Tijdens een vakantie in Spanje. Catalonië dus. Omgeving Pals, l'Estartit om precies te zijn, daar zijn genoeg sportwinkels te vinden waar ze verkocht worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef Omnifacer het volgende:
@Zjakkie
Waar heb je een shirt van Catalunya gekocht? Ik wil die
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:42 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goh, nee dat zou ik niet weten... Als je door dorpjes als Estartit, Palamos, Palafruguell (ofzo) of Torroella de Montgrí kom je er genoeg tegen... Maar ik snap dat je daar niet eventjes heen kunt gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 17:43 schreef Omnifacer het volgende:
Zjakkie
Heb je toevallig een naam van een sportwinkel in Catalunya? Ik heb effe op internet gezocht maar kan er geen vinden...
Ze hebben niet eens het Nike of Adidas logo nagemaaktquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uit
Dat ABN-Amro shirt van Ajax rechtsboven, welk seizoen is dat? Geweldig shirt dat ik nog ooit eens ergens wil kopenquote:
Van United en Zidane weet ik het, maar dat boeit me niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uit
Dat zie je toch? En in het stadion zit die FCBotiga of zo, daar kun je zelfs je badslippers met de naam van de reservekeeper laten bedrukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Barça-shirt in zo'n stand naast het Camp Nou gekocht. Kun je weinig aan doen als het dan nep is.
Het shirt zat in verpakking. Maar goed, het boeit mij vrij weinig. Het is niet dat ik dagelijks in een shirt loopquote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zie je toch? En in het stadion zit die FCBotiga of zo, daar kun je zelfs je badslippers met de naam van de reservekeeper laten bedrukken.
ik maak er namelijk uit op dat je in eerste instantie dacht dat 'ie echt was
waar heb je die gekocht? mn zusje zei dat ze nergens shirts van clubs kon krijgen in suriname.quote:
Ontzettend mooi shirt ja. Verkopen ze die nog ergens, dat je weet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef PIETR het volgende:
Heb tig shirts van Feyenoord van de afgelopen jaren, maar de mooiste vind ik toch gewoon deze:
[ afbeelding ]
Heerlijk oldskool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |