Dat is een afspraak die alle klein babietjes met elkaar gemaakt hebben, zodra papa en mama eten op het bord hebben gaan we jengelenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:07 schreef piglet het volgende:
O, ja snoopy en Bar, Lucas huilt ook bijna altijd als wij gaan eten. Zouden ze het ruiken![]()
Het is een combinatie denk ik. De krampjes zijn er wel degelijk, maar niet altijd 's avonds hebben we inmiddels gemerkt. Soms ook overdag. Het is erg herkenbaar, samentrekken van lichaam en beentjes, rood hoofdje krijgen van persbeweging en maar huilen ...quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef Tan het volgende:
Fluffy, weet je wel zeker dat Danyel écht krampjes heeft? Een huiluurtje in de avond is best wel vaak voorkomend bij baby's, zeker bij jonge baby's.
Omdat ik kolf krijgt hij niet altijd de avondvoeding in de avond ... ik hou meestal wat voorraad aan en maak altijd de oudste melk eerst op. Dus vaak krijgt hij 's avonds de gekolfde melk van 's middags.quote:Maar krampjes zijn op zich ook niet raar, zeker niet als jij dan net je avondvoeding geeft.
Die is wat zwaarder van samenstelling.
Niet echt, heb wel al wat middeltjes voorbij zien komen, maar nu weet ik weer niet welke het beste is. En om nou alles aan te schaffen en uit te gaan proberenquote:Wel erg zielig... weet niet of je een beetje thuis bent in tips tegen krampjes?
Voor zover je kunt spreken van een "exacte" diagnose: hersenbeschadiging door zuurstoftekort bij geboorte. De mate van beschadiging is vooralsnog onbekend. Pas als Danyel volwassen is zal blijken hoe hij zich uiteindelijk heeft kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoi phluphy,
ben net van vakantie, was benieuwd hoe het met Danyel gaat en alhoewel ik de exacte diagnose (voor zover die er is) niet heb gevonden, zag ik wel dat de kleine thuis is! Geweldig nieuws!
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal. Wellicht kunnen we ervaringen uitwisselen via mail?quote:Onze kleine (Carmen) heeft ook in het Radboud gelegen en wij in het RMD en ze doet het echt heel erg goed nu. Wij weten dat ze een beperking heeft en leven gewoon met de dag. Geniet gewoon van alles! Misschien dat je ooit wdb info of iets wil hebben (ookal is het verschillend), mail gerust!
Ik ben blij dat je er iets aan hebtquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:59 schreef phluphy het volgende:
Piglet hoe lullig het ook klinkt, ik ben blij te lezen dat jij ook met 'domme' vragen worstelt en nog stuntelt met kleding etc. Nog fijner is het dat er nu al vragen van mij beantwoord zijn die ik anders volgende week of zo gesteld zou hebben.
Oeh lekker mopperenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:36 schreef kozakken het volgende:ontslag is definitief. aangevraagd bij CWI. Laat de ellende maar beginnen.
![]()
Ben op zich wel redelijk rustig. Af en toe eventjes zo'n baalmoment. Puur om economische redenen. Maar dat maakt het niet minder heftig om een plekje te geven.
(Hey Anitra, zullen we lekker samen tegen elkaar aanmopperen. Is soms zoooooo lekker!! Wat rot voor je zeg, dat het niet zo goed gaat. Fysio is dus ook geen succes, begrijp ik?)
wel als je het aanvecht. CWI of niet, je hebt normaal gesproken recht op deze premie. Tenzij zij een zeer goede reden hebben voor het ontslagquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:10 schreef kozakken het volgende:
Rottdog, wilde dat het kon.
Maar helaas is ontslag bij CWI aangevraagd. Dan is er dus geen sprake meer van een oprotpremie.
de pijn van alicia's knip is nooit weg gegaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:09 schreef pluisje het volgende:
Nu we toch bezig zijn: is het normaal dat het litteken van een knip na 3,5 maand nog steeds pijn doet?
vast en zeker dat er ook nog veel positieve ervaringen zijn joh...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:17 schreef pluisje het volgende:
Oh jippie
Geen knip hier, maar wel een iniemini scheurtje van René en die is nog altijd gevoelig, niet pijnlijk, maar als ik op de fiets stap voel ik psies waar die zitquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:09 schreef pluisje het volgende:
Nu we toch bezig zijn: is het normaal dat het litteken van een knip na 3,5 maand nog steeds pijn doet?
Het zijn bij mij volgens mij vooral mijn spieren. Ik begreep dat ze nogal diep geknipt hebben, en daarbij ook wat spieren hebben meegenomen uiteraard (ze hebben tot in mijn bil toe gekniptquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Geen knip hier, maar wel een iniemini scheurtje van René en die is nog altijd gevoelig, niet pijnlijk, maar als ik op de fiets stap voel ik psies waar die zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |