schreef static het volgende:
[..]
In de Rivierenbuurt in Zuid, daar woon ik.
quote:Ratelband schakelt een makelaar in.
Emile Ratelband, die de familie Tokkie een woning wil schenken, gaat een makelaar inschakelen om een woning voor hen te zoeken. Dit vanwege de teleurstellende ervaringen bij zijn zoektocht naar een nieuw onderkomen voor hen.
Ratelband zegt dat hij inmiddels al twintig huizen met werkplaats heeft bekeken. Maar de verkopende partij haakt vaak af, als blijkt dat het om het achterstandsgezin gaat. 'Een blamage', vindt de motivatiegoeroe.
De 'Tokkies' hebben al maanden geen vaste verblijfplaats meer, nadat woningcorporatie Het Oosten hen uit hun huis had gezet.
Site ziet er wel leuk uit, alleen werkt ie nog niet helemaal, Gerrie iig welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:37 schreef tonja het volgende:
http://tokkies.punt.nl/
Relex man. Model huishouden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:49 schreef Dementor het volgende:
Tokkies
Stelletje parasieten!
Dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:23 schreef kissa het volgende:
Gerrie dronk TWEE kratten bier per dag![]()
Nee is dat serieus zo? Ik woon daar namelijk ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:04 schreef static het volgende:
[..]
In de Rivierenbuurt in Zuid, daar woon ik.
"Nee hoor, ik heb niet meer respect voor mijn vrouw na die zware, levensbedreigende bevallingen. Iedereen heeft toch pijn?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:18 schreef MikeyMo het volgende:
wat een lekker interview... Gerrie mocht een week niet neuken...
Zo dik is ze niet altijd geweest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:23 schreef kissa het volgende:![]()
![]()
Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar krijgen met twee van die enorme voor- en achtergevels![]()
![]()
![]()
52,50 voor die dvd... welke andere dubbel dvd op de markt kost er nou 52,50?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef schatje het volgende:
Vanaf volgende week wordt het herhaald:
Herhalingen Familietrots:
afl.1: 24 augustus, 14.50 uur
afl. 2: 25 augustus, 14.40 uur
afl. 3: 26 augustus, 14.15 uur
afl. 4: 27 augustus, 15.30 uur
afl. 5: 30 augustus, 14.15 uur
afl. 6: 3 september, 14.30 uur
en
Bestellen op VHS of DVD
Vanaf september 2004 is de serie te koop op DVD en VHS.
- De prijs voor een set van 2 DVD's is ¤ 52,50
- De prijs voor een VHS (1 band van 240 minuten) is ¤ 45,00
nee, maar ondertussen trekt zo'n beetje elk gezinslid wel uitkering op jouw kosten... Pa en ma tokkie neuken - jij en ik betalen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef tonja het volgende:
Al met al vond ik het toch wel schrijnend allemaal. Dat die dochter nu ook d'r woning is uitgezet, terwijl je als dochter niet echt keus hebt als je familie in zo'n situatie zit. Het aapjes kijken is er voor mij nu wel af.
En die Ratelband vertrouw ik ook voor geen meter. Hij stelt voorwaarden die ik niet waargemaakt zie worden, en omdat die ratelslang zich ermee bemoeid heeft, heeft de wbv haar handen van de zaak afgetrokken.
Het is allemaal niet fris.
Ik ben bang dat ook haar navel niet te vinden isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
gewoon in der navel?
Ik ook! Maar dan heb ik dus ook adhd!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:54 schreef _The_General_ het volgende:
Ze vergeten bv een aanmelding voor een school in te vullen, want dat deed die andere stichting toch al?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:34 schreef Cheiron het volgende:
Ja, vreselijk dat er niet gezorgd wordt voor een stel aso's die alles voor zichzelf verpesten. Ik zou graag meer belasting betalen zodat nog meer nutteloze hulpverleners koffie kunnen drinken met deze mensen.
" Sla um Paaa!"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:12 schreef Yodaah het volgende:
en dan te weten dat asielzoekers bij aankomst zómaar onderdak krijgen op ónze kosten...![]()
en de Tokkies spreken tenminste 'normaal' Nederlands![]()
![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:07 schreef 303 het volgende:
Ik heb verdorie die uitzending van SBS6 gemist.
Wel heb ik te doen met deze mensen: ze moeten toch een huis hebben? Het is wel heel makkelijk om erover te lachen enzo, maar ondanks al hun problemen hebben ze wel recht op een huis. Ik vind het triest om te horen dat de woningbouwvereniging het Oosten niks meer voor ze wil doen en dat huizenverkopers niet aan de Tokkies willen verkopen (samen met Ratelband). Hoe kunnen die mensen ooit een huis krijgen?
Maar daarentegen zou ik ze voor geen goud als buren willen hebben.
Hmm, dat is de site van Rob Jordaan. Die heeft op zich wel contact met veel "BN'ers".quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:13 schreef WalfredGeesink het volgende:
http://members.ams.chello.nl/r.jordaan/chattest.htm
Ik vond deze chatbox via de link http://tokkies.punt.nl
Er zijn mensen die beweren dat Gerrie Ruijmgaart himself daar altijd chat. Ik kwam erachter dat het gewoon dikke bullshit was en daarna werd ik eruit gekicked.
Wel grappig om ff in te chatten
Die Rob zegt dat hij persoonlijk contact heeft met de Tokkies terwijl ik hem op deze opmerking betrapte elders:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hmm, dat is de site van Rob Jordaan. Die heeft op zich wel contact met veel "BN'ers".
Misschien heeft Gerrie er best een keer gechat.
quote:Nieuws over de Tokkies is welkom
Ik bedank Christof van Basten Batenburg [ Eindredacteur Factor ]Voor zijn reactie op vragen die ik stelde over de familie die ik enorm graag mag en dat terwijl ik ze niet persoonlijk kan
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
dat terwijl ik ze niet persoonlijk kan
[..]
Wie wel??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:07 schreef 303 het volgende:
Maar daarentegen zou ik ze voor geen goud als buren willen hebben.
Rob is iemand die leeft voor contact met BN'ers. Hij gaat er altijd op af, wurmt zich tussen het publiek. Ik ken hem van Sterrenbeurs. Daar won hij de prijs om een dagje zijn kids te laten rijden op Snuitje van Hennie Huisman. Grappig om te zien dat hij zijn site inmiddels tot een Tokkie place heeft getransformeerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Die Rob zegt dat hij persoonlijk contact heeft met de Tokkies terwijl ik hem op deze opmerking betrapte elders:
[..]
Och gut, wat zijn deze mensen zieligquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:47 schreef kEUS het volgende:
En zeker na dat je de beelden gezien hebt van de impacht van jouw uitzending.
Oh, hou op. Ik barst bijna in lachen uit. Het is trash van de eerste orde, daar kan zelfs de beste welzijnswerker niks aan veranderen. "Je kunt het ze niet kwalijk nemen"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:57 schreef nielsie het volgende:
Zij zijn de dupe van het beleid van de gemeente die dit soort gezinnen bij elkaar plaatste.
Vertel dat de buren van de Tokkies, van wie pa Tokkie het huis in brand stakquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:07 schreef 303 het volgende:
Wel heb ik te doen met deze mensen: ze moeten toch een huis hebben?
Knoop in je zakdoek?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:09 schreef Everett het volgende:
Ik vind de Tokkies helemaal niet om te lachen. Een famile met allemaal leden die tegen zwakzinnigheid aanzitten is (imho) niet grappig. Is de volgende stap de er mongolen worden gefilmd en dat mensen dat heel vermakelijk vinden om naar te kijken.
Het is heel makkelijk om te zeggen dat die mensen het voor zichzelf verkloten, maar niet iedereen is in staat om "normaal" zijn/haar zaken te regelen en dan wordt het een teringzooi zoals bij de Tokkies. Maar is dat dan heel grappig of juist heel schrijnend?
Nee, mensen die straf nodig hebben. Dit soort mensen heeft niks aan hulp, daar leren ze niks van. Ze hebben straf en een harde hand nodig.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:18 schreef mazaru het volgende:
Het is zo makkelijk om mensen af te zeiken, oke, ze hebben heel wat fouten gemaakt.
Maar het blijven mensen.
Mensen die volledig de weg kwijt zijn, en die hulp nodig.
Ja ik ook. Vooral mijn maag wordt erg zwak als ik die lui zie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:18 schreef mazaru het volgende:
En toch heb ik er een zwak voor
Volledig de weg kwijt my ass. Weten precies welke instantie wat voor ze regelt en verder "vinden ze het allemaal wel best".quote:Mensen die volledig de weg kwijt zijn, en die hulp nodig.
Zo was er ook eens een shoarma zaak in Urk ..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:33 schreef MikeyMo het volgende:
die mensen moet je eigenlijk weghalen uit een stad als Amsterdam. Dat soort mensen moeten gewoon een huisje hebben in een klein dorp. Wellicht dat ze dan wat minder in de problemen komen...
OH?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef nielsie het volgende:
Straf voor wat? Straf omdat ze zijn wie ze zijn? WAT EEN BELACHELIJKE ONZIN DOCTORB! Jij hebt het zeker wel goed op orde, vanuit die positie is het zo verdomde makkelijk oordelen!
Misschien straf voor het in de fik steken van het huis van hun bovenburen bijvoorbeeld. Het is een asociale teringfamilie en ze hebben ALLES aan zichzelf te danken. Voor mijn part pleuren ze ze in het Amsterdam-Rijnkanaal. Geen spatje medelijden met die varkens (vooral die moeder jezus christus wat een stuk vuil) en die gestoorde kinderen. Optiefen ermee. De enige die nog een beetje werkende hersens heeft is die pa, maar hij heeft toch maar mooi zijn kinderen zo verneukt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef nielsie het volgende:
Straf voor wat? Straf omdat ze zijn wie ze zijn? WAT EEN BELACHELIJKE ONZIN DOCTORB! Jij hebt het zeker wel goed op orde, vanuit die positie is het zo verdomde makkelijk oordelen!
ja, helemaal als je bedenkt hoe lekker ze vroeger was...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef Foo_niks het volgende:
Pffff wat een negatief gelul toch allemaal weer.
Ze gaan in een docu-soap spelen van Storms Factory,als Fajah Laurens als GTST-ster in de Playboy kan komen waarom Hanna dan niet?
Moet je eens opletten hoe ze opknapt als ze is wezen ontslakken bij Patty Brard.
Dat is helaas niet de uitzending van sbs6, maar van de ikon. Die van de sbs moet heel sensatie gericht zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:27 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
www.uitzendinggemist.nl
Daar staat hij. ik zit nu ook te kijken![]()
ps. Alle jonge meiden lopen met navelshirtjes. Gerrie ookMet zijn dikke pens.
Ja, werken komt ook in geen van die varkens hun kop op behalve paquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:24 schreef milagro het volgende:
Uitkeringen zijn ingetrokken omdat ze geen vaste verblijfsplaats meer hebben.
Voorwaarde van Ratelband is dan ook dat die kinderen of een baan of een opleiding zoeken en dat ma Tokkie weer gezond wordt (zover mogelijk) ..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:10 schreef Matamoros het volgende:
[..]
Ja, werken komt ook in geen van die varkens hun kop op behalve pa![]()
20, 21 jaar en uitkering![]()
en Pa is van Ma gescheiden opdat Ma ook voor een uitkering in aanmerking kon komenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:10 schreef Matamoros het volgende:
[..]
Ja, werken komt ook in geen van die varkens hun kop op behalve pa![]()
20, 21 jaar en uitkering![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
en Pa is van Ma gescheiden opdat Ma ook voor een uitkering in aanmerking kon komen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:38 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Je bent volledig op de hoogte van de sociale mazen en de relatiesituatie bemerk ik.
Ga lekker Oprah kijken.
ook oprotten met alle asielzoekers, hebben ook alles aan zichzelf te danken, bijstandmoeders ook oprotten, kortom: iedereenweg?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:58 schreef Matamoros het volgende:
[..]
Misschien straf voor het in de fik steken van het huis van hun bovenburen bijvoorbeeld. Het is een asociale teringfamilie en ze hebben ALLES aan zichzelf te danken. Voor mijn part pleuren ze ze in het Amsterdam-Rijnkanaal. Geen spatje medelijden met die varkens (vooral die moeder jezus christus wat een stuk vuil) en die gestoorde kinderen. Optiefen ermee. De enige die nog een beetje werkende hersens heeft is die pa, maar hij heeft toch maar mooi zijn kinderen zo verneukt.
Weg met die &**&* familie, laat maar rotten.
dat was in een vorig topic te lezen, sufkut, leer eens editten, trouwens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:40 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
ho ho, je gedraagt je nu net als een Tokkie !quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was in een vorig topic te lezen, sufkut, leer eens editten, trouwens.
ik pas me aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ho ho, je gedraagt je nu net als een Tokkie !
Die Tokkies willen godverdegodver helemaal niet gemurresjuht worden of hoe heet datquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:56 schreef static het volgende:
Deze gaat gemerged worden.
Nee niet per definitie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:40 schreef nielsie het volgende:
[..]
ook oprotten met alle asielzoekers, hebben ook alles aan zichzelf te danken, bijstandmoeders ook oprotten, kortom: iedereenweg?
Ach, zeur niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Die Tokkies willen godverdegodver helemaal niet gemurresjuht worden of hoe heet dat
Wel!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Die Tokkies willen godverdegodver helemaal niet gemurresjuht worden of hoe heet dat
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:28 schreef nielsie het volgende:
ik leer editten als jij die rotkop weghaalt, schrik me een ongeluk!
Jij leert het nooit!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:28 schreef nielsie het volgende:
ik leer editten als jij die rotkop weghaalt, schrik me een ongeluk!
Hij heeft het over milagroquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:36 schreef static het volgende:
[..]
(bron: weekblad Weekend)quote:Een openhartig gesprek met de familie Ruymgaart-Tokkie:
'We hebben alllen maar ellende van onze TV-roem'
Een paar uur voordat Hannah uit het VU ziekenhuis in Amsterdam wordt ontslagen, spreekt Weekend met de aangeslagen moeder Tokkie (43) van het opmerkelijke familiedrama: 'De Tokkies'. 'Het zit me zo dwars dat wij van de brand van vorig jaar beschuldigd warden. Ik woonde 24 jaar in die buurt. Dat is in een keer weg!' Woningbouwvereniging 'Het Oosten' zette de familie Ruymgaart-Tokkie na een uit de hand gelopen ruzie met de bovenburen uit hun woning in de Burgemeester van Leeuwenlaan in Amsterdam Slotermeer. Sindsdien is het gezin op verschillende locaties ondergebracht. De IKON heeft de familie zes maanden gefilmd na die fatale burenruzie.
Moeder Hannah woont op dit moment samen met haar zoon Wesley (21) en schoondochter in een opvangtehuis in Amsterdam. Tweeling dochters Nathalie en Natascha (20) hebben sinds kort een eigen woning. Nathalie is drie maanden geleden bevallen van een prachtige dochter die naar de naam Dounia luistert. Vader Gerrie verblijft samen met zijn jongste zoon Wimpie (16) en dochter Priscilla (18) bij familie in Almere. 'Ik menstrueer al vier jaar en heb daardoor zware bloedarmoede. Verder heb ik last van suikerziekte en van angstaanvallen en depressies sinds mijn beste vriendin Debby zeven jaar geleden overleden is. Omdat mijn schildklier niet werkt ben ik veel te dik; ik weeg nu 165 kilo. Vroeger was ik superslank en kon ik met mijn maatje 34/36 honderden kerels krijgen. Tegen mijn moeder zei ik dat ik een rijke, knappe man wilde hebben. Maar ja toen ontmoette ik Gerrie: hij was niet rijk en ook niet bijster knap. Ik viel op zijn karakter; Gerrie is een heel goed mens,' vertelt Hannah met tranen in haar ogen.
Ze neemt een slok van haar ijswater en vervolgt geëmotioneerd: 'En dan zeggen mensen over ons dat we asociaal zijn en dat ik op Ma Flodder lijk. Was ik maar Ma Flodder, dan hadden we tenminste een huis.' Lachend voegt ze er aan toe: 'Als ik Ma Flodder was, hadden we zelfs een huis met een zwembad. Nee, het is niet eerlijk wat ons gezin is overkomen. Gerrie is een keiharde werker. Hij werkt in de bouw en gaat zelfs naar een klus als hij een dubbele longontsteking heeft. Maar dat zien de mensen niet. Ze beoordelen ons op ons uiterlijk en mede daardoor worden we van de brand bij de bovenburen beschuldigd. We hebben die brand niet gesticht.'
Dochter Nathalie bemoeit zich met het gesprek als ze ziet hoe verdrietig haar moeder uit het ziekenhuisraam staart. Nathalie: 'Als mensen over ons zeggen of schrijven dat wij asociaal zijn dan is mijn moeder daar twee dagen doodziek van. Ik vind het idioot dat het over haar wordt gezegd. Mijn moeder is juist een heel lief en gevoelig mens dat altijd voor iedereen klaarstaat. Je bent in mijn ogen asociaal als je geen rekening houdt met je medemensen. Mijn moeder wilde een tijdje geleden ons goud weggeven om een vriendin te helpen die schulden had. Zo is mijn moeder! Ook al heeft ze zelf niets, ze zou je altijd helpen. Ze is echt een fantastische vrouw'
Hannah Tokkie is snel tevreden. Luxe kent ze niet en die mist ze ook niet. Haar grootste wens is een huis voor haar gezin. Hannah: 'Ik wil 't liefst een mooie woning' waar we met de hele familie weer bij elkaar kunnen wonen. We maken wel eens ruzie, maar wie doet dat niet? Als het gezin compleet is, voel ik me het gelukkigst.
Emile Ratelband is nu bezig voor ons. Van de woningbouwvereniging en de GGD krijgen we geen hulp, omdat we met de media praten. Ik mag niet eens met mijn eigen familie praten. Nog steeds leef ik elke dag in angst door bedreigingen van de oude bovenburen!' Het is even stil en dan voegt ze er aan toe: 'Wacht maar; wie 't laatst lacht, lacht't best.'.
Hoe arm Hannah ook is, terug naar haar oude buurtje in Amsterdam Slotermeer wil ze niet. Hannah: 'Er is daar te veel gebeurd. Het doet me nog elke dag pijn, mijn hart huilt. Al krijg ik een miljoen, dan ga ik nog niet terug. Het is heel lief van Emile dat hij ons heeft opgezocht en nu een huis voor ons wil kopen of huren. Ik hoop dat het allemaal lukt zodat we weer snel met ons gezin bij elkaar kunnen zijn. Ik mis mijn kinderen en mijn ex-man Gerrie. Gelukkig hebben we nog wel veel contact met elkaar. Er is geen haar op mijn hoofd die aan een andere man denkt, voor geen goud wil ik iemand anders.'
Of het weer goed komt tussen de twee laat Hannah in het midden. Het is wel duidelijk dat zij nog steeds veel van Gerrie houdt. Dolgraag zou de Amsterdamse een vakantie met haar gezin willen doorbrengen. Aan Weekend vertelt ze: 'Ik ben nog nooit op vakantie geweest. Het liefst zou ik met de hele familie naar Griekenland willen, met uiteraard Gerrie er ook bij. Een cruise lijkt me ook fantastisch. Laatst zijn we met de hele familie naar Circus Renz geweest, dat was al een soort minivakantie. Ik vond het heel leuk om al die artiesten eens te zien. Het gekke was dat ze ook naar mij toe kwamen en heel vriendelijk waren.'
Stiekem had Hannah gehoopt dat Frans Bauer ook op de première van Circus Renz zou zijn, want hij is al jaren haar allergrootste held. 'Ik draai zijn muziek elke dag. Zijn liedjes geven me steun als ik verdrietig ben. Graag zou ik Frans eens in levenden lijve willen ontmoeten om hem te vertellen hoe prachtig ik zijn muziek vind. Hij lijkt me zo'n gewone, vriendelijke, spontane jongen. Maar ja, dat zal toch wel nooit gebeuren.'
Dat ze zelf inmiddels ook een Bekende Nederlander is, vindt Hannah geen enkel probleem. 'In een winkel vragen mensen wel eens of ze met me op de foto mogen. Ik vind dat prima. Maar er gebeuren ook wel minder leuke dingen. Laatst is mijn karretje waarmee ik naar het ziekenhuis en de winkels ga in elkaar getrapt door een paar jongens. Vreselijk, want dat was mijn vervoer. Het moet nu opgeknapt worden en dat zal een aardige duit kosten. Iedereen denkt dat wij rijk zijn geworden van de televisieserie, maar wij hebben alleen een onkostenvergoeding gekregen, niks meer. Weet je, wij hebben geen cent, maar we zijn welrijk door onze liefde voor elkaar:'
Ex man Gerrie Ruymgaart verblijft noodgedwongen bij familie in Almere. 'Het bevalt me goed bier in Almere, ik zou hier best wel willen wonen. Er zijn hier veel Amsterdammers en het is een leuke buurt. Maar van woningbouwvereniging 'Het Oosten' hoeven we niks meer te verwachten, omdat we met de media gepraat hebben. Dat mag niet van ze. Nou, ik doe het toch en ik vertel alleen maar de waarheid. Kijk, als ik nou zou liegen, zou ik het begrijpen.'
De pater familias is verdrietig. 'Niemand begrijpt ons verhaal, nu nog steeds niet nadat het op televisie is geweest. Sinds februari zijn we ons huis uitgezet, dankzij de rottigheid met onze bovenburen. Onterecht zijn we beschuldigd en daar heb ik nou zo'n hekel aan: aan onrecht. Ik heb lopen huilen hoor, ik kan niet tegen onrechtvaardigheid.Ik zou graag willen dat iedereen weet dat ik mijn hele leven hard heb gewerkt en dat ik dat ook de rest van mijn leven blijf doen. Bovendien mag iedereen bij mij op de koffie komen, serieus waar.' Gerrie vindt het vreselijk dat ze hem en zijn gezin asociaal noemen. Hij vertelt: 'We hebben een groot gezin, er is dus altijd wel iets aan de hand. Mijn ene broer heeft keelkanker en mijn andere broer is ook ziek. Dan hebben de kinderen weer mot of gebeurt er een ongeluk. Godzijdank hebben we ook wel eens rustige dagen waarop er niets gebeurt. Ik ben heel relaxed, maar kan niet tegen ruzies. Als er ergens ruzie is, voel ik me gestrest, dan wil ik dat oplossen. Stress heb ik nu al maanden door woningbouwvereniging. Ons gezin is verscheurd en dat voelt niet goed. Ik houd van mijn kinderen en van Hannah en mis ze vreselijk.' Gerrie hoopt dat Emile zijn beloften waarmaakt zodat hij binnenkort met zijn gezin herenigd kan worden. Gerrie: 'Mijn grootste wens is een oud huisje te krijgen dat we zelf kunnen opknappen met daarbij een bedrijfspand. We willen graag een kringloopwinkel beginnen. Op deze manier kunnen onze kinderen ook bij ons werken. Wesley is afgekeurd omdat hij een ziekte heeft, geen enkele baas wi1 hem aannemen. Bij ons thuis zou hij gewoon kunnen werken. Wimpie heeft een taalprobleem en wil graag weer naar school. Het is alleen erg moeilijk om een geschikte school voor hem te vinden. Min dochter Natascha heeft nog vaker last van depressies dan Hannah, maar ze wil wel graag werken. Dat gaat ze in de toekomst ook zeker doen.'
Op de vraag of hij zich gebruikt voelt door de IKON reageert Gerrie heftig. 'Absoluut niet. De IKON is niet commercieel. We hebben afgesproken dat we een onkostenvergoeding zouden krijgen en in het begin had niemand verwacht dat we zulke hoge kijkcijfers zouden scoren. Eerst kregen we 200 euro, daarna 1.000 euro en af en toe kregen we ook geld voor boodschappen, alles bij elkaar hebben we denk ik zo'n 2.600 euro ontvangen. Ik heb wel met de IKON afgesproken, als de serie wordt verkocht of als er een vervolg komt, dat wij dan de helft van de opbrengsten willen hebben. Volgens mij hebben ze nog zoveel restmateriaal dat ze er een speelfilm van kunnen maken. Ik vind dat prima, maar wil er we] graag in meedelen.'
Naast alle ellende die de 'Tokkies' op dit moment doormaken, ziet Gerrie gelukkig nog genoeg positieve dingen die hem overeind houden. 'Ik ben apetrots op mijn kleindochter Dounia. Ze is nog te klein om mee te knuffelen, maar ik speel wel met haar en ga graag met haar wandelen. Ik denk wel dat we meer kleinkinderen krijgen, want sinds de komst van de kieineDounia is het hele gezin in de wolken van die kleine spruit.'
Net zoals Hannah, droomt ook Gerrie van rust. 'Als ik in de toekomst zou kunnen kijken. zou ik willen weten of we ergens lekker rustig kunnen wonen en dan bedoel ik zonder problemen. Dat lijkt met fijnste wat er is.
Dan moet hij daarmee nokken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij heeft het over milagro
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:44 schreef schatje het volgende:
Ex man Gerrie Ruymgaart verblijft noodgedwongen bij familie in Almere. 'Het bevalt me goed bier in Almere, ik zou hier best wel willen wonen.
quote:(bron: weekblad Weekend)
volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef Sanne het volgende:
Wat ik nou niet snap he? Die Gerrie die is toch gescheiden van Hannah en woonde daar toch ook niet meer? Wat is er met zijn huis gebeurd? Ik was in de veronderstelling dat hij niet bij Hannah woonde, dus een eigen stek moest hebben...
Iemand die dat weet?
hij zegt ook dat hij haar nooit in de steek zou laten, altijd voor haar zal blijven zorgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)
Ik ga die oude afleveringen nog eens bekijken. Want volgens mij zeiden ze in het begin dat hij er niet meer woonde, maar Hannah niet liet vallen, en dus wel iedere dag langs kwam.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze wel gescheiden maar woonde hij wel op dezelfde plek, hij is er immers altijd (als hij niet werkt of in de kroeg zit)
Ze zullen ms om problemen te voorkomen op camera spreken over zijn huis en haar huis.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:04 schreef Sanne het volgende:
O.k. stukje "streamverslag" uit aflevering twee:
"Om alle ellende even te vergeten vierde Hannah de verjaardag van Gerrie Ruimgaart bij haar thuis. Gerrie werd vijftig. Hij is wel van Hannah gescheiden maar hij steunt haar nog steeds, ook in deze moeilijke tijden."
Woont die man hier nu wel of niet? Als hij er woont zou je toch niet zeggen dat Hanna zijn verjaardag bij haar thuis vierde? Dan heeft hij zijn verjaardag gewoon thuis gevierd.
Kweenie, maar ergens heb ik zo'n vermoeden dat zover (...) doordenken niet in de Tokkie-genen zit...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze zullen ms om problemen te voorkomen op camera spreken over zijn huis en haar huis.
Nee, maar de maker van die docu wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kweenie, maar ergens heb ik zo'n vermoeden dat zover (...) doordenken niet in de Tokkie-genen zit...
Ja die voice over houdt het bewust een beetje in het midden. De ene keer komt Gerrie thuis, de andere keer is het echt Hanna's huis. De laatste aflevering werd er volgens mij gesproken over de uitkering van Hanna die te laat gestort was omdat ze verhuisd was. Ik kan dat niet checken want die aflevering zie ik nog niet online staan. Tenzij dit een WAO-uitkering is vind ik dat dus niet kunnen. Ze waren getrouwd, zijn gescheiden maar wonen weer samen. Waarom heeft ze dan haar eigen uitkering? Jammer voor Gerrie maar dan hoort hij dat gezin te onderhouden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, maar de maker van die docu wel.
Het is ook de voice over die steeds spreekt van zijn huis, haar huis.
die vond ik juist erg neutraal: aan de ene kant sprak ze de gemeente e.d. aan op hun verntwoording, acties e.d. Maar ze gaf net zo goed de tokkies de schuld van istuaties. En zo is het ook: Tokkies zijn aso's, de gemeente doet er vervolgens niets aan tot het escaleert...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:15 schreef milagro het volgende:
Die toon werd vooral gezet ook door die dame vd IKON
Het zal wel een WAO uitkering zijn, ze werkt immers al jaaaaaaaren niet en lijkt me ook niet in staat om te werken, ze is altijd half stoned en mega labiel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja die voice over houdt het bewust een beetje in het midden. De ene keer komt Gerrie thuis, de andere keer is het echt Hanna's huis. De laatste aflevering werd er volgens mij gesproken over de uitkering van Hanna die te laat gestort was omdat ze verhuisd was. Ik kan dat niet checken want die aflevering zie ik nog niet online staan. Tenzij dit een WAO-uitkering is vind ik dat dus niet kunnen. Ze waren getrouwd, zijn gescheiden maar wonen weer samen. Waarom heeft ze dan haar eigen uitkering? Jammer voor Gerrie maar dan hoort hij dat gezin te onderhouden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:27 schreef nielsie het volgende:
Heb maandag naar RVU zitten kijken. Tot mijn verbazing waren de Tokkies heel ontdaan over de uitzending van sbs6 en zat ma Tokkie te huilen om een uitzending van Kopspijkers waarin 'de koningin' haar belachelijk maakte.
De maakster van de docu begon tegen Pa Tokkie (Ruijmgaart ofzo) te zeiken op het koningshuis "Vind je dat niet oneerlijk? Zij zoveel geld, jij niet?"Waarop Pa zei "Nee, als ik de koning geweest zou zijn had ik het ook zo gedaan, hoort erbij!". Zo dom is die dus helemaal niet, hij heeft een mening en kan deze ook best onderbouwen.
Had ineens zo te doen met die mensen. Heb er hard om gelachen, maar voel me nu bijna schuldig. Nu leurt Ratelband met die mensen voor een woning en het allerergste is dat de sociale instanties hun handjes er daarom vanaf getrokken hebben! SCHANDE! Ze kiezen ervoor dat Ratelband het nu maar op moet lossen, ik kots op al die instanties!!!
Nee, je bent niet de enige.
Aan de ene kant bescheur ik me, aan de andere kant huil ik erom...
Lang verhaal, veel stof maar vraag is: ben ik de enige die het een schrijnende situatie vind (los van alle goeie grappen...)????![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Het zal wel een WAO uitkering zijn, ze werkt immers al jaaaaaaaren niet en lijkt me ook niet in staat om te werken, ze is altijd half stoned en mega labiel.
Bijstand zou kunnen ook , maar het lijkt me dan dat dat binnenkort over isaangezien ze toch stiekem samenwonen.
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien of nog een keer willen zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef schatje het volgende:
Herhalingen Familietrots:
afl. 2: 25 augustus, 14.40 uur
afl. 3: 26 augustus, 14.15 uur
afl. 4: 27 augustus, 15.30 uur
afl. 5: 30 augustus, 14.15 uur
afl. 6: 3 september, 14.30 uur
Ze willen geld zienquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
en waarom waren ze woeden dan I-S?
quote:De reeks Familietrots bij de IKON is op zijn eind gekomen en over nog onbepaalde tijd zullen de Tokkies herkeren op SBS6 met een realitysoap. Voor nu is Gerrie Ruijmgaart het internet opgedoken met eigen webcam. Er zijn live beelden te volgen van Gerrie, die momenteel in Almere verblijfd, en er is ook een mogelijkheid om te chatten met Gerrie. Dit alles kan op http://Tokkie.myowncam.nl, de site die vanavond ook aan bod was in de vroegere editie van Shownieuws. Sinds dat item is het razend druk op Gerrie Tokkie's webcamsite. Achter de webcam is Hanna Tokkie níet te bewonderen, zij verblijfd momenteel in Amsterdam.
Bron: Haarlems Dagbladquote:Schalkwijk rilt uit vrees voor Tokkies
Nee, de Tokkies zijn nog niet in Haarlem gesignaleerd. Toch zijn de bewoners van de Albert Schweitzerlaan in Schalkwijk alvast begonnen met een handtekeningenactie om te voorkomen dat de beruchte Amsterdamse familie in hun buurt komt wonen. Positivisme-goeroe Emile Ratelband, die de familie een huis wil schenken, heeft zijn oog laten vallen op een huis in deze laan.
De Schalkwijkers zijn geschokt. ,,De hele straat is in rep en roer'', zeggen Hans en Vera d'Haene. Ze wonen vlakbij het huis dat - wellicht - het nieuwe onderkomen wordt van de Tokkies. ,,Toen we hoorden dat de Tokkies hier willen komen wonen, zijn we meteen handtekeningen gaan inzamelen. In een brief vragen we de huidige eigenaar het pand niet aan Ratelband te verkopen.''
Die eigenaar, A. Gelder, lijkt niet gevoelig voor de smeekbede van zijn buren. Wat hem betreft, kunnen de Tokkies direct terecht. ,,Als Ratelband goed betaalt, wil ik het wel aan hem kwijt. De vraagprijs is nu 275.000 euro. Als 'meneer Tsjakka' 3,5 ton wil betalen, doe ik het. Ik wil mijn huis gewoon kwijt tegen een zo goed mogelijke prijs. En dan denk ik alleen maar aan mijn eigen belang. Ik wil er beter van worden. Dat is toch niet zo erg?''
Gelder wil het huis niet zomaar aan Ratelband verkopen. ,,Ik stel als voorwaarde dat hij de Tokkies uit huis zet zodra ze te veel overlast veroorzaken. Als hij niet aan die eis wil voldoen, gaat de koop niet door. En als de buurt niet voldoende gerustgesteld is, mogen ze natuurlijk ook zelf met de pet rondgaan. Als dat genoeg oplevert, verkoop ik m'n huis niet aan Ratelband. Het maakt mij niet uit van wie het geld komt.''
Voorlopig hebben huiseigenaar Gelder en diens makelaar, Overspaern, nog geen contact gehad met Ratelband en moeten ze afwachten of de roemruchte Amsterdammers echt naar Schalkwijk komen.
Hoe dan ook: de buurt voert actie. ,,Het wordt hier geen oorlog, maar iedereen is zo geschrokken dat er toch wel een beetje dreiging in de lucht hangt.
Mensen reageren emotioneel. Maar goed, we wachten voorlopig op een reactie op onze brief'', zegt Hans d'Haene. ,,En we hopen dat alles met een sisser afloopt.''
Jij hebt dus nooit een programma over hun gezienquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:45 schreef RedBitch het volgende:
Jeetje zeg, wat een stakkers. Nou Ratelband, hier in de straat staat nog een huis te koop en de Tokkies zijn welkom, hoor. Zolang ze zich maar met zichzelf bemoeien en mij met rust laten zal het me echt een zorg zijn wie of wat er in mijn straat komt te wonen.
huh ?? wat is dat nou weer ??quote:De vraagprijs is nu 275.000 euro. Als 'meneer Tsjakka' 3,5 ton wil betalen, doe ik het
Oh jawel, hoor. Maar hoeveel Tokkies denk je dat we hier in Nederland hebben? Ik denk dat iedere woonwijk wel een familie a la Tokkie heeft. Enne, niet voor het een of ander, maar het zijn gewoon mensen die net als iedereen recht hebben op een dak boven hun hoofd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:47 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit een programma over hun gezien
precies, als er een huis vrijstaat mogen ze daar toch in gaan wonen lijkt me..quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:50 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor. Maar hoeveel Tokkies denk je dat we hier in Nederland hebben? Ik denk dat iedere woonwijk wel een familie a la Tokkie heeft. Enne, niet voor het een of ander, maar het zijn gewoon mensen die net als iedereen recht hebben op een dak boven hun hoofd.
dat is wat die kerel in haarlem zei! Wat een enge pisnicht, ik hoop dat hij zijn huis aan de straatstenen niet meer kwijtkan en dat de buurt hem voortaan mijdt als de pest. Wat een pleurishond "als ze vitrage willen kopen moeten ze het meteen zeggen en als ze het later zeggen dan gooi ik lekker de prijs omhoog!"....quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:49 schreef Flierp het volgende:
[..]
huh ?? wat is dat nou weer ??
Tuurlijk mogen ze erin wonen, geen wet die dat kan verbieden denk ik, maar zeg nou eerlijk zit jij op zo een familie naast je te wachten?? Mijn ouders wonen er twee huizen naast en het is gewoon een nette straat. Maar als je de beelden van TV op je netvlies hebt en je hoort dat ze een kringloopwinkeltje in de garage willen beginnen, dan gaan je nekharen toch overeind staan. Ze zijn niet voor niets hun huis uitgezet. Ik gun ze van harte een huis om in te wonen, maar dan wel in een buurt die bij hun past en niet de Albert Schweitzerlaan, want daar passen ze gewoon niet tussen. Of geef ze een vrijstaande woning met een stukje grond ergens in Groningen........ geen buren en dus geen burenruzies!quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
precies, als er een huis vrijstaat mogen ze daar toch in gaan wonen lijkt me..
Beetje trieste bedoening van die Haarlemmers..
Spelfouten in de antwoorden niet verbeteren aub.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:55 schreef static het volgende:
Ik ga een Fok! BN interview met ze proberen te regelen (wederom).
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:55 schreef APK het volgende:
Spelfouten in de antwoorden niet verbeteren aub.
quote:'Tokkies' mogelijk naar Amersfoort [ «Groove_Coverage©» ]
De bekende tsjakka-goeroe Emile Ratelband is ook in Amersfoort op zoek naar een woning voor de familie Tokkie, waar de IKON en SBS6 een serie over maakten. 'De Tokkies' werden na een burenruzie uit hun huis in Amsterdam gezet. Ratelband ontfermt zich nu onder woorwaarden over de familie en zoekt met een makelaar uit Delft een woning voor de familie. Nog deze week moet duidelijk worden of de Tokkies ook echt in Amersfoort neerstrijken. (RTV Utrecht)
Bron: www.tokkies.punt.nlquote:We gaan op Vakantie en nemen mee....
media | 14 September 2004
We gaan op vakantie en nemen mee…..
De Hele familie Tokkie-Ruijmgaart gaat op vakantie SBS zal alles gaan filmen en in een reeks van 6 x een half uur uit zenden. Dit nieuws is vers van de pers ( Bron Gerry Ruijmgaart) en wanneer ik meer info heb post ik dat natuurlijk.
Waar gaan ze heen???
Nou ze gaan 3 weken op vakantie hoe en wat en wanneer precies vertel ik als er meer bekend is maar van wat ik weet kan ik vertellen dat ze 1 week naar een 5 sterren hotel gaan en 1 week naar een kasteel en 1 week naar een Beauty-farm en dat alles zal in Oktober gebeuren en de familie krijgt ook zakgeld mee.
Het is jullie gegund na een klotehhhh periode Hanna en Gerrie neem t ervan en geniet van je vakantie.
(Wel jammer dat er gefilmd word ik hoop voor jullie dat ze niet 24 uur per dag gaan filmen groet >> Jordaan )
ps kijk vanavond Show-Nieuws op SBS gaat over een huis
Bron: http://tokkies.punt.nl/quote:
>Betreft: Uitnodiging Nachtsuite
>Geachte heer Ruimgaart, Aalsmeer, 16 september 2004
Het is ons een bijzonder genoegen je op zaterdag 18 september aanstaande namens RTL 5 en Endemol Nederland uit te nodigen voor het 'live'televisieprogramma 'Nachtsuite'.'Nachtsuite'is een late-night talkshow, die iedere zaterdag live wordt uitgezonden op RTL5.
De presentatie is in handen van Christine van der Horst.Wekelijks ontvangt zij een aantal gasten om over een bepaald thema de praten. Op zaterdag 18 september staat de uitzending in het teken van "de Tokkies!" Op de uitzenddag zelf verwelkomen wij je graag om 22.00 uur in de TV-studio's te Aalsmeer. Je wordt om 21.00 door een taxi opgehaald bij je huis.Als je je meldt bij de artiesteningang aan de achterzijde van het gebouw naar 'Nachtsuite', dan komt een van onze medewerkers je ophalen. Je bent in principe vrij in je kledingkeuze, trek alleen geen helemaal zwarte, of helemaal witte bovenkleding aan en vermijdt kleine streepjes, ruitjes of bolletjes.
Met vriendelijke groet,
Madelon Boerman
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is langs de ringweg in A'dam, min of meer in de buurt van de burgemeester van Leeuwenlaan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:16 schreef schatje het volgende:
Zeg, aan het begin van iedere aflevering zie je dat men kantoren filmt. Zou dat te maken hebben met leegbouw ervan?? Dat dat de reden is waarom het gefilmd is?? I.v.m Tokkies die op straat komen te staan??
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:30 schreef APK het volgende:
Hij zit nu achter z'n wepkem, kan iemand streamverslagen schrijven?
[afbeelding]
Wat is een oepielquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:21 schreef Foo_niks het volgende:
oepiel alert
pulkquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is een oepiel
Christine van der Horst.quote:
jah, je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:14 schreef static het volgende:
[..]
Christine van der Horst.
Nee, Ratelband.quote:Op zondag 19 september 2004 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zap net. Gaan de Tokkies Freefighten?
1100 GULDEN, ECHT WAAR.quote:Op zondag 19 september 2004 01:10 schreef mazaru het volgende:
Ik word stapelgek van dat mens met haar 5000 euro
Nee toch, dat is toch een travestiet?quote:Op zondag 19 september 2004 01:15 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Is die Christine ook een tokkie? (zo vaak kijk ik niet naar dit programma)
Nope.quote:Op zondag 19 september 2004 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan dit eigenlijk niet beter in een Nachtsuite-topic? Als er al zoiets is? Vast wel
Meen je dat nou?quote:Op zondag 19 september 2004 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is André Hazes
Huh?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:43 schreef milagro het volgende:
pulk
Afl. 5quote:Op zondag 19 september 2004 12:32 schreef Youssef het volgende:
In welke aflevering komt die Marokkaan voor?
kostelijk stukje tvquote:Op zondag 19 september 2004 12:32 schreef Youssef het volgende:
In welke aflevering komt die Marokkaan voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |