tja, er zijn er over de matrix ook wel een stuk of 6 volgeluld.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:15 schreef IPdaily het volgende:
Weer zo'n topic![]()
mjah, maar je kan die film ook beoordelen op andere punten. Helaas zijn er een aantal mensen die stelselmatig enkel over de politieke inhoud kunnen lullen. Je kan ook over het entertainende gehalte ouwehoeren, vond je bepaalde aspecten not done en zo ja, waarom dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nu gaat die film daar toevallig over
Ik vond dat de camera posities beter hadden gekund.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:27 schreef MikeyMo het volgende:
mjah, maar je kan die film ook beoordelen op andere punten. Helaas zijn er een aantal mensen die stelselmatig enkel over de politieke inhoud kunnen lullen. Je kan ook over het entertainende gehalte ouwehoeren, vond je bepaalde aspecten not done en zo ja, waarom dan?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vond dat de camera posities beter hadden gekund.
Hadden ze geen slankere acteur kunnen vinden om MM te spelen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..], ik vind de acteur die GW Bush speelt niet goed.
Nu je dat zegt.. Ik zat naar de hoes te kijken en daar lijkt ie niet veel groter op dan Bush. Fotofuck?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef Chewie het volgende:
Hadden ze geen slankere acteur kunnen vinden om MM te spelen?
denk het ook jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nu je dat zegt.. Ik zat naar de hoes te kijken en daar lijkt ie niet veel groter op dan Bush. Fotofuck?
Zie je nu wel dat Moore liegt en bedriegdquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nu je dat zegt.. Ik zat naar de hoes te kijken en daar lijkt ie niet veel groter op dan Bush. Fotofuck?
dat was me al eerder opgevallenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit is een foto van de premiere in New York in juniquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
als je dan gaat bedenken dat er medlingen zijn dat hij nu nog veel dikker zou zijn dan destijd met BfC...
Donner in Rotterdam heeft hem liggenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:54 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar je deze kan krijgen?
Dus zelfs als Irak WMD had dan waren die lang niet zo gevaarlijk als de regering Bush ons wilde doen geloven?quote:Dat is inderdaad nogal logisch omdat men nooit had kunnen winnen van de VS met behulp van chemische wapens, zelfs al zou men een atoombom hebben dan was met nog niet in staat geweest deze in stelling te brengen tegen de VS.
Men wist dat de VS zou winnen, het was voor hen het beste om de schijn hoog te houden dat het land totaal onschuldig was.
die mensen zagen de film voor waarheid aan? ik zou ze maar niet meenemen naar independence day of the day after tomorrow, dan raken ze pas echt overstuur..quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:12 schreef Basp1 het volgende:
enkele andere mensen die mee waren die waren echt pissed na de film dat ze nu pas de ogen openden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |