Waardoor weet jij dat Heinsbroek enkel en alleen op macht uit is? De enige manier om dat te weten is door z'n gedachten te lezen. Kun jij dat? Zo niet, houdt dan je semi-intellectuele mond maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dat zal best meespelen.
[..]
Financiele macht en rijke kennissen.quote:Wat voor macht heeft ie dan?
quote:De problemen zijn simpel. De oplossingen zijn simpel.
...zonder de vrijheid van de mensen te beperken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]noem jij mij de simpele oplossing van het fileprobleem eens dan...
Als alles zo 'simpel' is als jij het stelt hebben we Heinsbroek niet nodig. Bovendien als alles zo 'simpel' is waarom lossen partijen als vvd, cda, of pvda het dan niet op. Niemand zit immers op allerlei, vaak geldverslindende, misstanden te wachten.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:48 schreef smash789 het volgende:
De problemen zijn simpel. De oplossingen zijn simpel.
Verdubbeling van het wegennet natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef _MaximuS_ het volgende:
Meer wegen aanleggen en stoppen met het nonstop autootje-pesten. Next.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef _MaximuS_ het volgende:
laat ik het zo zeggen, waarom denk ji dat hij het wel kan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:44 schreef smash789 het volgende:
Waarom zou Heinsbroek daar niks aan kunnen veranderen????????
bij 5km te hard wordt je niet bekeurd. Je wordt pas bekeurd als je de grens van de tolerantielimiet (dat al ver boven maximale snelheid ligt) overschrijd. En waarom eigen jij jezelf toe dat je te hard mag rijden?!! asoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:35 schreef smash789 het volgende:
Davidoff, mensen bekeuren voor 5km/u te hard rijden is toch belachelijk. Het is toch SIMPEL om hier verandering in te krijgen? Waar ik me dood aan erger zijn de lage straffen die criminelen krijgen. Het is toch redelijk SIMPEL om de strafmaten te verhogen? Het wegennet uitbreiden is toch ook SIMPEL? Uitgaven aan de AOW minimaliseren is toch ook SIMPEL? Mensen moeten dan maar harder op zoek naar werk. Er wordt teveel geprofiteerd in Nederland. Iedereen moet maar eens leren wat hard werken is.
antwoord gegeven in volgende reply....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:40 schreef smash789 het volgende:
Grumpey, ik vroeg de vraag eerst. Dat jij de vraag meteen naar mij terug stuurt wijst op zwakte van jouw kant. Dit gebeurt echter wel vaker. Beantwoordt gewoon eerst mijn vraag, daarna heb je het recht om mij een vraag te stellen. Stel je aub niet zo verschrikkelijk zwak op, en beantwoordt m'n vraag in plaats van ervan weg te rennen.
Nee, maar als ze staken ligt wel heel Nederland plat. In de trant van veel meelopers hebben vakbonden nog dikke macht.quote:Ik snap echt niet waarom het kabinet nog afspraken maakt met de vakbeweging. Die stelt toch al jaren niets meer voor.
Waarom?quote:Een boekhouder regeert en beslist. En dat is heel slecht.
Echt geheim hoor, die site is al maanden in de lucht; http://www.lijstnieuwepolitiek.nlquote:Die is trouwens veel minder geheim dan iedereen denkt. Het draaiboek om bij de volgende Tweede-Kamerverkiezingen toe te slaan, ligt gewoon al klaar.
Das bij elk WK en EK.quote:Kijk eens naar die affaire rond Dick Advocaat. In korte tijd stond het complete volk op zijn achterste benen.
Das echt nonsens, mensen stemmen nog altijd meer op inhoud dan op personen. Het motto is meer als de mensen redelijk zijn, dan stem ik op de inhoud van die mensen. Balkenende en Zalm hebben bewezen dat het meer om inhoud draaid.quote:Politieke partijen zijn uit de tijd, dat is geweest. Het gaat alleen nog maar over personen.
quote:En het gaat nu verschrikkelijk slecht met Nederland. Kijk toch eens om je heen! Kijk naar de beurs. Die heeft altijd gelijk. Werkgelegenheid verdwijnt, we raken achterop.
Vennootschapsbelasting verlagen zal de uitgaven van bedrijven verhogen, dus waarom dat andere betere zal zijn snap ik niet. Die ruimte ontstaat er ook bij het verlagen van vennootschapsbelasting.quote:Er wordt geen geld meer uitgegeven. Het kabinet kan beter de inkomstenbelasting verlagen in plaats van de vennootschapsbelasting. Dan ontstaat er tenminste wat ruimte.
Komt door de economie. Economie zal op lange termijn sterker worden door de euro. De inflatie is trouwens het laagste sinds 10 jaar, terwijl er 7 jaar daarvan onder de gulden was.quote:Die euro is toch een grote ramp.
Tien miljard wat? Euro of gulden?quote:Als je de euro weer vervangt door de gulden kost dat tien miljard.
Gebruikt hij geen computers? Niemand zal het willen jatten ook.quote:Het verkiezingsprogramma van Heinsbroek ligt veilig opgeborgen in een kluis.
Gaat dat veel toevoegen dan?quote:Er moet in ieder geval een superminister komen van Economische en Sociale Zaken
De benaming is anders en wordt gepromoveerd naar minister, maar dit zal alsnog weinig uitmaken. Soort verkapte minister van Bestuurlijke vernieling, alleen de verpakking is anders.quote:en als het aan Heinsbroek ligt komt er een minister voor Europese Zaken, wil hij wel onthullen.
Het is weer duidelijk dat Heinsbroek met geld macht en mensen probeert op te kopen. Wat een bekrompen zielig mannetje is het toch.quote:Het is nog nooit in Nederland vertoond dat in de laatste zes weken voor de verkiezingen een paar miljoen in een campagne wordt gepompt.
Ik vind het zeer arrogant dat een miljonair om financiele bijdragen vraagt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De manier waarop hij zijn politieke partij vormgeeft bijvoorbeeld. "Leden is een achterhaald concept, maar financiele ijdrages zijn welkom" In die trant staat het op zijn website.
Man, je krijgt wel een boete bij 5km/u te hard. Op welke planeet heb jij de afgelopen 50 jaar gewoond? Geldt ook voor de rest van je post, clown.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
gelul
Lastenverlichting is geen idee, maar een keuze die elke politieke stroming maakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:10 schreef PJORourke het volgende:
Dat idee van die lastenverlichting vind ik wel top. Is goed voor de economie, en iedereen kan het gebruiken.
je lult een heleboel, waaronder veel onzin, maar op sommige punten heb je gelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar als ze staken ligt wel heel Nederland plat. In de trant van veel meelopers hebben vakbonden nog dikke macht.
[..]
Waarom?
[..]
Echt geheim hoor, die site is al maanden in de lucht; http://www.lijstnieuwepolitiek.nl
[..]
Das bij elk WK en EK.
[..]
Das echt nonsens, mensen stemmen nog altijd meer op inhoud dan op personen. Het motto is meer als de mensen redelijk zijn, dan stem ik op de inhoud van die mensen. Balkenende en Zalm hebben bewezen dat het meer om inhoud draaid.
[..]Overal in de wereld, en Nederland komt daar als buitenlandafhankelijk land natuurlijk niet onderuit. Internationaal gezien doen we het gewoon matig, maar slecht is overdreven.
[..]
Vennootschapsbelasting verlagen zal de uitgaven van bedrijven verhogen, dus waarom dat andere betere zal zijn snap ik niet. Die ruimte ontstaat er ook bij het verlagen van vennootschapsbelasting.
[..]
Komt door de economie. Economie zal op lange termijn sterker worden door de euro. De inflatie is trouwens het laagste sinds 10 jaar, terwijl er 7 jaar daarvan onder de gulden was.
[..]
Tien miljard wat? Euro of gulden?
[..]
Gebruikt hij geen computers? Niemand zal het willen jatten ook.
[..]
Gaat dat veel toevoegen dan?
[..]
De benaming is anders en wordt gepromoveerd naar minister, maar dit zal alsnog weinig uitmaken. Soort verkapte minister van Bestuurlijke vernieling, alleen de verpakking is anders.
[..]
Het is weer duidelijk dat Heinsbroek met geld macht en mensen probeert op te kopen. Wat een bekrompen zielig mannetje is het toch.
Deze kwal heeft weinig kennis van politieke zaken en denkt er vanuit zijn ivoren toren veel te makkelijk over. Het lijkt wel of hij alleen zorgen maakt over luxeprobleempjes als de buurman (heeft ie wel een buurman met zo'n groot huis?) met een uitkering en het niet harder mogen rijden met z'n Bentley. Hopelijk zullen er weinig mensen intuinen in z'n gelul, maar de Nederlandse media kennende zullen ze hem weer volop aandacht schenken zodat hij vast weer een aantal zeteltjes zou kunnen halen.![]()
Als we nu 110 km per uur mochten en bij 115 een boete kregen liep Heinsbroek over hetzelfde te zeiken. Hij mag blij zijn dat het niet lager dan 120 km per uur is in Nederland.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:35 schreef smash789 het volgende:
Davidoff, mensen bekeuren voor 5km/u te hard rijden is toch belachelijk. Het is toch SIMPEL om hier verandering in te krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |