Wat een haat toch weer, moet dat nou?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:22 schreef julekes het volgende:
[..]
Open je het nieuwe topic nu al zodat jij de OP kan maken? Treurig hoopje mens.
Vooringenomen, nog niet gezien, misschien zie je over een weekje wel een post dat die gozer een lachertje is, maar daar twijfel ik persoonlijk wel een beetje aanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:10 schreef IPdaily het volgende:
Maar goed heeft iemand hem eigenlijk al gezien, of zijn alle meningen nog vooringenomen![]()
Nou zeg je dat wel, maarals die Kerry gekozen wordt denk ik dat er een comische depressie in Amerika zal opdoemen die zijn weerga niet kentquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:37 schreef Sniper het volgende:
Lachen wel als Bush strakjes gewoon herkozen wordt. Stel je eens voor, de frustratie bij types als MM en de anti-Amerikanen. Heerlijk. Ook goed voor Micky Moores bankrekening, kan-ie nog veel meer 'eerlijke'films maken over Bush.
talloze fokkers hebben hem al gezien... onderhandquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:10 schreef IPdaily het volgende:
Maar goed heeft iemand hem eigenlijk al gezien, of zijn alle meningen nog vooringenomen![]()
Deze film laat op het einde een huilende moeder zien die haar zoon heeft verloren in de oorlog. Dat stuk is ook totaal niet relevant meer. Ik zou je geld er niet aan verspillen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:49 schreef MrAbagnale het volgende:
aan te raden dus? ik vond bowling namelijk een beetje langdradig op t einde
Helemaal mee eens, ik heb hem gisteren met een aantal Fransen gekeken. Schaamde me wel eventjes toen in het rijtje Costa Rica, IJsland, Afghanistan, Nederland ook langskwam als supporter van Amerika.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:58 schreef SeLang het volgende:
Ik vond de film een teleurstelling.
Ik had op een meer objectieve documentaire achtige film gehoopt. Maar het bleek gewoon een anti-Bush propaganda filmpje te zijn. Kwa inhoud erg laag niveau.
Aan de andere kant is de amusementswaarde wel hoog.
ach het was in het begin zo'n pro-leger vrouwtje... dat was het grappige er aan. Alles was goed aan het leger en ze betaalden overal voor. Ze was trotsdat haar kinderen het land dienden. Tja, en toen zat er een in een black hawk die werd neergehaald in Irak. Nou staat ze te janken voor het witte huisquote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Deze film laat op het einde een huilende moeder zien die haar zoon heeft verloren in de oorlog. Dat stuk is ook totaal niet relevant meer. Ik zou je geld er niet aan verspillen.
compleet met beelden van blowende mensenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:03 schreef Libris het volgende:
Nederland ook langskwam als supporter van Amerika.
ALs je van realiteit houdt en dus niet hetgeen wil horen wat de amerikaanse regering je wil laten horen, dan is dit een goede film.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Deze film laat op het einde een huilende moeder zien die haar zoon heeft verloren in de oorlog. Dat stuk is ook totaal niet relevant meer. Ik zou je geld er niet aan verspillen.
Ik ben het met je eens dat de film eenzijdig is, maar het is te makkelijk om de film daarop aan te vallen. Ten eerste is het geen docu - let alleen al op de parallelmontage - en kun je dus niet verwachten dat de film een 'gewogen' schets geeft van deze zaak. Ten tweede is het wel eens fijn om de andere kant 'vuur met vuur te zien bestrijden. Dat wil zeggen: als de Amerikaanse regering (witte en zwarte (!)) propaganda uitzendt, waarom zou een tegenstander van die regering als Moore dan niet mogen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:28 schreef MikeyMo het volgende:
[...] Goede docu in de zin van het maken en entertainen. Hij houdt je aandacht de volle 2 uur vast.
Het enige wat ik hekel is de eenzijdigheid aan de documentaire:[...]
Ach ja. Bij Top Gear behandelt men ook voertuigen uit Nederland met zinnen als 'They smoked another one and thougt this up'quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
compleet met beelden van blowende mensen
Goed zo Michael Moore, zo laat je zien dat je niet in een wereld met oogkleppen op leeft
Ja.. en?quote:Op zondag 18 juli 2004 11:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ach ja. Bij Top Gear behandelt men ook voertuigen uit Nederland met zinnen als 'They smoked another one and thougt this up'
V.
Het begin staat dus ook vol met fouten. MM verdraait nogal de feiten over de banden tussen de familie Bin Laden en de Familie Bush.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 03:03 schreef Libris het volgende:
[..]
Begin was goed, erg interessant om de relaties tussen OBL en GB te zien, het einde was niet goed, zoals SeLang al zegt, het is gewoon te anti-Bush, te weinig objectief.. Maar dat was wel van MM te verwachten.
Nee het was ook niet Fox News die als eerste de overwinning meldde van Bush zoals MM beweerd maar CBS.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:55 schreef frizzel het volgende:
Ik heb de film gezien, en ik blijf erbij dat docu's gewoon een half uurtje of korter horen te zijn. Anders worden ze saai. Ten tweede wil ik dit weten! Waren die 2 zenders die zeiden dat Gore had gewonnen in Florida alleen veranderd van mening door de zender FOX News?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |