Nederland 1quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:53 schreef Ingrate het volgende:
ik d8 dat het een eemalige aflevering was, waar wordt het uitgezonden dan (ik dacht sbs6)
De tijd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nederland 1
Nederland 1: 21:53-22:22 'Familietrots'quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
De tijd?
oh?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef elby1988 het volgende:
over 2 weken komt het toch pas weer?
jah, zoiets dacht ik gelezen hebben... maare je kan bijna elk programma online bekijken, dus deze zal ook wel kunnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh?
Nou ja, je kan geloof ik afleveringen die geweest zijn online bekijken.
Het prgramma heet "familietrots"
tip: lees deze pagina eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:55 schreef Zaren het volgende:
aarg, nooit gezien dit, wanneer komt het weer?
En Hanna hem nabrullen: Schieten!!!! Schieten!!!! Schiet hem!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:52 schreef tonja het volgende:
Inderdaad, tegenover die marokkaan steekt Hanna zeer gunstig af. Wat een laffe, domme, agressieve mongool zeg. Keihard wegrennen na die schop.
Erg leuk theorie, maar zouden ze slim genoeg zijn om dat te bedenken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:23 schreef nelliepellie het volgende:
In "De tokkies deel 2" topic werd er gezegd dat die Gerrie wel ok was, omdat hij nog steeds voor zijn "ex" zorgt. Om het "asobeeld" nog ff compleet te maken zijn ze, volgens mij, alleen voor de wet gescheiden. Zodat Hanna een uitkering kan vangen. Als ze getrouwd blijven moet Gerrie, als enige werker, Hanna onderhouden. Zo kunnen ze nog meer geld vangen, naast de uitkeringen van hun kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |