abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20969199
Wat is die Curaçaose politicus Anthony Godett toch een licht zeg, hij wil in Nederland over een paar jaar ook komen met een politieke partij, de verslaggever van de NOS vroeg aan hem:"Om mee te doen aan de 2de kamer verkiezingen?"

Godett's antwoord:"2de kamer, 1ste kamer het maakt niet uit"

Ach dan doet hij toch lekker mee met de 1ste kamerverkiezingen, dan kan die voorlopig nog even wachten
pi_20969273
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 02:45 schreef Whissie het volgende:

Ach dan doet hij toch lekker mee met de 1ste kamerverkiezingen, dan kan die voorlopig nog even wachten
Zijn IQ raakt inderdaad de wolken, ik ga direct op hem stemmen tijdens de 1ste kamer verkiezingen.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 03:07:11 #3
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_20969345
De Antilliaanse Pim is in da house.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_20970289
Triest figuur
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 09:18:19 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_20970394
al pimpend met een gouden rolex en mobiele telefoon, onderweg
naar dure advocaat Gerard Spong gaf Godett de volgende
verklaring: "Ik ben maar een arme volksjongen"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 31 juli 2004 @ 12:15:21 #7
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20972272
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 09:18 schreef Adelante het volgende:
Wat mij betreft mogen ze 'm wat langer in de bak laten zitten dan 14 maanden, wat een verschrikkelijke kerel is dat
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  Moderator zaterdag 31 juli 2004 @ 12:19:00 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20972325
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 09:18 schreef Adelante het volgende:
jah hij is idd straatarm naar het schijnt ... zo arm dat de Antilliaanse bevolking zijn advocaat moet betalen
quote:
Godett laat volk betalen voor cassatie

Gepubliceerd op zondag 18 juli 2004

De Curaçaose politicus wil geld onder de bevolking gaan inzamelen om zijn cassatie bij de Hoge Raad tegen zijn celstraf te kunnen betalen.
Het Hof in Willemstad veroordeelde Godett vrijdag tot vijftien maanden gevangenisstraf wegens omkoping, valsheid in geschrifte en het witwassen van geld.

Godett wil in cassatie tegen het vonnis, maar heeft zelf geen geld meer voor een advocaat en doet daarom een beroep op de inwoners van Curaçao. “Ik zit diep in de schulden want tot nu toe heb ik voor mijn strafzaak al 150 duizend gulden (ongeveer 71 duizend euro) geleend bij de bank”, aldus Godett.

Maandag opent Godett een bankrekening waarop de bevolking geld kan storten. “Als alle 130 duizend inwoners van Curaçao me een gulden geven, heb ik al genoeg bij elkaar.”

De broer van premier Mirna Godett is vol vertrouwen dat hij genoeg zal inzamelen. “Ik heb al veel telefoontjes gekregen van mensen die willen helpen.” Bij een spontane inzameling in het gebouw van zijn partij Frente Obrero Liberashon (FOL) werd afgelopen weekeinde al 995 gulden (ongeveer 475 euro) opgehaald, aldus Godett.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=491621/sc=be614f
laat die idioot een pro deo advocaat nemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 12:19:19 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20972332
Ik vind het eigenlijk een heel grappige en leuke vent, als ik hem zo op tv zie. Hij komt gewoon goed over. Maar als je echt inhoudelijk kijkt, dan zie je een hele gladde autoverkoper...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20972376
Dat zei ik ook al in de slowchat van POL gister:

Wat heb ik vreselijk gelachen bij het journaal om Godettje:
quote:
Godett aangekomen in Nederland

Uitgegeven: 30 juli 2004 09:24
Laatst gewijzigd: 30 juli 2004 09:54

SCHIPHOL - De Curaçaose politicus Anthony Godett (FOL) is vrijdagochtend in Nederland aangekomen. Hij bezoekt ons land voor overleg met zijn advocaat omdat hij in cassatie gaat tegen zijn recente veroordeling. Ook wil hij geld inzamelen bij de Antilliaanse gemeenschap om de kosten van de zaak te dekken.

Godett zit diep in de schulden maar wil toch in cassatie gaan bij de Hoge Raad tegen het vonnis van het Hof van Justitie in Willemstad. De drie rechters veroordeelden Godett twee weken geleden tot vijftien maanden gevangenisstraf, waarvan vijf maanden voorwaardelijk, wegens omkoping, valsheid in geschrifte en het witwassen van geld. Godett kan door al zijn schulden dit niet meer alleen opbrengen en heeft ook op Curaçao de bevolking gevraagd hem financieel te steunen.

Bij zijn aankomst op Schiphol verklaarde de politicus dat het inzamelen van geld beslist niet de belangrijkste reden voor zijn komst naar Nederland is. "Maar als mensen mij willen helpen, zijn ze welkom", zei hij in het NOS Journaal. "Ik ben maar een gewone volksjongen en ben arm. Ik heb al 150.000 gulden uitgegeven aan mijn zaak."

Godett heeft eind van de ochtend overleg met zijn raadsman G. Spong.
Journalist vroeg hem over de Nederlandse politiek en zijn en zijn partij's rol erin: "Heeft u plannen?"
Godett: "We gaan meedoen aan 2e kamer verkiezingen, 1e kamer verkiezingen, etc"

= bestaan helemaal niet
  zaterdag 31 juli 2004 @ 12:21:56 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20972378
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het eigenlijk een heel grappige en leuke vent, als ik hem zo op tv zie. Hij komt gewoon goed over. Maar als je echt inhoudelijk kijkt, dan zie je een hele gladde autoverkoper...
hmja, maar bedenk eens wat een financiele rotzooi Godett achterlaat. Ik vind het van lef getuigen dat hij hier komt bedelen om zijn eigen schaapjes op het droge te krijgen.
pi_20972388
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 03:07 schreef PJORourke het volgende:
De Antilliaanse Pim is in da house.
Hij is net zo slim als Fortuyn bedoel je?
pi_20972403
Ik snap niet waarom slimme intelligente Antilianen die in Nederland wonen niet naar de Antillen gaan en die rotzooi opruimen. Die kunnen het vast een stuk beter.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 12:27:47 #14
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20972466
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 12:23 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet waarom slimme intelligente Antilianen die in Nederland wonen niet naar de Antillen gaan en die rotzooi opruimen. Die kunnen het vast een stuk beter.
Daar heb je commitees voor, vooral gericht tegen de zgn. onderdrukking en slavernij en dat soort achterhaalde prietpraat. Het is onmogelijk voor de Antillen om zelf de zaakjes op orde te kunnen krijgen, daarom hebben ze altijd reflectie nodig. Gek genoeg schermt men daar wel altijd met kretologie als onafhankelijkheid..

Heb je toevallig die docu laatst gezien over Dushi's? Dat zijn vrouwen die niet aan een man kunnen komen, maar die wel een sloot kinderen krijgen.. Da's nog een stapje lager dan buitenvrouw, ook zo'n term die daar vandaan komt.
pi_20972963
Die zus van hem, die Mirna, is trouwens helemaal geflipt. Dan valt meneer Antony nog mee.
pi_20972986
Ik vind het wel zielig voor intelligente Thom "Directe Democratie" * "Anne Frank" * "SRV-wagen" * "Thommie" * "Bestuurlijke vernieling" de Graaf dat hij dit ondankbare klusje van Remkes heeft gekregen
  zaterdag 31 juli 2004 @ 13:01:56 #17
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20973011
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 12:58 schreef pberends het volgende:
Die zus van hem, die Mirna, is trouwens helemaal geflipt. Dan valt meneer Antony nog mee.
Ja, die is helemaal achterlijk.. volgens mij hebben ze samen het niveau van de lagere school en een handjevol mensenkennis dat helpt bij het afdingen..
pi_20973041
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 12:59 schreef pberends het volgende:
Ik vind het wel zielig voor intelligente Thom "Directe Democratie" * "Anne Frank" * "SRV-wagen" * "Thommie" * "Bestuurlijke vernieling" de Graaf dat hij dit ondankbare klusje van Remkes heeft gekregen
LOL @ waslijst middle names
pi_20973055
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 13:01 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ja, die is helemaal achterlijk.. volgens mij hebben ze samen het niveau van de lagere school en een handjevol mensenkennis dat helpt bij het afdingen..
Afdingen komt goed van pas bij het geld ophalen in Nederland.
pi_20973066
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 12:27 schreef Harry_Sack het volgende:
buitenvrouw, ook zo'n term die daar vandaan komt.
Dat komt uit Suriname. In de rest van de wereld heet het gewoon buiten de deur neuken.
Anthony en Mirna, een lekker stel.
pi_20973235
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 02:45 schreef Whissie het volgende:
Wat is die Curaçaose politicus Anthony Godett toch een licht zeg, hij wil in Nederland over een paar jaar ook komen met een politieke partij, de verslaggever van de NOS vroeg aan hem:"Om mee te doen aan de 2de kamer verkiezingen?"

Godett vind ik zo`n held!!
Deze leiders vind ikhet tofst
  • Bush;
  • Fortuyn;
  • Berlusconi;
  • Godett.

Als Godett hier een partij begint in nederland dan stem ik 100% op hem.
  • "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      zaterdag 31 juli 2004 @ 13:18:46 #24
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_20973255
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2004 13:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Afdingen komt goed van pas bij het geld ophalen in Nederland.
    hij is alleen vergeten om zijn goud thuis te laten
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2004 13:05 schreef Bayer het volgende:

[..]

Dat komt uit Suriname. In de rest van de wereld heet het gewoon buiten de deur neuken.
    Anthony en Mirna, een lekker stel.

Je hebt gelijk, het is in elk geval geen onbekende term. Het is ook heel normaal dat je daar je buitenvrouw meeneemt naar verjaardagen enzo, het is zeg maar een sociaal geaccepteerd fenomeen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')