je hebt gelijk:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef komrad het volgende:
verkeerde link, in denk dat het dot org is.
quote:De Russische wereldrecordhoudster polsstokspingen, Elena Isinbajeva, laat vrijdag niets aan het toeval over. Ze is dan aan het werk tijdens de Ivo Van Damme Memorial in Brussel, waar ze vorig jaar al eens haar wereldrecord brak. Organisator Wilfried Meert: ,,Ze heeft gevraagd of naast haar trainer ook haar manager een badge krijgt om op het veld mag komen. Normaal zijn we daar zeer karig mee, maar we hebben toegestemd. De man zal elke van Isinbayeva's sprongen met de video filmen, en onmiddellijk bespreken ze dan de beelden, met de trainer, om te kunnen bijsturen.''
De 23-jarige wil haar wereldrecord in het Boudewijnstadion op 5,02 meter brengen, één centimeter boven haar huidige record. Meteen zou het haar tiende wereldrecord dit jaar zijn, haar negentiende ooit. (VWF)
Niet onaardig idd.quote:
Dat vroeg ik me laatst ook af, zoveel verdiende ze met een record tijdens de WK, maar is dat bij ieder record?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:24 schreef komrad het volgende:
dat gaat ze in brussel geld kosten, EUR 100k toch?
Wie zou haar niet serieus nemen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef placebeau het volgende:
Het volgende maakt duidelijk dat ze het echt wel nog serieus neemt, zelfs al staat ze zo ver boven de rest.
[..]
schijnbaar is ze aan haar techniek aan het schavenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:33 schreef placebeau het volgende:
Ik hoop het, het gaat niet zo goed met haar dit jaar. Het lijkt of ze meer aandacht heeft voor de fans en het handjeszwaaien en handtekeningen zetten, dan een nieuw record te springen.
die verbeten blik maakt naar mijn mening iets te veel plaats voor een glimlach.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:21 schreef komrad het volgende:
[..]
schijnbaar is ze aan haar techniek aan het schaven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |