quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:41 schreef phluphy het volgende:
Erg leuk en praktisch Tex. Blijft die elektrische tandenborstel daar staan?![]()
![]()
jajaja dat wou ik ook net vragenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:
! wat heb je nu met al die spullen gedaan uit het berghok?![]()
Ja, ben wel blij, want ze zou eerst bij Jessai op de kamer slapen, maar nu hebben allevier de kinders een eigen kamer... kleine kamers, dat wel, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:heel mooi Tan! wat leuk dat je toch nog een kamertje voor Junah apart kon maken! wat heb je nu met al die spullen gedaan uit het berghok?
![]()
Tja, de kast hadden we al, dus toen ik het idee in m'n hoofd had moest het ook meteen gebeuren (valt dat al onder nesteldrang??)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:
en Tex, jullie zijn er snel bij!maar handig dat commode-rek! en dat plankje waar die zwitsal dingen opstaan, kun je daar wel makkelijk bij? (ziet er wat hoog uit).
Bij de Hemaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:52 schreef ezzi het volgende:
*noteert: soortgelijk speeltje kopen*
Euh, dat roze-blauwe-witte rammelding bedoel je? Gewoon knopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:57 schreef Luchtbel het volgende:
Tan wat vrolijk!
Hoe maak je die dingen aan het bed stevig vast?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Euh, dat roze-blauwe-witte rammelding bedoel je? Gewoon knopen
Ah zo bedoel je.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]Ik ben onzeker en nu mag het nog he
Ik heb ook zoiets gekregen, ben bang dat het losschiet ofzo
Is het een kinderkamer?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:36 schreef moussy het volgende:
Leuk Tan!!
Mag René dr kamer eigenlijk hier ook heen als ie klaar is?
nee joh, een dozen-kamerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het een kinderkamer?
Zie topictitel
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
nee joh, een dozen-kamer![]()
Ik heb René vandaag benoemt tot opperdoos, ze was weer dozig vandaag
Dat roze ding? Is maar tijdelijk hoor, er komt een deur inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:32 schreef beefcake het volgende:
Tan ik vind het echt heel erg mooi en knus. Alleen van het kleed naast de commode krijg ik pijn aan mijn ogenDe rest vind ik echt top
Ik las het alquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat roze ding? Is maar tijdelijk hoor, er komt een deur in
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:32 schreef beefcake het volgende:
Tan ik vind het echt heel erg mooi en knus. Alleen van het kleed naast de commode krijg ik pijn aan mijn ogenDe rest vind ik echt top
Gaaf is ie hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:23 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is dat voor reusachtig poppenhuisik ben onder de indruk!
Leuk die kleurtjes!
Ff offtopic!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:05 schreef Tan het volgende:
Wouw Moussy!! Dat behang heb ik zien liggen, ik vond het zelf ook helemaal super (voor mijn eigen slaapkamer), maar ik heb het uiteindelijk niet genomen omdat ik al zo'n drukke beddesprei heb.
Maar ik vind het heel gaaf geworden!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:53 schreef Nicoluttje het volgende:
[..]
Ff offtopic!!
Jij gister bij de Mac geweest.
Moet namelijk heel nodig weten of jij dat was!!!
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:05 schreef Sugar het volgende:
Ik heb vandaag op de rommelmarkt zulke leuke oude prenten gevonden!![]()
Ze hangen niet op de kinderkamer (sorry), maar vind ze toch zo bij kind en baby horen, dat ik ze hier wil showen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onderaan elke prent staat dan wat het plaatje voorstelt, zoals "lief (de mus is lief)", "tol", "moe", "net (in het net)". Ben helemaal verliefd!
Ik ben jaloerser ! Echt heel apart !quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:44 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben jaloers!
Ik ben ook echt een rommelmarktstruiner. Afgelopen zaterdag nog hele mooie oude stenen schaaltjes en bordjes gevonden voor drie euroquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:04 schreef Sugar het volgende:
Nee, puur toeval! Wist toen ik ze kocht nog niet wat ik ermee ging doen, later bleek de muur bij de trap een leuke optie.
En ja, je moet echt regelmatig een rommelmarkt bezoeken, joh! Is zo leuk, heb er al zoveel vandaan!![]()
Oke dan nu ikke helemaal blij. Je hebt 2 mooie kindjes hoor!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:28 schreef Tan het volgende:
[..]ja dat was ik, met vriendlief en alleen Jessai en Junah bij me (Cheyenne en Chinook zijn logeren)
Wie was jij dan?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:17 schreef Nicoluttje het volgende:
[..]
Oke dan nu ikke helemaal blij. Je hebt 2 mooie kindjes hoor!!![]()
![]()
Ah, je zal wel gedacht hebben, wat loopt ze achterlijk te doen bij die wespenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:51 schreef Nicoluttje het volgende:
[afbeelding]
Ik was met dit zooitje ongeregeld!! Die achterste mensen horen er niet bij hoor![]()
We zaten buiten toen Jessai bij het glijbaantje was. Jij kwam later ook aanlopen!!
Wij waren de enige die buiten waren![]()
Knorretje, voor het geval je mijn mail niet gezien hebt, trekpleister heeft houten kapoentjeslampjes in de aanbieding, 7 euro + 25% kassakorting.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:57 schreef Jonnetje het volgende:
Knorretje..
Ik weet niet of je het wat vind maar deze vond ik op www.ikenik.nl
[afbeelding]
na de prijs gezien te hebben kom ik niet verder dan het te beoordelen als geinigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:57 schreef Jonnetje het volgende:
Knorretje..
Ik weet niet of je het wat vind maar deze vond ik op www.ikenik.nl
[afbeelding]
Nee dus, maar hij staat vermoedelijk morgenvroeg op de stoepquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Knor, is qltel al geweest? (Heb hem nog niet gesproken vandaag)
morgen zijn we naar de gyn... (maar dan moet hij het anders maar aan de deur hangen of door de brievenbus doen als dat past.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee dus, maar hij staat vermoedelijk morgenvroeg op de stoep
Bij de Wehkampquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:25 schreef Troel het volgende:
Tan, waar heb je dat giraffendekbed vandaan!
Echt HEEEEEEL gaaf is die!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:48 schreef Stiekemurd het volgende:
Nou die is dan net op tijd af![]()
Ik denk dat je op dit antwoord wel een poosje moet wachten, lady-wrbquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
heeeeee bar en mar, die beertjes van jouw hemeltje, daar had mijn oudste een hele kamer van.
behang, badje, enz. de hele reutemeteut. is van mara gudi he?
nou daar hoef ik geen antwoord op hoor!, ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit antwoord wel een poosje moet wachten, lady-wrb
Vonden wij eigenlijk ook wel. Eerst waren we bang dat de kleurtjes te fel waren, maar omdat we het bij 2 basiskleuren hebben gehouden valt dat achteraf gezien heel erg mee. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met het eindresultaat. Nu maar hopen dat beebje er hetzelfde over denkt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:04 schreef nikky het volgende:
lekker fris en wat heerlijk ruim
Dank je welquote:Op zondag 29 augustus 2004 08:35 schreef Tan het volgende:
Wat een prachtige buik heb je trouwens zeg!!!!
Haha, ja die mobiel heb ik ook, ik heb ook een boxkleed in die kleuren trouwens, maar ik weet niet of je het in de woonkamer ook in die kleuren hebtquote:Op zondag 29 augustus 2004 08:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Dank je wel. We hebben heel veel speelgoedjes en het mobiel boven het bedje bij de Hema vandaan. Enig idee waar ik een luieremmer in de goede kleuren kan kopen?
Dat dacht ik ook eerstquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:05 schreef Luchtbel het volgende:
M@x ik had de foto's vannacht al bekeken. Vind het erg mooi geworden!
Doordat het zo helder is en de foto's zo scherp lijkt het net alsof je een foldertje bent hiehie.
Jaja, dat wordt weer een ritje naar de Prenatal!quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:50 schreef Tan het volgende:
een luieremmer moet er wel zijn van bebejou:
[afbeelding]
Ook niet in Rotterdam? Dacht dat jij in R&O woonde( of ben ik weer in de war/vergeetachtig?)quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:33 schreef Anitra het volgende:
Dan moet je wel naar een grote prenatal, want wij hebben die luier emmer ook m@x en hier konden we hem niet krijgen, maar in Amsterdam wel.
Ik zou naar de grotere babyspeciaalzaak gaan, die hebben meer keus.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Jaja, dat wordt weer een ritje naar de Prenatal!
Nee ik werk in Rotterdam. Ik woon in het midden des lands en vriendje dus in Amsterdam, dus vandaar ritje naar prenatal Amsterdamquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ook niet in Rotterdam? Dacht dat jij in R&O woonde( of ben ik weer in de war/vergeetachtig?)
Ja, daar kwam dat idee dus vandaan, je werk in Rotterdam(in een heel mooi en gezellig stadion toch?)quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee ik werk in Rotterdam. Ik woon in het midden des lands en vriendje dus in Amsterdam, dus vandaar ritje naar prenatal Amsterdam
hahaha ja. Rivaliserende (weet nie of het goed getikt is) clubs kunnen mooie dingen samen maken (hadden ze dat nu ook maar eens door in het nl elftal)quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja, daar kwam dat idee dus vandaan, je werk in Rotterdam(in een heel mooi en gezellig stadion toch?)![]()
Maar Nenuco is lekkerderquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:04 schreef Anitra het volgende:
Enneh zwitsal is lekker
Wij hebben de langste muur wit gemaakt omdat het maar een mini-kamertje is en het anders zo op je af komt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:50 schreef moussy het volgende:
JaDe lange muren waren geel en de korte oranje, alleen in die tijd was dat helemaal niet hip, dus je wil niet weten hoeveel commentaar ik daar op heb gehad
Suffiequote:Op vrijdag 3 september 2004 19:44 schreef piglet het volgende:
Ik heb trouwens, net als Anitra, vast een eerste pakje er op klaargelegd. Maar dat helpt de boel niet echt heel ver naar beneden helaasZal toch echt met een kind moeten denk ik
![]()
Oma heeft ook al toegezegd een zonnebrilletje voor de baby aan te schaffen zodat ie in ieder geval niet teveel verblind wordtquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:54 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
M@x, die kleur komt elke keer weer terug, maar ik vindt het wel heel erg mooi hoor. Lekker fel en fris, ik geloof dat babyM@x zijn oogjes straks wel uitkijkt![]()
wtw is mergenquote:Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef Reese het volgende:
Foto's van de kinderkamer deel 5
Schattig kamertje, maar bovenstaand topic is nog lang niet volDat wordt mergen!!
Twee topics samenvoegen. Dan hoeft deze niet op slot en gaan de post (en de mooie foto's van Martineke!!) niet verloren. Ik geloof niet dat modjes dat kunnen, maar ubermodjes wel.quote:Op maandag 13 september 2004 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
wtw is mergen
Op de derde foto kijkt ze ook al zo nieuwsgierig haha, da's typisch Junah, ze wil niets missen van wat de 'groters' doenquote:Op maandag 20 september 2004 12:48 schreef lily het volgende:
De kast op de kamer van Junah is ook prachtig. Hahaha, die laatste foto ....![]()
Dat komt uit Bangkok, niet echt naast de deurquote:Op maandag 20 september 2004 14:02 schreef Rottdog het volgende:
psstttt Tan waar heb je die leuke chinese jurk gekocht![]()
![]()
Jammerquote:Op maandag 20 september 2004 14:23 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat komt uit Bangkok, niet echt naast de deurIk heb er ook eentje in tomaatrood, maar die past ze nog lang niet
Chinese winkeltjes verkopen het ook wel hoor, toevallig weet ik er een in Eindhoven te zitten, maar ik denk dat je in eidere grote stad wel een Chinees winkeltje vindt.quote:Op maandag 20 september 2004 23:45 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Jammermaar inderdaad Bangkok zit er niet in tegen de tijd dat het ooit zou kunnen is ze te groot
![]()
In Scheveningen heb je er ook eenquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:08 schreef Tan het volgende:
[..]
Chinese winkeltjes verkopen het ook wel hoor, toevallig weet ik er een in Eindhoven te zitten, maar ik denk dat je in eidere grote stad wel een Chinees winkeltje vindt.
Ja dank je, daar zat precies de site bij die ik zocht. Ik heb gevonden wat ik zocht. Dank jequote:
hier nog een!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:10 schreef Jelief het volgende:
graag gedaan, ik heb zo ook weer een boel dingen gezien die ik 'later als ik groot ben' ook wel wil in een babykamer...![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:32 schreef Stiekemurd het volgende:
Ow spannend GithaWat voor iets heb je?
Ja vooral afgelopen voorjaar was het helemaal dé kleur, Hema, V&D en Ikea, ik heb mijn huis volgesjouwdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:03 schreef Githa het volgende:
maar ook een hele mooie kleur die zowel voor jongens als meiden kanWe hebben de tuinkamer benden ook helemaal in lime kleur
ik vind het ook echt een frisse vrolijke kleur.
Toppie dat het nu DE kleur iskan ik lekker veel shoppen
![]()
Ja als het om interieur gaat ben ik erg vatbaar. Ik moet ook niet te lang op de interieutrafdelingen rond sjouwen, als het aan mij ligt verander ik alles in huis ieder half jaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Morgen gaan we trouwens weer even naar Babypark toe voor een Rocking Chair. Die wil ik heeeel graag hebben. Meteen even kijken voor aan de muren en eventuele andere leuke hebbedingen.
Tan zo blijf je lekker bezig
als plaatsgenoot kan ik je zo de goeie plekjes geven om te gaan kijken hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:10 schreef Romek het volgende:
Ojee.....
Hier moet ik ook nog aan gaan geloven.....
Moet als de donder haast maken....
Moet 1st gaan verbouwen aan mijn huis... (en het wordt een beste verbouwing als ik er een verdieping bij wil!)
*terugvindpost
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:11 schreef Githa het volgende:
[..]
als plaatsgenoot
Hey kruikske!
(en naamgenoot van mijn nichtje)
kan ik je zo de goeie plekjes geven om te gaan kijken hoorlaat maar wat horen tegen die tijd
Zal ik absoluut doen!
btw is 3 maanden niet te vroeg om al te gaan kijken gezien de levertijd van sommige spullen.... enne van asten heeft nu uitverkoop tot 70 % HINT![]()
Wow.... gaat dus echt wel checken, maar waar zit dat ergens....? (ben een leek in baby-panden) wat zit daar dan bij de hart van brabantlaan... was dat niet iets met "duimpje"?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:16 schreef Ladybos het volgende:
dus wij waren voor een prikkie klaar, en ik ben er erg blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |