Je lult maar wat. Niemand die Mohammed een profeet noemt (terwijl die daar niet in gelooft) zegt op dit forum, of waar ook anders, eerst van "dat ik Mohammed een profeet noem, wil niet zeggen dat ik dat ook geloof".quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Ik heb nog nooit een niet-christen en atheist horen zeggen "de zoon van God Christus". Op de een of andere manier zou dat namelijk heel erg komisch zijn. Je geeft immers toch niet te kennen dat je wel in de zoon gelooft van iets waarin je niet gelooft]
Dan ga je duidelijk om met mensen die net zoveel respect hebben voor andermans opvattingen als jijzelf. Het is namelijk vrij normaal om die term wel te gebruiken, alleen kun je aan het begin van de discussie aangeven, dat dat niet betekent dat je ook gelooft dat Jezus de zoon van God is, maar dat je de term gebruikt voor 'the sake of the argument'.
Dus voor jou is iemand alleen geloofwaardig als hij voor elke post even een catechismus opschrijft van wat hij wel en niet gelooft en welke delen van de bewuste post als direct moeten worden gezien en welke delen van de post slechts bedoeld zijn om een discussie uit te lokken / op gang te houden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je lult maar wat. Dat ben ik niet met je eens Niemand die Mohammed een profeet noemt (terwijl die daar niet in gelooft) zegt op dit forum, of waar ook anders, eerst van "dat ik Mohammed een profeet noem, wil niet zeggen dat ik dat ook geloof". Althans, dat heb ik nog nooit gezien. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het niet gebeurt, want ik ben, in tegenstelling tot Allah, Zeus, Jahweh, Shiva, Jupiter, Toutatis, Wodan en zo nog een paar, niet omniscient.
Ik betwijfel alleen dat je als niet-christen jezus de zoon van God zou noemen en dan kenbaar zou maken dat je niet gelooft dat jezus de zoon van God is. Je lult dus zo maar. Ga a.u.b. in discussie met bijvoorbeeld lionsguy18 en noem dan als niet-christen jezus "uit respect" de zoon van God zoals je hier op het forum "uit respect" ook lult over de "profeet Mohammed". Kan ik ook eens lachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
You're one sick puppy...
Hier verder danquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:28 schreef Bensel het volgende:
[Lord_Vetinari zegt dat hij in discussie met een christen "uit respect" Jezus de zoon van God noemt]
Psst.. heb je wel gelezenHij doet dat net zo makkelijk hoor..
Of in een van de andere topics waar het past, iig niet in dit feedbacktopic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hier verder dan
God, geloof en de kerk (Deel 5)
Sorry Bensel, blijkbaar iets te enthousiast geweest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:00 schreef Bensel het volgende:
@ schorpioen: Nu heb je m'n grapje weggehaald...
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:15 schreef newsman het volgende:
Gaat ff over die topic die ik plaatste over moslim en christen relatie, die meid waar ik zo gek op was sprak perfect nederlands maar had geen papieren.Dus jullie weten de uitkomst al.
Ik geloof 'm ook niet echt...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:56 schreef Haushofer het volgende:
Chech Rude zijn IP es, kijken of ie ons voor de gek houdt. De laatste keer dat ik zo verbaasd was was met iemand die Cruijff zo verafgode. En het singulariteiten topic natuurlijkLeen ,waar ben je?
Ik vroeg het gisternacht ook al, maar volgens mij zijn er gewoon geen WFL modsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik geloof 'm ook niet echt...
Maar wat vindt je van zijn posts dan ? Of kun je er ook niks mee ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:48 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kan geen ip's zien, ik zie net zoveel als jullie. Vraag het aan een (F)A als je het echt wil weten; maar oha worden evt kloons niet bekend gemaakt.
Maar het topic wordt wel gevolgd door mods met wiskunde kennis, en is nog steeds niet naar TRU of ONZ geschoptquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:48 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kan geen ip's zien, ik zie net zoveel als jullie. Vraag het aan een (F)A als je het echt wil weten; maar oha worden evt kloons niet bekend gemaakt.
snap wat je zegt en 'second that'..quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:31 schreef Verbal het volgende:
Gelukkig ben ik niet ontzettend rationeel en kijk ik niet neer op R&P
V.
Je kan ergens fout zitten, een redeneerfout maken, of gewoon uitgegaan zijn van de verkeerde of onjuiste informatie, kan gebeuren, niks mis mee. Maar als er zo duidelijk je argumenten omvergeschoffeld worden, als het zo duidelijk is dat je niet eens kaas hebt gegeten van de meest elementaire basisbeginselen van de wiskunde en natuurkunde, en argumenten hierover gewoon van de hand wijst als zijnde irrelevant en "dom", dan houdt het al gauw op. Of het gespeeld is of niet is dan eigenlijk niet eens zo relevant, dat interesseert me eigenlijk niet zo veel. Als je maar een beetje blijk geeft van kritisch vermogen tav je eigen ideeen. En dat heeft rudeonline niet getoond. Vandaar het slotje op zijn topic. En vandaar ook wsch de protesttopics die hij nav dat slotje geopend heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:57 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik weet eigenlijk zeker dat Rude geen geintje maakte, hij heeft gewoon een enorme plaat voor z'n kop en een laag IQ. De manier alleen al hoe hij op de posts reageerde van mensen die net deden alsof ze 'verlicht' waren liet zien dat hij zo ongelooflijk zeker was van zijn gelijk en dat de wereld een revolutie zou krijgen van zijn eigen ideeën.
Eigenlijk best wel zielig.
Mét Akkersloot er bij had je weinig te vertellen he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, dat kon ik even niet laten....
Zie WFL kemphanen topic voor de reden van mijn zwijgen in topics van en/of over jou...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Mét Akkersloot er bij had je weinig te vertellen he.
Ha. Nu heb je het al over de lopende topics. In je sluitpost had je het overquote:Op zondag 22 augustus 2004 09:54 schreef yvonne het volgende:
Nope, je op kan best in een van de lopende topics, is geen heel topic over nodig.
Met "idd topic 81" geef je dus ook aan dat je het gebash van Lord_Vetinari letterlijk ondersteunt én beloond, moderatortje.quote:Idd topic 81, kan best in een van je andere topics
quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:39 schreef Akkersloot het volgende:
Ja wat is het nu. Gaat het nu om "je topics die nog open zijn" of "de topics die nog open zijn" ?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:46 schreef Akkersloot het volgende:
En dat omdat personen mij voor fascist gaan uitmaken.
Welke ?quote:Idd topic 81, kan best in een van je andere topics.
Deze ? De atheïsten worden misleid.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
"Ouders wees "profeet" Mohammed zijn moslim".
[kan makkelijk in een ander topic]
Welke ?
Hier:quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
"Ouders wees "profeet" Mohammed zijn moslim".
[..]
Welke ?
Gaf een reactie op deze post en de post van Akkerkwak in het algemeen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:28 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Deze ? De atheïsten worden misleid.
Ja wij als atheisten worden immers behoorlijk misleid. Want wie ziet nu niet in dat twee mensen die Mohammed nooit als "profeet" hebben gezien nu geen volgeling van die "profeet" kunnen zijn. Toch ?![]()
![]()
Hou toch eens op met dat slachtoffergedoe. Als jij het feit, dat iemand opmerkt dat je al 81 topics over hetzelfde onderwerp hebt geopend, al een 'persoonlijke aanval' noemt, moet je toch wel een heel erg zielig leven hebben. Wat doe je dan als mensen tegen je zeggen, dat het mooi weer is? Ze aanklagen wegens laster of zo?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:20 schreef Akkersloot het volgende:
@ Schorpioen,
Die WC is dat een bestaand topic dan ?
Waarom wordt "Ouders wees Mohammed waren moslim" nu gesloten
(vooral omdat het slotje door Yvonne een overduidelijke beloning voor een persoonlijke aanval door "Lord"-Vetinari is).
Ach iemand die kritiek heeft op de islam moet het maar voor lief nemen dat hij uitgescholden wordt enzo (Schorpioen over AS: "forumvervuilertje"quote:slachtofferrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |