ik bestel nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef DAMH het volgende:
waar bestellen jullie online je shirts (als je dat doet uiteraard)???
Weer een nieuwe voor de training, ditmaal van de Hammersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:54 schreef Erasmusch het volgende:
Van de week nog ff deze gekocht. Heb niks met NUFC, maar vond m wel mooi en had nog wat shirts nodig om in te trainen etc. Voor 3 pond![]()
[afbeelding]
Heb je nog die Vitesseshirts toevallig van Amoah en die van 90/91?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:58 schreef Samcali het volgende:
Ik heb mijn site met spelersshirts geupdate. Ook staat er een overzicht op van alle VVV
shirts van 1973 tot 2004 (tevens natuurlijk een verkapt kickje voor dit mooie topic)
http://groups.msn.com/VVVshirts/shoebox.msnw
Die van Amoah niet meer (geruild), maar die van 90-91 nog wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Heb je nog die Vitesseshirts toevallig van Amoah en die van 90/91?
Toevoegingen:quote:Op maandag 25 december 2006 13:01 schreef Zjakkie het volgende:
Nederlands Elftal thuis 2000
Nederlands Elftal uit 2006
Feyenoord FortisStad Rotterdam
Feyenoord Opel
Sparta
Leicester CIty
HSV keepersshirt
Catalunya
Villarreal
Parma
Australië
Kaiser Chiefs (Zuid Afrika)
Flamengo uit
Boca Juniors
Sporting Cristal (Peru)
Nepshirts van Argentinië, Engeland, Arsenal (uit) en River Plate
Die derde is mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef Samcali het volgende:
Dit is mijn verzameling thuisshirts van VVV-Venlo. Allemaal originele spelersshirts. Ik heb ook nog 19 uitshirts en 21 keepershirts, maar die zet ik er maar niet bij, anders wordt de foto te groot![]()
[ afbeelding ]
edit: ik zie dat ik nog twee shirts vergeten ben op de foto te zetten, seizoen 2000-2001 en 2001-2002.
Die van Afghanistan is gaaf zeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Kjelleke het volgende:
Kick!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sparta Praag (2004) - Wisla Krakow (2007) - Afhganistan (uit Afghanistan) - West Ham United(1996)
Paris Saint Germain(2001) - VV Kesteren (#3) (2005) - Nederlands Elftal (#7Jurben) (2006) - Ajax (#11 Eigen Achternaam)(2006)
Stoke City (2006) - Fc Barcelona (2005) - Athletic Madrid (#19 Kiko) (1998) - Celtic (#9 Vennegoor of Hesselink) (2008)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
NEC (#9 van Beukering)(2008) - Manchester United (#16, Carrick)(2008)
Dan heb ik nog 10 neppers, maar die zijn het fotograveren niet waard:
4x Ajax (Kluivert, Kluivert, Litmanen, zonder naam)
2x Nederlands Elftal (Overmars, van Nistelrooij)
Manchester United (van Nistelrooij)
Engeland (Beckham)
Real Madrid
Verona
ook heb ik nog 3 Nike-football trainingsshirts.
En een gestolen zaalvoetbalshirt van mijn opgedoekte zaalvoetbal team, nummer 4.
Ik probeer altijd shirts te kopen van plekken waar ik ben geweest of die wat voor mij betekenen. Een partij zijn ook door familie leden meegenomen uit de desbetreffende plekken. daarnaast heb ik een voorliefde voor matige spelers
quote:
Gewonnen of verloren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die van Afghanistan is gaaf zeg.![]()
Kesteren heb ik dit seizoen nog tegen gevoetbald.
Tijdens een vakantie in Spanje. Catalonië dus. Omgeving Pals, l'Estartit om precies te zijn, daar zijn genoeg sportwinkels te vinden waar ze verkocht worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef Omnifacer het volgende:
@Zjakkie
Waar heb je een shirt van Catalunya gekocht? Ik wil die
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:42 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, nee dat zou ik niet weten... Als je door dorpjes als Estartit, Palamos, Palafruguell (ofzo) of Torroella de Montgrí kom je er genoeg tegen... Maar ik snap dat je daar niet eventjes heen kunt gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 17:43 schreef Omnifacer het volgende:
Zjakkie
Heb je toevallig een naam van een sportwinkel in Catalunya? Ik heb effe op internet gezocht maar kan er geen vinden...
Ze hebben niet eens het Nike of Adidas logo nagemaaktquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uit
Dat ABN-Amro shirt van Ajax rechtsboven, welk seizoen is dat? Geweldig shirt dat ik nog ooit eens ergens wil kopenquote:
Van United en Zidane weet ik het, maar dat boeit me niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
de onderste drie zijn wel mooie neppers! details zien er goed uit
Dat zie je toch? En in het stadion zit die FCBotiga of zo, daar kun je zelfs je badslippers met de naam van de reservekeeper laten bedrukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Barça-shirt in zo'n stand naast het Camp Nou gekocht. Kun je weinig aan doen als het dan nep is.
Het shirt zat in verpakking. Maar goed, het boeit mij vrij weinig. Het is niet dat ik dagelijks in een shirt loopquote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zie je toch? En in het stadion zit die FCBotiga of zo, daar kun je zelfs je badslippers met de naam van de reservekeeper laten bedrukken.
ik maak er namelijk uit op dat je in eerste instantie dacht dat 'ie echt was
waar heb je die gekocht? mn zusje zei dat ze nergens shirts van clubs kon krijgen in suriname.quote:
Ontzettend mooi shirt ja. Verkopen ze die nog ergens, dat je weet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef PIETR het volgende:
Heb tig shirts van Feyenoord van de afgelopen jaren, maar de mooiste vind ik toch gewoon deze:
[ afbeelding ]
Heerlijk oldskool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |