abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:28:41 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20292493

Wel kut dat chello mijn verbinding heeft dichtgeknepen, anders had ik hem vast ook al kunnen zien.

Ben er iig erg benieuwd naar.
En blijf het vreemd vinden dat die Amerikanen zo veel lager stemmen dan de non-us residents. Kunnen die lui niet tegen kritiek ofzo? Of zijn er zoveel Bushl-lovers?

Als er zo'n docu over de scheitpolitiek van Nederland werd gemaakt, met de koning en JP voorop, zou ik het juist goed vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door Hare op 29-06-2004 22:43:21 ]
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:44:36 #2
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_20293113
Zo'n docu is in nederland niet te maken, omdat we hier heel eerlijk en oprecht zijn
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:45:42 #3
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_20293153
tjah leuk voor de hersenloze anti amerika pubers
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:46:39 #4
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_20293195
Anders zet je je chello verbinding even terug
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:48:27 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_20293256
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef Elusive het volgende:
tjah leuk voor de hersenloze anti amerika pubers
*impressed*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:08:28 #6
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20294001
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:46 schreef matthijst het volgende:
Anders zet je je chello verbinding even terug
Lijkt me een goed plan.

Nou nog weten hoe het moet
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:14:19 #7
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20294186
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef Elusive het volgende:
tjah leuk voor de hersenloze anti amerika pubers [afbeelding]
Jij komt heel slim over. Kun je vast wel een toelichting geven.
pi_20294192
Interessante startpost Hare, ik kom er nu pas achter dat Nederland een Koning heeft ipv een Koningin

En Elusive, goed onderbouwt .
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:40:07 #9
4180 Hare
Come fly with me!
pi_20294952
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:14 schreef Retuobak het volgende:
Interessante startpost Hare, ik kom er nu pas achter dat Nederland een Koning heeft ipv een Koningin

En Elusive, goed onderbouwt .
Ach ja, over een jaartje of wat

Maar het blijft onzin
pi_20294983
...downloading...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20295063
Hele leuke poster blijft het.

Ben erg benieuwd... of ben ik nu ook hersenloos en een anti-amerika puber? .
pi_20295133
Heb zojuist even het eerste half uur gekeken...
Moore's doel is duidelijk om Bush echt tótáál af te branden .
En ik moet zeggen, dat doet hij voortreffelijk .
I was an atheist until I realized I was God
pi_20295173
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:47 schreef kastanova het volgende:
Klinkt positief dus.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:58:10 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20295428
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:47 schreef kastanova het volgende:
en dat door enkel wat feiten op te dreunen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20295453
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:58 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en dat door enkel wat feiten op te dreunen
Het is zooo makkelijk bij Bush...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20295488
je kon die film toch legaal ergens downloaden? Of vergis ik me daarin?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_20295513
Ik heb gisteren pas Boling For Columbine gekeken. Ik moet zeggen dat ik hem erg tegen vond vallen. Misschien omdat het zo gehyped was.

Ik vond het een beetje warrig, het verhaal sprong van de hak op de tak. Er werden veel onwaarschijnlijke verbanden getrokken en sommige conclusies spraken elkaar tegen. Hij nam Canada als voorbeeld voor een land dat veel wapens had, en toch weinig geweld met wapens. conclusie --> een land met wapens hoeft niet onveilig te zijn. Vervolgens gaat hij NRA min of meer verantwoordelijk houden voor het geweld.

Ik vond het walgelijk dat de man van de NRA werd geconfronteerd met een foto van een zes jarig meisje dat door een ander zes (!) jarige jongetje was doodgeschoten. Dat zijn Willibrord Frequin methodes, en die vind ik ook bij zo'n lul van de NRA ongepast.

'Hoogtepunt' was het interview met Marlyn Manson. Die man ziet er raar uit, maar is toch echt niet dom (Moore: "Wat zou jij tegen die kinderen willen zeggen?" Manson: "Ik heb ze niks te zeggen. Ik zou naar ze luisteren. Want dat is wat niemand gedaan heeft.") en natuurlijk de zeer indrukwekkende beelden van de beveiligingscamera's. Maar met die beelden kan iedereen een emotionele documentaire maken.

Oh shit, dit ging over Fahrenheit. Um... ik hoop deze deze documentaire beter is.
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:02:54 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_20295563
hare, zie www.chelloo.com forum voor info
Haters everywhere but I don't really care.
pi_20295686
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:00 schreef Teerwater het volgende:
Ik heb gisteren pas Boling For Columbine gekeken. Ik moet zeggen dat ik hem erg tegen vond vallen. Misschien omdat het zo gehyped was.

Ik vond het een beetje warrig, het verhaal sprong van de hak op de tak. Er werden veel onwaarschijnlijke verbanden getrokken en sommige conclusies spraken elkaar tegen. Hij nam Canada als voorbeeld voor een land dat veel wapens had, en toch weinig geweld met wapens. conclusie --> een land met wapens hoeft niet onveilig te zijn. Vervolgens gaat hij NRA min of meer verantwoordelijk houden voor het geweld.

Ik vond het walgelijk dat de man van de NRA werd geconfronteerd met een foto van een zes jarig meisje dat door een ander zes (!) jarige jongetje was doodgeschoten. Dat zijn Willibrord Frequin methodes, en die vind ik ook bij zo'n lul van de NRA ongepast.

'Hoogtepunt' was het interview met Marlyn Manson. Die man ziet er raar uit, maar is toch echt niet dom (Moore: "Wat zou jij tegen die kinderen willen zeggen?" Manson: "Ik heb ze niks te zeggen. Ik zou naar ze luisteren. Want dat is wat niemand gedaan heeft.") en natuurlijk de zeer indrukwekkende beelden van de beveiligingscamera's. Maar met die beelden kan iedereen een emotionele documentaire maken.

Oh shit, dit ging over Fahrenheit. Um... ik hoop deze deze documentaire beter is.
Consequenties van wapens zonder strenge voorzorgsmaatregelen. Zo ziet mr. NRA himself dat misschien in... Een pro-gun rally houden terwijl een week ervoor Columbine-incident plaatsvond is natuurlijk ook niet gepast.

Overigens ben ik ook niet kapot van Willibrord Frequin methodes.

Maar goed. Fahrenheit 9/11 zal wel op dezelfde tour gaan. Gok ik. We'll see.
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:09:31 #20
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_20295741
Ohh jeeh, daar hebben we Michael Morron weer! Ik vraag me af wat voor bullshit hij nu weer uit de gierkelder heeft kunnen vissen!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_20295777
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:09 schreef Ludwig het volgende:
Michael Morron
Heb je deze briljante woordspeling zelf bedacht?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_20295860
quote:
Ohh jeeh, daar hebben we Michael Morron weer! Ik vraag me af wat voor bullshit hij nu weer uit de gierkelder heeft kunnen vissen!

pi_20295861
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:06 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Consequenties van wapens zonder strenge voorzorgsmaatregelen. Zo ziet mr. NRA himself dat misschien in... Een pro-gun rally houden terwijl een week ervoor Columbine-incident plaatsvond is natuurlijk ook niet gepast.

Overigens ben ik ook niet kapot van Willibrord Frequin methodes.

Maar goed. Fahrenheit 9/11 zal wel op dezelfde tour gaan. Gok ik. We'll see.
Natuurlijk is dat niet gepast, en daar had hij ook op aangesproken moeten worden. In het interview zat Moore eerst erg lief te doen, liet de man van de NRA zijn lidmaatschap kaart zien enzo. De eerste paar minuten gingen echt nergens over. Dat zegt de man van de NRA dat het interview af is gelopen en haalt hij opeens de foto van dat meisje te voorschijn. Ik vond dat zo smakeloos, ook tegen over dat meisje.

Even daarvoor viel hij de baas van de moeder van het meisje lastig (lees die zin gerust nog een keer over). Ook dat was weer een doodlopend zijpad. Gaat het nu over wapengeweld of de slechte sociale omstandigheden in de VS?
pi_20295905
quote:
pi_20295958
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:14 schreef Teerwater het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet gepast, en daar had hij ook op aangesproken moeten worden. In het interview zat Moore eerst erg lief te doen, liet de man van de NRA zijn lidmaatschap kaart zien enzo. De eerste paar minuten gingen echt nergens over. Dat zegt de man van de NRA dat het interview af is gelopen en haalt hij opeens de foto van dat meisje te voorschijn. Ik vond dat zo smakeloos, ook tegen over dat meisje.

Even daarvoor viel hij de baas van de moeder van het meisje lastig (lees die zin gerust nog een keer over). Ook dat was weer een doodlopend zijpad. Gaat het nu over wapengeweld of de slechte sociale omstandigheden in de VS?
Moore dacht, 'm'n tijd is op en ik sla nu toe, het is nu of nooit'. Vandaar dat het zo afliep I guess. Of dat gepast is of niet kun je over twisten, de reactie van mr. NRA spreekt boekdelen imo. Denk dat Moore het achteraf niet zo had gedaan, maar goed... het leverde mooi docu-materiaal op.

En het wapengeweld is de oorzaak van de slechte sociale omstandigheden. Of eigenlijk, andersom... Of eigenlijk, het gaat samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')