Start van voorverkoop is voor Ahoy nog niet bekend dus...quote:European Tour 2004
02.11.2004 ANTWERP (B) - Sportpalais
www.goformusic.be
04.11.2004 ROTTERDAM (NL) - Ahoy
www.ticketservice.nl
16.11.2004 OSLO (N) - Spektrum
www.ticnet.no
18.11.2004 STOCKHOLM (S) - Hovet
www.globalarenas.se
20.11.2004 COPENHAGEN (DK) - Forum
www.billetnet.dk
Ticket presale begins 16.08.04
22.11.2004 TALLINN (EST) - Saku Arena
Ticket presale begins 09.09.04
24.11.2004 HELSINKI (FIN) - Hartwall Arena
www.lippupalvelu.fi
26.11.2004 ST. PETERSBURG (RUS) - Sport Concert Complex
www.kontramarka.ru
Tickets on sale now
28.11.2004 MOSCOW (RUS) - Sport Complex Olympiski
www.kontramarka.ru
Tickets on sale now
01.12.2004 KATOWICE (PL) - Spodek
www.odyssey.pl
03.12.2004 PRAGUE (CZ) - T-Mobile Arena
www.ticketpro.cz
bron: www.mojo.nlquote:RAMMSTEIN KOMT NAAR NEDERLAND29 jul 2004
De dag waarop velen zitten te wachten is bijna aangebroken; Rammstein zal op 4 november 2004 het Rotterdamse Ahoy’ op zijn grondvesten laten trillen! De Duitse band zal ons dan wederom versteld doen staan van een wervelende show, met veelvuldig gebruik van speciale effecten. De voorverkoop van het concert van Rammstein begint op zaterdag 28 augustus.
Op 21 september komt het nieuwe album van Rammstein uit, waarvan de single Mein Teil al menigmaal voorbij komt op MTV. De stoere mannen van Rammstein hebben in het verleden grote hits gehad met onder andere Sonne, Ich Will en Mutter. De shockrock die de band ten gehore brengt vanaf de oprichting in 1993, blijkt een succesformule.
Maar vooral de liveshows zijn indrukwekkender dan ooit. In juni 2002 stond Rammstein voor het laatst op de Nederlandse planken. Allereerst als hoofdact op Pinkpop en daarna hebben onze oosterburen ‘het dak eraf gerockt’ in een uitverkocht Gelredome te Arnhem. Iets wat ze gegarandeerd weer zullen doen in Ahoy'.
Donderdag 4 november 2004
Ahoy’, Rotterdam
Entree: ¤ 32,50, ¤ 34,50, ¤ 36,50 en ¤ 38,50 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Later op vakantie gaan...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben dan op vakantie!!! Hoe moet ik nou aan kaartjes komen?!!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Later op vakantie gaan...
OK!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al wat geregeld!
lijkt me sterk, vorige keer stonden within temptation en dreadlock pussy in het voorprog... niet echt 2 onbekende namen, dus het zal dit keer ook wel weerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:41 schreef Eveli het volgende:
Ik heb al een kaartje voor Slayer/Slipknot/Hatebreed op 21 oktober in Ahoy, dus dit zal niet gaan. Is me ook wat te duur als dit maar voor 1 band is.
als die 2 lekkere russische snolletjes elkaar een beetje gaan staan aflikken,ben ik met het beeld al tevredenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef Gabberhead het volgende:
Op de een of andere manier verwacht ik Tatu in het voorprogramma. Die naam zie je heel vaak voorbijkomen in allerlei geruchten met betrekking tot Rammstein, en gezien de aanzienlijke hoeveelheid concerten die ze in de voormalige USSR geven... Lijkt me nog niet eens zo'n gek idee..
Of ik er blij mee ben is een tweede
de hype is inmmiddels wel weer over jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:22 schreef JoPiDo het volgende:
maar ze zijn minder bekend als toen
In Belgie was alles na een paar dagen al verkocht. Ik zou geen valse hoop hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:17 schreef JoPiDo het volgende:
vorige keer was het niet uitverkocht, dus waarschijnlijk kun je nog kort voor het concert kaarten kopen
Ik woon er, dus dat probleem heb ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:23 schreef NiXz het volgende:
Ik meot nog even kijken of ik er heen ga, gaan geen treinen/bussen terug, du smoet overnachten in R'dam
goedkoopste is 32,50 en duurste is 38,50quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:26 schreef Pikkebaas het volgende:
Wat moet zo'n kaartje kosten ???
Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:10 schreef Spleed het volgende:
Er is nu een tweede concert gepland (eigenlijk een eerste en dan is 4 november de tweede): 3 november! Ik ga! Moet nog even zien welke datum het beste uitkomt...
Ik had de Ahoy een email gestuurd met een vraag over de prijs van de kaartjes. Toen kreeg ik er een terug waar ook instond dat ze de derde november ook nog een optreden zouden gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!
- foutje...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!
Ah mooi! Ik zat er nl. over te denken om je een slaapplaats aan te bieden als je niets kon vinden, ik bedoel: rammstein mag je gewoon niet missen! Maar dat is dus niet meer nodigquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:56 schreef Sylvana het volgende:
na me vader heeeeeeeeeeeel lief aangekeken te hebben wil hij me toch op komen halen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nog een kaartje zien te krijgen dus
ik ook,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:57 schreef Starwalker het volgende:
Ik heb een ticket voor Antwerpen![]()
't schijnt dat al uitverkocht is. (in Antwerpen toch)
Dat zal heel lastig worden.. Tatu is nl uit elkaar (Heb ik begrepen) Maar anders: TOPPIE!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef Gabberhead het volgende:
Op de een of andere manier verwacht ik Tatu in het voorprogramma. Die naam zie je heel vaak voorbijkomen in allerlei geruchten met betrekking tot Rammstein, en gezien de aanzienlijke hoeveelheid concerten die ze in de voormalige USSR geven... Lijkt me nog niet eens zo'n gek idee..
Of ik er blij mee ben is een tweede
ja, maar normaal gesproken zouden ze in ieder europees land maar 1x optredenquote:Op zondag 22 augustus 2004 09:47 schreef Sylvana het volgende:
heb net ff op de Rammsteinsite gekeken, maar daar staat hij nog niet bij de tourdata
Enne weet iemand of er een max. is van het aantal kaartjes dat je in ene keer kunt bestellen, ik heber namelijk 5 nodig en nu hoop ik dus niet dat ik daar in mijn eentje sta en men dan zegt, sorry vette pech voor nummero 5 want je mag er maar 4 tegelijkertijd aanschaffen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 09:39 schreef Sylvana het volgende:
zou het (snel) uitverkocht raken denken jullie? Ze doen er niet voor niks een extra concert bij lijkt me, en ik kan pas na het weekend een kaartje halen
Nog niet helemaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:09 schreef coinbirddd het volgende:
dat klopt calvobbes, dit betekent ook dat er een extra concert is?
Volgens mij niet. Bij het vorige Rammstein concert was er een groep die haalde even 50 kaartjes. Misschien dat verkooppunten het zelf instellen als ze verwachten dat een concert heel snel uitverkocht raakt, maar ik denk niet dat het een vaste regel is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:10 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Enne weet iemand of er een max. is van het aantal kaartjes dat je in ene keer kunt bestellen, ik heber namelijk 5 nodig en nu hoop ik dus niet dat ik daar in mijn eentje sta en men dan zegt, sorry vette pech voor nummero 5 want je mag er maar 4 tegelijkertijd aanschaffen.
Ik weet niet waar jij je informatie vanaf gehaalt hebt maar ik kreeg om 10.40u nog gewoon twee staanplaatsen voor de 5e bij het postkantoor....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:51 schreef Bayswater het volgende:
alle staanplaatsen waren binnen een kwartier uitverkocht
om 10.15 bij het postkantoor, dan ben ik mooi genaaid dus, want zit nu met zitplaatsenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:02 schreef Mauzerus het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je informatie vanaf gehaalt hebt maar ik kreeg om 10.40u nog gewoon twee staanplaatsen voor de 5e bij het postkantoor....
dat klopt wel, er begonnen vandaag verschillende voorverkopen dus ook in t postkantoor van hilversum pleurde het systeem eruit. Misschien dat daardoor door sommige medewerkers gedacht werd dat de kaartjes weg waren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:20 schreef MrData het volgende:
Ja een kwartier is wel erg overdreven. Bij het postkantoor was het Ticketservice systeem weer eens (wanneer niet eigenlijk) retetraag dus het duurde even voordat de kaartjes kwamen.
hmmm dus we gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:22 schreef Bayswater het volgende:
bij ons (Spijkenisse) kon nummer 10 al geen zitplaatsen meer krijgen (incl. de mensen die voor Faithless stonden). Denk dat maar 5 Rammsteinmensen dus staanplaatsen konden kopen.
yep 1e ring vak AD 8 x (heb wel 2 staanplaatsen voor de 4e erbij gekochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hmmm dus we gaan zitten.
Mischien wel beter op mijn leeftijd
Het rare was dat er dus niet 1 groot concert was, er stonden ook heel veel mensen voor faithless en een zooi voor Tiesto geloofik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:04 schreef danko het volgende:
wij hebbe wel 2 staanplaatse (volges postkantoor in Ehv de laatste) om 10:25u
majah of ze toen nou uitverkocht waren of nie maakt me nie zo veel uit, wij staan er in ieder geval.
ze mogen bij die ticketservice wel een grotere server plaatse want die problemen zijn er altijd bij een groot concert![]()
![]()
![]()
lol, dat is bij de free record shop ofzo heh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:13 schreef Bayswater het volgende:
Die van Tiesto stonden dan verkeerd, want dat was alleen bij de ticketbox. Verbaast me niets van Tiestofans.
Buurman! Ik heb ook 6 kaarten voor Ad, maar dan op de 5equote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
yep 1e ring vak AD 8 x (heb wel 2 staanplaatsen voor de 4e erbij gekocht, die hadden ze toen nog wel)
Die zitplaatsen AD zijn bij mij ook voor de 5e, het fokvakquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:16 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Buurman! Ik heb ook 6 kaarten voor Ad, maar dan op de 5e
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die zitplaatsen AD zijn bij mij ook voor de 5e, het fokvak(de staanplaatsen zijn voor de 4e)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yoehoeeeeee 3 staanplaatsen voor de 4e in de pocket
Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als die schijt-NS nou geen kwartier vertraging had gehad vanochtend had ik ook nog staanplaatsen gehad. Echt voor m'n neus gingen de laatste Arena-kaarten weg.
Maar goed, 4 kaarten vak Df zijn dan toch nog binnen.
Ik vroeg om kaarten voor 5 november, kreeg ikkaarten voor 4 november. Maar goed, dat boeide me niet zo veel, hebben is hebben denk ik dan maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Was trouwens allemaal weer eens niet zo heel strak geregeld bij de postbank, maar ze leren elke keer bij
Lol, dat ging bij mij gelukkig wel goed, ik ga ook de 4e dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vroeg om kaarten voor 5 november, kreeg ikkaarten voor 4 november. Maar goed, dat boeide me niet zo veel, hebben is hebben denk ik dan maar.
4 november dus.
omg, loop ik dus kans jou nog tegen te komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:16 schreef kamagurka het volgende:
Yes! kaarten voor de 4e geregeld
Wel zitvak helaas
Ik knal je neer on sightquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
omg, loop ik dus kans jou nog tegen te komen.
Ik heb eens met Coldplay in vak Bd gezeten, dat viel nog net aardig te doen. Alleen helemaal achter in de Ahoy-zaal hangen van die grote doeken om het geluid een beetje redelijk te houden. Ik heb nu Bb kaartjes, dus echt helemaal achterin en misschien zelfs aan de zijkant van die doeken, dus het geluid kan wel eens gaan tegenvallen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb Cl zie ik. Godver, kutplaatsen. Zie je er dan überhaupt wel wat van?
wie is 'ze'. Mojo of Ahoy? Mloet je op een illegale opname hopen, want Rammstein zal dat never nooit niet doen. Bij Pinkpop mocht niet eens gefilmd worden. Iedereen die Rammstein wilde zien moest zelf maar een kaartje kopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaan ze ook via webcams uitzenden? Zou te gek zijn om dat vanachter de pc te kunnen volgen?
Ja dolle pret was dat. Toen duurde mijn werkpauze op eens een stuk langerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:43 schreef Fastcruiser het volgende:
Waardeloos syteem dat ticketserviceWas ruim van te voren aanwezig en alles op scherp gezet. Op het moment dat ik wilde bevestigen was de server niet meer bereikbaar).
ik zou dat maar niet te har zeggen als ik jou was...quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:08 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een sta-kaart, ik heb een sta-kaart!
Rammstein heeft beter publiek dan Metallica, dat is me op Werchter ondertussen wel opgevallen. Zijn niet met elkaar te vergelijken. En een nieuwe show van Rammstein gaat er altijd in. Zijn vele malen verrassender dan menig andere groep van dat niveau.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:30 schreef Plaeghdraegher het volgende:
Heb Rammstein reeds 3x live mogen aanschouwen. Hoe leuk 't ook is; ik heb 't wel gezien. Ik hoop dat d'r voor de echte liefhebber ook een beetje normaal publiek komt die willen rossen (Metallica in de Arena, anyone? God, wat een kutpubliek was dat, zeg).
Pcies! Bij rammstein krijg je tenminste show en spektakel ipv. obligaat klassiekers erin gaan gooien zodra het publiek een beetje lauw wordtquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Rammstein heeft beter publiek dan Metallica, dat is me op Werchter ondertussen wel opgevallen. Zijn niet met elkaar te vergelijken. En een nieuwe show van Rammstein gaat er altijd in. Zijn vele malen verrassender dan menig andere groep van dat niveau.
Humor, dan stond ik achter jou in Zoetermeer. Jij was nummer als nummer 37 aan de beurt of niet soms?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:16 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Buurman! Ik heb ook 6 kaarten voor Ad, maar dan op de 5e
Wel kut, want die eikel achter de computer bezwoer me dat hij 6 staanplaatsen had voor me. Betaal ik, zie ik dat het toch echt zitplaatsten zijn![]()
Wel humor hier in Zoetermeer. Alle fans van Faithless, Sting en Rammstein die gezamenlijk de Tiesto-fans uithonen omdat ze bij het verkeerde verkooppunt stonden
Dude!quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:52 schreef Scriptkiddie het volgende:
[..]
Humor, dan stond ik achter jou in Zoetermeer. Jij was nummer als nummer 37 aan de beurt of niet soms?.
Ik heb idd nog nooit zo'n chaos meegemaakt bij een Postkantoor zeg. Hallo!?! Het is Rammstein? Iedereen haat die band toch? Als ik erover begin word ik door iedereen voor gek verklaard dat ik er fan van ben maar, als er een concert komt, staan huismoeders met kinderen van 10 als eerst in de rij voor een kaartje.
Ach, ik ga naar beide concerten en, ik heb tenminste nog goede zitplekken. Ik kan er tenminste bij zijn.
Simpel, ze hebben een monopoliepositie. Als jij naar een concert van een beetje bekende groep wil moet je 9 van de 10 keer bij Ticketservice je kaartjes halen en 3 euro 75 'servicekosten' betalen. Heb je hier geen zin in heb je pech, want ze weten dat die concerten toch wel uitverkocht raken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:23 schreef danko het volgende:
waarom spreiden ze de voorverkoop van grote concerten dan niet zodat ze niet samen vallen, of een grotere server aanschaffen. denk dat ze het om het geld niet hoeven te laten. al krijgen ze maar 50 cent per verkocht kaartje zijn ze nog binne.
ja maar ik doel er meer op dat er bij de voorverkoop geregeld problemen voor doen zoals, server niet bereikbaar kaartjes uitverkocht, terwijl ze ergens anders nog niet uitverkocht zijn en het via dezelfde server gaat.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:26 schreef MrData het volgende:
[..]
Simpel, ze hebben een monopoliepositie. Als jij naar een concert van een beetje bekende groep wil moet je 9 van de 10 keer bij Ticketservice je kaartjes halen en 3 euro 75 'servicekosten' betalen. Heb je hier geen zin in heb je pech, want ze weten dat die concerten toch wel uitverkocht raken.
Dus ze houden wel degelijk rekening met de grote vraag aan kaarten.quote:EXTRA CONCERT IN BERLIN
On account of the extremely high demand there will be an extra concert in Berlin (the third!) on December 18, 2004. The ticket presale begins today exclusively in the TicketShop at www.rammsteinshop.de/tickets and over the well-known Ticket-Hotline +49 1802- 323 008.
Ja de 5e was al een extra ingeplande. Maar als het in Duitsland kan, waarom niet in Nederland.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:48 schreef Truck het volgende:
Jep, maar hadden ze hier niet maar 1 concert gepland, waar uiteindelijk een 2e is bijgekomen..?
ja en op t laatste moment zijn er ook wel mensen die ineens niet meer gaan en die hun kaartjes voor een normale prijs aanbieden. In 2001 had ik kaartjes maar omdat ik samen met m'n vriend zou, waarmee t uit ging, had ik er geen zin meer in, dus ik verkocht de kaartjes weer. iig nu nog niet gaan bieden op de zwarte markt. Vette afzetterij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik zou iedereen die geen kaartje heeft echt aanraden om zich nog niet op de zwarte markt te begeven en veel teveel te gaan betalen.
grote kans dat er nog een extra concert bij komt, zo hebben ze in Berlijn ook al 2 extra concerten gepland, terwijl er maar 1 gepland was
[..]
Dus ze houden wel degelijk rekening met de grote vraag aan kaarten.
Nonsense. Metallica op Werchter 2 jaar geleden was absoluut top. Metallica in 't Gelredome was ook een feestje. Bij Rammstein, daarentegen, roste ik tegen een gozer aan die vervolgens heel verontwaardigd quasi-ruzie ging zoeken omdat ik 'm zeer deed (*?*). Toen ik 'm subtiel vertelde dat-ie maar met z'n kneuzenkop op de tribune moest gaan zitten wilde-ie nog bijna matten ook. Pf. Kutpubertje.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Rammstein heeft beter publiek dan Metallica, dat is me op Werchter ondertussen wel opgevallen. Zijn niet met elkaar te vergelijken. En een nieuwe show van Rammstein gaat er altijd in. Zijn vele malen verrassender dan menig andere groep van dat niveau.
Bij rammstein word er zowiezo nauwelijks of niet gemoshed,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:47 schreef Plaeghdraegher het volgende:
[..]
Nonsense. Metallica op Werchter 2 jaar geleden was absoluut top. Metallica in 't Gelredome was ook een feestje. Bij Rammstein, daarentegen, roste ik tegen een gozer aan die vervolgens heel verontwaardigd quasi-ruzie ging zoeken omdat ik 'm zeer deed (*?*). Toen ik 'm subtiel vertelde dat-ie maar met z'n kneuzenkop op de tribune moest gaan zitten wilde-ie nog bijna matten ook. Pf. Kutpubertje.
Dus ja, ik denk dat je gewoon een tegenvaller kunt hebben met 't publiek. Als men allemaal lekker stil blijft staan en semi-vijandig reageert op mensen die willen moshen danwel pitten is 't vrij rap afgelopen :/
inderdaad, dat is nu net het verschil tussen Rammstein en Metallica. Rammstein is een prachtig schouwspel en mis je de helft als je jezelf primitief gaat voortbewegen.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:25 schreef Djaser het volgende:
Alsof moshen noodzakelijk is voor een leuke concert. Ik kan het iig missen als kiespijn tijdens een goede band, maargoed als ik erbij uit de buurt sta heb ik er geen last van natuurlijk.
is mij toch een raadsel dat de marktplaats dit toelaat,is pure zwarte handelquote:Op woensdag 1 september 2004 08:20 schreef Fossa het volgende:
Ik zat net eens rond te kijken op Marktplaats en verbaas me werkelijk aan het aantal NU AL beschikbare kaarten die aangeboden worden. Sommige lui daar zitten gewoon een aantal kaarten tegelijk aan te bieden voor een veel hogere prijs ?
Dus honderden echte fans hebben misgegrepen omdat een stel draken daar simpelweg WINST willen maken ?!
Kan ik me voorstellen, alleen ontstaat een pit 9 van de 10 keer helemaal vooraan, waardoor de rest naar achter of zijkant wordt gedreven. Doe het dan helemaal achteraan waar niemand er last van heeft. Daarbij zijn er genoeg idioten die niets van de show willen zien en alleen maar als een kip zonder kop om zich heen willen rammen. Dat snap ik echt niet, zoek dan ergens anders ruzie en laat mensen lekker van zo'n concert genieten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:46 schreef Plaeghdraegher het volgende:
Tsja. Ik heb er zwaar moeite mee stil te blijven staan en braaf mee gaan klappen. Zeg maar een soort van positieve manier om je energie even kwijt te kunnen. De een doet dat door aandachtig te luisteren en de ander incasseert en deelt wat rossen uit.
Dat Rammstein visueel gaaf is deel ik met je, misschien kwam 't ook wel omdat ik 't al minstens 1x gezien had. Dan geloof ik 't wel en wil ik gewoon even gigantisch loos gaan op die aanstekelijke Duitse stampmetal
Ik snap het wel, op het punt dat je er 50 ¤ voor wil betalen na.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:28 schreef MrData het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, alleen ontstaat een pit 9 van de 10 keer helemaal vooraan, waardoor de rest naar achter of zijkant wordt gedreven. Doe het dan helemaal achteraan waar niemand er last van heeft. Daarbij zijn er genoeg idioten die niets van de show willen zien en alleen maar als een kip zonder kop om zich heen willen rammen. Dat snap ik echt niet, zoek dan ergens anders ruzie en laat mensen lekker van zo'n concert genieten.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:43 schreef Sylvana het volgende:
wie staan er eigenlijk in het voorprogrammaIs dat al bekend
http://www.hostelsweb.com/cities/rotterdam.htmlquote:Op zondag 5 september 2004 18:06 schreef danko het volgende:
pfff is er een mogelijkheid om met openbaar vervoer terug te komen??? ik moet naar eindhoven maar het lijkt erop dat dat er met ov niet in zit.
Weet iemand anders nog een goedkope herberg ofzo in rotterdam?
De opvolgers van Rammstein, Unheilig, zijn ook erg goed te pruimenquote:Op zondag 5 september 2004 19:23 schreef pascalheister het volgende:
gister de voorloper van rammstein nog zien spelen OOMPF!! dat klinkt ook erg goed
Als jij voor mij een kaartje regelt........quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:39 schreef Sylvana het volgende:
Wie gaat er 5 november ook, woont in de buurt van Rotterdam en kan ik bij slapen? Want ik kom niet meer thuis nl...
ga jij ook naar rammstein ??quote:Op zondag 5 september 2004 19:23 schreef pascalheister het volgende:
gister de voorloper van rammstein nog zien spelen OOMPF!! dat klinkt ook erg goed
Kun je niet beter een jeugdherberg regelen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 08:39 schreef Sylvana het volgende:
Wie gaat er 5 november ook, woont in de buurt van Rotterdam en kan ik bij slapen? Want ik kom niet meer thuis nl...
ik kom zelf uit Nijkerk, en iemand had hier al een keer aangeboden dat ik bij haar mocht blijven slapen omdat je Rammstein niet mag missen, maar weet niet meer in welk topic dat wasquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:04 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Kun je niet beter een jeugdherberg regelen dan?
Tsja, ik weet niet waar je vandaan komt?
Dus dan ga ik haar maar ff mailenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah mooi! Ik zat er nl. over te denken om je een slaapplaats aan te bieden als je niets kon vinden, ik bedoel: rammstein mag je gewoon niet missen! Maar dat is dus niet meer nodig![]()
Ik heb nog nooit van ze gehoord, ik ben benieuwd of het wat is.quote:EXILIA (*Support von RAMMSTEIN )
01.11.2004* Mannheim Maimarkthalle
02.11.2004* B-Antwerpen Sportpalais
04.11.2004* NL-Rotterdam Ahoy
05.11.2004* NL-Rotterdam Ahoy
09.11.2004* P-Lissabon Atlantico
10.11.2004* E-Madrid Plaza de Toros La Cubierta de Leganes
11.11.2004* E-Barcelona Palau Olimpic Badalona
12.11.2004* E-San Sebastian Velodroma Anoeta
16.11.2004* N-Oslo Spektrum
18.11.2004* S-Stockholm Hovet
20.11.2004* DK-Kopenhagen Forum
22.11.2004* EST-Tallinn Saku Arena
24.11.2004* FIN-Helsinki Hartwall Arena
26.11.2004* RUS-St. Petersburg Sport Concert Complex
28.11.2004* RUS-Moskau Sport Complex Olympiski
01.12.2004* PL-Katowice Spodek
03.12.2004* CZ-Prag T-Mobile Arena
05.12.2004* CH-Basel St. Jakobshalle
06.12.2004* Nürnberg Arena
08.12.2004* Rostock HanseMesse
10.12.2004* Frankfurt Festhalle
11.12.2004* Dortmund Westfalenhalle
12.12.2004* Dortmund Westfalenhalle
13.12.2004* Hamburg Color Line Arena
15.12.2004* Dresden Messehalle 1
16.12.2004* Berlin Velodrom
17.12.2004* Berlin Velodrom
18.12.2004* Berlin Velodrom
http://www.contrapromotio(...)ontent/dates_r.php#5
http://www.exilia.de/
Ik ken Clawfinger niet maar toch heb ik het idee dat deze band niet veel beter is als ik de mp3'tjes zo hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Zolang het maar géén Clawfinger is
Clawfinger was 10 jaar terug HET zweedse antwoord op rage against the machine, sindsdien weer totaal tot de anonimiteit verworden totdat rammstein zo vriendelijk was ze op tour mee te nemen 2 jaar geleequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:39 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik ken Clawfinger niet maar toch heb ik het idee dat deze band niet veel beter is als ik de mp3'tjes zo hoor.
Eerste album was echt werelds..het unieke aan clawfinger was dat het bijna allemaal samples waren, bijna geen echt instrument te horen (op het album *deaf dumb and blind* tenminste, de rest ken ik niet). Jammer genoeg nooit meer het nivo van die eerste plaat gehaald blijkbaar.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Clawfinger was 10 jaar terug HET zweedse antwoord op rage against the machine, sindsdien weer totaal tot de anonimiteit verworden totdat rammstein zo vriendelijk was ze op tour mee te nemen 2 jaar gelee
Geen succes dus
Planning? Bij concerten geldt hooguit een indicatie: Concerten starten te laat, voorprogramma loopt uit, ombouwen stage na voorprogramma duurt lang, band heeft er zin in en speelt langer door etc. etc.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:00 schreef danko het volgende:
weet iemand al hoe laat rammstein volgens de planning is afgelopen?
20:00 begint het. Eerst voorprogramma 3 kwartier, dan 3 kwartier af- en opbouwen. Tegen half 10 Rammstein, anderhalf tot 2 uur durende set en we staan rond half 12 weer buiten. Aldus mijn voorspellingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:31 schreef wendywendy het volgende:
Ik geloof dat het concert on 20:30 begint
En dan ga ik met de metro weer naar huis, gelukkig waarschijnlijk niet alleen, maar met half ahoy, anders zou ik zuidplein om die tijd niet zo goed aandurven.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:58 schreef MrData het volgende:
[..]
20:00 begint het. Eerst voorprogramma 3 kwartier, dan 3 kwartier af- en opbouwen. Tegen half 10 Rammstein, anderhalf tot 2 uur durende set en we staan rond half 12 weer buiten. Aldus mijn voorspelling
Het voorprogramma is al een tijdje bekend: Exilia uit Duitsland...quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:43 schreef Sylvana het volgende:
wie staan er eigenlijk in het voorprogrammaIs dat al bekend
Kwestie van op tijd een kaartje kopenquote:Op maandag 1 november 2004 16:39 schreef ondeugend het volgende:
Wéééhh ik wil ook !!!
Nee joh, liggen er nog zat bij het postkantoor. Zijn pas 357 kaarten verkochtquote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
is het al verkocht, een vriend zei dat het uitverkocht was..??
Wil graag nog kaarten..
Hey daar was bijna niet tegen te rennen manquote:Op maandag 1 november 2004 16:52 schreef Bennink het volgende:
[..]
Kwestie van op tijd een kaartje kopen![]()
Weet je of dat de prijzen omlaag haalt? Dan kan ik er misschien met mijn verjaardagspartijtje naartoe.quote:Op maandag 1 november 2004 17:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee joh, liggen er nog zat bij het postkantoor. Zijn pas 357 kaarten verkocht![]()
Ja het is uitverkocht, maar je moet het gewoon proberen bij zo'n handelaartje die buiten staat...quote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
is het al verkocht, een vriend zei dat het uitverkocht was..??
Wil graag nog kaarten..
quote:Op maandag 1 november 2004 18:04 schreef Djaser het volgende:
[..]
Weet je of dat de prijzen omlaag haalt? Dan kan ik er misschien met mijn verjaardagspartijtje naartoe.
quote:Op maandag 1 november 2004 19:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het was binnen een kwartier uitverkocht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel een goede setlist ondanks dat bijna al mijn favouriten ontbreken op.
my, my, my, my,my!quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier iemand die twee veldkaarten rammstein aanbiedt voor ....vrijdagWaar spelen ze vrijdag dan? (ze zijn wel spotgoedkoop namelijk)
Ehm kaarten van 4 en 5 november in Ahoy gingen dezelfde dag in de voorverkoop, ik sta er dan ook vrijdag.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Vrijdag in AHOY???
woensdag staat Sting er nog, don + vrij Rammstein.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht trouwens dat rammstein woensdag en donderdag speelde...
normale prijs was 42,25 euro voor arenaquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:28 schreef Isabeau het volgende:
jezus en dat weet ik nu pasGoed, ik ben aan het bieden en ze kosten maar 50 euro per stuk
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:32 schreef Roellio het volgende:
Tribunekaarten zijn geen cent waard.
Inderdaad, best OK die setlist. Inderdaad zeer jammer van Mein Herz Brennt, persoonlijk mis ik meer Asche zu Asche en Engel, maar ik kan me voorstellen dat ze daar zo langzamerhand genoeg van krijgen. Op Herzeleid.com staan wat beschrijvingen van de show, vooral Mein Teil schijnt grappig te zijn:quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:17 schreef Djaser het volgende:
Setlist van gisteren:
Toch wel een goede setlist ondanks dat bijna al mijn favouriten ontbreken op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
Ik ga ook alleen hoor, mijn vrienden hebben zitplaatsen en ik heb een staanplaatsquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 1 kaartje voor vrijdag, maar da moet ik wel alleen
M'n vrienden gaan op donderdag en ik heb nog geen tweede kaartje kunnen bemachtigen.
Ik zit er dan ook, met nog 4 man/vrouwquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 1 kaartje voor vrijdag, maar da moet ik wel alleen
Jammer, net een dag later dan mij!quote:Op woensdag 3 november 2004 10:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zit er dan ook, met nog 4 man/vrouw
Als je maar wat bier overlaatquote:Op woensdag 3 november 2004 11:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jammer, net een dag later dan mij!
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je maar wat bier overlaat
Dank je .. ga ze gelijk bestelenquote:Op maandag 1 november 2004 17:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee joh, liggen er nog zat bij het postkantoor. Zijn pas 357 kaarten verkocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk had ik nog nooit van deze band gehoord. Maar goed, we zullen zien wat het wordt morgen.
Veel plezier die die vanavond al gaanJah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
ach troost je, ik mag ook pas morgen, maar heb er wel zin in !!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef Stefannn het volgende:
ik mag morgen pas
Ik heb er ook zin in!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach troost je, ik mag ook pas morgen, maar heb er wel zin in !!!!
Lijkt me erg gezellig worden...
Gezelligquote:Op donderdag 4 november 2004 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Morgen dus met mijen nog iemand (geen clue wie mee gaat)
Nadat iedereen in ons vak zo'n beetje overal ging zitten (op onze plaatsen), werden we door het personeel aangesproken daarop. We legden het uit en ze heeft ons naar beneden de zaal ingeleid!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb d'r zin an!!! Jammer dat ik in zo'n fukkin stoeltje zit![]()
Werd Amour nu ook weer gespeeld?quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:22 schreef Keijs het volgende:
btw, afwijkend van vorige setlist: Moskau erin, Daila Lama eruit.
Klopt, en 3/4e van het publiek toen kende dat nummer totaal niet (lag dat nu anders?)quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:11 schreef MrData het volgende:
Stripped was tijdens de vorige tour ook al de afsluiter, dus wat dat betreft is het niet zo heel gek.
nou dat mag waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:37 schreef estranged het volgende:
Ik ga er vanavond heen
weet iemand of je je fotocamera mag meenemen of niet? Want ik heb natuurlijk geen zin om 'm bij de ingang af te geven ofzo iets leuks
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
vanavond lekker zuipen en Rammsteinen
Dan maar geen camera meenemenquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou dat mag waarschijnlijk nietJe wordt gefouilleerd en camera's worden ingenomen (wegwerpcamera's waarschijnlijk zelfs weggegooid
).
Dus heláás... overigens moet je alle harde voorwerpen thuislaten, want die kunnen in beslag genomen worden. Dus geen blikjes, flesjes e.d.
Ik ben er vanavond trouwens ook
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:27 schreef estranged het volgende:
[..]
Dan maar geen camera meenemen [afbeelding]
en flesjes enz. neem ik toch al niet mee
tot vanavond
Je gedraagt je wel hè?quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:04 schreef Knife het volgende:
ik ben er vanavond ook bij !! Heb er super veel zin in !!
is mijn eerste Rammstein concert..dus ben zeer benieuwd !!
Gisteren was 't rond 23:00 afgelopen. Ik stond iig om 23:05 weer op het metrostation, maar door werkzaamheden reed ie om het kwartier. Weet niet of dat vandaag nog steeds zo is, maar het kan dus langer dan normaal duren om weer op centraal te komen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:54 schreef Da hopman het volgende:
Tot hoelaat duurt het ongeveer? IVM OV-toestanden?
hahaha Bayswater, ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel hè?![]()
Exilia uit Duitslandquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:17 schreef Knife het volgende:
[..]
Wie staat er eigenlijk in het voorprogramma??
Weet iemand dat toevallig ??
speelde ze in Ahoy` Moskau wel??quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:22 schreef Keijs het volgende:
btw, afwijkend van vorige setlist: Moskau erin, Daila Lama eruit.
Nu welquote:Op donderdag 4 november 2004 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Morgen dus met mijen nog iemand (geen clue wie mee gaat)
Yepquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
speelde ze in Ahoy` Moskau wel??
Ik vond dat toen werkelijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:11 schreef MrData het volgende:
Stripped was tijdens de vorige tour ook al de afsluiter, dus wat dat betreft is het niet zo heel gek.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat is een fucking 200 gulden in echt geld!
Inderdaad zeg, die prijzen worden steeds bizarder.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Trouwens: Wie echt per sé een t-shirt o.i.d. wil hebben: Neem maar een kruiwagen met geld mee, want de prijzen van de merchandising zijn echt absurd.
¤ 90,- voor een sweater. Dat is een fucking 200 gulden in echt geld!
Vorig jaar bij maiden werd bij mij zelfs een potje mosterd in beslag genomenquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou dat mag waarschijnlijk nietJe wordt gefouilleerd en camera's worden ingenomen
Wat moet je ook met een potje mosterd bij een concert van Maiden?quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vorig jaar bij maiden werd bij mij zelfs een potje mosterd in beslag genomen
We waren daarvoor (uiteraard) naar de pub geweest. Souvenirtje mee enzo; is lekkere mosterd die je niet in de supermarkt kunt kopen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Wat moet je ook met een potje mosterd bij een concert van Maiden?
dit is één van de weinige momenten dat ik blij ben dat ik 20 minuten van Ahoy woonquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:27 schreef CybPraetorian het volgende:
dit was wel een van de weinige momenten dat ik wilde dat ik niet helemaal in het noorden woonde, want ik was pas om 3.30 weer thuis, onderandere door die gvd wegwerkzaamheden midden in de nacht...
idd dat scheelt, maar twas wel de moeite waardquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
dit is één van de weinige momenten dat ik blij ben dat ik 20 minuten van Ahoy woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |