En om dat te bestrijden, neem ik later ook 2.7 koter!quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:51 schreef Sidekick het volgende:
Het CDA is anti-sperma. Geen wonder dat de moslims oprukken.
PaardenOlifantenContinentenmiddel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:56 schreef Monidique het volgende:
Kan iemand Akkersloot een kalmeringsmiddeltje geven?
Doe Dora er dan ook gelijk bij. Zonder afleiding blijkt het toch een ware extremist te zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
PaardenOlifantenContinentenmiddel.
Ik heb wel eens zin om mensen helemaal verrot te schelden. Maar dan hou ik me altijd weer in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef Monidique het volgende:
Weet je, soms heb ik zin om sommige gebruikers gewoon te bannen. Gewoon, omdat ze achterlijk zijn, of zoiets.
Zo, pfff, weer wat woede van me af geschreven.
MURDER I DON`t BELIEVE YOU MURDERquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Je zou dat D12-nummer moeten aanpassen:
These idiots don't even know the name of my land,
But they want me gone as if I'm in a gang
Alaqsaaquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:08 schreef Tyrhraustur het volgende:
We kunnen we een lijstje maken van mensen die gebannend mogen worden, kunnen ze het ook mooi lezen hier
Moest je weer even met je vrienden van de NSDFP bejaarde allochtone opa's verrotschoppen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
MURDER I DON`t BELIEVE YOU MURDER
MURDER MURDER, you life is on the line.
1 van de weinig goede teksten inderdaad. Toen ik een keer op het politieburo terrecht kwam en voordat ik gepakt werd was ik de hele tijd dat aan het zingen met een gap van me, het zat zelfs zo in me kop dat ik me verklaring met "murder" had ondertekend, ik moet wel zeggen dat ik op dat moment minimaal 20 blikken B in me lijer had zitten, maar kunnen er ook meer geweest zijn, het waren er zeker niet minder.
voor de rest ben ik een hele nette jongen hoor, ik kom zelden op die locaties, maar soms moeten er wel eens dingen gebeuren en dan... tja....
Whehehehe, jij hebt dat lijstje serieus op je pc staan he?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Alaqsaa
DeltaOne
Binas
BansheeBoy
Youssef
Deadre
skunkator
There_is_only_one
KomMaar
Umm-Qasr
onschuldig
KirmiziBeyaz
Meki
vanmij hoeft helemaal niemand gebanned te worden, ik vind bannen zoiets lafs, bannen is het instrument van de dommen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Alaqsaa
DeltaOne
Binas
BansheeBoy
Youssef
Deadre
skunkator
There_is_only_one
KomMaar
Umm-Qasr
onschuldig