abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2004 @ 20:45:03 #26
43935 --Davidoff--
Heer van stand
pi_20980791
Wat er mis is met populisme. Meneer Heinsbroek, stelt populaire misstanden in de samenleving op een bijzonder simplistische/ oppervlakkige manier voor.
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
pi_20980833
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh dat zal best meespelen.
[..]
Waardoor weet jij dat Heinsbroek enkel en alleen op macht uit is? De enige manier om dat te weten is door z'n gedachten te lezen. Kun jij dat? Zo niet, houdt dan je semi-intellectuele mond maar.
quote:
Wat voor macht heeft ie dan?
Financiele macht en rijke kennissen.
pi_20980853
Davidoff, misschien moet je eens vaker buiten de deur komen en realiseren dat meneer Heinsbroek keihard gelijk heeft. De problemen zijn simpel. De oplossingen zijn simpel. Er moet gewoon iemand zijn die het doet. Aan eindeloos geouwehoer en geknuffel hebben we niks.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:10:21 #29
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_20981209
Populisme en anti-politiek zijn ook legitieme politiek. Zolang hij zich aan zijn beloften houdt, dan verdient hij het, als ieder ander, aan het politieke spel mee te doen. Maar ik geloof niet dat hij dat kan

Aan het eind van de periode wordt, zoals gewoonlijk, aan de stemcomputer afgerekend.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:17:42 #30
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_20981321
quote:
De problemen zijn simpel. De oplossingen zijn simpel.
noem jij mij de simpele oplossing van het fileprobleem eens dan...
Vaak als je vrolijk bent... ziet niemand je glimlach,
Vaak als je huilt... ziet niemand je tranen,
Vaak als je zorgen hebt... merkt niemand het op,
Maar laat je een scheet...
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:23:26 #31
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_20981408
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef _MaximuS_ het volgende:

[..]

...zonder de vrijheid van de mensen te beperken.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:30:05 #32
43935 --Davidoff--
Heer van stand
pi_20981497
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:48 schreef smash789 het volgende:
De problemen zijn simpel. De oplossingen zijn simpel.
Als alles zo 'simpel' is als jij het stelt hebben we Heinsbroek niet nodig. Bovendien als alles zo 'simpel' is waarom lossen partijen als vvd, cda, of pvda het dan niet op. Niemand zit immers op allerlei, vaak geldverslindende, misstanden te wachten.
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:32:19 #33
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20981524
quote:

[..]

Verdubbeling van het wegennet natuurlijk!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20981531
quote:

[..]

Meer wegen aanleggen en stoppen met het nonstop autootje-pesten. Next.
(Het geld is makkelijk te krijgen. Minder bijdragen aan de EU, stopzetten van ontwikkelingshulp, AOW uitgaven minimaliseren etc.)
pi_20981571
Davidoff, mensen bekeuren voor 5km/u te hard rijden is toch belachelijk. Het is toch SIMPEL om hier verandering in te krijgen? Waar ik me dood aan erger zijn de lage straffen die criminelen krijgen. Het is toch redelijk SIMPEL om de strafmaten te verhogen? Het wegennet uitbreiden is toch ook SIMPEL? Uitgaven aan de AOW minimaliseren is toch ook SIMPEL? Mensen moeten dan maar harder op zoek naar werk. Er wordt teveel geprofiteerd in Nederland. Iedereen moet maar eens leren wat hard werken is.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:36:41 #36
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20981587
Simpele oplossingen creeeren wel weer nieuwe poblemen natuurlijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:37:32 #37
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20981595
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:44 schreef smash789 het volgende:
Waarom zou Heinsbroek daar niks aan kunnen veranderen????????
laat ik het zo zeggen, waarom denk ji dat hij het wel kan?

om zijn sterke programma?
om zijn goodwill uit het verleden?

waarom zou hij wel even de file's oplossen bijvoorbeeld? kort door bocht
pi_20981641
Grumpey, ik vroeg de vraag eerst. Dat jij de vraag meteen naar mij terug stuurt wijst op zwakte van jouw kant. Dit gebeurt echter wel vaker. Beantwoordt gewoon eerst mijn vraag, daarna heb je het recht om mij een vraag te stellen. Stel je aub niet zo verschrikkelijk zwak op, en beantwoordt m'n vraag in plaats van ervan weg te rennen.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:45:48 #39
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20981732
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:35 schreef smash789 het volgende:
Davidoff, mensen bekeuren voor 5km/u te hard rijden is toch belachelijk. Het is toch SIMPEL om hier verandering in te krijgen? Waar ik me dood aan erger zijn de lage straffen die criminelen krijgen. Het is toch redelijk SIMPEL om de strafmaten te verhogen? Het wegennet uitbreiden is toch ook SIMPEL? Uitgaven aan de AOW minimaliseren is toch ook SIMPEL? Mensen moeten dan maar harder op zoek naar werk. Er wordt teveel geprofiteerd in Nederland. Iedereen moet maar eens leren wat hard werken is.
bij 5km te hard wordt je niet bekeurd. Je wordt pas bekeurd als je de grens van de tolerantielimiet (dat al ver boven maximale snelheid ligt) overschrijd. En waarom eigen jij jezelf toe dat je te hard mag rijden?!! aso

Ik wil het wegennet niet uitbreiden, ik wil meer openbaar vervoer, zomaar wegen bouwen krijg je echt bij de ene helft van de bevolking zonder slag en stoot naar binnen (en het is de vraag of het iets oplost. Iedereen weet dat met meer wegen er ook meer verkeer zal komen)

ik wil wel gewoon AOW, waarom zouden mensen geen AOW meer mogen? Sodeju heej, je krijgt nu ook pas AOW als je behoorlijk kreupel bent. Dat jij nu gezond bent, probeer je eens in te leven in iemand die dat niet is! En van dat werk ben ik met je eens, maar door AOW te minimaliseren pak je gewoon mensen die niet gepakt moeten worden (wat ik dus wil zeggen --> te simpele oplossing)

er wordt inderdaad teveel geprofiteerd in Nederland. Er daar doet heinsbroek vrolijk aan mee en zal dat echt niet veranderen....
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:47:23 #40
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20981761
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:40 schreef smash789 het volgende:
Grumpey, ik vroeg de vraag eerst. Dat jij de vraag meteen naar mij terug stuurt wijst op zwakte van jouw kant. Dit gebeurt echter wel vaker. Beantwoordt gewoon eerst mijn vraag, daarna heb je het recht om mij een vraag te stellen. Stel je aub niet zo verschrikkelijk zwak op, en beantwoordt m'n vraag in plaats van ervan weg te rennen.
antwoord gegeven in volgende reply....
ik zie trouwens je punt niet over 'zwakte' want een wedervraag geven kan juist ook feedback geven over je eigen vraag die je stelde...
pi_20981869
stemming makerij
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:00:51 #43
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20982010
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:56 schreef pberends het volgende:
Vooraf:

Nu ff het verhaal lezen.
pi_20982252
quote:
Ik snap echt niet waarom het kabinet nog afspraken maakt met de vakbeweging. Die stelt toch al jaren niets meer voor.
Nee, maar als ze staken ligt wel heel Nederland plat. In de trant van veel meelopers hebben vakbonden nog dikke macht.
quote:
Een boekhouder regeert en beslist. En dat is heel slecht.
Waarom?
quote:
Die is trouwens veel minder geheim dan iedereen denkt. Het draaiboek om bij de volgende Tweede-Kamerverkiezingen toe te slaan, ligt gewoon al klaar.
Echt geheim hoor, die site is al maanden in de lucht; http://www.lijstnieuwepolitiek.nl
quote:
Kijk eens naar die affaire rond Dick Advocaat. In korte tijd stond het complete volk op zijn achterste benen.
Das bij elk WK en EK.
quote:
Politieke partijen zijn uit de tijd, dat is geweest. Het gaat alleen nog maar over personen.
Das echt nonsens, mensen stemmen nog altijd meer op inhoud dan op personen. Het motto is meer als de mensen redelijk zijn, dan stem ik op de inhoud van die mensen. Balkenende en Zalm hebben bewezen dat het meer om inhoud draaid.
quote:
En het gaat nu verschrikkelijk slecht met Nederland. Kijk toch eens om je heen! Kijk naar de beurs. Die heeft altijd gelijk. Werkgelegenheid verdwijnt, we raken achterop.
Overal in de wereld, en Nederland komt daar als buitenlandafhankelijk land natuurlijk niet onderuit. Internationaal gezien doen we het gewoon matig, maar slecht is overdreven.
quote:
Er wordt geen geld meer uitgegeven. Het kabinet kan beter de inkomstenbelasting verlagen in plaats van de vennootschapsbelasting. Dan ontstaat er tenminste wat ruimte.
Vennootschapsbelasting verlagen zal de uitgaven van bedrijven verhogen, dus waarom dat andere betere zal zijn snap ik niet. Die ruimte ontstaat er ook bij het verlagen van vennootschapsbelasting.
quote:
Die euro is toch een grote ramp.
Komt door de economie. Economie zal op lange termijn sterker worden door de euro. De inflatie is trouwens het laagste sinds 10 jaar, terwijl er 7 jaar daarvan onder de gulden was.
quote:
Als je de euro weer vervangt door de gulden kost dat tien miljard.
Tien miljard wat? Euro of gulden?
quote:
Het verkiezingsprogramma van Heinsbroek ligt veilig opgeborgen in een kluis.
Gebruikt hij geen computers? Niemand zal het willen jatten ook.
quote:
Er moet in ieder geval een superminister komen van Economische en Sociale Zaken
Gaat dat veel toevoegen dan?
quote:
en als het aan Heinsbroek ligt komt er een minister voor Europese Zaken, wil hij wel onthullen.
De benaming is anders en wordt gepromoveerd naar minister, maar dit zal alsnog weinig uitmaken. Soort verkapte minister van Bestuurlijke vernieling, alleen de verpakking is anders.
quote:
Het is nog nooit in Nederland vertoond dat in de laatste zes weken voor de verkiezingen een paar miljoen in een campagne wordt gepompt.
Het is weer duidelijk dat Heinsbroek met geld macht en mensen probeert op te kopen. Wat een bekrompen zielig mannetje is het toch.

Deze kwal heeft weinig kennis van politieke zaken en denkt er vanuit zijn ivoren toren veel te makkelijk over. Het lijkt wel of hij alleen zorgen maakt over luxeprobleempjes als de buurman (heeft ie wel een buurman met zo'n groot huis?) met een uitkering en het niet harder mogen rijden met z'n Bentley. Hopelijk zullen er weinig mensen intuinen in z'n gelul, maar de Nederlandse media kennende zullen ze hem weer volop aandacht schenken zodat hij vast weer een aantal zeteltjes zou kunnen halen.
pi_20982353
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 18:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De manier waarop hij zijn politieke partij vormgeeft bijvoorbeeld. "Leden is een achterhaald concept, maar financiele ijdrages zijn welkom" In die trant staat het op zijn website.
Ik vind het zeer arrogant dat een miljonair om financiele bijdragen vraagt.
pi_20982366
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:45 schreef Grumpey het volgende:

[..]
gelul
Man, je krijgt wel een boete bij 5km/u te hard. Op welke planeet heb jij de afgelopen 50 jaar gewoond? Geldt ook voor de rest van je post, clown.
pi_20982370
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:10 schreef PJORourke het volgende:
Dat idee van die lastenverlichting vind ik wel top. Is goed voor de economie, en iedereen kan het gebruiken.
Lastenverlichting is geen idee, maar een keuze die elke politieke stroming maakt.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:21:55 #48
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20982372
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, maar als ze staken ligt wel heel Nederland plat. In de trant van veel meelopers hebben vakbonden nog dikke macht.
[..]

Waarom?
[..]

Echt geheim hoor, die site is al maanden in de lucht; http://www.lijstnieuwepolitiek.nl
[..]

Das bij elk WK en EK.
[..]

Das echt nonsens, mensen stemmen nog altijd meer op inhoud dan op personen. Het motto is meer als de mensen redelijk zijn, dan stem ik op de inhoud van die mensen. Balkenende en Zalm hebben bewezen dat het meer om inhoud draaid.
[..]

Overal in de wereld, en Nederland komt daar als buitenlandafhankelijk land natuurlijk niet onderuit. Internationaal gezien doen we het gewoon matig, maar slecht is overdreven.
[..]

Vennootschapsbelasting verlagen zal de uitgaven van bedrijven verhogen, dus waarom dat andere betere zal zijn snap ik niet. Die ruimte ontstaat er ook bij het verlagen van vennootschapsbelasting.
[..]

Komt door de economie. Economie zal op lange termijn sterker worden door de euro. De inflatie is trouwens het laagste sinds 10 jaar, terwijl er 7 jaar daarvan onder de gulden was.
[..]

Tien miljard wat? Euro of gulden?
[..]

Gebruikt hij geen computers? Niemand zal het willen jatten ook.
[..]

Gaat dat veel toevoegen dan?
[..]

De benaming is anders en wordt gepromoveerd naar minister, maar dit zal alsnog weinig uitmaken. Soort verkapte minister van Bestuurlijke vernieling, alleen de verpakking is anders.
[..]

Het is weer duidelijk dat Heinsbroek met geld macht en mensen probeert op te kopen. Wat een bekrompen zielig mannetje is het toch.

Deze kwal heeft weinig kennis van politieke zaken en denkt er vanuit zijn ivoren toren veel te makkelijk over. Het lijkt wel of hij alleen zorgen maakt over luxeprobleempjes als de buurman (heeft ie wel een buurman met zo'n groot huis?) met een uitkering en het niet harder mogen rijden met z'n Bentley. Hopelijk zullen er weinig mensen intuinen in z'n gelul, maar de Nederlandse media kennende zullen ze hem weer volop aandacht schenken zodat hij vast weer een aantal zeteltjes zou kunnen halen.
je lult een heleboel, waaronder veel onzin, maar op sommige punten heb je gelijk
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:24:08 #49
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_20982424
inderdaad pberends, je lut veel, maar je weet wel de kern over te brengen...
pi_20982435
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:35 schreef smash789 het volgende:
Davidoff, mensen bekeuren voor 5km/u te hard rijden is toch belachelijk. Het is toch SIMPEL om hier verandering in te krijgen?
Als we nu 110 km per uur mochten en bij 115 een boete kregen liep Heinsbroek over hetzelfde te zeiken. Hij mag blij zijn dat het niet lager dan 120 km per uur is in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')