Misschien had je als topic starter van "Christendom vs Islam [de verschillen tussen christendom en islam] beter in kunnen gaan op mijn post i.p.v. als verliezertje om een slotje te roepen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:22 schreef Boomstam het volgende:
hoeveel klachten moeten er komen voor er is begrepen wordt dat er te ver gegaan is
En mijn complimenten voor mijn discussiegenoot (en door anderen verguisde) Alper.quote:Christendom: "Mensen zijn zondig (gezien dat verhaal van de zondeval) maar ze worden van hun zonden verlost als ze Jezus erkennen als de Zoon van God en als Verlosser van hun (erf)zonden. Tot die tijd zijn ze gedoemd".
Islam: "Mensen zijn niet zondig. Doch zodra ze in contact komen met de islam én de koran als de boodschap van God afwijzen zijn ze gedoemd en zullen dan voor eeuwig branden in de hel. Tenzij je bewezen zwakzinnig bent. Het is de duivel die de ongelovigen (ondankbaren) leidt.
Maak anders van het [Borrel] Koffie^2 topique een [Slowchat] topique. Kan men daar alle grieven kwijt. Nu het [Borrel] heet, snappen veel mensen het niet en gaat iedereen over koffie lopen ouwehoeren, terwijl het was uitgeroepen als Slowchat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:48 schreef Schorpioen het volgende:
Zullen we dit topic weer gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is, anders hadden we dit wel het akkersloot topic of het bespreek hier bans topic genoemd.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef Mobious het volgende:
[..]
Maak anders van het [Borrel] Koffie^2 topique een [Slowchat] topique. Kan men daar alle grieven kwijt. Nu het [Borrel] heet, snappen veel mensen het niet en gaat iedereen over koffie lopen ouwehoeren, terwijl het was uitgeroepen als Slowchat.
Leuk!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef Haushofer het volgende:
Komt er misschien weer es een echt leuk nieuw niet uitgekauwd natuurkunde-topic? Ben zelf niet zo creatief de laatste weken......wie wel?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef Haushofer het volgende:
Komt er misschien weer es een echt leuk nieuw niet uitgekauwd natuurkunde-topic? Ben zelf niet zo creatief de laatste weken......wie wel?
zodat er een slotje op komt omdat akkersloot de islam er bij betrekt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef Haushofer het volgende:
ik zei het gister al tegen Alicey in #wfl.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:33 schreef Bensel het volgende:
ja laatste tijd is het wel erg euhm.. L
Ej, ik denk niet dat Akkersloot zich enigszins interesseerd in wetenschap.......quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:42 schreef Boomstam het volgende:
[..]
zodat er een slotje op komt omdat akkersloot de islam er bij betrekt?
Moet dat dan ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:24 schreef Haushofer het volgende:
Eigenlijk heb ik nog nooit een topic van hem gezien dat NIET geloofsgerelateerd is.....
Van geloven die mij bij hun geloof betrekken danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:29 schreef Haushofer het volgende:
Nee, dat hoeft niet. Maar het komt op een gegeven moment wel een beetje over alsof je gefixeerd bent op het idee om gelovigen hu gebreken onder de neus te wrijven. Ik moet zeggen, dat is soms mooi werk. Maar er zijn nog veel meer mooie dingen. Het leven heeft zoveel meer te bieden dan dat, Akker
Oude koeien uit de akkersloot halen is okay.quote:Op zondag 29 augustus 2004 10:42 schreef Akkersloot het volgende:
Kan een moderator de titel van mijn topic [Islam] Klok en klepel topic weer gewoon terug veranderen in: "De dood en de slaap [Koran 39:42]" ?
Ik heb in twee topics er nog naar gelinkt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:12 schreef Montov het volgende:
Oude koeien uit de akkersloot halen is okay.
"Maar het is God die oordeelt" (Deel 2)quote:Op woensdag 1 september 2004 06:42 schreef Boomstam het volgende:
Ik vraag me echt af of jij niet bezeten ben
Je kan de pot op. Met je verhaaltjes over de "anti-christ" en weet ik wat. En dan moet ik met "het is tekenend hoe achterlijk je hier over denkt" in de context "ik vraag me echt af of jij niet bezeten bent" als cynisch opvatten. Je heb gewoon (figuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2004 16:31 schreef Boomstam het volgende:
Mobius snapt het wel
Zoals ik in het forum al had gezegt was het cynisch bedoelt. En niet dat ik denk dat er een duivel in je huist. Enerzijnds was het bedoelt je te laten zien hoe jij soms een aanval opzet tegen mensen met een religie. Anderzijn was het gewoon puur om te stangen. Er is toch een nederlands gezegde, over dat iemand bezeten kan zijn van zijn hobby. o i d?
quote:Op woensdag 1 september 2004 06:42 schreef Boomstam het volgende:
Het is trouwens tekenend achterlijk hoe jij hier zo over denkt. Ik vraag me echt af of jij niet bezeten ben
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maak het nou niet te moeilijk voor Boomstam en het gros van al die gristenen. Laat hen nu maar lekker kankeren op "ongelovigen".![]()
Ha. Is de standaard reactie op koranteksten altijd geweest "je moet het niet uit de context rukken". Plakt hier iemand dus ineens zo maar een zin uit ... ja waaruitquote:Op donderdag 2 september 2004 20:25 schreef Boomstam het volgende:
[Op donderdag 2 september 2004 20:05 schreef Akkersloot het volgende:
Maak het nou niet te moeilijk voor Boomstam en het gros van al die gristenen. Laat hen nu maar lekker kankeren op "ongelovigen". ]
De vraag om een passende reactie was aan jou gericht moderator.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef Akkersloot het volgende:
Hoewel ik ook al eerder tevergeefs heb geprotesteerd dat de heer Lord_Vetinari mij de nazi-uber-en untermensch doctrine heeft aangemeten blijf ik hier in de moderatie feedback principieel doen als of dit een fatsoenlijk forum is.
Hiermee zijn we dus weer in een volgende fase beland
[Op woensdag 1 september 2004 06:42 schreef Boomstam het volgende:
Ik vraag me echt af of jij niet bezeten ben]
"Maar het is God die oordeelt" (Deel 2)
A.u.b. passend reageren.
Foei foei foei, niet meer doen hoor Boomstam.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De vraag om een passende reactie was aan jou gericht moderator.
Als ik daar antwoord op mag geven: Nee. We hoeven niet te tolereren dat iemand van een ander zegt dat hij bezeten is. Misschien dat Boomstam iets leert van een bannetje van 48 uur.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:02 schreef Schorpioen het volgende:
Foei foei foei, niet meer doen hoor Boomstam.
Happy now?
dat zal hem lerenquote:Op donderdag 2 september 2004 22:02 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Foei foei foei, niet meer doen hoor Boomstam.
Banaanvraag = Banquote:Op donderdag 2 september 2004 22:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik daar antwoord op mag geven: Nee. We hoeven niet te tolereren dat iemand van een ander zegt dat hij bezeten is. Misschien dat Boomstam iets leert van een bannetje van 48 uur.
En dat zelfde geldt natuurlijk ook voor Lord_Vetinari met het mij aanmeten van de nazi-uber/untermensch doctrine.
Tsjonge. Ik heb nog geen peuters gezien die elkaar de nazi doctrine aanmeten of beweren dat iemand bezeten is door de duivel.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef pfaf het volgende:
Een vriendin van mij wil peuterleidster worden, zal ik haar laten registreren en als oefening hier eens dumpen?
verkapte banaanvraag ?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Banaanvraag = Ban
Nòòhòòhòò, maar hij begon juffrouw.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Tsjonge. Ik heb nog geen peuters gezien die elkaar de nazi doctrine aanmeten of beweren dat iemand bezeten is door de duivel.
Hij vroeg of ik tevreden was met zijn antwoord.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:15 schreef pfaf het volgende:
Banaanvraag = Ban
Begon jij nou over een kleuterspeelplaats ? Het gaat hier over het al dan niet tollerabel zijn van de bewering dat een ander bezeten is door de duivel.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:17 schreef pfaf het volgende:
Nòòhòòhòò, maar hij begon juffrouw.
Doet toch niet zo hypocriet man. [afbeelding]
Misschien was de onderliggende gedachte bij die ban wel, dat je gewoon een irritante kut-user bent die niets leuks toevoegd en volgens mij door iedereen op Fok! weggewenst wordt?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik tevreden was met zijn antwoord.
Maar het zal me niet verbazen dat iemand die tegen het aanmeten van de nazi-doctrine en tegen een bewering dat je bezeten bent door de duivel geband wordt. Ik was hier immers ook al een maand geband omdat ik me verweerde tegen de beschuldiging dat ik een fascist ben, nee dat ik "fascistoide ben", nee "dat mensen de indruk krijgen"![]()
Tuuurlijk knul, dat was de reden.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik tevreden was met zijn antwoord.
Maar het zal me niet verbazen dat iemand die tegen het aanmeten van de nazi-doctrine en tegen een bewering dat je bezeten bent door de duivel geband wordt. Ik was hier immers ook al een maand geband omdat ik me verweerde tegen de beschuldiging dat ik een fascist ben, nee dat ik "fascistoide ben", nee "dat mensen de indruk krijgen"![]()
Banaan-vraag of een Ban-aanvraagquote:Op donderdag 2 september 2004 22:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Banaanvraag = Ban
quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:21 schreef Mobious het volgende:
Akkersloot = GellyDat geloof je toch niet?
vaagheidquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is toch Gelly8? Toch niet de blauwe Gelly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |