Is goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Pekel, je had me ujtgedaagd, maar moet tegen KTM Racing (mits hij wel ff accepteerd...)
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Pekel, je had me ujtgedaagd, maar moet tegen KTM Racing (mits hij wel ff accepteerd...)
Okee.. balen had je het toernooi al uit willen trappenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:36 schreef Hamsterhoofd het volgende:
[..]net geaccepteerd, zo makkelijk kom je niet van me af, was nl op vakantie.
maaruh goed nieuws ben bijna uit de schulden
working on it right nowquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:01 schreef forza22 het volgende:
Wordt de fokfed site nog eens geupdate? want ik ben wel benieuwd naar de standen. en om nou 4 poules na te gaan is een beetje lastig vind ik.
bedankt fugiequote:Op zondag 1 augustus 2004 17:04 schreef Fugie het volgende:
standen zijn bijgewerkt en uitslagen ingevoerd ( www.fokfed.tk ). Nog even ter verduidelijking, wedstrijden die niet zijn gespeelt zijn kunnen worden ingehaald in week 7 en 9 (komende woensdag is week 6). Je moet dit wel zelf regelen en als je bijvoorbeeld een wedstrijd minder gespeelt hebt dan de rest van de poule na week 9 dan heb je gewoon pech.
vooralsnog ga ik ervan uit dat je niet wint..quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:07 schreef pekel het volgende:
Als ik dus gewoon win van Sporting Amsterdam, ga ik naar de kwartfinale..
2-0 gewint weerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:26 schreef nicomart het volgende:
Ik sta lekker al weer 1-0 voor tegen raffie
ik had er ook 2 die na 4 en 6 weken weer eens de wei in gingen en gelukkig hebben ze het zonder kleerscheuren gehaaldquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:32 schreef qyn het volgende:
4-1 verloren van Smoerf .. En sorry Smoerf voor die 2 spelers van je
Nah jah, eentje traint nog mee.. de ander 2 weken ..
Ben wel überdankbaar dat m'n winger na 4 weken niet gespeeld te hebben niet nogmaals geblesseerd is geraakt ..![]()
Ik ook volgens mij...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja Pekel: wij volgende week? Denk bij mij thuis, heb nu iets van 566 supporters
Dan gaan we erom tossenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij...![]()
.
Nu, alleen kan ik niet op delen van de site komen. Zoals wedstrijden bv.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:31 schreef pekel het volgende:
Wanneer is Hattrick eik weer up?
tegen mij ja, geen verkeerde uitslag met een half tweede tegen een zesde klasser. sta nu nog steeds tweede volgens mijquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:17 schreef SuperWeber het volgende:
2-2 tegen Forza22 (geloof ik)
Gedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:30 schreef Grumpey het volgende:
kan je Poule C ook even bijwerken...asjeblieeeeeft
?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:36 schreef Vision het volgende:
doe maar niet. dat staat zo deprimerend.
Wanneer is meneer Hoolieganzen terug van vakantie?? Anders regel ik een andere wedstrijd voor komende woensdag...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef pekel het volgende:
Poule B kan nog spannend worden, alles wordt waarschijnlijk beslist op doelsaldo.
MadKow heeft het geluk dat ze tegen Hoolieganzen moeten..
geen slechte standquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:00 schreef REFUSED het volgende:
website is weer compleet omhoog
POULE A
[afbeelding]
[afbeelding]
ik krijg dat transparante gedoe maar voor de helft aan de praat met Photoshop. lang leve Photo Editor, maar op dit moment geen beschikking over, dus veel plezier met die lelijke witte achtergrond
die mag je zelf ook maken hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:55 schreef R_B het volgende:
Waar blijft het nieuwe algemene topic?
Wist hij nog niet zeker. Als ze zin hadden gingen ze 3 weken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Wanneer is meneer Hoolieganzen terug van vakantie?? Anders regel ik een andere wedstrijd voor komende woensdag...
*eens*quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef sir_dalord het volgende:
ik wil trouwens even voorstellen dat de fok!cup voortaan alleen toegankelijk wordt voor fedleden. Dat heeft meerdere voordelen:
a: mensen zijn sneller geneigd om fokfed lid te worden
b: het is iets extra's voor de fokfed leden
c: je zal minder snel voorvallen krijgen waarbij een speler een wedstrijd niet accepteerd
elitequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef sir_dalord het volgende:
ik wil trouwens even voorstellen dat de fok!cup voortaan alleen toegankelijk wordt voor fedleden. Dat heeft meerdere voordelen:
a: mensen zijn sneller geneigd om fokfed lid te worden
b: het is iets extra's voor de fokfed leden
c: je zal minder snel voorvallen krijgen waarbij een speler een wedstrijd niet accepteerd
Sorry DaLord...that's gotta hurtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef sir_dalord het volgende:
*zucht*
lortnoc, wat doe je me aan??
3 blessures!!!
2 daarvan waren basisspelers!!!
wat doe je mee aan lortnoc
5-0 was wat overdreven volgens mij!! en sorry voor je 2 blessuresquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:04 schreef engessa het volgende:
* nicomart doet even een schaamteloze tvp.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:36 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Sorry DaLord...that's gotta hurt![]()
Spelletje....WTF? Spelletje?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:28 schreef The_Hives het volgende:
gaat het pekel?
volgens patron is het maar een spelletje
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Spelletje....WTF? Spelletje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Patron hoort voor 2 jaar geschorst te worden, als je zo'n opmerking maakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
dat zeiden wij ook![]()
en de boete is bier bij de meetquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:35 schreef pekel het volgende:
[..]
Patron hoort voor 2 jaar geschorst te worden, als je zo'n opmerking maakt..
De spelers waren gewoon pissig dat hun coach er niet was.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:Arme Pekel
Maar wel ff Rick Bracke voor 5 weken het ziekenhuis in trappen![]()
![]()
![]()
Hebben niet gespeeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, wil wel ff weten wat nou de huidige stand is in mijn poule. Wat hebben Madkow en KTM Racing gedaan.
Nee, ik nog steeds.quote:Ben ik nou eerste?
Prettige vakantiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, wil wel ff weten wat nou de huidige stand is in mijn poule. Wat hebben Madkow en KTM Racing gedaan. Ben ik nou eerste? Ga nl. morgennacht weg, en kom eigenlijk vanaf zometeen niet mee echt op i'net. Hoewel ik wel ff het i'net cafe ga bezoeken...
Vandaar
Ik zie het nog wel.. Ajuus iig en tot snel![]()
In your dreamsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Hebben niet gespeeld.
[..]
Nee, ik nog steeds..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:01 schreef The_Hives het volgende:
het is dus Italië geworden
Veel plezier Timmy.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kreta overigens.. maar nu ga ik echt![]()
Zo'n score is ook niet raar als je mijn beide verdedigers eruit trapt waardoor mijn coach en keeper daar komen te staan. Schavuit!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
5-0 was wat overdreven volgens mij!! en sorry voor je 2 blessures![]()
nou denk dat ik die 2e ronde toch wel een keer ga halen
Internetcafe's zat daarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Kreta overigens.. maar nu ga ik echt![]()
inderdaad ja. toen ik daar zat, waren er ook allemaal andere nederlanders met hattrick bezig in die internetcafeetjes. 20 minuten voor 1 euroquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Internetcafe's zat daar![]()
Da's aan de boulevard, in de hoofdstraat is het goedkoperquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:01 schreef forza22 het volgende:
[..]
20 minuten voor 1 euro
Hmm, misschien moet ik zondag maar eens mijn b-team opstellen, kan ik woensdag lekker vlammenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:15 schreef pekel het volgende:
JD, winnen he!.
Dan ben ik door/eerste..
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:23 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik zondag maar eens mijn b-team opstellen, kan ik woensdag lekker vlammen![]()
Doe maar Amstel Bier of Heinekenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie!!!
Heb ik iets gemist?
------------------------------------------------
Onthouden jullie wel? De winnaar van de FOK!Cup Toto krijgt een krat bier naar keuze van mij.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef engessa het volgende:
Is er trouwens nog tijd voor een eventuele inhaalmatch? Ik moet volgens mij nog 1 iemand van mijn poule hebben.
ik dacht komende woensdag (maar weet niet zeker, ik zit niet zo in de cupquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:54 schreef engessa het volgende:
[..]
dus ik ben niet de enige die dit overkomt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik speel tegen madkow en dan heb ik al mn potjes ruim verloren
en of de competitie mij iets kan schelen... als ik maar ver komt in de fokCup!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
nee...
Goed he?
Ik ben er nog trots op ook.
Want alle Fok!-kers die straks goed spelen in de cup en in die competitie het net niet halen, kan ik waarschijnlijk uitlachen
ik heb tumaril uitgedaagd maar die speelt ook maar heel zuinig zijn oefenpotjes dus ik hoop dattie accepteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:29 schreef engessa het volgende:
Mooi. Ik heb FC Giraffie uitgedaagd, dan heb ik volgens mij iedereen in mijn poule gehad.
inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
en of de competitie mij iets kan schelen... als ik maar ver komt in de fokCup!![]()
kijk... voor mijn part wordt ik laatste in de competitiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow? Ik dacht dat ik zei: Krat bier voor de winnaar van de Fok!- Cup.
Ok, bij deze veranderd...
Krat bier voor winnaar Fok! Cup
en
Krat bier voor winnaar Fok! Cup toto.
nou.. sorry.. heb een andere wedstrijd moeten regelen... de laatste wedstrijd in mijn competitie heb ik dus niet kunnen regelen....quote:Op zondag 15 augustus 2004 04:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk... voor mijn part wordt ik laatste in de competitie
Trouwens die Tumaril moet wel gaan accepteren anders moet ik nog wat anderg gaan regelen.. ik geef m tot maandag![]()
ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:20 schreef Lortnoc het volgende:
Kan er een update komen met de huidige stand van zaken? Heb een beetje het idee dat het nu een beetje een zooitje word (of ligt dat aan mij?)
Ik heb iig al mijn wedstrijden erop zitten.
Het scheelt maar een haartjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
En ik ben dus inderdaad net niet door...
quote:Engessas 11 - Fc Giraffie
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 25-08-2004 om 17:30
MatchID: 23717789
Stadion: Engessas Voetbalstulpje
De wedstrijd moet nog gespeeld worden
Fokfed.tk is geupdate.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:43 schreef REFUSED het volgende:
11.8.2004 (Friendly): insane ones - Engessa's 11 5 - 0
terug van vakantie, voor de vakantie even berekend dat bij puntverlies van Engessa's 11 ik automatisch 3e in Poule A zou zijn, kan iemand even een update geven van de stand van zaken?
Ik ben derdequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:40 schreef REFUSED het volgende:
Mogelijke eindstanden Poule A:
Verhaal
ook jij bent online op irc en hebt al die discussies mee gelezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:56 schreef -Raffie- het volgende:
Ik ben derde![]()
![]()
![]()
en als we nouw op doelsaldo doen![]()
heb ik niet gelzen maar maakt niet uit gun je de tweede plaatsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:00 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ook jij bent online op irc en hebt al die discussies mee gelezen
ben ik faliekant op tegen omdat je anders nog maar eens moest zien te winnen van FC A Sheep en ik met 6-0 in de boot ben gegaan tegen zijn A-team
wanneer je poulewinnaar geworden bent of uitgeschakeld, dan niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:30 schreef Lortnoc het volgende:
Moet ik nu woensdag a.s. een wedstrijd voor de cup spelen of niet? Enlighten me
Dankje. Alleen jammer dat jij mijn hele basis middeveld eruit hebt geschoptquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:53 schreef engessa het volgende:
Ik ben pas kansloos in de Fok!Cup.
Feliciteerd met je overwinning Raffie. Volgende keer wel mijn verdedigers heel laten. Zit nu weeeer met een blessure.
Doen ze anders nooitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dankje. Alleen jammer dat jij mijn hele basis middeveld eruit hebt geschopt
man, ze zou niet eens weten wat je met die bitches moet doenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:21 schreef Fugie het volgende:
poulerondes voorbij dus uitslag is definitief, tenzij je me een paar sexy bitches stuurt, dat opent wat mogelijkheden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:59 schreef pekel het volgende:
Ik dien hierbij een officiele klacht in tegen Vitussa FC, begeleid door Hattrick en Fok! user refused.
Daar kunnen we begrip voor opbrengen, althans voor het feit de ze zich mogelijk bedreigd voeldenquote:De 'supporters' van desbetreffende club, Vitussa FC, riepen lang en breed leuzen richting de voetbalclub vv Emmen. Hierdoor konden de spelers van vv Emmen, die zich al vanaf het begin behoorlijk bedreigd voelden, niet optimaal presteren.
Dat is het zeker wel, in verband met de te nemen stappen. Laat die beoordeling maar aan ons over, heer Pekel.quote:De Engelse leuzen richting vv Emmen zijn niet voor herhaling vatbaar.
Ook dat mag U vinden.quote:Hierbij vind ik dat de tuchtcommissie moet ingrijpen in dit aangrijpende voorval.
Dat is mooi balen voor uw spelers, want de competitie loopt door..quote:Door dit voorval zijn 8 vv Emmen spelers nu zwaar gedupeerd en zitten nu in een behoorlijke psychologische dip. Door deze dip zijn de desbetreffende spelers niet in staat om wedstrijden te spelen op korte termijn.
Eisen worden niet gelezen, alleen wensen. Aangezien die er niet staan, bepalen we zelf de maat. Zoals u heeft kunnen nalezen in artikel 3 lid 5 van ons regelement zal het gedrag van supporters niet leiden tot een verandering in de uitslag van een wedstrijd of iets wat daar mee te maken heeft.quote:Ik eis hierbij terugtrekking van het team Vitussa FC, en daarbij eis ik voor hun in de volgende Fok!Cup, dat Vitussa FC 3 wedstrijden achtereen uit speelt. Daarbij eis ik ook de resterende 1600 euro verlies aan de kant van de vv Emmen, door onder andere de kosten voor de vliegreizen.
Tering, wat een aansteller zeg, die Ryti.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:52 schreef REFUSED het volgende:
mijn verdediging luidt:
After 73 minutes Vitussas Kosti Ryti had to be carried off on a stretcher in agony.
en vervolgens 4 hele weken geblesseerd, dat gebeurt niet zomaar
mijn solid verdediger, wat deed je!
alleen daarom al zou jij MIJ een schadevergoeding moeten betalen
De dip sloeg al in tijdens de warming-up. Toen onder andere keeper en Fries Gait-Jan Meijer een voorwerp kreeg toegegooid, dit voorwerp raakte desbetreffende speler zijn hoofd. Hierbij vloeg de vlam in de pan bij de overige basisspelers.quote:Door dit voorval zijn 8 vv Emmen spelers nu zwaar gedupeerd en zitten nu in een behoorlijke psychologische dip. Door deze dip zijn de desbetreffende spelers niet in staat om wedstrijden te spelen op korte termijn.
Vooralsnog sta je d'r goed voor, wetende dat m'n middenvelders nog geen conditie hebbenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:21 schreef Keano het volgende:
Haha jij ook succes, mijn verdedigers zullen zich inhouden (hoop ik)
Ach, misschien kaatste de bal wel tegen z'n been toen een van je veldspelers een schot op doel deedquote:Op woensdag 1 september 2004 17:49 schreef Keano het volgende:
Hehe, die spits die scoorde is mijn enfent terrible die heeft volgens mij nog nooit in zijn carriere gescoort die gebruik ik alleen als iemand van mijn B team geblesseerd is.
Vooralsnog een spannende 2e helft! :')quote:Op woensdag 1 september 2004 17:58 schreef Keano het volgende:
Oei, ik heb uitstekend, goed en zwak op de middelste drie plaatsen. maar we zullen zien er is nog een helft te spelen.
oei.. keano ken ik nog van de vorige editie.. en dit met de spannende wedstrijden die er al aankomen voor de ontknoping van de competitie..quote:Op woensdag 1 september 2004 20:09 schreef Keano het volgende:
ZIjn de kwartfinales al gewoon komende woensdag of zit er nog een week tussen?
hey dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:00 schreef Keano het volgende:
En geregeld
insane ones - KeanoUnited
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 08-09-2004 om 17:00
MatchID: 23884846
Stadion: MadHouse
Mijn excuses, ik was gewoon blij dat de wedstrijd snel geregeld was, ik kon de druk van het niet posten hier niet aanquote:Op woensdag 1 september 2004 21:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey dat wou ik zeggen
het is u vergeven.. maar nu gaat u natuurlijk wel verliezenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:24 schreef Keano het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik was gewoon blij dat de wedstrijd snel geregeld was, ik kon de druk van het niet posten hier niet aan![]()
als je een echte wedstrijd wil dan moet je uit gaan spelenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:26 schreef Lortnoc het volgende:
Doen we weer grootste fanclub thuis of niet?
thuis of uit maakt niet uit bij een oefenwedstrijd, toch?quote:Op donderdag 2 september 2004 04:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
als je een echte wedstrijd wil dan moet je uit gaan spelen
ik verlies zowiezo als ik uit speel, bij zonnig weer kun je rekenen op zo'n 1500 toeschouwers
euh, een poor (very high) middenveld haal ik wel als ik thuis speel en echt niet als ik uit speel, dan is het een paar stappen lager. dus ik weet niet waar jullie het ooit vandaan gehaald hebben, maar volgens mij klopt er niet zoveel van. heb je een link waarnaar het staat toevallig?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:20 schreef sir_dalord het volgende:
thuis of uit maakt niet uit bij een oefenwedstrijd, toch?
dat wordt wel de bedoeling straksquote:Op donderdag 2 september 2004 13:17 schreef DeHovenier het volgende:
als ik het goed begrijp worden die wedstrijden voor de Fok!Cup altijd op woensdagen gespeeld? En om mee te doen met de Cup moet je lid zijn van de Fok!Federatie (of ik heb de OP niet goed doorgelezen....:p)?
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:28 schreef DeHovenier het volgende:
OK. Ik word binnenkort Supporter (nog geld opsturen), en daarna wil ik lid worden van de Federatie! Goed plan?![]()
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet worden Dat leggen we dan wel uit
in een oefenwedstrijd zou het niet uit moeten maken.. maar ik ga het ff opzoeken...quote:Op donderdag 2 september 2004 12:51 schreef REFUSED het volgende:
[..]
euh, een poor (very high) middenveld haal ik wel als ik thuis speel en echt niet als ik uit speel, dan is het een paar stappen lager. dus ik weet niet waar jullie het ooit vandaan gehaald hebben, maar volgens mij klopt er niet zoveel van. heb je een link waarnaar het staat toevallig?
Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noordenquote:The home team is helped by their spectators. Ordinarily you have a larger percentage of possession at home than away. Referees will tend to award the home side penalties more often than the away side…
If the match is a local derby, neither team will get the home team advantage.
ooooh, dus had ik thuis gespeeld, dan had ik madkow vast verslagenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:24 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noorden
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:45 schreef sir_dalord het volgende:
ooooh, dus had ik thuis gespeeld, dan had ik madkow vast verslagen![]()
pheer mijn middenveld :')quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:24 schreef Lortnoc het volgende:
Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noorden
aangezien we elk seizoen een fok!cup organiseren, valt deze dus ook tijdens het zomervakantiequote:Op maandag 6 september 2004 15:17 schreef Smoerf het volgende:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales , mijn is beter dan de zijne dus de Fokcup klopt weer eens niet (en trouwens wie organiseerd er nu in cup midden in de zomer vakantie!!!!!!!!!)
Je hebt zelf aangegeven mee te willen doen.quote:Op maandag 6 september 2004 15:17 schreef Smoerf het volgende:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales , mijn is beter dan de zijne dus de Fokcup klopt weer eens niet (en trouwens wie organiseerd er nu in cup midden in de zomer vakantie!!!!!!!!!)
ik meen ooit in een van de topics gelezen te hebben dat je voor dinsdag geaccepteerd moet hebben en anders een walkover aan je broek krijgt. niet meer dan normaal trouwensquote:Op maandag 6 september 2004 15:17 schreef Smoerf het volgende:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:43 schreef DaMadKow het volgende:
5-2 gewonnen van Raffie en daarmee gekwalificeerd voor de halve finale
gelukkig was me reservekeeper het slachtoffer.. voor 1 weekje dus ik heb geluk...quote:Op woensdag 8 september 2004 18:16 schreef Keano het volgende:
Whoops al 2 rode kaarten ...
volgende week al. anders wordt het erg krap tijd met het einde van het seizoen in zicht, en waarom zou je een week rust willen? alleen maar onnodige vertragingquote:Op donderdag 9 september 2004 00:34 schreef nicomart het volgende:
is volgende week de volgende ronde of over 2 weken?
ik wil ook niet speciaal een week rust maar ik wilde weten of ik nou wel of niet een friendly kon accepterenquote:Op donderdag 9 september 2004 00:51 schreef REFUSED het volgende:
[..]
volgende week al. anders wordt het erg krap tijd met het einde van het seizoen in zicht, en waarom zou je een week rust willen? alleen maar onnodige vertraging
In de eerste week van de winter/zomerstop (of hoe dat dan ook heet). Dan kan iedereen zijn a-team op stellen zonder training te verliezen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:49 schreef Lortnoc het volgende:
Organisatie? Wat is de bedoeling, volgende week of eerste week na seizoen de finale spelen?
a) Heel lief van jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:55 schreef engessa het volgende:
100000 tekens
Yep doen wequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:13 schreef nicomart het volgende:
en hoe houden we rekening met de nieuwe bekerregels? zo ongeveer iedereen gaat bekeren
lekker antwoordquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Yep doen we
Hmmz geen whiskey meer voor mij...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker antwoord![]()
ik vroeg 'hoe?'![]()
Mmmm...aan de ene kant zou je dit misschien wel moeten doen aan de andere kant lullig voor de mensen die ver gaan komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hmmz geen whiskey meer voor mij...
Ik denk dat we een week moeten kiezen wanneer we willen beginnen met de cup.
Ieder die dan nog in de beker zit, kan dan helaas niet meedoen met de cup.
Zoiets?
Of een open loting, zodat iedereen evenveel kans maakt..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:20 schreef Lortnoc het volgende:
Da's idd een goede Timmy, misschien basis van ht ranglijsten nederland, of hoe heet die site? Dus de 8 hoogste in die ranking als groepshoofd, de 8 volgende als 2e enzovoorts.
ja maar laten we eerlijk wezen, qyn heeft ook een redelijk waardeloos teamquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:18 schreef REFUSED het volgende:
gewoon iedereen ongeplaatst.
Jonks bijvoorbeeld is net een week bezig, maar ik weet zeker dat hij met gemak het team van qyn verslaat. en dat kun je niet terugzien in plaatsingslijsten
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:11 schreef pekel het volgende:
* TimmyAsd vindt het een goed idee en schrijft zich hierbij in
heb ik hier vannacht gepostquote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja maar laten we eerlijk wezen, qyn heeft ook een redelijk waardeloos team
* Fugie vindt het een goed idee en schrijft zich hierbij in
* sir_dalord vindt het een goed idee en schrijft zich hierbij in
* qyn vindt het een goed idee en schrijft zich hierbij in
* R_B vindt het een goed idee en schrijft zich hierbij in
Opzet is goed! Alleen denk ik niet dat er 48 teams mee (moeten) doen. Vorig seizoen hebben veel teams zich aangemeld maar van een deel hebben we nooit meer wat gelezen. Dit moet niet opnieuw gebeuren dus is het misschien beter om bij de aanmeldingen een soort slag om de arm te houden en bij twijfel er de commissie van wijze mannen advies over te laten uitbrengen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:14 schreef Lortnoc het volgende:
Kon het niet laten, heb ff een opzetje gemaakt. Ik hoop dat ik JD en Engessa hiermee niet het gras voor de voeten wegmaai
Fok!Cup seizoen 13
Opzet:
48 teams in 8 poules van 6
Beste 4 uit de poules door naar kruisfinale van 32 teams (1 tegen 4, 2 tegen 3)
8e finale van 16 teams
Kwartfinale
Halve finale
Finale
Verliezersfinale voor 3e plek.
De winnaar wordt vereeuwigd op de Fok!Cup en de speler die de Cup draagt heeft een seizoen lang het tenue van de winnaar aan.
Regels:
Poulewedstrijden volgens normale regels, finale wedstrijden volgens bekerregels.
De hattrick week begint op maandag, niet op zondag.
In poulewedstrijden speelt team met meeste supporters thuis. In de finales speelt men thuis en uit zoals volgens de loting is aangegeven.
Als er niet geaccepteerd is voor maandag 24:00 wordt een walk-over toegekend van 5-0. Met geldige reden, indien vantevoren aangegeven, kan de inhaaldag gebruikt worden.
Indien er te weinig plaatsen zijn voor het aantal belangstellenden krijgen Fed-leden voorrang. Daarna op basis van inschrijvingsvolgorde.
Schema:
week 1 2004-10-13 Beker
week 2 2004-10-20 Beker
week 3 2004-10-27 Beker
week 4 2004-11-03 Beker
week 5 2004-11-10 1e poulewedstrijd
week 6 2004-11-17 2e poulewedstrijd
week 7 2004-11-24 3e poulewedstrijd
week 8 2004-12-01 4e poulewedstrijd
week 9 2004-12-08 5e poulewedstrijd
week 10 2004-12-15 Rust & Inhaal
week 11 2004-12-22 16e finale met 32 teams
week 12 2005-12-29 8e finale met 16 teams
week 13 2005-01-05 Kwartfinale met 8 teams
week 14 2005-01-12 Halve finale met 4 teams
week 15 2005-01-19 Rust & Inhaal
week 16 2005-01-26 Finale Fok! cup
Je mag deze ook volspammen en dat wachten tot ik een nieuw topic open gegooid heb.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:19 schreef REFUSED het volgende:
dus we kunnen nog niet gaan zitten spammen hier?
goed zoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:17 schreef engessa het volgende:
Oh ja, Lortnoc, waar kan ik dat mooie plaatje met de beker vinden? Ik ben hem kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |