abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22699027
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 10:07 schreef piglet het volgende:

O, ja snoopy en Bar, Lucas huilt ook bijna altijd als wij gaan eten. Zouden ze het ruiken
Dat is een afspraak die alle klein babietjes met elkaar gemaakt hebben, zodra papa en mama eten op het bord hebben gaan we jengelen

Piglet, nog gecondoleerd met het verlies van je vader
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Licht Ontvlambaar maandag 18 oktober 2004 @ 13:25:28 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_22699536
Dat huilen tijdens het avondeten, da's inderdaad eend deal van die kleintjes... Isa is er nu een beetje overheen aan het komen. Maar het maakt inderdaad niet uit of je nu om half vijf of om tien uur aan de warme prak zit. Ze ruiken het echt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:45:29 #103
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22699924
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef Tan het volgende:
Fluffy, weet je wel zeker dat Danyel écht krampjes heeft? Een huiluurtje in de avond is best wel vaak voorkomend bij baby's, zeker bij jonge baby's.
Het is een combinatie denk ik. De krampjes zijn er wel degelijk, maar niet altijd 's avonds hebben we inmiddels gemerkt. Soms ook overdag. Het is erg herkenbaar, samentrekken van lichaam en beentjes, rood hoofdje krijgen van persbeweging en maar huilen ...
quote:
Maar krampjes zijn op zich ook niet raar, zeker niet als jij dan net je avondvoeding geeft.
Die is wat zwaarder van samenstelling.
Omdat ik kolf krijgt hij niet altijd de avondvoeding in de avond ... ik hou meestal wat voorraad aan en maak altijd de oudste melk eerst op. Dus vaak krijgt hij 's avonds de gekolfde melk van 's middags.
quote:
Wel erg zielig... weet niet of je een beetje thuis bent in tips tegen krampjes?
Niet echt, heb wel al wat middeltjes voorbij zien komen, maar nu weet ik weer niet welke het beste is. En om nou alles aan te schaffen en uit te gaan proberen
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:48:15 #104
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22699982
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoi phluphy,
ben net van vakantie, was benieuwd hoe het met Danyel gaat en alhoewel ik de exacte diagnose (voor zover die er is) niet heb gevonden, zag ik wel dat de kleine thuis is! Geweldig nieuws!
Voor zover je kunt spreken van een "exacte" diagnose: hersenbeschadiging door zuurstoftekort bij geboorte. De mate van beschadiging is vooralsnog onbekend. Pas als Danyel volwassen is zal blijken hoe hij zich uiteindelijk heeft kunnen ontwikkelen.
quote:
Onze kleine (Carmen) heeft ook in het Radboud gelegen en wij in het RMD en ze doet het echt heel erg goed nu. Wij weten dat ze een beperking heeft en leven gewoon met de dag. Geniet gewoon van alles! Misschien dat je ooit wdb info of iets wil hebben (ookal is het verschillend), mail gerust!
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal. Wellicht kunnen we ervaringen uitwisselen via mail?
Mijn mail adres is e.reyneveld apestaartje chello punt nl
... ♥ ik mis je ♥
pi_22700312
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:59 schreef phluphy het volgende:
Piglet hoe lullig het ook klinkt, ik ben blij te lezen dat jij ook met 'domme' vragen worstelt en nog stuntelt met kleding etc. Nog fijner is het dat er nu al vragen van mij beantwoord zijn die ik anders volgende week of zo gesteld zou hebben.
Ik ben blij dat je er iets aan hebt

Nou we zijn weer terug hoor. Ik ben kletsnat geregend, maar verder ging het eigenlijk prima. Lucas ging pas een beetje huilen toen ik hem weer aan ging kleden na de controle en toen was er bijna niemand meer. Hij is helemaal goedgekeurd trouwens. Ik heb een heel mooi gemiddeld kind, zijn eerste stipjes op de grafiek zitten precies op de dikke lijn van de gemiddelden
O, ja ik heb trouwens ook het boekje van Ria Blom over inbakeren meegekregen en ik word in de loop van de week gebeld door de wijkverpleegkundige of ik hier idd iets mee wil gaan doen (zo ja, dan komt ze het een keertje demonstreren zodat we precies weten hoe het moet). Ik heb nl gemerkt dat Lucas zichzelf wakker houdt door met z'n armpjes te maaien. Met als gevolg dat wij 's nachts ongeveer een half uur over het bedje gebogen hangen om zijn armpjes vast te houden tot hij echt slaapt (hij doet al heel snel z'n oogjes dicht, maar als je dan loslaat gaan die armpjes binnen een paar tellen weer heen en weer ).
Wie weet gaan we hier dus binnenkort ook aan het inbakeren... Maar ik ga het eerst eens goed doorlezen en ik wil ook een beetje aankijken hoe het de komende dagen gaat. De afgelopen weken zijn natuurlijk niet echt standaard geweest voor ons mannetje.
  maandag 18 oktober 2004 @ 14:51:45 #106
86274 hartje
still waiting...
pi_22701303
phluphy, ik ben de laatste tijd niet zo veel op fok geweest, dus een beetje late reactie:
maar ik ben zo blij dat jullie lekker met z'n 3-tjes thuis zijn! ik wens jullie alle geluk van de wereld! nu is het misschien nog onwennig & spannend, maar jullie zijn zulke kanjers (alle 3 dan hè) dus dat komt helemaal goed. heel veel succes & lekker genietten (tussen alle onzekerheden door ) ik kan daar (nog) niet over meepraten maar dat hebben alle ouders toch in het begin, lijkt me logisch. 't is ook ineens zo'n verandering & verantwoordelijkheid. ik heb wel eens gehoord van iemand die durfde haar baby'tje niet in bad te doen omdat ze bang was dat 'ie uit haar handen zou glippen, dus kwam haar moeder iedere dag langs om haar kleinkind in bad te doen
  maandag 18 oktober 2004 @ 15:29:12 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22702121
Zie Piglet, komt allemaal wel goed!
Was je je paraplu vergeten
pi_22706847
blegh, ik heb een baaldag. Voel me even helemaal niet lekker in mijn velletje zitten. Ben moe en heb pijn en ben het zo zat om pijn te hebben. Kon niet eens boodschappen doen vandaag. sorry maar moest het ff kwijt
pi_22706848
Huilen tijdens het eten...Danielle slaapt soms als we gaan eten..nou, madammeke is dan ineens wakker hoor, zodra je je eerste hap wil nemen
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:36:42 #110
103793 kozakken
Living the life
pi_22707185
ontslag is definitief. aangevraagd bij CWI. Laat de ellende maar beginnen.
Ben op zich wel redelijk rustig. Af en toe eventjes zo'n baalmoment. Puur om economische redenen. Maar dat maakt het niet minder heftig om een plekje te geven.

(Hey Anitra, zullen we lekker samen tegen elkaar aanmopperen. Is soms zoooooo lekker!! Wat rot voor je zeg, dat het niet zo goed gaat. Fysio is dus ook geen succes, begrijp ik?)
pi_22707194
Piglet, hoe is het met de kinderwagen gegaan? Niet gestolen?

Anitra
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22707220
Balen kozakken! Jij ook een
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:40:58 #113
103793 kozakken
Living the life
pi_22707281
Oh, bijna vergeten. Gisteren naar de Jonge gezinnenbeurs in Utrecht geweest. Won ik toch bij de loterij voor War Child een ge-wel-dig!! schilderij! (met zoenen van Marco Borsato toe )
pi_22707549
Toch geen schilderij van Marco hè? Wat voor schilderij was het?
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:03:43 #115
103793 kozakken
Living the life
pi_22707856
Kan het niet laten even twee foto's bij te voegen. Ben er zo blij mee. Komt op de kamer van Jonne te hangen. Waar ik toevallig ook echt een mooi doek wilde hebben (maar me niet kon veroorloven!)
Schilderij van Ellabellaboem http://www.ellabellaboem.nl

Marco Borsato staat er dus net weer achter...

Thuis nog even snel een foto gemaakt van het hele schilderij. Het glimt in het eggie wel wat mee. Blij!!
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:06:24 #116
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22707925
Hier ook zo'n krijsmonstertje als je aan het eten bent. Net of ze door hebben dat ze dan geen aandacht krijgen ofzo en maakt echt niet uit om wat voor tijd we dan eten. Het is dan net een -linnetje.

Hebben jullie ook last van de bekken Als ik me omdraai in bed ofzo dan voel ik het gewoon langs mekaar heen kraken heel apart en abso niet fijn voor de rest met lopen of zitten geen last
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:09:40 #117
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22708028
Wauwie kozakken wat een gaaaaaaaaaaaaaaaffff schilderij

niet vergeten een oprotpremie te vragen, geloof dat er voor elk jaar dat je er gewerkt hebt een maandsalaris bruto mag vangen maar let wel op dat je dan gigntische belasting er over betaald
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:10:49 #118
103793 kozakken
Living the life
pi_22708052
Rottdog, wilde dat het kon.
Maar helaas is ontslag bij CWI aangevraagd. Dan is er dus geen sprake meer van een oprotpremie. Grmmpff...

Maar eh.. mooi he. Ik word er zo vrolijk van!
pi_22708059
Oooooooooh leuk zeg kozakken Zoiets wil ik ook wel. Wordt helemaal hebberig
pi_22708644
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:36 schreef kozakken het volgende:
ontslag is definitief. aangevraagd bij CWI. Laat de ellende maar beginnen.
Ben op zich wel redelijk rustig. Af en toe eventjes zo'n baalmoment. Puur om economische redenen. Maar dat maakt het niet minder heftig om een plekje te geven.

(Hey Anitra, zullen we lekker samen tegen elkaar aanmopperen. Is soms zoooooo lekker!! Wat rot voor je zeg, dat het niet zo goed gaat. Fysio is dus ook geen succes, begrijp ik?)
Oeh lekker mopperen Heb gewoon de balen er van, word het zo zat om altijd pijn te hebben en niks te kunnen doen. Ben de hele dag alleen in de weer voor die kleine, Djen die verschrikkelijk dwars ligt en dan vraag ik me af of er ooit nog wel eens een minuutje voor mij komt. Fysio helpt tot nu toe geen bal maakt de pijn alleen maar erger heb ik het idee. Ik moet gaan wandelen van de fysio, ja dat wil ik best doen, als ik eerst mijn kind in die wagen kan leggen zal dat heerlijk zijn En als hij er dan in ligt dan moet de wagen ook nog naar buiten en tegen die tijd dat je buiten bent verga je van de pijn en het enige wat je dan wil is naar binnen onder een hete douche gaan staan.

Echt balen van je werk kozakken daar word je ook niet vrolijk van
Van het schilderij wel trouwens
pi_22708853
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:10 schreef kozakken het volgende:
Rottdog, wilde dat het kon.
Maar helaas is ontslag bij CWI aangevraagd. Dan is er dus geen sprake meer van een oprotpremie.
wel als je het aanvecht. CWI of niet, je hebt normaal gesproken recht op deze premie. Tenzij zij een zeer goede reden hebben voor het ontslag .
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:43:55 #122
103793 kozakken
Living the life
pi_22708947
Ow, goed om te weten Rickmans. Maar dan zou het CWI deze premie moeten toekennen? Nou ja, ik word deze week door iemand van rechtsbijstand gebeld. Zal het zeker vragen! Alle tips zijn welkom. (Mag evt. ook naar mailadres wat bij profiel staat)

(wat is tobias trouwens ook een schatje)
pi_22710434
gewoon vragen hoe het precies bij de rechtsbijstand. Zij kunnen prima helpen. Het CWI zal alleen kijken of je verwijtbaar werkloos bent geworden en daarop de premie wel of niet aan passen, zij doen afaik niets qua ontslagpremies, zij kunnen hooguit de ontslag aanvraag van de werkgever toetsen en dan besluiten om wel of geen ontslagvergunning af te geven.
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:09:52 #124
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22711204
Nooit gedacht mijn vent nog eens tegen te komen in een 'nieuwe moeders topic'

Deze nieuwe moeder is een beetje uitgeteld, Tobias had zo'n dag dat ie het liefst de hele tijd op schoot wilde zitten. Heel leuk, maar niet als je heupen zeer doen

Nu we toch bezig zijn: is het normaal dat het litteken van een knip na 3,5 maand nog steeds pijn doet?
pi_22711269
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:09 schreef pluisje het volgende:
Nu we toch bezig zijn: is het normaal dat het litteken van een knip na 3,5 maand nog steeds pijn doet?
de pijn van alicia's knip is nooit weg gegaan En ik vrees erg voor alle littekens die ik nu heb. ZItten doet nog steeds enorm veel pijn om maar over de rest te zwijgen waaronder stoelgang.
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:17:16 #126
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22711474
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:17 schreef pluisje het volgende:
Oh jippie
vast en zeker dat er ook nog veel positieve ervaringen zijn joh...
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:27:07 #128
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22711690
Ach, we zien het wel

Het kan dagen goed gaan, maar nu is zitten al weer een paar dagen niet echt mijn favoriete hobby.
pi_22712073
litteken kan een tijd zeer doen en als het niet meer zeer doet dan gaat het jeuken met regen en sneeuw Dat heb ik met Djen d'r knip, ik kan zo het weer voorspellen
Tobias had dus ook een ik-wil-lekker-dicht-bij-mama-zijn-dag? Dat is niet fun pluiszie mijn verhaaltje boven
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:02:22 #130
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22712555
Nee, leuk dat ze altijd van die dagen hebben als je zelf eigenlijk lekker op de bank wil liggen he?

Ik kan altijd erg genieten van die kleffe mollige armpjes om me heen, een kwijlspoor op mijn gezicht kan ik ook best hebben en van een kaakstoot kijk ik ook niet meer op. Maar zo aan het einde van de dag een kereltje wat maar blijft jengelen, al ligt ie op je schoot en geef je hem honderden kusjes...

We zijn maar lekker samen in bad gegaan
pi_22712945
Psies, aan het end is het gewoon ff op. Je hebt zelf ook je energie hard nodig omdat je pijn heb, maar je wil ook dat je kind rustig is en vrolijk. Tjah mama zijn is niet makkelijk.
Badderen hebben we net gedaan met djulian, normaal geniet hij hier van, nu was hij zelfs in bad aan het krijsen. Maar nu slaapt hij wel geloof ik en ik kan lekker rust nemen.
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:20:20 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22713045
Geen knip maar ik heb nog wel regelmatig een heel verdoofd gevoel 'daar' en soms ook pijn. Maar ik weet niet of dat tussen m'n oren zit of dat het echt wat is. Tis wel minder geworden.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 09:27:01 #133
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22718233
Piglet Fijn, dat het op het natregenen na allemaal goed gelukt is. Lekker is dat hé, grensverleggend bezig zijn
Deze moeder gaat ook een grens verleggen vandaag. Vanmiddag moeten we met Danyel op controle naar het ziekenhuis. Dat wordt zijn eerste uitstapje in de maxi-cosi, want de vorige keer zijn we met de wandelwagen naar huis gegaan. Ook ik zit nu al te piekeren over wat-ie aan moet (niet te warm, niet te koud, niet te lastig) en ik maak me al helemaal zorgen over zijn reactie op de verstoring van het ritme, dat we na een week inspanning eindelijk gevonden hebben.

Hartje

Anitra en Pluisje Gelukkig vandaag een nieuwe dag. Laten we hopen dat het niet zo'n baaldag wordt als gisteren.

kozakken Balen dat je ontslag hebt gekregen . Probeer er niet te veel over te piekeren en steek je energie in (leuke) nieuwe dingen ! En gefeliciteerd met je schilderij !!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 09:30:02 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22718273
Piglet, hou vol, he meis? Je bent een superheld, hoor!

Fluf, succes vandaag!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22720190
Kozakken, die beurs is goed!!! Ik krijg net post van Center parks. Ik heb een midweek of een weekend gewonnen
* Anitra is helemaal hyper nu
Deze dag kan niet meer stuk En dat terwijl ik pas rond half 3 kon gaan slapen ivm Djulian, nog half slaperig dus
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:48:16 #136
103793 kozakken
Living the life
pi_22720471
Anitra!!
Dat is leuk nieuws. Lekker eventjes in een andere omgeving. Lekker zwemmen enzo.

Die beurs is geweldig!!
tralalalalala
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:48:49 #137
103793 kozakken
Living the life
pi_22720484
Oh en rickmans.. tanx
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:52:58 #138
103793 kozakken
Living the life
pi_22720573
Hey pluphy, ging het goed?
Danyel zal toch een beetje moeten wennen aan af en toe ritme-veranderingen. (Heb ik het nog niet eens over de ritme veranderingen waar jullie aan moeten wennen als hij weer eens wat anders van plan is )

Trouwens, over warm en koud en dat soort gedoe. Ik weet ook nog niet wat ik Jonne moet aantrekken soms. Heeft hij het weer warm of ben ik bang dat ie t te koud heeft. Of loop ik te mutsen met een muts (houd in gedachten het gekrijs van een kind wat een muts zat is pfff..)
Of eh... thuis als hij z'n shirt aan het volkwijlen is. Nieuw (vanwege nat en vies en tocht en koud enzo) of toch niet (omkleden is niet favoriet, gedoe en half uur later zelfde effect)

Dus eh.... welkom in mamaland!
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:25:38 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_22721313
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:09 schreef pluisje het volgende:

Geen knip hier, maar wel een iniemini scheurtje van René en die is nog altijd gevoelig, niet pijnlijk, maar als ik op de fiets stap voel ik psies waar die zit
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22721843
Hoe ging 't Phluphy? Welkom hier trouwens.

Kozakken, wat vervelend dat je ontslagen bent. Is het in jouw sector moeilijk om weer werk te vinden?
Tegen kwijlen helpen slabbetjes ook, en die doe je makkelijker nieuw om. 't Is alleen geen mooi gezicht, maar dat is een natgelebberd truitje ook niet.

Ik heb trouwens nergens last van.. Als ik jullie posts zo lees heb ik daar echt geluk mee!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:01:36 #141
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22722147
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:25 schreef moussy het volgende:

[..]

Geen knip hier, maar wel een iniemini scheurtje van René en die is nog altijd gevoelig, niet pijnlijk, maar als ik op de fiets stap voel ik psies waar die zit
Het zijn bij mij volgens mij vooral mijn spieren. Ik begreep dat ze nogal diep geknipt hebben, en daarbij ook wat spieren hebben meegenomen uiteraard (ze hebben tot in mijn bil toe geknipt ). Ze hadden me al gewaarschuwd, en ik heb Rick inmiddels ook maar gewaarschuwd dat ie het niet in zijn bolle hoofd moet halen om me nog eens in mijn kont te knijpen, zoals ie gister zo enthousiast deed
pi_22722413
Ik heb geen knip gehad maar wel hechtingen en ik heb nergens meer last van gelukkig
pi_22722858
Luchtbel een paraplu wat een briljant idee! Jammer dat ik daar gisteren niet aan gedacht heb
En snoopy: de kinderwagen is niet gejat Maar ik heb ook eerst alleen het onderstel onderaan de trap gezet, dus misschien dat dat er niet zo aantrekkelijk uit zag

Anitra Balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt. Gaat het vandaag alweer een pietsje beter?
Je hebt in ieder geval wel een leuk vooruitzicht met die gewonnen vakantie Echt leuk!
En kozakken ook al zo'n toffe prijs gewonnen. Gaaf schilderij
Was het trouwens druk op de beurs? Ik heb me voorgenomen om voorlopig niet meer naar dergelijke beurzen te gaan omdat ik bij de negenmaandenbeurs een beetje kriegel werd door de drukte
O, ja wat balen trouwens dat je inderdaad ontslagen word kozakken. Denk je dat je makkelijk een nieuwe baan zult vinden? Succes in ieder geval bij het afhandelen van het e.e.a.

Rottdog ik herken het niet dat last van je bekken hebben. Klinkt vervelend in ieder geval. Misschien dat je het eens na kunt vragen bij je huisarts of zo?

Pluisje, oei dat klinkt pijnlijk! Ik ben niet geknipt maar wel gehecht en het is daar nog wel gevoelig. Maar ja, het is ook nog niet zo heel lang geleden dus ik kan er eigenlijk weinig zinnigs over zeggen...
Ik hoop dat het na verloop van tijd toch minder zal worden bij jou
Nu we het er toch over hebben, hoe lang blijven die hechtingen eigenlijk zitten? Er is er eentje uit zichzelf losgekomen een tijdje terug, maar er zit er nog steeds ook 1 in

Phluphy ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is vanmiddag! Ik vind het trouwens ook nog steeds heel lastig om te beoordelen wat ik Lucas aan moet doen in de maxicosi. Eerst deed ik hem steeds een jasje aan en legde ik een dekentje over hem heen. Maar in de auto is dat wel weer erg warm. Nu heb ik sinds kort een voetenzak van fleece (gekregen van tante Anosmie ) en volgens mij is die op dit moment warm genoeg voor het vervoer van de voordeur naar de auto. In de auto kunnen we die weer een beetje lostrekken als de auto opgewarmd is.

Sugar
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:54:20 #144
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22723149
Piglet, bij mij zijn de hechtingen na een week eruit gehaald omdat ik er veel last van had (waren geen losse hechtingen, maar 1 heel lang stuk draad waarmee ze me inwendig hadden gehecht, ik leek wel een borduurwerkje ). Het hoeft officieel niet, want ze lossen ook wel vanzelf op/laten los, maar hoe lang dat kan duren zou ik niet weten. Lijkt me dat je op de nacontrole bij de VK (neem aan dat je die binnenkort hebt?), er wel van verlost zal worden.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:07:11 #145
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22723464
Kozakken wat enorm balen zeg, ookal zag je het aankomen.
Maar zoals Rickmans en anderen ookal zeiden, leg je er niet zomaar bij neer.
Een paar jaar geleden ben ik door een kleine hel gegaan toen mijn toenmalige werkgever van mij af wilde. Heb het gevecht uiteindelijk niet gewonnen, maar ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten en dat kan ik mezelf dus nooit verwijten.
Bij mij was echt een vies vuil smerig spel (waarvan ik nog steeds niet begrijp waar ik het aan te danken had), maar sommige mensen gaan tot het uiterste om maar niet teveel hoeven te betalen. Bij mij hebben ze dus ik weet niet hoeveel leugens verspreid. Ik kon ze elke keer weerleggen, maar het sloopt je elke keer als je weer een brief vol laster krijgt. Moest mezelf elke keer weer bij elkaar vegen om me te verdedigen. Maar ik moest wel, voor het behoud van mijn eigenwaarde. Om die twijfel over mezelf van me af te slaan.
Hoop dat jou dit bespaard blijft, maar laat niet met je sollen. Behoud je eigenwaarde!

Phluphy, hoe was de controle?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_22723492
Een borduurwerkje

Bij mij hebben ze 1 hechting er uit gehaald na een paar dagen omdat ik niet meer kon zitten door de pijn daarvan. De andere zouden vanzelf oplossen zeiden ze. Maar ik moet inderdaad binnenkort op nacontrole, dus wie weet halen ze hem er dan uit
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:17:48 #147
103793 kozakken
Living the life
pi_22723697
Tanx allemaal.
Zo fijn om wat steun te krijgen. Het is niet mijn eerste dispuut met mijn baas. Op zich is dit een vrij 'cleane' zaak. Er is echt te weinig geld (dus gewoon overtallig). Ben alleen wel benieuwd naar de afhandeling.
Dutchie, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het vreet zo enorm veel energie. Maar ik vind wel (en blijf dat ook vinden) dat ik met opgeheven hoofd iedereen recht in de ogen kan en wil blijven kijken. Het zal niet aan mij liggen.

Maar de motivatie om maandag weer naar het werk toe te moeten is nogal laaaaag.

Hey pluhpy, ik hoop dat het allemaal goed ging bij de controle. Ik vind ook bij het CB het altijd zo'n gedoe met aan- en uitkleden. Pffff... je blijft bezig.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:40:31 #148
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22724162
Morgen gaat mijn kleine grote man voor het eerst 'voor het eggie' naar het kdv. En mama blijft alleen achter whééhééé!!!
Ga morgenvroeg maar naar de markt en morgenmiddag shoppen voor kleding voor een bruiloft. Dan maar geld uitgeven.
Volgende week hoef ik pas echt te gaan werken, vandaar mijn 'vrije tijd'. Het kdv werkt hier van de 1e en de 16e van de maand. Dus...

Ik had nooit verwacht dat ik er zo'n muts in zou zijn. Liep aan iedere moeder altijd te verkondigen: Joh, da's hartstikke leuk voor zo'n kleintje met allemaal andere kinderen. Dan hangen ze niet zo aan je rokken.
Maar nu ikzelf moeder ben, vind ik het toch wel even slikken. Ookal is het een hartstikke leuk kdv tussen heerlijke bomen in een rustige wijk. En heeft hij een hele lieve leidster die voor hem zorgt.
Mijn kleine grote man wordt groot.

Het is toch weer een periode die je afsluit. Al die tijd waren wij samen en heb ik vreselijk van hem genoten. Maar ja, ik wilde zelf weer zo graag gaan werken. Nu is het dan bijna zover.
Ik ben een emotionele doos geworden.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:54:30 #149
1087 Merisse
broddeltante
pi_22724513
Willen de nieuwe moeders Sugar & piglet mij een mailtje sturen op Merisse@gmail.com? Thanks!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:28:53 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22725286
Herkenbaar dutch.. De eerste keer dat Saskia naar het kdv ging ben ik ook gaan shoppen voor een bruiloft
Sja, je moet wat om je aandacht te verleggen.
fluistert; vergeet je kolf niet!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')