Nee, lees: In topic: 'Voetbalshirts: deel 6' kan je al alle soorten voetbalshirts zien. Nu ben ik benieuwd hoeveel shirt JIJ hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Centraal voetbalshirts?
Van de 8 draag ik er nog maar 2, die draag ik dan naar de wedstrijden of als ik ga recreeren bij bijv het zwembadquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:35 schreef Koenz0r het volgende:
lol, je moet wel heeeeeeeeeeel sneu zijn om die dingen te dragen :S
zo iets noem je... modeloos ?
Ja, echt wel man!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:35 schreef Koenz0r het volgende:
lol, je moet wel heeeeeeeeeeel sneu zijn om die dingen te dragen :S
zo iets noem je... modeloos ?
99-00quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:41 schreef Duder het volgende:
van welk seizoen is dat barcelona shirt
Lijkt verdacht veel op een shirtje wat je aan de Spaanse costa's voor anderhalve euro kan kopen!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:44 schreef renz0r het volgende:
[..]
99-00
Op de voorkant staat een foto van rivaldo
Deze is dat iig nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op een shirtje wat je aan de Spaanse costa's voor anderhalve euro kan kopen!
Heb i.p.v de thuis, de uitshirts, goed kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:19 schreef DeRCT14 het volgende:
BTW, TS: je mist 2 van Feijenoord: Thuis 01-02 en 04/05
heb het toch over thuis en niet uitquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:24 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb i.p.v de thuis, de uitshirts, goed kijken
Volgens mij mis je nog Real Madrid, Duitsland en Twentequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:17 schreef DeRCT14 het volgende:
Ajax (04/05)
Feijenoord (2002 uefacup special edtionDie doe ik nooit weg
),
NL, (2000 / 2002),
Barca (03/04)
Heracles (2001-2002)
Die 2 passen dan wel weer goed bij mekaarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:55 schreef DeRCT14 het volgende:
Twente en Duitsland wil ik nog wel eens gaan halen jah
* tukkeronline vindt dit een ENORME beledigingquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die 2 passen dan wel weer goed bij mekaar
be my gast, daar is deze topic notabene voorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:31 schreef DutchGooner het volgende:
Je vind het niet erg als ik mijn 37 Arsenal shirts niet op de foto zet?
Wat moet je eigenlijk met een Feyenoord én een Ajax shirt? Of België en Nederland? Die combinaties kom je niet vaak tegen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:45 schreef DeRCT14 het volgende:
let niet op die vinger.. van de 5 fotos was deze de scherpste
pics:
[afbeelding]
Limited Edition
[afbeelding]
Koop je ze omdat je ze beide mooi vind of heb je ook nog een voorkeur?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:52 schreef DeRCT14 het volgende:
Dragen?
Ik vind ze beiden mooi. Trouwens ben ik niet van plan om een PSV shirt te kopen, moet Nike eerst met iets fatsoenlijks aankomenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Koop je ze omdat je ze beide mooi vind of heb je ook nog een voorkeur?
Dan ben ik dus niet de enige die geen shirts heeft! Ik vind het er gewoon niet uitzien als een meisje ze aanheeft, alhoewel ik in Rome wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg heb lopen twijfelen over zo'n supermooi AS Roma-shirtquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Die twee shirts naast elkaar
Dat vloekt.
Ik als Feijenoordsupporter heb overigens geen enkel shirt. Ooit in de toekomst misschien...
Aardig wat originele spelersshirts.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:50 schreef Samcali het volgende:
Mijn verzameling kun je zien op http://groups.msn.com/VVVshirts/shoebox.msnw
Daar staan foto's van al mijn shirts, zo'n 130 stuks![]()
De zeldzaamste is een gedragen Feyenoord shirt van Kenneth Monkou met Vectra als sponsor. De meeste shirts zijn trouwens wel te ruil voor VVV shirts die ik nog niet in mijn verzameling heb (als je VVV shirts te koop hebt mag je ook mailen)
Op Marktplaats staat een spelersshirt van Koen van der Laak (04-05!) te koop, vandaag tegen Roda JC gedragen. Prijs is 75 Euro (sport/voetbal)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aardig wat originele spelersshirts.
Ik kom niet verder dan Peelen,van Nistelrooij,Goossens,Gilhaus en Vieira![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:26 schreef Samcali het volgende:
[..]
Op Marktplaats staat een spelersshirt van Koen van der Laak (04-05!) te koop, vandaag tegen Roda JC gedragen. Prijs is 75 Euro (sport/voetbal)![]()
Wehehehe!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]En dat is een oplichter.
Koen speelde niet,die zat op de tribune
zal die gast eens mailen die dat shirt in de aanbieding heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehehe!!![]()
![]()
Ik zal binnenkort mijn FC-shirts-verzameling hier neergooien...
Heb ik (ook) net gedaan... wat een zielige gast zeg! Dat verhaaltje erbij ook!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zal die gast eens mailen die dat shirt in de aanbieding heeft
Dat Vitesseshirt die je bij te koop of te ruil hebt staan is eigenlijk niet zo zeldzaam. Het is weliswaar even gedragen maar je kon geruime tijd zo'n Vitessesticker over je Nuonlogo laten zetten.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:50 schreef Samcali het volgende:
De zeldzaamste is een gedragen Feyenoord shirt van Kenneth Monkou met Vectra als sponsor. De meeste shirts zijn trouwens wel te ruil voor VVV shirts die ik nog niet in mijn verzameling heb (als je VVV shirts te koop hebt mag je ook mailen)
Ey, hoe kom je aan zulke zeldzame shirts?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:50 schreef Samcali het volgende:
Dat Vitesse shirt heb ik bij de Vitesse fanshop besteld. In het mailtje dat ik terugkreeg stond toen dat de voorraad zeer beperkt was, en dat de shirts alleen tijdens de wedstrijden waarin ze gedragen werden in het stadion verkocht zouden worden. Waarschijnlijk is de vraag naar de shirts toen zo groot geweest dat ze toch langer verkocht zijnquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat Vitesseshirt die je bij te koop of te ruil hebt staan is eigenlijk niet zo zeldzaam. Het is weliswaar even gedragen maar je kon geruime tijd zo'n Vitessesticker over je Nuonlogo laten zetten.
Spaar je trouwens shirts van elke club of bewust deze?
PS. Verkoop je ook dat 90/91 shirt of dat Amoah UEFA cup shirt?
Mijn zijn allemaal xl of xxl, shirts moeten lekker ruim zitten! Daarom heb ik het Roda shirt van 04/05 ook niet gekocht, XXL was gewoon erg klein!quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:28 schreef DeRCT14 het volgende:
Welke maat zijn die?
Echter is de open dag van Fortuna nog niet geweest, en sta ik daar vrijwel altijd vooraan om daar nog een shirt weg te kapen (dit jaar nummer 5 en 10 hopelijk). Dus hij heeft die van Geert gekregen, niet via open dag. Was trouwens sowieso niet geinteresseerd in die van Geert, laat hem maar lekker in Canada blijven.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:48 schreef Samcali het volgende:
De verkoper van dat FC Den Bosch shirt heeft ook Fortuna shirt van Geert Brusselers te koop staan voor 50 Euro. Persoonlijk van Geert gekregen na zijn laatste wedstrijd. ALLE spelersshirts van Fortuna worden na afloop van het seizoen op de open dag verkocht, voor 25 Euro. Daar komt deze dus ook vandaan![]()
De meeste shirts koop ik trouwens op veilingen (Ebay en zo) of van andere verzamelaars. Ook op open dagen worden af en toe oude spelersshirts verkocht (zoals bij Fortuna)
Maak je maar niet druk.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:31 schreef Evertje het volgende:
Maar inderdaad, de open dag van Fortuna is zeer goede inkoopmogelijkheid van shirts, al hoop ik nu niet dat ik allemaal concurrentie oproep
Als het shirt uit de laatste wedstrijd van Geert voor Fortuna (maart 2004) is, kan er nooit een spelersnaam opstaan. Fortuna speelde afgelopen seizoen namelijk niet met namen op de shirts.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
Echter is de open dag van Fortuna nog niet geweest, en sta ik daar vrijwel altijd vooraan om daar nog een shirt weg te kapen (dit jaar nummer 5 en 10 hopelijk). Dus hij heeft die van Geert gekregen, niet via open dag.
Je hebt helemaal gelijk......maar je vertelde in eerdere post dat het het shirt van zijn laatste wedstrijd was. Als er dus zijn naam opstaat, kan het niet zijn laaste shirt zijn. Misschien zijn laatste wedstrijd van dat seizoen dus ja.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:47 schreef Samcali het volgende:
[..]
Als het shirt uit de laatste wedstrijd van Geert voor Fortuna (maart 2004) is, kan er nooit een spelersnaam opstaan. Fortuna speelde afgelopen seizoen namelijk niet met namen op de shirts.
In de advertentie staat duidelijk "op de rugzijde staat Brusselers en nr 28". Dat wil zeggen dat het shirt uit 02-03 is, want dat is het enige seizoen geweest dat Fortuna spelersnamen op de rug had. Deze spelersshirts (02-03) zijn tijdens de open dag aan het begin van seizoen 2003-2004 verkocht voor 25 Euro
Waarschijnlijk zullen de spelersshirts van seizoen 2003-2004 tijdens de komende open dag weer 15 Euro gaan kosten, omdat er geen spelersnamen opstaan![]()
Dan klopt dat niet helemaal wat de fanshop zegt. Ik kom regelmatig in Arnhem en ik heb ze daar bij meerdere winkels nog lange tijd daarna zien hangen mét Vitessesticker.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:48 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dat Vitesse shirt heb ik bij de Vitesse fanshop besteld. In het mailtje dat ik terugkreeg stond toen dat de voorraad zeer beperkt was, en dat de shirts alleen tijdens de wedstrijden waarin ze gedragen werden in het stadion verkocht zouden worden. Waarschijnlijk is de vraag naar de shirts toen zo groot geweest dat ze toch langer verkocht zijnMaar ik heb de tekst al aangepast in ieder geval.
Mailtje verstuurd.quote:Het shirt van 90-91 is, na gedragen te zijn in het eerste elftal, overgegaan naar een jeugdelftal. Toen is het Vitesse logo eraf gehaald, en een PTT Telecom sponsorlogo erop genaaid. DIe heb ik zelf er af gehaald, omdat ik het niet mooi vond. Mail me maar even op het e-mailadres op mijn website voor het shirt van Amoah (gekregen van Martin Esveld) en die van 90-91.
Jij hebt anders ook een Twente EN een Ajax shirt...vind ik nou ook niet echt bepaald een alledaagse combinatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:47 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
* Neede-Radicals vindt dit een ENORME belediging
bij elk shirt een fotoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:49 schreef renz0r het volgende:
Plaats foto's mensen
Nee, maar als je heen dig.cam heb of een webcam en het is niet veel moeite om een foto te maken, zou het leuk zijn om die hier te postenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
bij elk shirt een foto
Is dat het lichtgroene keepersshirt? Zijn die ook te koop geweest, of komt die van een van de keepers zelf af? Ik ben in ieder geval heel jaloers op jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:07 schreef Robjuhhh het volgende:
Ik heb
4 Roda shirts waarvan 2 thuis shirt en 1 uitshirt
En van de zeldzamere Rodashirts de keepers trui van tegen AC Milan d8 dat er maar (6 exemplaren van waren)
ik bestel nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef DAMH het volgende:
waar bestellen jullie online je shirts (als je dat doet uiteraard)???
Weer een nieuwe voor de training, ditmaal van de Hammersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
Van de week nog ff deze gekocht. Heb niks met NUFC, maar vond m wel mooi en had nog wat shirts nodig om in te trainen etc. Voor 3 pond![]()
[afbeelding]
Heb je nog die Vitesseshirts toevallig van Amoah en die van 90/91?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:58 schreef Samcali het volgende:
Ik heb mijn site met spelersshirts geupdate. Ook staat er een overzicht op van alle VVV
shirts van 1973 tot 2004 (tevens natuurlijk een verkapt kickje voor dit mooie topic)
http://groups.msn.com/VVVshirts/shoebox.msnw
Die van Amoah niet meer (geruild), maar die van 90-91 nog wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heb je nog die Vitesseshirts toevallig van Amoah en die van 90/91?
Toevoegingen:quote:Op maandag 25 december 2006 13:01 schreef Zjakkie het volgende:
Nederlands Elftal thuis 2000
Nederlands Elftal uit 2006
Feyenoord FortisStad Rotterdam
Feyenoord Opel
Sparta
Leicester CIty
HSV keepersshirt
Catalunya
Villarreal
Parma
Australië
Kaiser Chiefs (Zuid Afrika)
Flamengo uit
Boca Juniors
Sporting Cristal (Peru)
Nepshirts van Argentinië, Engeland, Arsenal (uit) en River Plate
Die derde is mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef Samcali het volgende:
Dit is mijn verzameling thuisshirts van VVV-Venlo. Allemaal originele spelersshirts. Ik heb ook nog 19 uitshirts en 21 keepershirts, maar die zet ik er maar niet bij, anders wordt de foto te groot![]()
[ afbeelding ]
edit: ik zie dat ik nog twee shirts vergeten ben op de foto te zetten, seizoen 2000-2001 en 2001-2002.
Die van Afghanistan is gaaf zeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Kjelleke het volgende:
Kick!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sparta Praag (2004) - Wisla Krakow (2007) - Afhganistan (uit Afghanistan) - West Ham United(1996)
Paris Saint Germain(2001) - VV Kesteren (#3) (2005) - Nederlands Elftal (#7Jurben) (2006) - Ajax (#11 Eigen Achternaam)(2006)
Stoke City (2006) - Fc Barcelona (2005) - Athletic Madrid (#19 Kiko) (1998) - Celtic (#9 Vennegoor of Hesselink) (2008)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
NEC (#9 van Beukering)(2008) - Manchester United (#16, Carrick)(2008)
Dan heb ik nog 10 neppers, maar die zijn het fotograveren niet waard:
4x Ajax (Kluivert, Kluivert, Litmanen, zonder naam)
2x Nederlands Elftal (Overmars, van Nistelrooij)
Manchester United (van Nistelrooij)
Engeland (Beckham)
Real Madrid
Verona
ook heb ik nog 3 Nike-football trainingsshirts.
En een gestolen zaalvoetbalshirt van mijn opgedoekte zaalvoetbal team, nummer 4.
Ik probeer altijd shirts te kopen van plekken waar ik ben geweest of die wat voor mij betekenen. Een partij zijn ook door familie leden meegenomen uit de desbetreffende plekken. daarnaast heb ik een voorliefde voor matige spelers
quote:
Gewonnen of verloren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die van Afghanistan is gaaf zeg.![]()
Kesteren heb ik dit seizoen nog tegen gevoetbald.
Tijdens een vakantie in Spanje. Catalonië dus. Omgeving Pals, l'Estartit om precies te zijn, daar zijn genoeg sportwinkels te vinden waar ze verkocht worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef Omnifacer het volgende:
@Zjakkie
Waar heb je een shirt van Catalunya gekocht? Ik wil die
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:42 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, nee dat zou ik niet weten... Als je door dorpjes als Estartit, Palamos, Palafruguell (ofzo) of Torroella de Montgrí kom je er genoeg tegen... Maar ik snap dat je daar niet eventjes heen kunt gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 17:43 schreef Omnifacer het volgende:
Zjakkie
Heb je toevallig een naam van een sportwinkel in Catalunya? Ik heb effe op internet gezocht maar kan er geen vinden...
Ze hebben niet eens het Nike of Adidas logo nagemaaktquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uit
Dat ABN-Amro shirt van Ajax rechtsboven, welk seizoen is dat? Geweldig shirt dat ik nog ooit eens ergens wil kopenquote:
Van United en Zidane weet ik het, maar dat boeit me niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uit
Dat zie je toch? En in het stadion zit die FCBotiga of zo, daar kun je zelfs je badslippers met de naam van de reservekeeper laten bedrukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Barça-shirt in zo'n stand naast het Camp Nou gekocht. Kun je weinig aan doen als het dan nep is.
Het shirt zat in verpakking. Maar goed, het boeit mij vrij weinig. Het is niet dat ik dagelijks in een shirt loopquote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zie je toch? En in het stadion zit die FCBotiga of zo, daar kun je zelfs je badslippers met de naam van de reservekeeper laten bedrukken.
ik maak er namelijk uit op dat je in eerste instantie dacht dat 'ie echt was
waar heb je die gekocht? mn zusje zei dat ze nergens shirts van clubs kon krijgen in suriname.quote:
Ontzettend mooi shirt ja. Verkopen ze die nog ergens, dat je weet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef PIETR het volgende:
Heb tig shirts van Feyenoord van de afgelopen jaren, maar de mooiste vind ik toch gewoon deze:
[ afbeelding ]
Heerlijk oldskool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |