*impressed*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef Elusive het volgende:
tjah leuk voor de hersenloze anti amerika pubers
Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:46 schreef matthijst het volgende:
Anders zet je je chello verbinding even terug
Jij komt heel slim over. Kun je vast wel een toelichting geven.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef Elusive het volgende:
tjah leuk voor de hersenloze anti amerika pubers [afbeelding]
Ach ja, over een jaartje of watquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:14 schreef Retuobak het volgende:
Interessante startpost Hare, ik kom er nu pas achter dat Nederland een Koning heeft ipv een Koningin
En Elusive, goed onderbouwt.
Klinkt positief dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:47 schreef kastanova het volgende:
Heb zojuist even het eerste half uur gekeken...
Moore's doel is duidelijk om Bush echt tótáál af te branden.
En ik moet zeggen, dat doet hij voortreffelijk.
en dat door enkel wat feiten op te dreunenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:47 schreef kastanova het volgende:
Heb zojuist even het eerste half uur gekeken...
Moore's doel is duidelijk om Bush echt tótáál af te branden.
En ik moet zeggen, dat doet hij voortreffelijk.
Het is zooo makkelijk bij Bush...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat door enkel wat feiten op te dreunen
Consequenties van wapens zonder strenge voorzorgsmaatregelen. Zo ziet mr. NRA himself dat misschien in... Een pro-gun rally houden terwijl een week ervoor Columbine-incident plaatsvond is natuurlijk ook niet gepast.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:00 schreef Teerwater het volgende:
Ik heb gisteren pas Boling For Columbine gekeken. Ik moet zeggen dat ik hem erg tegen vond vallen. Misschien omdat het zo gehyped was.
Ik vond het een beetje warrig, het verhaal sprong van de hak op de tak. Er werden veel onwaarschijnlijke verbanden getrokken en sommige conclusies spraken elkaar tegen. Hij nam Canada als voorbeeld voor een land dat veel wapens had, en toch weinig geweld met wapens. conclusie --> een land met wapens hoeft niet onveilig te zijn. Vervolgens gaat hij NRA min of meer verantwoordelijk houden voor het geweld.
Ik vond het walgelijk dat de man van de NRA werd geconfronteerd met een foto van een zes jarig meisje dat door een ander zes (!) jarige jongetje was doodgeschoten. Dat zijn Willibrord Frequin methodes, en die vind ik ook bij zo'n lul van de NRA ongepast.
'Hoogtepunt' was het interview met Marlyn Manson. Die man ziet er raar uit, maar is toch echt niet dom (Moore: "Wat zou jij tegen die kinderen willen zeggen?" Manson: "Ik heb ze niks te zeggen. Ik zou naar ze luisteren. Want dat is wat niemand gedaan heeft.") en natuurlijk de zeer indrukwekkende beelden van de beveiligingscamera's. Maar met die beelden kan iedereen een emotionele documentaire maken.
Oh shit, dit ging over Fahrenheit. Um... ik hoop deze deze documentaire beter is.
Heb je deze briljante woordspeling zelf bedacht?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:09 schreef Ludwig het volgende:
Michael Morron
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:09 schreef Ludwig het volgende:
Ohh jeeh, daar hebben we Michael Morron weer! Ik vraag me af wat voor bullshit hij nu weer uit de gierkelder heeft kunnen vissen!
Natuurlijk is dat niet gepast, en daar had hij ook op aangesproken moeten worden. In het interview zat Moore eerst erg lief te doen, liet de man van de NRA zijn lidmaatschap kaart zien enzo. De eerste paar minuten gingen echt nergens over. Dat zegt de man van de NRA dat het interview af is gelopen en haalt hij opeens de foto van dat meisje te voorschijn. Ik vond dat zo smakeloos, ook tegen over dat meisje.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Consequenties van wapens zonder strenge voorzorgsmaatregelen. Zo ziet mr. NRA himself dat misschien in... Een pro-gun rally houden terwijl een week ervoor Columbine-incident plaatsvond is natuurlijk ook niet gepast.
Overigens ben ik ook niet kapot van Willibrord Frequin methodes.
Maar goed. Fahrenheit 9/11 zal wel op dezelfde tour gaan. Gok ik.We'll see.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:09 schreef Ludwig het volgende:
Ohh jeeh, daar hebben we Michael Morron weer! Ik vraag me af wat voor bullshit hij nu weer uit de gierkelder heeft kunnen vissen!
Moore dacht, 'm'n tijd is op en ik sla nu toe, het is nu of nooit'. Vandaar dat het zo afliep I guess. Of dat gepast is of niet kun je over twisten, de reactie van mr. NRA spreekt boekdelen imo. Denk dat Moore het achteraf niet zo had gedaan, maar goed... het leverde mooi docu-materiaal op.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:14 schreef Teerwater het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet gepast, en daar had hij ook op aangesproken moeten worden. In het interview zat Moore eerst erg lief te doen, liet de man van de NRA zijn lidmaatschap kaart zien enzo. De eerste paar minuten gingen echt nergens over. Dat zegt de man van de NRA dat het interview af is gelopen en haalt hij opeens de foto van dat meisje te voorschijn. Ik vond dat zo smakeloos, ook tegen over dat meisje.
Even daarvoor viel hij de baas van de moeder van het meisje lastig (lees die zin gerust nog een keer over). Ook dat was weer een doodlopend zijpad. Gaat het nu over wapengeweld of de slechte sociale omstandigheden in de VS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |