Toevoegingen:quote:Op maandag 25 december 2006 13:01 schreef Zjakkie het volgende:
Nederlands Elftal thuis 2000
Nederlands Elftal uit 2006
Feyenoord FortisStad Rotterdam
Feyenoord Opel
Sparta
Leicester CIty
HSV keepersshirt
Catalunya
Villarreal
Parma
Australië
Kaiser Chiefs (Zuid Afrika)
Flamengo uit
Boca Juniors
Sporting Cristal (Peru)
Nepshirts van Argentinië, Engeland, Arsenal (uit) en River Plate
Die derde is mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef Samcali het volgende:
Dit is mijn verzameling thuisshirts van VVV-Venlo. Allemaal originele spelersshirts. Ik heb ook nog 19 uitshirts en 21 keepershirts, maar die zet ik er maar niet bij, anders wordt de foto te groot![]()
[ afbeelding ]
edit: ik zie dat ik nog twee shirts vergeten ben op de foto te zetten, seizoen 2000-2001 en 2001-2002.
Die van Afghanistan is gaaf zeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Kjelleke het volgende:
Kick!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sparta Praag (2004) - Wisla Krakow (2007) - Afhganistan (uit Afghanistan) - West Ham United(1996)
Paris Saint Germain(2001) - VV Kesteren (#3) (2005) - Nederlands Elftal (#7Jurben) (2006) - Ajax (#11 Eigen Achternaam)(2006)
Stoke City (2006) - Fc Barcelona (2005) - Athletic Madrid (#19 Kiko) (1998) - Celtic (#9 Vennegoor of Hesselink) (2008)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
NEC (#9 van Beukering)(2008) - Manchester United (#16, Carrick)(2008)
Dan heb ik nog 10 neppers, maar die zijn het fotograveren niet waard:
4x Ajax (Kluivert, Kluivert, Litmanen, zonder naam)
2x Nederlands Elftal (Overmars, van Nistelrooij)
Manchester United (van Nistelrooij)
Engeland (Beckham)
Real Madrid
Verona
ook heb ik nog 3 Nike-football trainingsshirts.
En een gestolen zaalvoetbalshirt van mijn opgedoekte zaalvoetbal team, nummer 4.
Ik probeer altijd shirts te kopen van plekken waar ik ben geweest of die wat voor mij betekenen. Een partij zijn ook door familie leden meegenomen uit de desbetreffende plekken. daarnaast heb ik een voorliefde voor matige spelers
quote:
Gewonnen of verloren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die van Afghanistan is gaaf zeg.![]()
Kesteren heb ik dit seizoen nog tegen gevoetbald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |