thxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Toegevoegd
humm, ik schat jouw team toch echt hoger in dan dat van qyn!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:50 schreef Grumpey het volgende:
ja, dat dacht ik ook van mij en qyn, en toch win ik
Een goed trainer is duur ja. Of je op die manier geld verdiend weet ik niet, want ik probeer precies hetzelfde als jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:58 schreef komrad het volgende:
Ja dat snap ik allemaal wel, ik bedoel alleen of mijn financiele redenatie klopt. Ik wil eigenlijk een goed trainer, maar dat kan ik me niet echt veroorloven denk ik zo. is een redelijk trainer, met 3 assistenten goed genoeg als je geld wil verdienen met training
Dat zal je zelf ook al gevonden hebben. Ik kan verder niets vinden over de invloed van assistenttrainers. Ik heb iemand een keer horen zeggen dat die vooral van invloed zijn op bijvoorbeeld de vorm, en niet zozeer op het aantal weken training dat gegeven wordt. Maar bewijs kan ik niet vinden.quote:Trainen kost tijd
De tijd die je training kost hangt af van de eigenschap waar je op traint, de trainings-intensiteit en de coach plus het aantal assistent coaches.
Voor 17-19 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.
Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waarden:
ik moet even afwachten tijdens de competitie wat mijn tweewekelijkse resultaat is, zonder trainees mee te tellen. Daarom ga ik nu een aantal trainees kopen die snel stijgen. En als ik 2 wekelijks gezond ben, koop ik trainees die ik 2 stats laat stijgen. Zo probeer ik aan het einde van het seizoen genoeg geld te hebben om mijn stadion met 10 tot 15k uit te breiden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:17 schreef komrad het volgende:
ok thanx, maar dat wis ik idd al, ik sta nu wel 120k in de min daarom ga drastisch snijden in mijn assistenten, immers 5 assistentne minder is 7,5 k terwijl mijn totale rentelast 6k is, op lange termijn werkt dat dus en die 120k zijn natuurlijk niet alleen van de trainer. Ik verwacht de komende weken wel wat winst te maken, met een thuiswedstrijd voor de beker dus dan worden de rente lasten snel minder en kom ik er nog sneller uit. annuiteiten he. wat ik probeer te doen is mijn training versnellen terwijl de kosten op jaarbasis lager zijn, dus daar moet ik wel beter van worden
was ook de rede van die smilie, als je die ziet moet je het niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 03:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
humm, ik schat jouw team toch echt hoger in dan dat van qyn!niet denigrerend t.o.v. qyn bedoeld maar check je verdediging eens, en dat in combinatie met de middenvelders die je laatst hebt gekocht
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
Gefeli!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]![]()
![]()
nou, met diequote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:39 schreef Grumpey het volgende:
was ook de rede van die smilie, als je die ziet moet je het niet al te serieus nemen![]()
hoezo zou je niet mee mogen doen, je bent actief en federatie-lid. en hebt een of ander persoon die toevallig vandaag jarig is uit de VIe VIIe divisie op 2-2 gehouden in zijn huisquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
leuk idee Lortnoc! Nog een goede redenen erbij om de Fok!Cup te winnen? (als ik tenminste mee mag doen :'))
Goalkeeping coach - Improves your goalkeeper form, and goalkeeping skills.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:12 schreef The_Hives het volgende:
Dat zal je zelf ook al gevonden hebben. Ik kan verder niets vinden over de invloed van assistenttrainers. Ik heb iemand een keer horen zeggen dat die vooral van invloed zijn op bijvoorbeeld de vorm, en niet zozeer op het aantal weken training dat gegeven wordt. Maar bewijs kan ik niet vinden.
thnx, voor het zoekenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Goalkeeping coach - Improves your goalkeeper form, and goalkeeping skills.
Assistant coach - Same effect as if you had a more skilled coach, meaning your outfield players' form improves and they get more out of training sessions. The coach's abilities for leadership are unaffected, though.
uit de officiele hattrick rules, dus dat assistent trainers alléén maar invloed hebben op de vorm is onwaar (ging idd eerst een discussie over in een of ander topic). in hoeverre ze het wel doen staat er dus niet bij, maar reken er maar op dat ze ook wel een behoorlijke invloed hebben op de training en niet bijna alleen maar op de vorm.
Speel je geen beker?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
wil er nog iemand een friendly tegen me spelen as woensdag? ik sta vrij!
EDIT: overigens: SuperWeber gefeliciteerd :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |