abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20982444
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:21 schreef Gianluca het volgende:

[..]

je lult een heleboel, waaronder veel onzin, maar op sommige punten heb je gelijk
Vrijheid van meningsuiting Ik overdreef een beetje, maar Heinsbroek lult zelf nog meer nonsens.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:27:13 #52
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20982468
hij moet niet zeiken, hij is multi-miljonair
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_20982479
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:27 schreef Gianluca het volgende:
hij moet niet zeiken, hij is multi-miljonair
En daarom is hij gevaarlijk, hij gaat namelijk macht kopen.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:29:27 #54
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20982514
hij is onbetrouwbaar & labiel en logischerwijs een ongeschikte leider

maar das Balkenende ook
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:32:09 #55
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20982555
ik denk dat de LPF uitelkaarvalt en dat daarna een paar zullen afdruipen naar Lijst Heinsbroek
pi_20982585
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:32 schreef Gianluca het volgende:
ik denk dat de LPF uitelkaarvalt en dat daarna een paar zullen afdruipen naar Lijst Heinsbroek
Ja, grote kans dat de macht versnipperd bij de LPF-gelederen.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:38:32 #57
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20982663
heinsbroek krijgt toch niet genoeg stemmen voor ook maa één zetel. Maar hij heeft wel geld, als hij veel promotie kan betalen misschien wel
pi_20982699
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:38 schreef Gianluca het volgende:
heinsbroek krijgt toch niet genoeg stemmen voor ook maa één zetel. Maar hij heeft wel geld, als hij veel promotie kan betalen misschien wel
Quoten kan middels de -knop bij het desbetreffende post.

Ja, hij gaat echt zetels kopen, das duidelijk. Vooral die lage inkomens gaan dan op hem stemmen, die zijn vatbaar voor dat soort gelul, en Heinsbroek zal met zijn beleid juist hun treffen.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:42:13 #59
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20982717
beter 1 zetel dan geen zetel....

bij 1 zetel zal hij na een jaar wel de brui eraan geven omdat hij het liefst mee had willen regeren, wat ervoor zorgt dat de goodwill helemaal weg is. Bij geen zetel kan hij de zielige slachtofferrol innemen waar ook veel groepen in de samenleving zich in kunnen vinden wat een veel groter gevaar kan betekenen voor mensen die geen heinsbroek fan zijn
pi_20982821
Als minister van EZ werd hij op tv eens door journalisten ondervraagd naar zijn kennis van de meest elementaire beginselen van de economie. Daar had hij weinig kaas van gegeten. Maar dat was uiteraard helemaal niet belangrijk volgens Heinsbroek zelf. Vond hij erg flauw van de interviewers.

Hem werd ook gevraagd of hij Prof. Heertje kende. Nou, hij had wel eens van Raoul Heertje gehoord maar een econoom met die naam? Nee nooit van gehoord. De interviewer vond het toch wel wat vreemd dat 'onze' minister van EZ nog nooit van een 'vooraanstaand' nederlands econoom had gehoord. Daarop zei Heinsbroek dat, omdat hij hem niet kende, het nooit een goed econoom kon zijn.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:05:27 #61
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20983059
Hij gaat van die LENINGMAN achtige spotjes maken
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:34:44 #62
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_20983444
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:45 schreef Grumpey het volgende:
Iedereen weet dat met meer wegen er ook meer verkeer zal komen
Lijkt me grote onzin. De mensen die nu in de auto zitten en in de file staan staan er niet voor hun lol. Ze staan er omdat ze ergens moeten zijn. Ze gaan niet meer rijden omdat er meer asfalt ligt. Zo gaan mensen ook niet meer reizen als er meer treinen of bussen rijden. Er is gewoon een bepaalde vraag, en die vraa groeit omdat de bevolking groeit. Heeft niks met de hoeveelheid asfalt te maken, dat is een mythe uit de hoek van o.a. Halsema, die nog nooit goed onderbouwd is.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_20983711
Heheh, die opmerking van Grumpey bewees wel effe mooi z'n incompetentie.
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:01:25 #64
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20983862
Er zijn +-90 negentigduizend Antillianen in Nederland volgens een krantenbericht, daarvan stemt zeg 35%.

En van de 35% zeg 20% op Godett, zou dat genoeg zijn voor 1 zetel?
Het zou wel meteen hem onschendbaar maken en zijn zakken vullen, mits hij door de AIVD screening komt
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20984678
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Lijkt me grote onzin. De mensen die nu in de auto zitten en in de file staan staan er niet voor hun lol. Ze staan er omdat ze ergens moeten zijn. Ze gaan niet meer rijden omdat er meer asfalt ligt. Zo gaan mensen ook niet meer reizen als er meer treinen of bussen rijden. Er is gewoon een bepaalde vraag, en die vraa groeit omdat de bevolking groeit. Heeft niks met de hoeveelheid asfalt te maken, dat is een mythe uit de hoek van o.a. Halsema, die nog nooit goed onderbouwd is.
Man, dat is een gegeven.
pi_20985120
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:15 schreef pberends het volgende:
Nee, maar als ze staken ligt wel heel Nederland plat. In de trant van veel meelopers hebben vakbonden nog dikke macht.
[..]
Waarom?
[..]
Echt geheim hoor, die site is al maanden in de lucht; http://www.lijstnieuwepolitiek.nl
Das echt nonsens, mensen stemmen nog altijd meer op inhoud dan op personen. Het motto is meer als de mensen redelijk zijn, dan stem ik op de inhoud van die mensen. Balkenende en Zalm hebben bewezen dat het meer om inhoud draaid.
[..]

Overal in de wereld, en Nederland komt daar als buitenlandafhankelijk land natuurlijk niet onderuit. Internationaal gezien doen we het gewoon matig, maar slecht is overdreven.
[..]

Vennootschapsbelasting verlagen zal de uitgaven van bedrijven verhogen, dus waarom dat andere betere zal zijn snap ik niet. Die ruimte ontstaat er ook bij het verlagen van vennootschapsbelasting.
[..]

Komt door de economie. Economie zal op lange termijn sterker worden door de euro. De inflatie is trouwens het laagste sinds 10 jaar, terwijl er 7 jaar daarvan onder de gulden was.
[..]

Tien miljard wat? Euro of gulden?
[..]

Gebruikt hij geen computers? Niemand zal het willen jatten ook.
[..]

Gaat dat veel toevoegen dan?
[..]

De benaming is anders en wordt gepromoveerd naar minister, maar dit zal alsnog weinig uitmaken. Soort verkapte minister van Bestuurlijke vernieling, alleen de verpakking is anders.
[..]

Het is weer duidelijk dat Heinsbroek met geld macht en mensen probeert op te kopen. Wat een bekrompen zielig mannetje is het toch.

Deze kwal heeft weinig kennis van politieke zaken en denkt er vanuit zijn ivoren toren veel te makkelijk over. Het lijkt wel of hij alleen zorgen maakt over luxeprobleempjes als de buurman (heeft ie wel een buurman met zo'n groot huis?) met een uitkering en het niet harder mogen rijden met z'n Bentley. Hopelijk zullen er weinig mensen intuinen in z'n gelul, maar de Nederlandse media kennende zullen ze hem weer volop aandacht schenken zodat hij vast weer een aantal zeteltjes zou kunnen halen.
1 ding is zeker die Heinsbroek is een stuk slimmer dan jij.

Maar goed terug naar het onderwerp, ik vind Heinsbroek niet iemand voor de politiek. Die man moet lekker zijn eigen dingen gaan doen en af en toe een column schrijven.

Dat van dat populistisch vind ik ook altijd zo'n makkelijk excuus. Als je het zo bekijkt is iedereen populistisch, noem ze maar op Marijnissen, Halsema.
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:45:22 #67
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20985159
quote:
Heisbroek is een stuk slimmer dan jij
vind ik nogal subjectief. Ik vind het heel slim als iemand onderzoek doet aan de grens van de wetenschap. Iemand anders neemt geld als leetmat voor slimheid. Andere vinden mensen die zo goed mogelijk niets weten te doen en toch goed leven slim. Sommige zijn heel slim met hun gezondheid en hun lichaam bezig terwijl andere mensen uitblinken in het creatief bezigzijn met de indrukken van de wereld om zich heen (ofzoiets).

Slim is niet te definieeren, dus beweren dat iemand slimmer is dan iemand anders is altijd beetje vaag, want wat bedoel je ermee?
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:49:24 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20985185
Ik vind het een zeer interessant figuur die Hermanus.
Ik ben zwaar benieuwd
pi_20985234
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:45 schreef Grumpey het volgende:

[..]

vind ik nogal subjectief. Ik vind het heel slim als iemand onderzoek doet aan de grens van de wetenschap. Iemand anders neemt geld als leetmat voor slimheid. Andere vinden mensen die zo goed mogelijk niets weten te doen en toch goed leven slim. Sommige zijn heel slim met hun gezondheid en hun lichaam bezig terwijl andere mensen uitblinken in het creatief bezigzijn met de indrukken van de wereld om zich heen (ofzoiets).

Slim is niet te definieeren, dus beweren dat iemand slimmer is dan iemand anders is altijd beetje vaag, want wat bedoel je ermee?
Ik baseer dat op de dingen die ik lees van hem, ik heb ze toch niet voor niets gequote.

Het is mijjn eigen mening trouwens, en die komt niet voort uit het kapitaal van heinsbroek. Ik heb laatst nog een artikel van hem in de HP gelezen, die gast is echt niet dom. Tuurlijk is pberends ook niet stom, maar ik moet dan gewoon een keuze maken.

Ik vind dat je op een forum best wat directer mag reageren om mensen te prikkelen. Tuurlijk had ik wat genuanceerder kunnen reageren, maar dit is doeltreffender.
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:58:47 #70
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20985258
Ik vind Heinsbroek iig een stuk slimmer overkomen dan die fortuyn

Maar dat lijkt me ook niet zo moeilijk
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:59:44 #71
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20985264
nee okeej, wilde alleen weten ik welke zin je heinsbroek slimmer vind.
ikdefinieer slimheid zelf altijd als algemene kennis en wat dat btreft is heinsbroek nu niet echt een toppertje (genoeg voorbeelden te vinden hiervoor, wat wel eens grappige situaties opleverde zoals hierboven vermeld door Gianluca)

jij mag hem wel slimmer vinden, wilde dus alleen maar weten op basis van wat

lekker slapen overigens
pi_20985720
Tijd voor een flesje Heinzbroek?
pi_20989357
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:40 schreef Brammetje het volgende:

[..]

1 ding is zeker die Heinsbroek is een stuk slimmer dan jij.
Goede beargumentatie.
pi_20989375
Ik moet altijd poepen van die man.
pi_20989417
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:55 schreef Brammetje het volgende:

[..]

Ik baseer dat op de dingen die ik lees van hem, ik heb ze toch niet voor niets gequote.

Het is mijjn eigen mening trouwens, en die komt niet voort uit het kapitaal van heinsbroek. Ik heb laatst nog een artikel van hem in de HP gelezen, die gast is echt niet dom. Tuurlijk is pberends ook niet stom, maar ik moet dan gewoon een keuze maken.

Ik vind dat je op een forum best wat directer mag reageren om mensen te prikkelen. Tuurlijk had ik wat genuanceerder kunnen reageren, maar dit is doeltreffender.
Een persoon die de hele dag met hoogopgeleide rijkelui omgaat is zelf nog niet slim. Je vindt hem alleen slim omdat hij geld heeft. Je kan eigenlijk beter zeggen: hij koopt intelligentie en macht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')