NSDFP?? wtf is dat?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Moest je weer even met je vrienden van de NSDFP bejaarde allochtone opa's verrotschoppen?
Ik heb er nog foute quotes bij staan ook. Zodat ik die tegen ze kan gebruiken in een discussie.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Whehehehe, jij hebt dat lijstje serieus op je pc staan he?
Ik vond hem wel goed en goede dingen moet je overnemen, zoals deze dusquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:00 schreef Ype het volgende:
KB heeft mijn 'NSDFP' overgenomen.
Allemaal moslim?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Alaqsaa
DeltaOne
Binas
BansheeBoy
Youssef
Deadre
skunkator
There_is_only_one
KomMaar
Umm-Qasr
onschuldig
KirmiziBeyaz
Meki
Ik denk dat de persoon achter Meki4 wel van LOTR houdt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:14 schreef Sidekick het volgende:
Meki4.
Oke, KKKirmiziBeyaz.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed en goede dingen moet je overnemen, zoals deze dus
Overigens heb ik die leuke naam voor Akkkersloot niet gevoden, al had ik gehoopt dat ik dat wel had gedaan. Die eer is voor iemand anders, ik weet alleen niet meer wie.
Je moeder is een leugenaar.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Allemaal moslim?
En je had niks tegen moslims ?
Foei....leugenaartje....
Wolfje? De enige die vergelijkbare taalfouten maakt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik denk dat de persoon achter Meki4 wel van LOTR houdt.
Ssst, hij haat niet alle moslims. Enkel de extremistische:')quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Allemaal moslim?
En je had niks tegen moslims ?
Foei....leugenaartje....
Ze vroeger trouwens waarom ik die punkers had aangepakt, ik zei omdat hun soort minister verdronk met ketchup had besproeid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
NSDFP?? wtf is dat?
Zal zeker wel iets racistisch zijn? Nee zo ben ik niet, ik ben tegen die racisten en punkers.
En we liepen op dat moment dat ik gepakt werd punkertjes te rammen
Dat vreesde ik al,quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik heb er nog foute quotes bij staan ook. Zodat ik die tegen ze kan gebruiken in een discussie.
PKKKirmiBeyaz.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, KKKirmiziBeyaz.
Ik heb met opzet de volgende moslims weggelaten:quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ssst, hij haat niet alle moslims. Enkel de extremistische:')
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik heb er nog foute quotes bij staan ook. Zodat ik die tegen ze kan gebruiken in een discussie.
Meki
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
NSDFP is waar jij elke dag lustig erop los post met je vrienden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
NSDFP?? wtf is dat?
Zal zeker wel iets racistisch zijn? Nee zo ben ik niet, ik ben tegen die racisten en punkers.
En we liepen op dat moment dat ik gepakt werd punkertjes te rammen
Enkel het systeem.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Want niemand heeft me aangewezen en ik heb geen shit vernield.
JezusChristus, wat heb jij een vooroordelen? Jouw opa werkte zeker voor de moffen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Ype het volgende:
[..]
NSDFP is waar jij elke dag lustig erop los post met je vrienden.
Jij wilt dus mensen verbannen omdat hun mening je niet aanstaat ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Omdat die gematigd zijn. Iets wat ik van jou niet kan zeggen, Byron "Low Tax" Looper-wanabe.
Ach jongetje. Word je niet geaccepteerd door je homofiele joodse broeders? Dat is niet lief van ze, he? Nee. Het zijn stouterds. Foei.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat die gematigd zijn. Iets wat ik van jou niet kan zeggen.
Hannibal.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Bush en Sharon mogen van door Varkens gegeten worden.
Nee, omdat ze extremistisch zijn. Racisten en nazi's mogen ook optiefen. Extreme zuignappen zoals jij trouwens ook, zelfbenoemde anti-racist.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij wilt dus mensen verbannen omdat hun mening je niet aanstaat ?
Gozer, ik heb het systeem niet vernield, ik kwam juist op voor het systeem.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Enkel het systeem.
Je vader is een homo, daarom is hij op die "vrouwelijke" snormoeder van je gevallen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ach jongetje. Word je niet geaccepteerd door je homofiele joode broeders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |