quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:41 schreef phluphy het volgende:
Erg leuk en praktisch Tex. Blijft die elektrische tandenborstel daar staan?![]()
![]()
jajaja dat wou ik ook net vragenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:
! wat heb je nu met al die spullen gedaan uit het berghok?![]()
Ja, ben wel blij, want ze zou eerst bij Jessai op de kamer slapen, maar nu hebben allevier de kinders een eigen kamer... kleine kamers, dat wel, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:heel mooi Tan! wat leuk dat je toch nog een kamertje voor Junah apart kon maken! wat heb je nu met al die spullen gedaan uit het berghok?
![]()
Tja, de kast hadden we al, dus toen ik het idee in m'n hoofd had moest het ook meteen gebeuren (valt dat al onder nesteldrang??)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:
en Tex, jullie zijn er snel bij!maar handig dat commode-rek! en dat plankje waar die zwitsal dingen opstaan, kun je daar wel makkelijk bij? (ziet er wat hoog uit).
Bij de Hemaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:52 schreef ezzi het volgende:
*noteert: soortgelijk speeltje kopen*
Euh, dat roze-blauwe-witte rammelding bedoel je? Gewoon knopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:57 schreef Luchtbel het volgende:
Tan wat vrolijk!
Hoe maak je die dingen aan het bed stevig vast?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Euh, dat roze-blauwe-witte rammelding bedoel je? Gewoon knopen
Ah zo bedoel je.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]Ik ben onzeker en nu mag het nog he
Ik heb ook zoiets gekregen, ben bang dat het losschiet ofzo
Is het een kinderkamer?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:36 schreef moussy het volgende:
Leuk Tan!!
Mag René dr kamer eigenlijk hier ook heen als ie klaar is?
nee joh, een dozen-kamerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het een kinderkamer?
Zie topictitel
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
nee joh, een dozen-kamer![]()
Ik heb René vandaag benoemt tot opperdoos, ze was weer dozig vandaag
Dat roze ding? Is maar tijdelijk hoor, er komt een deur inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:32 schreef beefcake het volgende:
Tan ik vind het echt heel erg mooi en knus. Alleen van het kleed naast de commode krijg ik pijn aan mijn ogenDe rest vind ik echt top
Ik las het alquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:15 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat roze ding? Is maar tijdelijk hoor, er komt een deur in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |