Ze is idd wel heel erg bezig met het publiek en de camera.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef placebeau het volgende:
[..]
die verbeten blik maakt naar mijn mening iets te veel plaats voor een glimlach.
Maar mss ben ik te kritisch voor mijn idole
Je krijgt 50 000 voor een wereldrecord en mevrouw heeft motivatieproblemen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Ze schijnt ook wel wat motivatieproblemen te hebben.
Begrijpelijk.
Ik snap het ook niet zo, want ze verdient lekker. Nog een paar jaar op die manier doorgaan, en ze kan lekker gaan rentenieren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je krijgt 50 000 voor een wereldrecord en mevrouw heeft motivatieproblemen.
Ga eens op zoek naar een beter dan, zonder sportkleding!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:04 schreef komrad het volgende:
dat vind ik dus geen mooie foto hoor
trouwens, ik denk dat ze meer verdiend met sponsoring dan met die WR's
zeker een mooie fotoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:33 schreef Spooky4u het volgende:
Het valt niet mee om een foto van haar te vinden zonder sportkledij, maar ik heb een mooie gevonden!
[afbeelding]![]()
Ze heeft weer eens voor een nieuwe techniek gekozen. Vooralsnog levert dat geen spectaculaire verbetering op, maar dat zou nog moeten komen. Winnen doet ze toch welquote:Op zondag 24 juni 2007 11:40 schreef Falco het volgende:
Wat doet ze dit seizoen nu eigenlijk?
ah, dat wereldrecord bleek vooralsnog een uitdaging. Haar 27ste ondertussenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef pfaf het volgende:
Toch een gebrek aan uitdaging? Al heeft ze die nu wellicht weer gevonden..
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |