Vaak worden 250'ste afleveringen van iets als een speciale aflevering gezien, mee eens?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:09 schreef Hellrazor het volgende:
???
eens , maar zijn jullie hier serious al TWEEHONDERTVIJFTIG delen mee bezegquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:16 schreef thabit het volgende:
[..]
Vaak worden 250'ste afleveringen van iets als een speciale aflevering gezien, mee eens?
Gelukkig doen vrouwen dit nooit hè?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:29 schreef Bosco het volgende:
Een klootzak..
omdat ik met twee projecten tegelijk bezig ben...zeg maar
* Deelt mening *quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:29 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
eens , maar zijn jullie hier serious al TWEEHONDERTVIJFTIG delen mee bezeg![]()
Mis? Je viel flauw ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:44 schreef Double-U het volgende:
Beetje bang voor het weer van morgen. Ik ben niet zo´n held bij warm en benauwd weer. Vorige keer ging het helemaal mis. Hopelijk morgen niet.
Is nog goed voor je ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:21 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, morgen meer kans, het is dan principe 15 minuten lopen in het ergste geval
Vertel!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:25 schreef DarkElf het volgende:
inside is een ander verhaal, maar goed; mensen zijn nu eenmaal oppervlakkig geinteresseerd meestal...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel!
Pak ik er een glas wodka bij!![]()
Tot straks!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Zo lekker naart strand..Ffies 2 daagjes met n vriendin van me Renesse op stelten zetten
![]()
Ik vind dit wel een flutdeel anders. Er staat niet eens een link naar het vorige deelquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:16 schreef thabit het volgende:
Vaak worden 250'ste afleveringen van iets als een speciale aflevering gezien, mee eens?
Dat is te merkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:32 schreef texelonia het volgende:
Ik vind dit wel een flutdeel anders. Er staat niet eens een link naar het vorige deel
OT: Ik heb een beetje een ochtendhumeur
Ja want als je gewoon goed gehumeurd bent kun je natuurlijk niet ontevreden zijn over iets?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:43 schreef Copycat het volgende:
Dat is te merken.
(hug)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kut
Misschien moet je eens wat andere bezigheden doen dan alleen je vriendje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:15 schreef afhrodite het volgende:
Wat een gvd rotdag![]()
![]()
daar gaat het nu niet om, mijn beste vriendin heeft een auto-ongeluk gehad op de weg naar huis,.. en nu is er niemand thuis die mijn naar het ziekenhuis kan rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat andere bezigheden doen dan alleen je vriendje.
Ik neem aan dat het niet ernstig is, anders was ze al met de ambulance van de plek opgehaald? Kan ze dus misschien naar een bushalte hinkelen of evt een taxi bellen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:33 schreef afhrodite het volgende:
[..]
daar gaat het nu niet om, mijn beste vriendin heeft een auto-ongeluk gehad op de weg naar huis,.. en nu is er niemand thuis die mijn naar het ziekenhuis kan rijden![]()
Wat een absurde aanname!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet ernstig is, anders was ze al met de ambulance van de plek opgehaald? Kan ze dus misschien naar een bushalte hinkelen of evt een taxi bellen?
is allang opgehaald met de ambulancequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet ernstig is, anders was ze al met de ambulance van de plek opgehaald? Kan ze dus misschien naar een bushalte hinkelen of evt een taxi bellen?
Succes daarmee iig en hopelijk valt het mee met je vriendinquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:10 schreef afhrodite het volgende:
[..]
is allang opgehaald met de ambulance*gaat nu proberen er met de bus te komen*
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:20 schreef Copycat het volgende:
Goed!
Voor iemand die slecht is in carrière plannen, ben ik eng goed bezig...
Laat hem vliegen? ben je er gelijk vannafquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ongeduldig...
Rinkel, tril, zoem... maar doe wat, mobieltje!
Ook een optie... maar als je het niet erg vindt, leg ik 'm naast me neer. Jouw optie, naast mijn telefoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:44 schreef Jumparound het volgende:
Laat hem vliegen? ben je er gelijk vannafgeen zorgen meer
niet meer ongeduldig wachten
Ik weet een leuke (matige) grap voor op kantoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook een optie... maar als je het niet erg vindt, leg ik 'm naast me neer. Jouw optie, naast mijn telefoon.
OT: nog ongeduldiger, maar dat moge duidelijk zijn.
Eindelijk het verlossende telefoontje gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:49 schreef Copycat het volgende:
OT: nog ongeduldiger, maar dat moge duidelijk zijn.
En dan beweren mannen nog dat hun gevoel voor humor beter ontwikkeld is dan dat van vrouwen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:15 schreef Jumparound het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor op kantoor.
Oew, dat is altijd leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:21 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Feeling great.. dag kwam moeilijk op gang, maar toen die op gang kwam, helemaal toppie
Vanavond mn haartjes geknipt en geverfd...Ben ineens een brunette! hihi
eerst was mn haar eigenlijk beetje mengelmoes.. kleuren was vorige keer mislukt.. er zaten rode, bloinde en donkere plukken door en dan verbleekt door de zon.. dus had wel een opknap beurt nodigquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Oew, dat is altijd leuk![]()
Welke kleur was het eerst?
Ik wil ook mijn haar weer kleuren, zwart, maar vind het niet echt een kleurtje voor in de zomer.
mijn vriend...ik hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:17 schreef ZX9R het volgende:
héél erg klote.
bijzonder in de steek gelaten.
alsof er een vrachtauto over mijn ziel is gedenderd.
alleen.
hopeloos.
Nu ook nog berustend en gelaten erbij.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:17 schreef ZX9R het volgende:
héél erg klote.
bijzonder in de steek gelaten.
alsof er een vrachtauto over mijn ziel is gedenderd.
alleen.
hopeloos.
vind jij 5,5 maand een groot deel van je leven? hoe oud ben je dan? 3 ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:46 schreef rozemarijntje het volgende:
verward
omdat ik morgen afscheid ga nemen van mensen waar ik 5,5 maanden groot deel van mijn leven mee gedeeld heb...
Ik ook! En hoewel mijn haar niet superlang was heb ik het wel wat korter laten knippen, coupe soleil bij laten werken, wenkbrauwtjes laten epileren, ik zie er weer toppie uit. Voelt altijd wel tof...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:09 schreef Evertje het volgende:
wel ok. net bij de kapper onder zeil gezeten, daar word je met dit weer ook niet vrolijk van. maar, weer lekker kortgeknipt, kan ik er dus weer vol tegenaan
Behoorlijk wat ergenis moeten doorstaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:30 schreef hardsilence het volgende:
Verwachtingsvol, over wat ik deze middag te verduren krijg.
Ruig huishouden zeg.
Nee, volgens mij vereist dat nog meer motivatie en discipline, eigenlijk is het vooral het begin dat mis gaat, als ik die drempel over stap, gaat het wel goed, met biologie (mijn tweede studie) ging het allemaal wel goed, totdat ik door een reeks persoonlijke tegenslagen aan het eind van het jaar maar 27 studiepunten had, waardoor ik het tweede jaar niet mocht beginnen (daar had je er 28 voor nodig). In combinatie met de invoering van het bachelor master systeem, waardoor de vakken die ik nog moest halen voor mijn P kwamen te vervallen, kon ik het jaar daarna alleen maar de herkansingen van de vakken die ik nog niet had maken, en heb ik dus de rest van het jaar grotendeels genikst. Toen is de discipline er weer uit gegaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Is evt. deeltijd studeren of het duale traject iets voor jou?
Nee, dat is geen optie, ik ben al vaak genoeg afgefikt op mijn 2 r&p topics, en dit is moeilijker terug te vinden, verder open ik over het algemeen geen topics met deze username, en op zich zei ik gewoon dat ik me kut voel, met een uitleg.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:30 schreef DarkElf het volgende:
is het geen optie een topic te openen stranger?
dit is eigenlijk zo niet de bedoeling van HVJJN..
Thanks beeb, dat doe ik ten zeerste!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:35 schreef DarkElf het volgende:
Leuk voor je Noayla_!geniet ervan
eyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:44 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Thanks beeb, dat doe ik ten zeerste!![]()
![]()
![]()
Ok prima, ik dacht.. ik draag het gewoon ff aanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, dat is geen optie, ik ben al vaak genoeg afgefikt op mijn 2 r&p topics, en dit is moeilijker terug te vinden, verder open ik over het algemeen geen topics met deze username, en op zich zei ik gewoon dat ik me kut voel, met een uitleg.
Over het algemeen heb ik ook niets op jouw suggesties tegen DEquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ok prima, ik dacht.. ik draag het gewoon ff aan
succes ermee trouwens..
misschien is het een idee dat je wat eerder naar bed gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:12 schreef meami het volgende:
Ik ben moe. Ik heb wel lekker geslapen (weer erg vaag gedroomd), maar dat elke dag om 6 uur op staan, gaat me nu een beetje opbreken...
is het niet een plan om gewoon een jaar wat anders te gaan doen stranger? als je er toch niet 100% uit bent of je die studie wel wilt??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik ook niets op jouw suggesties tegen DE
en Thaleia:![]()
Verder kan ik vertellen dat een avond jezelf klemzuipen niet helpt om jezelf minder kut te voelen, ik was bijna van een brug afgesprongen op de weg terug
Dus ontopic: ik voel me nog steeds zwaar klote.
Als Juffrouw Jannie?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:53 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me als in een Debiteuren/Crediteurenaflevering
Nee hoor, wij zijn er ook nog allemaal!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
en begin door te krijgen dat ik toch echt alleen ben op de *&% wereld
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:30 schreef Jumparound het volgende:![]()
![]()
Het regent hier
![]()
![]()
Oohhquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:22 schreef Pheno het volgende:
Warm pistoletje met gerookte zalm, het kan verkeren
Dan zou ik gewoon een klacht indienenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:23 schreef Jumparound het volgende:
Als je 9 uur op een kantoor zit zonder airco denk je daar wel anders over Kiwi,
en claudia... koop een serrekan je daar lekker lezen, ook als het regent
Ik heb net een jaar wat anders gedaan, en dat heeft 0,0 opgelost, verder kan ik heel slecht tegen alleen zijn, en heb ik in mijn woonplaats dalijk niets meer te zoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
is het niet een plan om gewoon een jaar wat anders te gaan doen stranger? als je er toch niet 100% uit bent of je die studie wel wilt??
ey, das fijn om te lezen stangerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:27 schreef Stranger het volgende:
Ontopic: Ik voel me wat beter, misschien is het toch de hete adem in mijn nek, ik probeer het een en ander op een rijtje te zetten, wat eigenlijk wel aardig lukt, heb als doel gesteld dat ik gewoon voor het weekend alle knopen doorgehakt moet hebben, dus ik hoop dat ik me voor het eerst in mijn leven wel aan een door mezelf gestelde deadline kan houden.
Verder heb ik net even 5 km geskate, voor het eerst in een jaar, probeer mijn conditie weer een beetje op gang te krijgen, dus hoop ook dat ik volhoud wat te sporten, in het begin gewoon 5 km per dag, en als ik dan niet meer helemaal hijgend en uitgeput thuis kom, misschien een langer rondjeHet voelde eigenlijk zo lekker, weereens wat spieren te krijgen en lekker te zweten dat ik misschien dalijk nog wel een rondje doe
Doe's lief tegen dat beestjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:04 schreef hardsilence het volgende:
De hond wordt flink afgerost omdat ie 'n koek weggehapt heeft.
Ik voel vre-se-lijke woede.![]()
Ik heb medelijden met je!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:10 schreef Blinky het volgende:
Ik ben best moe. Maa rik moet nog werken tot 3h vannacht. En dan even slapen en om half 9 weer werken...
Eerste heb ik ook, omdat vakantie super is, vakantie voorbij is altijd kut. Dan begint de sleur weer voor velen. Heel normaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:11 schreef Stranger het volgende:
Kut, zo ontzettend kut, dat ik voor het eerst in 10 jaar echt aan het janken ben.
Dit komt door een combinatie van 2 dingen:
En daar heb je de hele nacht wakker om gelegen, Frenkie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 04:29 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb een papar maanden geleden een heel mooi meisje gezoend.. ik voel me nu stom dat ik hgaar niet gebeld heb.
Ze is mooixo mooi
Ben beetje verliefd denbk ik..
The Master is verliefd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 04:29 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb een papar maanden geleden een heel mooi meisje gezoend.. ik voel me nu stom dat ik hgaar niet gebeld heb.
Ze is mooixo mooi
Ben beetje verliefd denbk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |