quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een dikke, vette
terugvindtpost
BURP!
ik ben zo bezopen, dat ik bepaalde topics wellicht niet meer zal terugvinden, vandaar
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:49 schreef LintuxCx het volgende:
tvp
Wij gaan donderdagochtend met de trein.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
Denk het, ik bulk van het geld joh . Met welk vervoer ga je daar heen?
Moet ik ook nog doen...quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:09 schreef Efez het volgende:
Deze week kaartje kopen...
wij ookquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:02 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Wij gaan donderdagochtend met de trein.
dacht t cker welquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:02 schreef irestmycase het volgende:
[..]
wat 10 meter toch kan schelenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:32 schreef irestmycase het volgende:
Vorig jaar stonden we ongeveer 20m van de poort af en we hebben nog 1,5 uur moeten wachten voordat we eindelijk binnen waren.. En dan heb je overal van die idioten die met winkelwagentjes tegen je enkels aan staan te rammen.
het jaar daarvoor was het nog erger trouwens..
Ik zal mijn camera wel meenemen iig.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:46 schreef Cutie het volgende:
Ha! Leuk HeatWave!
Ga je ook mooie foto's voor ons maken?
Is er trouwens nog zoiets als een Fok!Meet@LL dit jaar?
Gezellig een biertje drinken in de 24-uurs-tent met z'n allen ofzo
hehe dit jaar maar een kliko..quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:32 schreef irestmycase het volgende:
Vorig jaar stonden we ongeveer 20m van de poort af en we hebben nog 1,5 uur moeten wachten voordat we eindelijk binnen waren.. En dan heb je overal van die idioten die met winkelwagentjes tegen je enkels aan staan te rammen.
het jaar daarvoor was het nog erger trouwens..
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal mijn camera wel meenemen iig.
Wb een meeting, ik weet dat Aventura en cinnamongirl er ook zijn, dus die zoek ik zeker op. Maar ff afspreken ergens kan natuurlijk altijd wel.
haaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:12 schreef Efez het volgende:
[..]
![]()
gaan we regelenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef Cutie het volgende:
* HeatWave wil ook meeten hoor!
Dan gaat het overquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Timz het volgende:
wie weet ik ook wel, als jullie maar niet raar doen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Timz het volgende:
Weet je hoe lam ik ben tegen de tijd dat mijn tent eindelijk staat!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Timz het volgende:
Leuke tieten...quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:08 schreef Roellio het volgende:
[..]
Weet je hoe lam ik ben tegen de tijd dat mijn tent eindelijk staat!
nogal ja !quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef Roellio het volgende:
We hadden vorig jaar een heus "Lowlands-meet-topic". Onze afspraak was "donderdag rond 24:00 u. in de 24h tent".
De betreffende meeting is jammerlijk mislukt.
serieus?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:16 schreef irestmycase het volgende:
Ik ook waarschijnlijk.
Mja, misschien niet al te lang. Ik heb ook betere dingen te doen dan.
Officiële statement vanuit de organisatie:quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
ik hoop iig dat ze de doorstroming nu echt beter geregeld hebben, weet iemand hier iets meer over?
In normale mensentaal: Je moet gewoon weer uren en uren wachten tot je naar binnen kunt.quote:
Na de opstoppingen van vorig jaar hebben we er dit jaar alles aan gedaan om een soepeler doorstroming te garanderen.
Neem maar aan dat wat Roellio zegt waar is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef greatgonzo het volgende:
er staat anders dat ze soepeler doorstroming garanderen, das dus niet uren wachten
Dit wordt m'n 7e keer lowlands. Neem maar een fles mee waar je in kan pissen na al dat bier!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef greatgonzo het volgende:
er staat anders dat ze soepeler doorstroming garanderen, das dus niet uren wachten
dat was inderdaad een probleem vorig jaarquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit wordt m'n 7e keer lowlands. Neem maar een fles mee waar je in kan pissen na al dat bier!
Ow, verkeerd gegokt dus.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:11 schreef Roellio het volgende:
De alpha is 5 keer zo groot mên!
Dat is de 'Grolsch' f.k.a. 'Golf'.
nostalgiequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
een LL meeting:')
gewoon op tijd komen jongensquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef greatgonzo het volgende:
rubberboten????''wrom?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:25 schreef rubbereend het volgende:
als we er zijn liggen we waarschijnlijk ergens bij de 24 uurs tent met een paar rubberboten
quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
rubberboten????''wrom?
ach we zien wel, k dacht eraan om daar naast t pad in t gras te gooien, twistermat erbij, biertje erbij schik genoegquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:38 schreef Timz het volgende:
Wel oppassen want die houtsnippers zijn sherp!
komen die ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:14 schreef kees_zenuwpees het volgende:
teeveepee
Ik zie willekeurige mensen al een username verzinnen om van die biertjes te kunnen profiterenquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:18 schreef Timz het volgende:
Of anders iets op dat enorme prikbord hangen, een A2 met FOKMEET 00:00 neem biertjes mee..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik zie willekeurige mensen al een username verzinnen om van die biertjes te kunnen profiteren
Veel plezier in 'de rij' met de bouwmaterialen voor je dorp!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:39 schreef Mighty_Mike het volgende:
Mighty_Mike Is ook op lowlandsen we zijn me zoveel dat we ons eigen dorp bouwen
PP we moeten nog een keer een meet houden dan kan ik jullie het afzet lint pasenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
is t al zover?
je hebt toch zelf een tas?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
PP we moeten nog een keer een meet houden dan kan ik jullie het afzet lint pasen![]()
goeie grapquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:10 schreef Efez het volgende:
Uitverkocht?![]()
Oh ja, klopt... Lowlands is nooit uitverkocht...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:10 schreef Efez het volgende:
Uitverkocht?![]()
iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:45 schreef myfairlady het volgende:
Lekker rustig als het niet uitverkocht is toch?:)
Nee, maar ik wel. Is dat ook goed?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komen die ook?
Ik kwam van ons wekelijkse potje voetbal in het bos!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:34 schreef RichardQuest het volgende:
En je kwam van een zuipfeest op die fiets?.
op t hoogtpunt van t aantal tenten (2000) konden er 60.000 mensen op t jaar erop (2001) volgens mij net zoveel tenten en 62.500 mensen. dsu niet 50.000quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:31 schreef Roellio het volgende:
Wat ik me overigens net op de fiets bedacht:
De LL baas zegt:
We verkopen maar 50.000 kaartjes i.p.v. 60.000, dus we halen er (inmiddels) 3 tenten af (en 1 bioscoop zaal)
hè hè hè
Maar wij zijn niet gek!
Néééééhhh!!!!
Die meneer vergeet dat wij weten wat de hoeveelheid tenten een aantal jaren geleden was. Dan blijkt dat LL op het maximum bezoekersaantal van 50.000 mensen de grootste verscheidenheid aan tenten heeft ingezet.
....think about it...
Hoe kom je dan op het terrein, de pendelbussen gaan vanaf 18.00 uur.quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:02 schreef irestmycase het volgende:
[..]
maar stiekum al eerder is de ervaringquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op het terrein, de pendelbussen gaan vanaf 18.00 uur.
kijk, dat moest ik wetenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:10 schreef Timz het volgende:
vorig jaar mocht ik via de backstage ingang... ik was slechts 3 uur eerder binnen dan mijn vrienden en vriendinnetjesDit jaar nog niets gewonnen dus,... hmmm
Mijn vrouw en ik zijn er ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal mijn camera wel meenemen iig.
Wb een meeting, ik weet dat Aventura en cinnamongirl er ook zijn, dus die zoek ik zeker op. Maar ff afspreken ergens kan natuurlijk altijd wel.
Damn wat zijn wij coolquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:42 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zijn er ook.
Ook backstage. Uiteraard.
eerste keer dat je gaat??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op het terrein, de pendelbussen gaan vanaf 18.00 uur.
Nou ja, ik. Zij niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat zijn wij cool.
Sure, om 0:00 bij het meetingpoint van de 24-uurstent?quote:Nou ,dat gaat meeten worden natuurlijk.
ja, das minder. Ik ken ook nog wel wat mensen die gaan, maar die hebben normale kaarten. Dus ik zal me zeker niet de hele tijd backstage bevinden natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nou ja, ik. Zij niet..
[..]
Sure, om 0:00 bij het meetingpoint van de 24-uurstent?.
Ja, heb je 'Press/Guest'-toegang? Dan kun je niet eens backstagequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das minder. Ik ken ook nog wel wat mensen die gaan, maar die hebben normale kaarten. Dus ik zal me zeker niet de hele tijd backstage bevinden natuurlijk..
Wat ik vernomen heb hebben we VIP/backstage passen, dat is er specifiek bijvermeld door de organisatie. Dus daar ga ik van uit. maar goed, al zou het 'alleen' de voordelen hebben die jij opnoemt is het al lekker.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:43 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ja, heb je 'Press/Guest'-toegang? Dan kun je niet eens backstage. Dat maakte ik vorig jaar mee, de enige voordelen die je als 'Guest' hebt is dat je schoon kan schijten, bier kan drinken uit een glas en niet bij de festivalingang naar binnen moet.
hoe kom je daar eingenlijk aan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ik vernomen heb hebben we VIP/backstage passen, dat is er specifiek bijvermeld door de organisatie. Dus daar ga ik van uit. maar goed, al zou het 'alleen' de voordelen hebben die jij opnoemt is het al lekker.
Z'n werkgever zal wel een sponsor zijn. Vodafone of zo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kom je daar eingenlijk aan?
Misschien werkt ie bij Grolsch in de fabriek?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Z'n werkgever zal wel een sponsor zijn. Vodafone of zo.
aha handigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:53 schreef HeatWave het volgende:
MIjn werkgever sponsort idd een tent..
ik wist niet dta jij getrouwd wasquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:42 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zijn er ook.
Ook backstage. Uiteraard.
Zijn we ook niet. Maar het scheelt niet veelquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:06 schreef Dr.E het volgende:
[..]
ik wist niet dta jij getrouwd was![]()
hahahaha ik heb je moeder op de radio gehoord!quote:Woei, kaartes gewonnen via kinkfm! moest zo "origineel" mogelijk kinkfm promoten, heb dus de foto gestuurd van de sticker van kink die ik eerder dit jaar op de eifeltoren heb geplakt
Verrassend allemaal he?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:37 schreef paella het volgende:
En ik ga ook, met me VIP kaartje (dank daarvoor, Av!)
in 1e instantie toch nog wel jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verrassend allemaal he?
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Yellowcard nou wel of niet op lowlands ?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
NIET!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:37 schreef paella het volgende:
En ik ga ook, met me VIP kaartje (dank daarvoor, Av!)
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Camping 3 als het even kan, beter is er niet.
Ik krijg hem niet hoor, moet er wel wat voor doenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:30 schreef philipnorth het volgende:
* FLIPNEUS wilt ook zo'n press card
traditie getrouwquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
jups camping drie in de buurt van de tiel tent
als je op donderdag gaat moet dat ook zeker wel lukken jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:54 schreef FLR het volgende:
We gaan maar weer een poging doen om op een camping aan de goede kant van de brug ge komen...
Het eerste jaar hebben wij dat toen ook gedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:56 schreef FLR het volgende:
Dat doe ik al 2 jaarMaar in het eerste jaar was ik nog een Lowlandsleek en had geen zin meer om de bagage de brug over te zeulen en liep linea recta door naar camping 5 (rip..), vorig jaar hadden we het wel gehad na het ontzettend lange wachten om campings 1 t/m 4 grondig rond te gaan voor plek... Maar dit jaar gaat het nu vast eindelijk lukken
![]()
Ja. Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:10 schreef grassprietje het volgende:
IK WIL OOK!!
zijn er nog kaarten en zo ja, moet ik opschieten?
en hoe zit dat met online bestellen bij ticketservice?
oke.. mooi..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:36 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Heb je geen postkantoor oid in zwolle? Das toch een stuk makkelijker (en je hebt je kaartje gelijk in handen).
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:06 schreef Mighty_Mike het volgende:
Camping 3 as usual !!!!
Ik heb gisteren nog een kaartje gekocht, volgens mij is het nog lang niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:10 schreef grassprietje het volgende:
IK WIL OOK!!
zijn er nog kaarten en zo ja, moet ik opschieten?
en hoe zit dat met online bestellen bij ticketservice?
vind je het gek als de helft hier al guest/vip isquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:57 schreef nr.126 het volgende:
met de nadruk op 'nog lang niet'
![]()
nee, de alleslaatste na de brug, voor de brug ligt 5quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
camping 1, is dat die camping VOOR de brug?
camping vijf jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
godskolere, das die camping voor de vrijdag gasten toch?
Camping 1-4 zitten veel dichter bij het festivalterrein dan camping 5 en 6 (en was er nou ook nog een 7? Twee jaar terug nog wel toch?). 1-4 zijn dus ook een stuk sneller vol, als je niet op donderdag al aankomt is het vaak ook niet mogelijk/makkelijk meer om daar nog een plekje te vinden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:12 schreef LomarVe het volgende:
Is er ook een duidelijke karaktistieke eigenschap voor elke camping te noemen?Ben een LL-leek, dus wil graag wat meer weten van de LoLa veteranen!
![]()
bij wierdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:37 schreef grassprietje het volgende:
[..]
oke.. mooi..
eh ik zit nu in zuna bij mijn ouders.. dat is dus echt in the middle of.. je raad het al.
Goed geregeld. Ik had me ingeschreven voor werk daar, maar werd niet 'uitgeloot', nouja, dan voor een keer maar een kaartje kopen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:07 schreef JDude het volgende:
Ik ga dit jaar trouwens ook maar 's.... ga er werken bij de catering. Blokken van drie uur werken, en dan drie uur festival op enzo...
Slaapplaats wordt voor me geregeld en de toegang is uiteraard gratis. Krijg er alleen niet voor betaald, maar ja boeien. Mooi weekendje vakantie zo
Tsja, wat is ver... Als het drie uur 's nachts is en je voeten zijn finaal verrot van het lopen, stampen en dansen de hele dag, dan is het ver ja. Als je vier keer per dag even naar je tent wil om wat op te halen, dan is het ook niet zo geweldig ja. Maar als je een echte bikkel bent en je enthousiasme op het terrein een beetje in de perken houdt, dan moet het wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:42 schreef LomarVe het volgende:
Is t festivalterrein echt zo roteind lopen vanaf de andere campings? (voor de brug, als ik t goed begrepen heb)
Volgens mensen op camping 3 is camping 3 dichter bij. Ikzelf had er ook al mijn twijfels bij, dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:43 schreef Byte_Me het volgende:
camping 2 is toch het dichtst bij het festival terrein? die ligt toch in het midden, naast de partytent? daar zit ik meestal, en voor zover ik weet is dat sanitair gebouw altijd open.
Das geen geintje! Er hadden zich hier een stuk of 25 tot 30 mensen ingeschreven voor werk, en 6 werden eruit gepikt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:32 schreef Mr.Black het volgende:
Grappig dat je daarvoor ingeloot moet worden...
quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:38 schreef Komakie het volgende:
neej man, camping 5 is super. Lekker rustig enzo....
* rubbereend doet hopeloze poging om maar meer mensen naar camping 5 te krijgen zodat hij lekker rustig op camping 3 kan staan
hehe wij hebben vorig jaar wel een vent zien liggen op zaterdagmorgen die helemaal uitgeteld naast een tent lag, schuin tegenover de 24uurstent.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]het meeste respect heb k altijd voor mensen die hum tentje vlak naast de 24 uurstent neerzetten
ach overal is altijd nog wel een gaatje, wonderbaarljik hoe tenten soms ineens verschijnen als je vrijdagochtend wakker wordt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe wij hebben vorig jaar wel een vent zien liggen op zaterdagmorgen die helemaal uitgeteld naast een tent lag, schuin tegenover de 24uurstent.
anyway, vorig jaar waren we met z'n 3en en met 1 tent en konden we nog op camping 2 of 3 (weet het dus niet precies iig die tegenover de 24h's) terwijl we pas om 11h s'nachts onze tent gingen neerzetten
Kom op zeg. Wie gaat er nou met een gasbrandertje kutten als je pannenkoeken, everzwijnhammetjes, tomatensoep met pesto, kaas en ciabatta brood, taco wraps en meer van dat soort lekkernijen kunt kopen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:48 schreef Cutie het volgende:
Wie van jullie gaat er zelf koken op Lowlands?
zelf kokenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:48 schreef Cutie het volgende:
Wie van jullie gaat er zelf koken op Lowlands?
Ik in ieder geval niet! Lekker lui bij een eettentje hangen lijkt mij leuker...
Ben trouwens zeer benieuwd naar het 'lopend buffet gebeuren, en natuurlijk ga ik weer een pannenkoek eten!
Dan grab je hem toch en plak je hem in een Word-docje ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:17 schreef JDude het volgende:
iemand enig idee of er ergens een printbare versie van dat blokkenschema te vinden is? die van de site daar is mn printer over drie uur nog mee bezig, plus dat de inkt dan waarschijnlijk op is
reeds gebeurdquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan grab je hem toch en plak je hem in een Word-docje ofzo?
Ook dat nog eens, en idd gas regelen enz.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:46 schreef Seborik het volgende:
Wat betreft kosten, maakt zelf koken of eten kopen waarschijnlijk nog niet eens zoveel uit en al dat extra gedoe eromheen.
Indeed, got the T-shirt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:51 schreef Aventura het volgende:
Ja zelf koken lijkt me zinloos, al dat gesleep met spulen, er blijven altijd etenswaar over dat je weggooit, etc, etc. en: als je het goor vond ga je alsnog ergens bij een standje wat halen
(been there done that - 10 jaar geleden ofzo)
Toen had je zeker nog niet van die pastamaaltijden die je gewoon alleen 10 minuten in kokend water hoeft te gooien.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:51 schreef Aventura het volgende:
Ja zelf koken lijkt me zinloos, al dat gesleep met spulen, er blijven altijd etenswaar over dat je weggooit, etc, etc. en: als je het goor vond ga je alsnog ergens bij een standje wat halen
(been there done that - 10 jaar geleden ofzo)
Cool! Hoop het voor je. wel even laten weten dan he hier!! (Las toevallig gisteren over die wedstrijdquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik a.s. zaterdag kaartjes ga winnen met de volkskrant prijsvraag.
Ja, dat is altijd wel goed geregeld bij Lowlands. Al zal ik er geen gebruik van maken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Toen had je zeker nog niet van die pastamaaltijden die je gewoon alleen 10 minuten in kokend water hoeft te gooien.
Oh ja, ik ga écht niet koken, neem aan dat ze ook vegetarisch goed in het vreetschuur-assortiment hebben opgenomen.
Camping 3 is meestal de relcamping. Waar het de hele nacht een teringherrie is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:06 schreef teknomist het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Camping 3?
* GrootmeesterFlits gaat voor de eerste keer.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Camping 3 is meestal de relcamping. Waar het de hele nacht een teringherrie is.
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:00 schreef JDude het volgende:
Als je spare-ribs (geloof ik) gaat eten, heb je nog kans dat ik ze aan je overhandig
ja ok, dat kan wel nog, zeker voor 's nachts is wat te happen wel lekker.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
wij zetten elk jaar thee .. en voor knakworstjes is een pitje handig .. voor de rest gewoon op het terrein eten
En zeker de nacht van donderdag op vrijdag omdat dan het festivalterrein nog niet open is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, dat kan wel nog, zeker voor 's nachts is wat te happen wel lekker.
ik kreeg vorige lowlands gewoon meer muntjes dan waar ik voor betaald heb van een vriendelijk glimlachend meisjequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Aangezien ik zaterdag die kaartjes ga winnen, ben ik al gratis binnen. Nu moet ik de zuipkosten nog omlaagbrengen. Gelukkig ken ik wat mensen die daar moeten tappen, dat komt ook wel goed hoop ik [afbeelding]
Dat klopt, die boeit het ook allemaal geen reetquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik kreeg vorige lowlands gewoon meer muntjes dan waar ik voor betaald heb van een vriendelijk glimlachend meisjevrijwilligers zijn okat
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:41 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dat klopt, die boeit het ook allemaal geen reet![]()
Erg goed puntquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:37 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En zeker de nacht van donderdag op vrijdag omdat dan het festivalterrein nog niet open is.
ook buiten het festival terrein staan vette-hap tentenquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erg goed punt. niet eens aan gedacht!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:43 schreef Kos het volgende:
Dit jaar goed geregeld: tot donderdag zit ik in noorwegen. Vrienden gaan die donderdag al. zetten mijn tent op. Ik kom vrijdag aan: met tas en koud bier en het feest kan beginnen!
Ja dat klopt maar dan eet ik toch liever knak dan dat ranzige eten wat ze daar serveren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ook buiten het festival terrein staan vette-hap tenten
Ik zit op dit moment zonder werk, en ben dus blutquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:49 schreef teknomist het volgende:
Hoe gaan jullie dat financieel doen? Volgens mij is de stufi niet gestort voordat Lowlands begint.... Ik ga denk ik maar om een eerdere loonuitbetaling vragen, want van sparen is nog niet veel terecht gekomen deze maand
.
* Tu5 ook geldprobleem heeft...quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:49 schreef teknomist het volgende:
Hoe gaan jullie dat financieel doen? Volgens mij is de stufi niet gestort voordat Lowlands begint.... Ik ga denk ik maar om een eerdere loonuitbetaling vragen, want van sparen is nog niet veel terecht gekomen deze maand
.
En helemaal NIETS etenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:09 schreef Tu5 het volgende:
[..]
* GrootmeesterFlits ook geldprobleem heeft...
Goedkoop (warm) bier meenemen om knetterzat te worden voordat je uberhaupt 't terrein op bent..
![]()
Whoehoew! En dan de hele nacht DnBen in de 60 graden-sauna die Bravo heet..!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En helemaal NIETS eten![]()
See you there brotherquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:14 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Whoehoew! En dan de hele nacht DnBen in de 60 graden-sauna die Bravo heet..!![]()
![]()
over deze vragen kan je volgens mij alleen maar gissen totdat het festival begintquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef greatgonzo het volgende:
ff nog enkele vraagjes die me bezig houden:
- hoe gaan ze het nu aanpakken om de doorstroming te verbeteren?
- wat kunnen we verwachten van de LL alstars?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:08 schreef Dr.E het volgende:
[..]
over deze vragen kan je volgens mij alleen maar gissen totdat het festival begint
de hamburgers zijn andersquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ook buiten het festival terrein staan vette-hap tenten
kaarten verkocht onbekend, t raakt niet uitverkocht!quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef greatgonzo het volgende:
- hoeveel kaarten zijn ongeveer verkocht, en raakt het uitverkocht (stiekum hoop ik van niet, is het ook iets rustiger, aan de andere kant is dat slecht voor het festival)
- hoe gaan ze het nu aanpakken om de doorstroming te verbeteren?
- wat kunnen we verwachten van de LL alstars?
Broodje Gyros!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hamburgers zijn anders
Niets mis meequote:Op maandag 9 augustus 2004 20:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Broodje Gyros!
Da's goeie poep, maar ik heb nog liever Doner Kebabquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Broodje Gyros!
Ik las ergens dat er al rond de 57.000 kaarten van de 60.000 waren verkocht...snap ik weinig van...quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef greatgonzo het volgende:
- hoeveel kaarten zijn ongeveer verkocht, en raakt het uitverkocht (stiekum hoop ik van niet, is het ook iets rustiger, aan de andere kant is dat slecht voor het festival)
als t bijna uitverkocht is melden ze dat wel op de sitequote:Op maandag 9 augustus 2004 21:02 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er al rond de 57.000 kaarten van de 60.000 waren verkocht...snap ik weinig van...![]()
* Efez gaat kaarten winnen met de volkskrant-puntenplak-actie...quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik a.s. zaterdag kaartjes ga winnen met de volkskrant prijsvraag.
Ze verloten er iets van 100 dus misschien winnen we allebei wel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:20 schreef Efez het volgende:
[..]
* GrootmeesterFlits gaat kaarten winnen met de volkskrant-puntenplak-actie...
![]()
Insgelijks...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:22 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ze verloten er iets van 100 dus misschien winnen we allebei wel.
Mocht jij winnen en ik niet kom ik natuurlijk wel mijn kaartje claimen![]()
Daarom ga ik natuurlijk die kaarten winnenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef Efez het volgende:
Trouwens, naar aanleiding van bovenstaande verhalen:
Bezuinigen op Lowlands...
Damn you!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:24 schreef HeatWave het volgende:
* GrootmeesterFlits hoopt dat Efez wint.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:25 schreef Efez het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen, maar deze ken ik een beetjequote:Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Vrouwen worden weer voorgetrokken op Fok!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen, maar deze ken ik een beetje.
iddquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:29 schreef Efez het volgende:
[..]
![]()
Die op het laatste moment afgezegd heeft voor Lowlands...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd.
EN ze heeft ook nog eens een leuk vriendinnetje.
ow, das wel minder. Daarintegen is 1 meisje makkelijker mee te smokkelen backstagequote:Op maandag 9 augustus 2004 23:36 schreef Efez het volgende:
[..]
Die op het laatste moment afgezegd heeft voor Lowlands...![]()
OEH! Waneer was die meet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, das wel minder. Daarintegen is 1 meisje makkelijker mee te smokkelen backstage.
Geen idee, was er al een tijd?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:43 schreef Efez het volgende:
[..]
OEH! Waneer was die meet?![]()
hahaha, als je een beetje van je nachtrust wil genieten moet je idd niet op camping 3 staan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Camping 3 is meestal de relcamping. Waar het de hele nacht een teringherrie is.
Geef me je nummer maarquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, was er al een tijd?
Bel maar.
Ja, ik ga mijn nummer hier ff neerzettenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef Efez het volgende:
[..]
Geef me je nummer maar.
Donequote:Op maandag 9 augustus 2004 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga mijn nummer hier ff neerzetten.
mail me maar.
Ik heb nog meegedaan met de drumsolo in de wasbakkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
hahaha, als je een beetje van je nachtrust wil genieten moet je idd niet op camping 3 staan.
Kan iemand nog de tentstokken-drumshow in de toiletgebouw op camping 3 herinneren ?
Of vroeger dat de schreeuwpartijen op camping 1 begon en dan langzaam tot camping 5 ging, waar zijn die mooie tijden gebleven ?
beantwoordquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:52 schreef Efez het volgende:
[..]
Done.
Dit zijn van die momenten dat ik wou dat ik een volkskrant abbo hadquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:20 schreef Efez het volgende:
[..]
* Mr.Black gaat kaarten winnen met de volkskrant-puntenplak-actie...
![]()
3voor12 heeft ook vaak prijsvragen. Zoals nu bvquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:00 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Dit zijn van die momenten dat ik wou dat ik een volkskrant abbo had![]()
Zaterdagnacht 04.00 toiletgebouw camping 3quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:53 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ik heb nog meegedaan met de drumsolo in de wasbakkenDit jaar wilden we graspop ook zoiets doen, en dat lukte aardig. Alleen is de Belgische security een stuk "directer" en was het feest dus al snel afgelopen.
* Tu5 daar zal zijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:26 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Zaterdagnacht 04.00 toiletgebouw camping 3
NEEM TENTSTOKKEN MEE, OF GEWOON IETS ANDERS WAAR JE MEE KAN MEPPEN !
Fok! Meet!!!! Ik zal er zijn, met bierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:26 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:26 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..], nu alleen hopen dat de lola organisatie niet meeleest
zo leuk als je ventjes van de security nerveus ziet worden als ze in hun eentje staan en ze kunnen de fun niet meer in de hand houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:52 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]Vorige keer duurde het ook best lang voordat de Security er was om iedereen weg te sturen, stond er op het laatst nog 1 verdwaalde punker bovenop de plee's te springen, die het niet doorhad
![]()
Wij hebben ook weleens een security escort van het terrein af gehad, na 20 tenten op elkaar in de fik hebben gezet op maandag middagquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo leuk als je ventjes van de security nerveus ziet worden als ze in hun eentje staan en ze kunnen de fun niet meer in de hand houden, weet niet meer wat er vorig jaar was maar die gast bleef maar om hulp roepen en t duurde en duurde maar
In Nederland is de security op festivals altijd maar een beetje sneu. Ze mogen helemaal niets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo leuk als je ventjes van de security nerveus ziet worden als ze in hun eentje staan en ze kunnen de fun niet meer in de hand houden, weet niet meer wat er vorig jaar was maar die gast bleef maar om hulp roepen en t duurde en duurde maar
Geen astronomisch hoge boete gekregen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:28 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Wij hebben ook weleens een security escort van het terrein af gehad, na 20 tenten op elkaar in de fik hebben gezet op maandag middag![]()
En vragen of ze me tas wouden dragen, maar het waren engelsen die er geen reet van snapten.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:31 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
In Nederland is de security op festivals altijd maar een beetje sneu. Ze mogen helemaal niets.
Een vriend van mij had op de weg een vuur gemaakt door een piramide te maken van waxinelichtjes. Wil zo'n gast het uitmaken door een emmer water erover heen te flikkerenWOEFT
Haha ik zat toen ook tussen die foodfight. Er was ook sprake van een kliko-race of iets dergelijks, van een of andere berg. De osdorp posse had daar schijnbaar ook nog mee liggen doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prutsers, t wel een stuk braver geworden tegenwoordig, in 2000 was het nog een enorme bende op maandag, vuren en nog een enkel foodfight, vorig jaar telden we maarliefst 4 vuurtjes op de camping
Nee, security beweerde dat we naar hun dingen hadden lopen gooien waar niks van klopte maar goed. Wel bijna een paar mensen mee naar het politiebureau maar naar een waarschuwing moest iedereen meteen weg (onder bewakingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:31 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Geen astronomisch hoge boete gekregen?
Lowlands war storiesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:51 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Nee, security beweerde dat we naar hun dingen hadden lopen gooien waar niks van klopte maar goed. Wel bijna een paar mensen mee naar het politiebureau maar naar een waarschuwing moest iedereen meteen weg (onder bewaking)
Ook een keer (geloof 1996) kwamen we een stel punkers tegen, die zeiden dat er meer anarchie moest zijn dus begonnen die bruggen toendertijd los te draaien. En ineens was er een shit load aan security, ik heb nog nooit zo hard punkers weg zien rennen.
Sinaasappelgevecht, Afgebroken waterkranen, tja kan nog wel even doorgaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
Goed, ik heb de OP voor het volgende topic.
Goed plan, ben niet zo'n vechter, neem jij de ketchup mee..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Lowlands war stories![]()
Mijn neef heeft me laatst een geheim verteld hoe je makkelijk backstage kan komen. Eerst met een vriend elkaar een bloedneus slaan, vervolgens het hek over klimmen en backstage belanden. Nu word je naar de EHBO backstage gebracht, en daar moet je wachten omdat er natuurlijk mensen zijn met ergere shit. Dan kun je gewoon weglopen daar en ben je backstage![]()
Hij had bier gezopen met Eels![]()
Zullen we dit topic dan snel volmaken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:50 schreef RichardQuest het volgende:
Goed, ik heb de OP voor het volgende topic.
Dealquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zullen we dit topic dan snel volmaken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |