Dat vraag ik me ook af, Bubka was ook de sterkste, maar de anderen kwamen nog wel een beetje in de buurt als je dat met Isinbayeva vergelijkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:28 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me toch af, de nummer 2 springt op 40 centimeter maar waarom is ze dan zo goed en waarom kunnen de anderen geeneens in de buurt van haar komen?
Heeft ze een bepaalde techniek of lichaamsbouw ofzo?
ze heeft iig een groot atletisch vermogen door haar turnverledenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:28 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me toch af, de nummer 2 springt op 40 centimeter maar waarom is ze dan zo goed en waarom kunnen de anderen geeneens in de buurt van haar komen?
Een paar jaar geleden ging het idd om die drie, maar het is echt frappant dat ze nu niet eens meer in de buurt komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Na Isi heb je eigenlijk alleen nog Dragila en Feofanova, maar daar hebben we laatstelijk ook niet veel meer van gehoord
Ik denk dat ze op alle onderdelen/factoren van het polsstokspringen beter is dan de anderen. En als elke factor 5 cm. oplevert, kom je bij de eindafrekening bij een groot verschil. Goede aanloop, goede snelheid, sterke afzet, beste techniek, beste sprong, etcetera.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:28 schreef Remzz het volgende:
Bubka (of is het boebka) sprong op zijn top 6.14m maar er zijn ook jaren geweest dat de concurrentie niet verder dan 5,80 -5,90 kwam dat is weliswaar niet zo extreem als Isinbayeva maar toch ook een grote margequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, Bubka was ook de sterkste, maar de anderen kwamen nog wel een beetje in de buurt als je dat met Isinbayeva vergelijkt.
Dat hangt er van af hoe je de cyrillische tekens vertaald. Je kunt het Russische teken -Y- vertalen als 'u' en als 'oe'.quote:
Omdat ik sinds kort Russisch leerquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:38 schreef komrad het volgende:
dank je leatherface, hoe komt het dat je zo bekend bent met het russisch?
Je bent veel te laat, ze heeft al een vriend.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Omdat ik sinds kort Russisch leer
Ben nog maar een beginner, maar het cyrillisch alfabet heb ik inmiddels zo'n beetje onder de knie.
Momenteel als hobby, maar later misschien als bijvak in mijn a.s. studie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:43 schreef komrad het volgende:
cool, studeer je dat of is het voor de hobby??
Dat kun je volgens mij bij de LOI, of anders kun je een privé - onderwijzer(es) zoeken. Maar van dat laatste weet ik niet hoe veel er van zijn hier in Nederland.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef komrad het volgende:
waar kan je dat doen?? Lijkt me wel leuk om erbij te doen hoewel ik van mensen gehoord heb dat het erg lastig is
ach moet kunnen, kan je het ook ergens studeren, of moet je dan een basisniveau hebben??quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat kun je volgens mij bij de LOI, of anders kun je een privé - onderwijzer(es) zoeken. Maar van dat laatste weet ik niet hoe veel er van zijn hier in Nederland.
Maar zo raakt het een beetje off - topic.
Off - topic:quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:05 schreef komrad het volgende:
[..]
ach moet kunnen, kan je het ook ergens studeren, of moet je dan een basisniveau hebben??
on topic: ik gok dat ze de 35WR's van bubka wel gaat halen
die 5,20 haalt ze met gemak denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:09 schreef Ericr het volgende:
Is het niet zo dat Bubka zowel indoor als outdoor WR's kon vestigen? Tegenwoordig is een indoor of outdoor record samengetrokken.
Zou zeer knap zijn als ze in de buurt kon komen van de 5,20, dan staat ze zeer waarschijnlijk net zo lang als Bubka bovenaan de ranglijsten.
ik durf het je niet te zeggen.. ik zou zeggen kijk es op www.iaaf.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef komrad het volgende:
maar zijn indoor en outdoor records samengetrokken??
volgens mij niet iig
je hebt gelijk:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef komrad het volgende:
verkeerde link, in denk dat het dot org is.
quote:De Russische wereldrecordhoudster polsstokspingen, Elena Isinbajeva, laat vrijdag niets aan het toeval over. Ze is dan aan het werk tijdens de Ivo Van Damme Memorial in Brussel, waar ze vorig jaar al eens haar wereldrecord brak. Organisator Wilfried Meert: ,,Ze heeft gevraagd of naast haar trainer ook haar manager een badge krijgt om op het veld mag komen. Normaal zijn we daar zeer karig mee, maar we hebben toegestemd. De man zal elke van Isinbayeva's sprongen met de video filmen, en onmiddellijk bespreken ze dan de beelden, met de trainer, om te kunnen bijsturen.''
De 23-jarige wil haar wereldrecord in het Boudewijnstadion op 5,02 meter brengen, één centimeter boven haar huidige record. Meteen zou het haar tiende wereldrecord dit jaar zijn, haar negentiende ooit. (VWF)
Niet onaardig idd.quote:
Dat vroeg ik me laatst ook af, zoveel verdiende ze met een record tijdens de WK, maar is dat bij ieder record?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:24 schreef komrad het volgende:
dat gaat ze in brussel geld kosten, EUR 100k toch?
Wie zou haar niet serieus nemen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef placebeau het volgende:
Het volgende maakt duidelijk dat ze het echt wel nog serieus neemt, zelfs al staat ze zo ver boven de rest.
[..]
schijnbaar is ze aan haar techniek aan het schavenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:33 schreef placebeau het volgende:
Ik hoop het, het gaat niet zo goed met haar dit jaar. Het lijkt of ze meer aandacht heeft voor de fans en het handjeszwaaien en handtekeningen zetten, dan een nieuw record te springen.
die verbeten blik maakt naar mijn mening iets te veel plaats voor een glimlach.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:21 schreef komrad het volgende:
[..]
schijnbaar is ze aan haar techniek aan het schaven
Ze is idd wel heel erg bezig met het publiek en de camera.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef placebeau het volgende:
[..]
die verbeten blik maakt naar mijn mening iets te veel plaats voor een glimlach.
Maar mss ben ik te kritisch voor mijn idole
Je krijgt 50 000 voor een wereldrecord en mevrouw heeft motivatieproblemen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Ze schijnt ook wel wat motivatieproblemen te hebben.
Begrijpelijk.
Ik snap het ook niet zo, want ze verdient lekker. Nog een paar jaar op die manier doorgaan, en ze kan lekker gaan rentenieren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je krijgt 50 000 voor een wereldrecord en mevrouw heeft motivatieproblemen.
Ga eens op zoek naar een beter dan, zonder sportkleding!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:04 schreef komrad het volgende:
dat vind ik dus geen mooie foto hoor
trouwens, ik denk dat ze meer verdiend met sponsoring dan met die WR's
zeker een mooie fotoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:33 schreef Spooky4u het volgende:
Het valt niet mee om een foto van haar te vinden zonder sportkledij, maar ik heb een mooie gevonden!
[afbeelding]![]()
Ze heeft weer eens voor een nieuwe techniek gekozen. Vooralsnog levert dat geen spectaculaire verbetering op, maar dat zou nog moeten komen. Winnen doet ze toch welquote:Op zondag 24 juni 2007 11:40 schreef Falco het volgende:
Wat doet ze dit seizoen nu eigenlijk?
ah, dat wereldrecord bleek vooralsnog een uitdaging. Haar 27ste ondertussenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef pfaf het volgende:
Toch een gebrek aan uitdaging? Al heeft ze die nu wellicht weer gevonden..
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |