Alsof het in Blue Movie ook maar een moment om de dialogen zou gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Joh, is dat hem?
Blue Movie. Mijn vriendin en ik keken. Ik vertelde haar dat het een erfstuk van de Nederlandse film was. Ze wil nu nooit meer Nederlandse films kijken, zo slecht vond ze hem. Vooral de dialogen.
Ze studeert Nederlandse taal- en letterkunde, dus ze hoopte enkele fraaie zinnen te kunnen horen. En dan zie je ineens de harige doos van Mien Dobbelsteen... Ik zei haar dat dat vroeger mode was.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof het in Blue Movie ook maar een moment om de dialogen zou gaan.
Hebben ze het alweer verstopt?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef Thetallguy het volgende:
Waar is het bier
Jij hebt al mijn antwoorden van de Nostradamus afgekeken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef Thetallguy het volgende:
Waar is het bier
Dat is de prullenbak waar de doppen in moetenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:10 schreef zjroentje het volgende:
Kijk es goed naast de deur TallGuy.
Die liggen gewoon hier voor in het perkje hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:12 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat is de prullenbak waar de doppen in moeten
Ruim je het ook zelf weer op, vandaal.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die liggen gewoon hier voor in het perkje hoor.
Dat doet de garçon maar fijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:14 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ruim je het ook zelf weer op, vandaal.
Steek je hem gewoon een kralenketting toe, en hij lacht z'n tanden weer bloot.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Precies, die Burkinees.
De misser van het jaar hebben we al gezien. Op de doellijn staand tegen z'n eigen been aan schieten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga de Liga Pokal kijken.
Die had ik net niet gezien, penalty wel zwak ingeschotenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De misser van het jaar hebben we al gezien. Op de doellijn staand tegen z'n eigen been aan schieten.
Om 9 uurquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:02 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ga naar bed
Dan kan ik het begrijpenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:07 schreef Thetallguy het volgende:
6 dagen achterelkaar kwart voor 5 op om te werken, ben moe numaar bijna weekend
En gelukt? Ik wist dit ook maar liefst 5 vragen niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:27 schreef methodmich het volgende:
Zo, 2 voor 12 kijken. Zien of ik m'n vriendin kan verslaan.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De misser van het jaar hebben we al gezien. Op de doellijn staand tegen z'n eigen been aan schieten.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:43 schreef ErikT het volgende:
-Typisch ErikT verhaal-
Was ie onder invloed?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Je bent wel weer lekker bezig he Erik
Ik was aan het zappen en zag per ongeluk de laatste minuten... geen dialoog gehoord!quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Blue Movie. Mijn vriendin en ik keken. Ik vertelde haar dat het een erfstuk van de Nederlandse film was. Ze wil nu nooit meer Nederlandse films kijken, zo slecht vond ze hem. Vooral de dialogen.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Je bent wel weer lekker bezig he Erik
Ervaring mee?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:
vergeet je sokken niet
* ErikT noteert: sokkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:
vergeet je sokken niet
nee ben zo iemand die altijd alles mee heeft en ook aan van die rare dingen denkt die anderen vergetenquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:04 schreef Vom het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Ik heb een standaard lijstje in m'n hoofd voor kleren, voor de rest heb ik een moederquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee ben zo iemand die altijd alles mee heeft en ook aan van die rare dingen denkt die anderen vergetentypisch maar tis zo. k zeul altijd alles maar mee. Vooral bij festivals.
Inmiddels zeggen ze ook "daar zal maarten wel aan denken"
als k inpak loop k ook altijd alles 3 keer na, heb er namelijk een hekel aan dat k iets vergeet
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb mosseltjes gegeten
Er zat roze whiskeysaus bijquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:15 schreef ErikT het volgende:
Je bent toch homo?
ik ook !quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:43 schreef ErikT het volgende:
Ben nu wel redelijk stuk, en dan moet ik nu nog mn tas inpakken. Morgen naar Praag,
Bij deze heb je mij op het idee gebracht wat ik dit weekend ga eten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb mosseltjes gegeten
Het is de Hools-Praag meeting!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:19 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ik ook !hoe ga jij erheen?
![]()
Met de trein. Fucking heel vroeg (ff kijken wanneer nu ik t erover heb...7:54 vanaf Amersfoort) naar Berlijn, dan overstappen en naar Dresden, en dan naar Praag, aankomst 18:33.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:19 schreef mat_herben het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Met de trein. Fucking heel vroeg (ff kijken wanneer nu ik t erover heb...7:54 vanaf Amersfoort) naar Berlijn, dan overstappen en naar Dresden, en dan naar Praag, aankomst 18:33.
vergeet het bier niet. en de broden en obscure worsten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
relaxed, lekker slapen onderweg, discman aan, wat tijdschriften. mmm lijkt me heerlijk
Mjammie, doe je wel lief tegen ze?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij deze heb je mij op het idee gebracht wat ik dit weekend ga eten.
Dankje.
Denk dat ik ze ouderwets zelf ga maken.
Ik heb er idd zin in. 12 uur lang niemand die tegen me praatquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
relaxed, lekker slapen onderweg, discman aan, wat tijdschriften. mmm lijkt me heerlijk
inderdaad, lekker eten op een vreemd stationquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
vergeet het bier niet. en de broden en obscure worsten.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:30 schreef ErikT het volgende:
sterker nog, 2, hoef ik zodadelijk niet te lopen
k wilde net een flesseopener posten maar dat zit ook op zo'n zakmes, dus je was me voorquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:34 schreef Againzender het volgende:
Een Zwitsers zakmes is trouwens ook altijd handig op vakantie.
Ja handig die dingen. Maar ik ben die van mij kwijt. Ben ook al 5 weken (aan heet beginnen met) mn kamer aan het opruimen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:34 schreef Againzender het volgende:
Een Zwitsers zakmes is trouwens ook altijd handig op vakantie.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:36 schreef ErikT het volgende:
[..]Jaaa hoor. Maak ik ze allebei meteen open
Wat een lol heb ik vanavond ik mn eentje. Ik verheug me al op de treinreis morgen
En? Zelfde trein?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:19 schreef mat_herben het volgende:
[..]
![]()
Pas t 4e (en 5e dus) biertje van vandaag. Is gewoon gewenning denk ik: "bierdopje? die moet eraf!" zoiets...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je al in dat stadium.......
Goed idee.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Kom effe een afzakkertje halen
Doe maar een Guiness Icecoldquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Was ik ook net van plan.
Wat zal het zijn Eilanden?
nee ik ga met de bus. ik moet dus aardig wat uurtjes in de bus doorbrengen, maar daar kan ik wel mee leven,quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
En? Zelfde trein?
Maar des te beter golfen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:56 schreef SCH het volgende:
Marco van Basten kan niet squashen
Heeft ie in 2006 weer alle tijd voor, als andere landen het WK afwerkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar des te beter golfen.
Je blijft een echte fan van hem, he?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:17 schreef SCH het volgende:
Heeft ie in 2006 weer alle tijd voor, als andere landen het WK afwerken![]()
Ik vond hem een geweldige voetballer - en of ie een goede trainer is weet niemand. Daarom vind ik het een slecht plan. Heeft niks met Marco te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blijft een echte fan van hem, he?
Ik hoop dat ik tegen die tijd, als we wereldkampieoen onder zijn leiding worden, deze posts van jou nog een naar boven kan halen.
Trusteh JM, morgen sta je er weer even alleen voor, want weer dagje honkbalstadion voor mij.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:46 schreef just me het volgende:welterusten Hools de 1e training was fantastisch !!
Ja, het wachten is op een echte leernicht als bondcoach.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:48 schreef SCH het volgende:
Alhoewel, zo'n nepnicht als bondscoach........![]()
Heb je weer een meet als dekmantel nodig?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:49 schreef golfer het volgende:
Of moet ik volgende week, als ik toch op de Nieuwendijk een meeting heb, even voor je iemand uitzoeken tijdens gay-pride?
Je kent mij. Samen met Bluezz daar de buurt onveilig maken, tarditioneel op de Laffer & Staticmeet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:51 schreef SCH het volgende:
Heb je weer een meet als dekmantel nodig?![]()
Gefeliciteerd met Desmond, SCH.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:53 schreef SCH het volgende:
Desmond is vandaag jarig - hiep hiep hiep hiep hiep en nog een hele autistische HIEP Hoera
En Desmond is....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:53 schreef SCH het volgende:
Desmond is vandaag jarig - hiep hiep hiep hiep hiep en nog een hele autistische HIEP Hoera
Desmond is mijn autistische "pleeg"kindje, hij wordt morgen 12 en krijgt van mij een Thomastreintje en iets van Spongebob.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
En Desmond is....
.... je vlam?
heb je me zeker al 80 keer verteld...
Okeequote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Desmond is mijn autistische "pleeg"kindje, hij wordt morgen 12 en krijgt van mij een Thomastreintje en iets van Spongebob.
@golfer ---> hij is morgen (vandaag) zo hyper van alle cadeaus aandacht, ik ga even koffie drinken.
raar he? zo op dit moment van de nacht?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:11 schreef Sloggi het volgende:
Rustig hier
De dag is net begonnenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
raar he? zo op dit moment van de nacht?
http://www.hitentertainme(...)s/home/homepage.htmlquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:11 schreef ErikT het volgende:
Wat is een Thomastreintje?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:18 schreef SCH het volgende:
[..]
http://www.hitentertainme(...)s/home/homepage.html
Het is een verzamelwoede, daar zijn autisten erg goed in. Helaas zijn er erg veel wagonnetjes. Er is een tv-serie van en weet ik het al niet allemaal.
bloessie poessie meenemen is geen optie?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:16 schreef Bluezz het volgende:
Feli DeSCHmond
[afbeelding]
En moooooooogge Hoelies![]()
vandaag moet ik tot zondagavond afscheid nemen van mijn poezie, en zit ze het hele weekend alleen... de buuv geeft wel eten maar toch
Wij eten ze volgend weekend. 8 kilo mosselen met z'n zevenen. (Feitelijk met 5, de andere 2 zijn 7 resp 3 en eten niet zo veel.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij deze heb je mij op het idee gebracht wat ik dit weekend ga eten.
Dankje.
Denk dat ik ze ouderwets zelf ga maken.
Neuh want ik werk nu eerst de hele dag en ga vanmiddag rechtstreeks met de trein naar Haarlem, honkbal kijken, minimeeten en weer honkbal kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:31 schreef just me het volgende:
bloessie poessie meenemen is geen optie?
Als ik weg ga van huis dan is mijn hond altijd heel zielig aan het kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ligt meer aan het bazinnetje in dit geval
Zoontje enzoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:14 schreef Eilanden het volgende:
Winst niet dat je zo into honkbal was Bloesie
Gutenmorgen by the way!
Oooooh tuurlijk! Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoontje enzo.
Dit is ooit tegen mij gezegd, maar waarom heb ik nu het gevoel dat je een kloon bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoontje enzo.
Ball.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:39 schreef Eilanden het volgende:
Strrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrike
Of heb je te veel gedronken dat je het je niet meer herinnert?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:43 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik heb het gevoel van een kater, maar ik heb gistere niks gedronken![]()
Het is dan ook nog vroeg, ik moet ook nog wakker wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh tuurlijk! Helemaal vergeten![]()
Laten we het er maar op houden dat ik nog wakker moet worden![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Desmond is mijn autistische "pleeg"kindje, hij wordt morgen 12 en krijgt van mij een Thomastreintje en iets van Spongebob.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Des?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of heb je te veel gedronken dat je het je niet meer herinnert?
Waarom dat? Amsterdam Tournament?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen...
Vannacht 'gewerkt', tot 2 uur lekker een tafeltje buiten laten staan en daar gezeten, was toch niemand...
Nu klaarmaken en naar Amsterdam...
Vanavond speelt NL tegen Cuba.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:39 schreef Eilanden het volgende:
Welke wedstrijd(en) ga je bezoeken Bluezz?
Klinkt als een leuke potquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanavond speelt NL tegen Cuba.
En dan zondagmiddag de finale.
Ajax - Panathinaikosquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:04 schreef Eilanden het volgende:
Da BOBman
Wat speelt er vanavond? En is er nog wat op TV te zien vandaag?
Gogo Panathinaikos en Arsenalquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax - Panathinaikos
Arsenal - River Plate.
Op sbs6.
Ik zit hier nog tot half 5..... maar fijn voor je johquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:29 schreef rubbereend het volgende:allooooo hools; de werkdag zit er alweer op
Des gefeli.
o dan ben vanavond voor Panathinaikos en River Plate
is er een biertje koud?
verschil moet er zijn, ga vanmiddag met mn ouders in dordrecht bij een lalerie kijken, daar staat een werk van mn zusje. hebben met een groepje van de kunstaccedemie daar een week mogen werken en wordt nu tentoongesteld. dr eerste tentoonstelling (kje)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit hier nog tot half 5..... maar fijn voor je joh.
ik kan 'm wel openen en ik ga ook lunchenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:56 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige die Gok hier de basis-11 van jouw club. niet kan openen. Alleen pagina 5.
En ik ga lunchen.
Vraagje voor Fons ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraag: liever een jonge jongen of een rode ster?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een vakantie-ansichtkaartje gehad van SCH![]()
Ik heb uren over de tekst na zitten denken, doe ik op Fok niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:44 schreef tong80 het volgende:
Kreeg hem vandaag pas in de bus.
Op Fok! zijn je posts sneller.
Het is puur Lucebert je moet het op je in laten werken en dan gaat er een wereld van schoonheid voor je open.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb uren over de tekst na zitten denken, doe ik op Fok niet.
Is het poezie???
Met een vleugje Annie M.G. misschien?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is puur Lucebert je moet het op je in laten werken en dan gaat er een wereld van schoonheid voor je open.
Meer Piet Paaltjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Met een vleugje Annie M.G. misschien?
Hij staat in m'n vensterbank te pronken in de zon.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:58 schreef SCH het volgende:
Waar hangt ie? Of ligt ie?
Ik wil geen pottenkijkers.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:01 schreef zjroentje het volgende:
Op de wc lijkt me.
heb jij potten thuis ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil geen pottenkijkers.
Heb er net nog opgezeten.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:04 schreef just me het volgende:
[..]
heb jij potten thuis ?
Was het wat, die fjord? Ook nog in Skagen geweest, dat is pas mooi.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:06 schreef SCH het volgende:
Eerst in Lemvig bij jouw fjord, daar wat rondgereden en later via de grote brug naar Kopenhagen.
Skagen was nog wat ver en leek ons nogal toeristisch. Die fjord is lieflijk, heet Denemarken is lieflijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Was het wat, die fjord? Ook nog in Skagen geweest, dat is pas mooi.
Er is zo ontzettend veel ruimte, ook in Kopenhagen. Nog bedankt voor de tip!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:13 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het een veel rustigere variant van Nederland, iig qua landschap.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:09 schreef golfer het volgende:
Zo, ik stap op mijn fietsje naar het honkbalstadion.
Tot vanavond laat weer allemaal.
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
Heb je nog steeds verkering?
Goed zo, ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja.
En?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed zo, ik ookOndanks de paar duizend kilometer rijden, wat niet de meest relatiebevorderende activiteit is.
SCH SCHeurt graagquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:33 schreef SCH het volgende:
Hij kijkt altijd mee op de kilometerteller, en dat begint mij de keel uit te hangen.
Waar?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:27 schreef VoreG het volgende:
De competitiemanager is weer open, komt er een Hools subleague?
Ik moet er nog 1 en 13 minsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:00 schreef Thetallguy het volgende:
het is al een uurtje WEEKEND
Jij bent afk.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:06 schreef just me het volgende:
als je toch bezig bent.. kom je hier dan ook even dweilen? Ik heb totaal géén puf om maar iets te doen!
je moet er iets voor over hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij bent afk.![]()
En Delft is een beetje ver weg...
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuke sig SCH, heel erg leuk.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tong die geensmiley als afsluiting van z'n post doet, dat is zeldzaam.
Toch heb ik net zo'n post gezien...
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:15 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dat lelijk zeg
Gasontploffing-in-Belgie topic in NWS. (Klik maar op mijn naam.)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:18 schreef Vom het volgende:
[..]
waar?
Niets tegen op je avatar-maak-kunsten, maar ik vind het gewoon een leuke sig.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er staan er zelfs 2 in dat topicquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tong zonderop het einde
Nog erger... Bedoel je deze btw?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:37 schreef Vom het volgende:
[..]
Er staan er zelfs 2 in dat topic
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog erger... Bedoel je deze btw?
Was even in een melige bui. Meestal zie je de linkjes toch onder 'deze' ofzo staan? Nu even niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:49 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Das 2x dezelfde post ja...
Beetje ongepast om daar een lachsmilie te posten.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog erger... Bedoel je deze btw?
Eensch.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje ongepast om daar een lachsmilie te posten.
Je hebt iedereen weggejaagdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:54 schreef Thetallguy het volgende:
Mn bier is koud, op naar het balkon
Ik ben weer terug en er zijn gelijk weer mensen!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Je hebt iedereen weggejaagd![]()
Nee hoor dat is omdat ik er weer benquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik ben weer terug en er zijn gelijk weer mensen!
Of nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten. Auto opgehaald, vanavond even langs bekenden rijden.
Hopelijk mag m'n vriendin er na maandag ook in rijden.
Sorry her bier steeg te snel naar mn hoofd met dit mooie weerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee hoor dat is omdat ik er weer ben![]()
Je typkwaliteiten zijn er ook door aangetastquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:00 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Sorry her bier steeg te snel naar mn hoofd met dit mooie weer
Ze heeft meebetaald, dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Of niet![]()
Ze heeft de schade alvast betaaldquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze heeft meebetaald, dus.
Zeker een gevaarlijke aanname, echt rijden leer je pas als je je rijbewijs hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:21 schreef zjroentje het volgende:
Gevaarlijke aanname.
Dat zeggen ze er ook expliciet bij bij het CBRquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Laten we dan zeggen dat ze heeft aangetoond de basisvaardigheden te beheersen.
Raampje open, Modern Talking op de casette en naar het basketbalveldje Mich.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ga een hapje doen.
Vanavond toeren door het dorp.
Die spelen op hun 40ste nog voor de centen. Zijn Zeeuwen hč ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Nee, naar het voetbaltrapveldje.
Morgenmiddag trouwens naar ASWH - FC Dordrecht, kijken of keeper van de Werff blundert en hoe Dennis en Gérard de Nooijer spelen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raampje open, Modern Talking op de casette en naar het basketbalveldje Mich.
F*ckin melige reclame.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
You can win if you want
Macht der gewoonte.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:03 schreef zjroentje het volgende:
Stel je voor dat je fuck zou zeggen.
Oeps.
Kijk je uit met je been?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:05 schreef just me het volgende:
ik ga maar eens golfen vanavond.. tis zulk mooi weer !!
Ja, al bijna 2 maandenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Heb jij je rijbewijs al Vom?
Gerold toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:14 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben het mijne kwijt.
Voor de verzekering wel ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Gerold toch?
Ik moet mezelf toch eerst een schop geven om weg te gaan maar ik zal zachtjes schoppenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kijk je uit met je been?
Moet je nou echt een boete betalen als je 'm kwijt bent?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor de verzekering wel ja.![]()
Ja maar dat betekend wel dat er op dit moment geen modjes zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:28 schreef tong80 het volgende:
Eén keer in de week mag ze een slotje zetten en dan gaat ze pleiten.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja maar dat betekend wel dat er op dit moment geen modjes zijn![]()
Ze zitten met z'n allen in het iiiiiiiiiiieeeeeel brighteyes-topicquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je gang.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:59 schreef PogueMahone het volgende:
* PogueMahone koffers in de hoek zet, zonnebril afdoet en aan de bar gaat zitten
De narcis is terug
Gaan we volgende week verder?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ben ik Vom in tien regels aan het uitleggen hoe een topic te openen in tien lessen, ben ik met les 2 en 3 bezig komt mevrouw plots uit de bosjes van haar golfbaan en zet er een slotje op.
Het enige relevante VBL topic van de dag en het wordt zo maar weggegooid.
Straks is ze weer wegquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:30 schreef Vom het volgende:
Zo mensen, speelkwartiertje was weer leuk
Rondje op mijn kosten, en voor tong een chokomel extra
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:30 schreef just me het volgende:
lief zijn hier hoor![]()
Nog 7 lessen tochquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
As alwaysquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:30 schreef just me het volgende:
[..]Pogue welkom terug!!!
JustGolf gaat even naar de baan toe.. lief zijn hier hoor![]()
oeiquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:32 schreef just me het volgende:
ahum ...
Hoi justmequote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:32 schreef just me het volgende:
ahum ...
Les twee, zet altijd een voetbalnaam in je topic.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Nog 7 lessen toch
We zullen echt lief zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:32 schreef just me het volgende:
ahum ...
Echt waarquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zullen echt lief zijn.
Staat het in ieder geval in het goede forumquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Les twee, zet altijd een voetbalnaam in je topic.
Les drie zet als het kan een vraagteken achter de titel.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Staat het in ieder geval in het goede forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
Of als PI toch? Toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Les drie zet als het kan een vraagteken achter de titel.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Les vier zet nooit, ik herhaal nooit een Feijenoorder in je topictitel.
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:40 schreef tong80 het volgende:
Les vijf, gebruik zo min mogelijk komma's, punten en dubbele punten, dat kost alleen maar ruimte.
Ja maar nu spreek je jezelf tegen, want er staat een Feijenoorder in de TTquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:45 schreef tong80 het volgende:
Les 6 zet in je openingspost altijd een controverciele stelling, b.v. Je opent een topic met de Titel Het WK van Dirk Kuyt.
En dan jij : Was over toen ie de Ajacieden uitzwaaide op Schiphol.
Waar is die competitiemanager nu?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:09 schreef VoreG het volgende:
Maken wij er geen zooitje van komen 2 buitenstaanders wel langs.
Kijk de topiclijst is effe doorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar is die competitiemanager nu?
Ja, ik weet niet hoe je zo'n ding noemt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:22 schreef VoreG het volgende:
Bier doe je niet in een kan!
Tap of flesje. Of groot vat.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe je zo'n ding noemt.
Grote maatbeker, dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |