abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20910638
even een korte samenvatting en wat hoogtepunten uit de vorige topic:
quote:
vormverschuivende reptielen!
quote:
nietes
quote:
welles!
quote:
nietes!!
quote:
welles!!!
hier verder graag!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2004 14:50:20 ]
pi_20910882
tijdverschuivende reptielen!
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:04:33 #3
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20910992
begin eens met de link naar het vorige topic
"reptilians uit de vierde dimensie"

paar foto's die mss relevant zijn komen zo
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:19:29 #4
90061 coz
pi_20911289

wat het ook is .. ziet er vreemd uit

quote:
bush na het ongelukhje met de fiets.(de officiele reden hiervoor was dat hij met zijn fiets weggleed omdat het regende, maar op die dag regende het niet)

ze pa

gore 'shapeshifted' on nat'l tv!
http://stargods.org/goreshapeshifted.htm

de cigarenboer
quote:
op dinsdag 29 juni 2004 01:58 schreef aurora025 het volgende:
ja dat klopt, wij mensen hebben reptilian genes. een deel van ons hersenen wordt zelfs de reptilian brain in de wetenschap genoemd. de menselijke foetus heeft zelfs een reptielvorm voordat het een menselijke vorm aanneemt
quote:
ja?
--------------------------------------------------------------
quote:
ok, maar ik kan een "raster" van pentagrammen op een bol geprojecteerd (aarde) altijd zo leggen dat het "klopt", das dus redelijk arbitrair
ik zou zeggen leef je uit, maak het maar een paar keer kloppend ...
ik dacht dus dat het raster kwam uit een paar vaste punten( tethrahedon met punt op noordpool ) , maar ik ben ook (nog) niet zo thuis in de geometrie
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:24:21 #5
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_20911382
over dat raster: neem de noordpool als vast punt en je hebt nog alle vrijheid qua lengte van de lijnstukken en de horizontale oriëntatie (leg ik het eerste lijnstuk richting noorwegen of richting canada, bij wijze van).

maargoed, terug naar het topic, wie heeft er informatie over de 4e dimensie waar de reptillians schijnbaar verblijven?

is er inmiddels een bioloog-achtig-iemand die misschien iets zinnings over de foto van die kop kan vertellen? (mijn gok was een half vergane hondenkop.)
Deze ruimte niet beschrijven
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:25:59 #6
17698 nappel
raar menneke..
pi_20911403
..jullie komen gevaarlijk dicht in de buurt van de waarheid!!!
reptilians willen kosten wat kost (nog) niet ontdekt worden!!
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20911433
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:24 schreef bosgorilla het volgende:
is er inmiddels een bioloog-achtig-iemand die misschien iets zinnings over de foto van die kop kan vertellen? (mijn gok was een half vergane hondenkop.)
volgens mij is dat gewoon de kop van zo'n shapeshiftende hagedis hoor. het lijkt geeneens op een hondenkop.
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:36:36 #8
17698 nappel
raar menneke..
pi_20911582
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:28 schreef beeer het volgende:

[..]

volgens mij is dat gewoon de kop van zo'n shapeshiftende hagedis hoor. het lijkt geeneens op een hondenkop.
nee, dat is een of ander kunstwerk...
http://www.artincontext.org/artist/w/charlie_white/images.htm
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:39:12 #9
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20911638
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:25 schreef nappel het volgende:
..jullie komen gevaarlijk dicht in de buurt van de waarheid!!!
reptilians willen kosten wat kost (nog) niet ontdekt worden!!
als dat zo is dan zouden de pro-ss-theorie mensen toch plots moeten verdwijnen?
euhmz
ss=shapeshift
pi_20911737
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:36 schreef nappel het volgende:

[..]

tja, de beste manier om te iets geheim te houden is door het open en bloot te aan de wereld ten toon te stellen.

overigens is die foto overduidelijk gephotoshopt. dat zie je aan de manier waarop de schaduw van de derde steen van rechts en derde van ondere niet correspondeert met die van het jongetje die op de grond zit. verder heeft de man die dat hoofd vasthoudt een veel te blanke huid om een zuid-amerikaan te kunnen zijn.
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:45:11 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20911764
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:36 schreef nappel het volgende:
daar lijkt het idd op. (kunstenaar charlie white)
dit is volgens mij nog een foto uit z'n collectie en hier kun je zien dat de beste man het blijkbaar kunst vind om rare wezens in zijn platen te verwerken.

tevens tvp
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:46:16 #12
17698 nappel
raar menneke..
pi_20911777
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:39 schreef boomstam het volgende:

[..]

als dat zo is dan zouden de pro-ss-theorie mensen toch plots moeten verdwijnen?
euhmz
ss=shapeshift
nee hoor, dan zouden de reptilians geen energie meer kunnen aftappen..
waarvoor denk je dat ze hier zijn? de aarde is gewoon 1 grote akker..
..iemand die té dicht bij de waarheid komt wordt gewoon geformateerd..
en zal veranderen in een scepticus die alles meteen afdoet als psychische stoornissen en drugmisbruik..
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:46:41 #13
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20911784
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:24 schreef bosgorilla het volgende:
over dat raster: neem de noordpool als vast punt en je hebt nog alle vrijheid qua lengte van de lijnstukken en de horizontale oriëntatie (leg ik het eerste lijnstuk richting noorwegen of richting canada, bij wijze van).

maargoed, terug naar het topic, wie heeft er informatie over de 4e dimensie waar de reptillians schijnbaar verblijven?

ja hoor, 't is kunst.....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:49:48 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20911841
ok dus de foto's zijn kunst. daar zijn we het denk ik wel over eens. nu zijn er nog de foto's van presidenten die volgens de ene teveel geshape-shift hebben en volgens de ander gewoon vaak vallen. welke aanwijzingen zijn er eigenlijk nog meer om aan te nemen dat reptillians bestaan?
ik ben namelijk het overzicht een tikkie kwijt
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:54:29 #15
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20911929
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:44 schreef beeer het volgende:

[..]

tja, de beste manier om te iets geheim te houden is door het open en bloot te aan de wereld ten toon te stellen.

overigens is die foto overduidelijk gephotoshopt. dat zie je aan de manier waarop de schaduw van de derde steen van rechts en derde van ondere niet correspondeert met die van het jongetje die op de grond zit.
sorry, maar dat zie ik niet.
quote:
verder heeft de man die dat hoofd vasthoudt een veel te blanke huid om een zuid-amerikaan te kunnen zijn.
dus is het gefotoshopt? of hoort die man bij de fotograaf?
pi_20911932
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:45 schreef livelived het volgende:

[..]

daar lijkt het idd op. (kunstenaar charlie white)
dit is volgens mij nog een foto uit z'n collectie en hier kun je zien dat de beste man het blijkbaar kunst vind om rare wezens in zijn platen te verwerken.
[afbeelding]
tevens tvp
deze foto is ook duidelijk met digitale middelen bewerkt. dat zie je aan de stand van de zon en de lucht die de verkeerde kant op schakeert van donker naar licht. verder is de schaduw van de man te lang ten opzichte van de schaduw van dat aapachtige wezen.

duidelijk een fake.
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:55:03 #17
19325 bosgorilla
pi_20911939
euh... ik ook...
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:56:49 #18
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20911969
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:49 schreef livelived het volgende:
ok dus de foto's zijn kunst. daar zijn we het denk ik wel over eens. nu zijn er nog de foto's van presidenten die volgens de ene teveel geshape-shift hebben en volgens de ander gewoon vaak vallen. welke aanwijzingen zijn er eigenlijk nog meer om aan te nemen dat reptillians bestaan?
ik ben namelijk het overzicht een tikkie kwijt
president zijn is best een stressvol bestaan en stress doet rare dingen met mensen.
en shapeshiften op live tv? geen footage tegengekomen dus kan ik niks over zeggen...
pi_20911972
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:54 schreef dj_scuff het volgende:
dus is het gefotoshopt? of hoort die man bij de fotograaf?
dat is wat zij ons willen laten geloven ja.
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:57:52 #20
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20911990
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:54 schreef beeer het volgende:

[..]

deze foto is ook duidelijk met digitale middelen bewerkt. dat zie je aan de stand van de zon en de lucht die de verkeerde kant op schakeert van donker naar licht. verder is de schaduw van de man te lang ten opzichte van de schaduw van dat aapachtige wezen.

duidelijk een fake.
uuhh, duh! 't is kunst hoor....
  woensdag 28 juli 2004 @ 15:58:17 #21
17698 nappel
raar menneke..
pi_20912000
waarom moet je aannemen dat reptilians bestaan?
dat je niet uitsluit dát ze bestaan, kan ik beter begrijpen...
pi_20912088
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:57 schreef dj_scuff het volgende:

[..]

uuhh, duh! 't is kunst hoor....
slim hè? vertel eens, wat vind je een slimmere manier om de waarheid inzake deze hageissenkop te verbergen: of je doet niets en geeft zo ruimte voor de complottheoretici om hun standpunt aan te vechten, of je laat het gewoon aan de hele wereld zien als een of ander kunstwerk?

die lui van de vierde dimensie zijn niet dom hoor.
  woensdag 28 juli 2004 @ 16:08:13 #23
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_20912210
quote:
op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef beeer het volgende:

[..]

slim hè? vertel eens, wat vind je een slimmere manier om de waarheid inzake deze hageissenkop te verbergen: of je doet niets en geeft zo ruimte voor de complottheoretici om hun standpunt aan te vechten, of je laat het gewoon aan de hele wereld zien als een of ander kunstwerk?

die lui van de vierde dimensie zijn niet dom hoor.
en wij wel? eerlijk gezegd, pas als ik het zelf kan vasthouden kan ik beslissen wat het is.
ik vorm pas een definitieve mening als ik zelf kan zien/voelen/ruiken( ) wat het is....
tot die tijd neem ik aan dat het kunst is, met een reserve....
pi_20912370
quote:
op woensdag 28 juli 2004 16:08 schreef dj_scuff het volgende:
met een reserve....
je laat hier blijken dat je al vele malen meer verlicht bent dan de meeste mensen (lees: sceptici) op dit forum, die alles wat hun maatschappijleraar hen vertelt gelijk voor waar aannemen.
  woensdag 28 juli 2004 @ 16:19:44 #25
90061 coz
pi_20912478
quote:
op woensdag 28 juli 2004 15:44 schreef beeer het volgende:

overigens is die foto overduidelijk gephotoshopt. dat zie je aan de manier waarop de schaduw van de derde steen van rechts en derde van ondere niet correspondeert met die van het jongetje die op de grond zit. verder heeft de man die dat hoofd vasthoudt een veel te blanke huid om een zuid-amerikaan te kunnen zijn.
die andere is idd duidelijk soep ..dit vind ik echt nog niet duidelijk
omcirkel even wat er niet klopt ofzo
ik zie wel meer stenen
en wat je zegt.. het heeft als kunstwerk gehangen ..
wil dat dan zeggen dat de 'foto' kunstig in elkaar zit
of ook het onderwerp meteen kunst is
tja dat weet de maker dan wel weer
en dat die man een andere huidskleur heeft .. nou dat is echt geen bewijs ofzo
  woensdag 28 juli 2004 @ 16:21:14 #26
90061 coz
pi_20912516
quote:
op woensdag 28 juli 2004 16:15 schreef beeer het volgende:

[..]

je laat hier blijken dat je al vele malen meer verlicht bent dan de meeste mensen (lees: sceptici) op dit forum, die alles wat hun maatschappijleraar hen vertelt gelijk voor waar aannemen.
dat is al hulde waard an sich

edit
oh ps .. charlie white is wel een stuk vooruit gegaan met photoshop (ja en zijn team)

dit is een van zijn andere werken

[ Bericht 22% gewijzigd door coz op 28-07-2004 16:29:49 ]
pi_20915122
quote:
op woensdag 28 juli 2004 16:19 schreef coz het volgende:
en dat die man een andere huidskleur heeft .. nou dat is echt geen bewijs ofzo
hmm, hoeveel mensen met een blanke huid en donker hoofd wonen er nu in zuid-amerika? het zou me niets verbazen als ie gewoon net geshapeshift was toen die foto gemaakt werd.
  woensdag 28 juli 2004 @ 18:41:17 #28
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_20915418
quote:
ja dat klopt, wij mensen hebben reptilian genes. een deel van ons hersenen wordt zelfs de reptilian brain in de wetenschap genoemd.
vooral dat 2e deel... ooit eens nagezocht waarom de wetenschap daarmee gekomen is ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 28 juli 2004 @ 19:35:44 #29
90061 coz
pi_20916708
quote:
op woensdag 28 juli 2004 18:41 schreef choas het volgende:
vooral dat 2e deel... ooit eens nagezocht waarom de wetenschap daarmee gekomen is ?
quote:
at least five human behaviours originate in the reptilian brain ... without defining them, i shall simply say that in human activities they find expression in: obsessivecompulsive behaviour; personal daytoday rituals and superstitious acts; slavish conformance to old ways of doing things; ceremonial reenactments; obeisance to precedent, asin legal, religious, cultural, and other matters....and all manner of deceptions."

add other traits of the rcomplex such as "territoriality" (this is mine, get out); aggression; and the idea that mightisright, winner takesall. put that little lot together and you have the very attitudes of the illuminati. racism comes from the reptilian brain also and aggressive, violent sex, which the illuminati bloodlines indulge in big time
das dan weer de uitleg .. maar vertel maar
pi_20916784
quote:
op woensdag 28 juli 2004 18:27 schreef beeer het volgende:
hmm, hoeveel mensen met een blanke huid en donker hoofd wonen er nu in zuid-amerika? het zou me niets verbazen als ie gewoon net geshapeshift was toen die foto gemaakt werd.
als ze nou een blank hoofd zouden hebben en een donkere huid praten we verder... blanke huid en donker hoofd is wel redelijk normaal tot op zekere hoogte en daarnaast heb je ook nog een ziekte die pgiment wegneemt... werkt ook vanuit een bepaalde plaats zijn weg over het lichaam...al die dingen is helemaal geen informatie bij over die personen of wel?

zie dit bijvoorbeeld

waar vind je hier het idee dat hij wellicht een bepaalde chemische reactie had, allergie ergens voor wat zich in die omgeving bevond? dat hij een ziekte heeft of dat zijn huid erg droog was en bepaalde gevolgen had... je vind niets terug en er is ook geen informatie daarover aanwezig. ze beginnen direct met het idee dat hij ofwel een shapeshifter is of een implantaat heeft (implantaat wordt ook ruim aandacht aan besteed) en als laatste dat er misschien met de tape is geknoeit maar nergens proberen ze een lichamelijke (zonder implantaat) verklaring te vinden terwijl die er wel degelijk zijn...

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2004 19:54:57 ]
  woensdag 28 juli 2004 @ 19:44:10 #31
90061 coz
pi_20916914
quote:
op woensdag 28 juli 2004 19:39 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

als ze nou een blank hoofd zouden hebben en een donkere huid praten we verder... blanke huid en donker hoofd is wel redelijk normaal tot op zekere hoogte en daarnaast heb je ook nog een ziekte die pgiment wegneemt... werkt ook vanuit een bepaalde plaats zijn weg over het lichaam...al die dingen is helemaal geen informatie bij over die personen of wel?
als het nou gewoon een gekleurde man is die eerst met een paar zakken cement in de weer is geweesd...
het gaat toch echt om die uuuuhkop
  woensdag 28 juli 2004 @ 19:47:45 #32
693 ChOas
pi_20917005
quote:
op woensdag 28 juli 2004 19:35 schreef coz het volgende:

[..]

[..]

das dan weer de uitleg .. maar vertel maar
zoek het boek: "how the human mind works" van steven pinker, een gerenomeerd psycholoog...

en verdiep je sowieso wat meer in de psychologie, waar deze term vandaan komt...

trouwens, ook een beetje inzicht in de chemische biologie (dna/rna/etc) kan geen kwaad....

hoe kan je sommige dingen zomaar voor waar aannemen zonder dat je jezelf er in verdiept hebt ? ... en nee, dan heb ik het niet over cirkel-theorieen waar al die conspiracy sites op draaien...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_20917266
misschien trouwens dat als je zo die foto's van bush ziet... dan zie je ook dat ze juist proberen aan te tonen dat hij zo'n reptilian is door al die plekken op zijn hoofd... geeft dat juist niet meer reden om te denken dat hij iets heeft wat dat veroorzaakt en bij die ene shapeshift dinges nogal wat erger was dan normaal... dat het dus wel een menselijke oorzaak heeft en dat hij daarom ook zich openbaar durft te vertonen... lijkt me dat er bij een president direct naar zo'n plek gekeken zou worden... en ze hebben dan dus toch een menselijke eigenschap vastgesteld die dokters ga ik vanuit......
pi_20917332
je stelt het wel errug makkelijk allemaal, #ANONIEM. en de waarheid is nooit zo simpel.
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:09:36 #35
693 ChOas
pi_20917507
quote:
op woensdag 28 juli 2004 20:02 schreef beeer het volgende:
je stelt het wel errug makkelijk allemaal, #ANONIEM. en de waarheid is nooit zo simpel.
volgens occam wel...

wanneer je uit 2 opties kan kiezen welke hetzelfde resultaat hebben, is de meest simpele meestal de juiste...

[Stephen Roberts]
pi_20917605
q.e.d.

het is me veel te simpel om occams woorden voor waarheid aan te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2004 20:13:55 ]
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:19:15 #37
693 ChOas
pi_20917752
quote:
op woensdag 28 juli 2004 20:13 schreef beeer het volgende:
q.e.d.

het is me veel te simpel om occams woorden voor waarheid aan te nemen.
mij ook, maar in de praktijk blijft het zo dat wanneer 2 theorieen op een verschijnsel werken, de simpelste de juiste is, totdat deze niet meer het verschijnsel kan verklaren...

[Stephen Roberts]
pi_20917848
...en je erachter komt dat de moeilijkste theorie veel beter aansluit bij het nieuwe verschijnsel.
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:30:20 #39
693 ChOas
pi_20918017
quote:
op woensdag 28 juli 2004 20:22 schreef beeer het volgende:
...en je erachter komt dat de moeilijkste theorie veel beter aansluit bij het nieuwe verschijnsel.
tot die tijd inderdaad

[Stephen Roberts]
pi_20918049
quote:
op woensdag 28 juli 2004 20:02 schreef beeer het volgende:
als een appel naar de grond valt komt dat niet door de zwaartekracht? zo gemakkelijk is het helemaal niet omdat de ziekte best wel complex kan zijn of de chemische reactie die ervoor zorgt dat het gebeurd. je moet wel een goede overweging maken tussen een 'te simpele' oplossing en een onlogische oplossing... is de simpele oplossing logisch dan is de kans dat deze waar is ook groter... een menselijke verklaring zou daarom ook logischer zijn dan een andere verklaring zeker als je kijkt ernaar dat hij ook wel meerdere van dergelijke verwondingen had waarmee hij ook op tv. kwam...

wellicht dat mijn redenatie van artsen die het controleren en het op tv. vertonen omdat het een menselijke ziekte is of iets dergelijks wel de juiste is... en helemaal niet te gemakkelijk.

als iemand zegt dat "een oplossing te gemakkelijk is" heb ik altijd het gevoel dat ze geen weerwoord ervoor hebben en dat hun eigen redenatie minder logisch is en dat ze het met die uitspraak dan proberen te vereffenen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2004 20:33:13 ]
pi_20918774
interdimentionale wezens bestaan wel degelijk, lees (of kijk de verfilming) de ''mothman prophecies" maar eens, dan raak je snel genoeg overtuigd, aangezien het aantal ooggetuigen zeer groot is. (en het verhaal te vreemd om verzonnen te zijn) maar of deze wezens onze planeet daadwerkelijk besturen...daar is nog nooit enig bewijs van gezien dacht ik? er zijn wel aanwijzingen die die richting op wijzen, maar het kan nog steeds toeval zijn
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_20920965
quote:
op woensdag 28 juli 2004 20:30 schreef choas het volgende:

[..]

tot die tijd inderdaad
en intussen zijn er talloze andere theorieen bijgekomen die allemaal afgestemd zijn op de simpelste, en die moeten allemaal aangepast worden aan de moeilijkste. denk eens aan de enorme hoeveelheden energie en tijd dat dit kan gaan kosten, om maar over de recalcitrantie van de menselijke psyche naar een totaal ander denkbeeld over te stappen te zwijgen.
pi_20921061
quote:
op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

als een appel naar de grond valt komt dat niet door de zwaartekracht?
heh? waardoor dan wel?
quote:
zo gemakkelijk is het helemaal niet omdat de ziekte best wel complex kan zijn of de chemische reactie die ervoor zorgt dat het gebeurd. je moet wel een goede overweging maken tussen een 'te simpele' oplossing en een onlogische oplossing... is de simpele oplossing logisch dan is de kans dat deze waar is ook groter... een menselijke verklaring zou daarom ook logischer zijn dan een andere verklaring zeker als je kijkt ernaar dat hij ook wel meerdere van dergelijke verwondingen had waarmee hij ook op tv. kwam...
tja, bush verwondt zich gewoon expres zo vaak zodat we het allemaal maar heel normaal gaan vinden. hoe groter de leugen hoe meer mensen hem voor waarheid aanhouden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2004 22:35:18 ]
  woensdag 28 juli 2004 @ 23:06:56 #44
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20921811
quote:
op woensdag 28 juli 2004 20:58 schreef ngine het volgende:
interdimentionale wezens bestaan wel degelijk, lees (of kijk de verfilming) de ''mothman prophecies" maar eens, dan raak je snel genoeg overtuigd, aangezien het aantal ooggetuigen zeer groot is.
ik ben bang dat ik een boek (en de film daarvan) moeilijk als bewijs kan zien. verhalen van ooggetuigen lezen vind ik zeer interessant dus als je een link hebt hou ik me aanbevolen.
quote:
(en het verhaal te vreemd om verzonnen te zijn)
als je de boeken van bv terry pratchett leest zal je zien dat de mens nog veel meer absurde dingen kan verzinnen. soms maken ze express een docu om het echter te laten lijken. het boek/de film "rose red" van stephen king is losjes gebasseerd op een bestaand huis maar de geschiedenis en dergelijke is verzonnen. er staat een docu op de dvd van de film die doet of het echt is maar na wat googlen kwam ik erachter dat het niet zo was. ja, ik liet me ook beetnemen
  woensdag 28 juli 2004 @ 23:24:34 #45
693 ChOas
pi_20922319
quote:
op woensdag 28 juli 2004 22:30 schreef beeer het volgende:

[..]

en intussen zijn er talloze andere theorieen bijgekomen die allemaal afgestemd zijn op de simpelste, en die moeten allemaal aangepast worden aan de moeilijkste. denk eens aan de enorme hoeveelheden energie en tijd dat dit kan gaan kosten, om maar over de recalcitrantie van de menselijke psyche naar een totaal ander denkbeeld over te stappen te zwijgen.
heb je enig idee waar de mensheid zijn hele bestaan al mee bezig is ?

• vind een theorie die je observatie beschrijft.
  • krijg tegenvoorbeelden
  • pas de theorie aan zodat deze ook voldoet aan de praktijk

• ad infinium

en dat je geen zin hebt om in de stof van de menselijke psyche te duiken kan ik inkomen, het is niet leuk, makkelijk, interessant, of wat dan ook...

maar ik ga wel keer op keer al die vage websites langs die worden aangedragen, zie drogredenen, zie circelredeneringen, etc... dat doe ik wel.....

dus zeg tegen me wat je wil... maar ik probeer wel....
  • "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.

[Stephen Roberts]
    pi_20922665
    quote:
    op woensdag 28 juli 2004 23:06 schreef livelived het volgende:

[..]

ik ben bang dat ik een boek (en de film daarvan) moeilijk als bewijs kan zien. verhalen van ooggetuigen lezen vind ik zeer interessant dus als je een link hebt hou ik me aanbevolen.
    [..]

als je de boeken van bv terry pratchett leest zal je zien dat de mens nog veel meer absurde dingen kan verzinnen. soms maken ze express een docu om het echter te laten lijken. het boek/de film "rose red" van stephen king is losjes gebasseerd op een bestaand huis maar de geschiedenis en dergelijke is verzonnen. er staat een docu op de dvd van de film die doet of het echt is maar na wat googlen kwam ik erachter dat het niet zo was. ja, ik liet me ook beetnemen
    pratchett is idd briljant maar serieus:"the mothman prophecies" is gewoon het raarste verhaal ooit. in een periode van een aantal maanden werd een stadje in america geteisterd door helle vage gebeurtenissen. er werden 'nachvlinder-mannen" gesingnaleer, telefoonlijnen lieten alleen nog maar geknars horen, mensen werden bezocht door men in black achtige figuren en natuurlijk u.f.o.'s. wat dit geheel zo bijzonder maakt, is dat de schijver van het boek alles zelf heeft meegemaakt. hij kwam bij 'toeval' aan in dat plaatsje (point pleasant), nadat hij er achter kwam dat hij binnen twee uur tijd, 800 kilometer af had gelegd. en nee, dit is geen 'rose red' verhaal, de schrijver claimed alles zelf mee te hebben gemaakt en hij is hierin zeker niet de enigste. en je kan mij niet vertellen dat al die ooggetuigen liegen.
    maar ik raad het boek zeker aan en de film geeft een iets minder beeld van dit alles, maar is te huren bij je lokale videotheek.
      donderdag 29 juli 2004 @ 00:00:40 #47
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20923243
    off-topic -> voor de geinteresseerden: occams razor
    stukje uit de tekst:

the principle states that one should not make more assumptions than the minimum needed....
    it underlies all scientific modelling and theory building. it admonishes us to choose from a set of otherwise equivalent models of a given phenomenon the simplest one

@ngine bedankt voor de tip. ga hem zeker lezen . het was alleen om aan te geven dat fantasie geen grenzen heeft. nu je meer van het verhaal verteld snap ik de insteek hoor
      donderdag 29 juli 2004 @ 00:48:55 #48
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_20924454
    vanuit mijn bronnen weet ik ook al een ruime maand dat die foto van die kop , fake is , gephotoshopped door een proffesioneel artiest.

sommige mensen zijn toch iets te fanatiek met hun theorie.
    ik geloof ook in de reptillians , maar dit is 100% zeker een fake pic.

sorrie om de die hards teleur te stellen.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_20925319
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 00:48 schreef baajguardian het volgende:
    vanuit mijn bronnen weet ik ook al een ruime maand dat die foto van die kop , fake is , gephotoshopped door een proffesioneel artiest.

sommige mensen zijn toch iets te fanatiek met hun theorie.
    ik geloof ook in de reptillians , maar dit is 100% zeker een fake pic.

sorrie om de die hards teleur te stellen.
    gelukkig hebben we mensen als beer nog die hun gezonde verstand gebruiken en fake van echt weten te onderscheiden. of moet ik zeggen: desinformatie van informatie?
    Helpt waar hij kan!
    pi_20925354
    sarcasme is leuk hè? .

maar je kan ook overdrijven. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_20926378
    even terug komen op mijn uitlatingen over herr himmler en zijn ronde tafel ridders.iemand vroeg om wat meer info hier over. zie: http://www.wwiirelics.com/wevelsburg.htm

let vooral op de laatste drie foto's,dat is de hal voor de shape-shift rituelen.de derde foto laat het plafond zien met een bijzondere swastika.ziet u de l's vanuit de swastika?

de l is de paardesprong.het symbool voor het shape shift fenomeen.

dit kasteel ligt op de crossroads van ley-lijnen (draken lijnen) coz heeft al het een en ander laten zien met de dodecaheder om de aarde en dat is een goed begin coz.de geometrie is the key-word om het shapeshift fenomeen te begrijpen.

nog een opmerking over die dertien bloedlijnen. die dertien zijn onderverdeeld in vier en negen lijnen,waarvan vier lijnen het bank(geld/macht) wezen vormt en negen lijnen het sociale wezen vormt.jaap drupsteen laat het hier prachtig zien:http://www.rgaros.nl/money/notes/100new-back-hi.jpg
      donderdag 29 juli 2004 @ 09:48:17 #52
    19325 bosgorilla
    pi_20927320
    dodeca, coz;

leg dat dan eens uit van die geometrie!!!
      donderdag 29 juli 2004 @ 11:14:33 #53
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20928493
    van de bronnen van dodeca
    l shape swastika:

en de 4/9 verdeling:

daarnaast vraag ik me af waarom die geometrie zo belangrijk is. die reptillians bestaan wel of ze bestaan niet. wat maakt het belangrijk? en wat maakt die symboliek zo belangrijk?
      donderdag 29 juli 2004 @ 11:17:11 #54
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_20928540
    zijn die reptillians nou nog steeds bezig?
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      donderdag 29 juli 2004 @ 11:30:38 #55
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_20928801
    ik wist nog niet van het voorval met gore op tv....
    handig dat je er een linkje over geplaatst heb coz.

ik ga er even verder in graven.

edit --

ondertussen heb ik wat gevonden , ik ga door en als ik weer wat interresants vind plaats ik het meteen in deze post.
    http://www.wealth4freedom.com/truth/5/gaia.htm
    het schijnt dat meneer gore in een cult zit , die zogenaamd geeft om moeder aarde......
    het is te merken (sarcastisch) , ik zoek verder , naar alles wat te maken kan hebben met de ware aard van gore in dit geval.

[ Bericht 62% gewijzigd door BaajGuardian op 29-07-2004 11:44:11 ]
      donderdag 29 juli 2004 @ 11:36:14 #56
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_20928909
    livelived , je vraagt wat er belangrijk is aan symbolisch symetrie....

nou , een spiraal kan al energie opwekken , de simpelle afbeelding al.
    het heeft een letterlijk gebruik , het channeld als het ware , ik weet niet met welke woorden ik dit kan uitleggen....
    neem de tibetanen , die maken gigantische afbeeldingen met zand , gekleurd zand in dit geval , dit channeld ook energie etc.
    mischien dat je ook daar eens op zou zoeken , op google...
    mandala's.

maar tot zover mijn kennis daarover , ik ben op dit moment niet helder genoeg om de rest naar boven te halen.
    groet.
    pi_20928947
    quote:
    op woensdag 28 juli 2004 22:30 schreef beeer het volgende:
    en intussen zijn er talloze andere theorieen bijgekomen die allemaal afgestemd zijn op de simpelste, en die moeten allemaal aangepast worden aan de moeilijkste.

tja, bush verwondt zich gewoon expres zo vaak zodat we het allemaal maar heel normaal gaan vinden. hoe groter de leugen hoe meer mensen hem voor waarheid aanhouden.
    wat is jouw obsessie met het afstemmen van een simpele theorie naar een moeilijke? is het niet juist de gemakkelijkste theorie dat je gaat zeggen dat het geen menselijke ziekte is maar iets van buitenaf waar wij niets vanaf weten verder... gemakkelijkste manier is juist om het te verklaren naar iets wazigs wat juist niet overeenstemt met het gangbare idee omdat mensen je daar ook minder gemakkelijk kunnen tegenpraten. maar ze praten je wel tegen omdat ze zeggen dat het ook een menselijke eigenschap kan zijn (logischer) en vervolgens gaat zo'n persoon als jij stellen dat dat te simpel is gedacht... misschien dat dit jou reden geeft om te denken dat jij diegene bent die zich afzet van de logica en met opzet in iets geheel anders wil geloven in plaats van dat dit gestaafd is?

wellicht dat bush ook het meeste in beeld komt? en dat hij iets heeft waardoor hij vatbaarder is voor verwondingen e.d. (wellicht ouderdom). en dat het bij hem ook meer opvalt als hij zo'n verwonding heeft omdat hij president is... daar let de hele wereld wel op.

whaha en: "hoe groter de leugen hoe meer mensen hem voor waarheid aanhouden."? kom op zeg we kunnen allemaal zelf nadenken, ga niet net doen alsof we blind zijn. dit is zo'n dooddoener die alleen maar aangeeft dat jij geen weerwoord hebt naar mijn mening.
      donderdag 29 juli 2004 @ 11:43:16 #58
    693 ChOas
    pi_20929047
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 11:36 schreef baajguardian het volgende:
    livelived , je vraagt wat er belangrijk is aan symbolisch symetrie....

nou , een spiraal kan al energie opwekken , de simpelle afbeelding al.
    het heeft een letterlijk gebruik , het channeld als het ware , ik weet niet met welke woorden ik dit kan uitleggen....
    neem de tibetanen , die maken gigantische afbeeldingen met zand , gekleurd zand in dit geval , dit channeld ook energie etc.
    mischien dat je ook daar eens op zou zoeken , op google...
    mandala's.

maar tot zover mijn kennis daarover , ik ben op dit moment niet helder genoeg om de rest naar boven te halen.
    groet.
    wat voor energie, hoe is dit te meten ?

[Stephen Roberts]
      donderdag 29 juli 2004 @ 12:09:46 #59
    19325 bosgorilla
    pi_20929562
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 11:17 schreef i.r.baboon het volgende:
    zijn die reptillians nou nog steeds bezig?
    yeah
      donderdag 29 juli 2004 @ 12:11:38 #60
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20929606
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 11:43 schreef choas het volgende:
    wat voor energie, hoe is dit te meten ?
    ik denk dat het meer spreekwoordelijk bedoeld wordt
      donderdag 29 juli 2004 @ 12:32:50 #61
    25202 Bereboot
    Oh pick me, pick me!
    pi_20930083
    dat symbol in het plafond is hetzelfde als die chip waar een onderwerp van is: "get chipped".
    scarry shit

[ Bericht 35% gewijzigd door Bereboot op 29-07-2004 12:43:13 ]
    Het gaat weer helemaal nergens over...........................................................
      donderdag 29 juli 2004 @ 13:12:07 #62
    693 ChOas
    pi_20930901
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 12:32 schreef bereboot het volgende:
    dat symbol in het plafond is hetzelfde als die chip waar een onderwerp van is: "get chipped".
    scarry shit

[afbeelding]
    raar beeld van 'hetzelfde' heb je...

[Stephen Roberts]
      donderdag 29 juli 2004 @ 13:14:12 #63
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_20930956
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 12:32 schreef bereboot het volgende:
    scarry shit

[afbeelding]
    dan kijk je scheel
    op plafon: vanaf het midden, omhoog, rechts, omhoog, rechts, naar beneden
    op de chip: vanaf het midden, schuin omhoog, rechts, schuin omhoog, links
      donderdag 29 juli 2004 @ 13:16:18 #64
    693 ChOas
    pi_20931015
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 12:11 schreef livelived het volgende:

[..]

ooooh zo....

daar kan ik dus ook weer niets mee

[Stephen Roberts]
      donderdag 29 juli 2004 @ 13:32:00 #65
    25202 Bereboot
    Oh pick me, pick me!
    pi_20931385
    ok een beetje fantasie erbij gebruiken.
    tja de ene gaat links om en de andere rechts om. nu zie ik het ook. maarja als ik de stellingen mag geloven van de paardesprong, zou deze erook onder moeten vallen.
    Het gaat weer helemaal nergens over...........................................................
      donderdag 29 juli 2004 @ 13:56:43 #66
    19325 bosgorilla
    pi_20931934
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 12:11 schreef livelived het volgende:

[..]

om hans teeuwen te quoten:

ja èèhhhhh, dat ken je niet uitleggen!

met dat soort opmerkingen worden we natuurijk niet wijzer
      donderdag 29 juli 2004 @ 13:59:09 #67
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20931990
    ik weet niet of het echt spreekwoordelijk bedoeld wordt maar ik heb op dit moment moeite om te geloven dat er werkelijke energie uit symbolen voortkomt. als het spreekwoordelijk is kun je er idd weinig mee denk ik
    pi_20934078
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 11:30 schreef baajguardian het volgende:
    ik wist nog niet van het voorval met gore op tv....
    handig dat je er een linkje over geplaatst heb coz.

ik ga er even verder in graven.

edit --

ondertussen heb ik wat gevonden , ik ga door en als ik weer wat interresants vind plaats ik het meteen in deze post.
    http://www.wealth4freedom.com/truth/5/gaia.htm
    het schijnt dat meneer gore in een cult zit , die zogenaamd geeft om moeder aarde......
    het is te merken (sarcastisch) , ik zoek verder , naar alles wat te maken kan hebben met de ware aard van gore in dit geval.
    het enige foute in dat artikel is dat de schrijvers alles vanuit hun zeer beperkte christelijk rechtse perspectief beschrijven en alles daarbuiten meteen fout, on amerikaans enz.. isch
    Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
    pi_20934199
    alles is intervallen. muziek is intervallen en zo is geometrie dat ook.

we weten dat er geen referentie punt in ons zichtbare universum is.het heeft dus ook echt geen zin om naar het centrum te zoeken en te zeggen kijk hier is het nu allemaal begonnen.

het enige wat we doen is het een met het ander vergelijken.zo bestaat er een interval tussen de kleur rood en de kleur blauw.elk van die kleuren hebben een trilling en tussen die trillingen zit een "interval" zo ook bij de do en de re en de mie enz,enz,enz.

ditzelfde kan je met geometrie doen en een van de krachrtigste symbolen is het pentagon.

in wezen zijn wij ook intervallen wij hebben immers afmetingen en die verhouden zich tot elkaar(intervallen) leonardo davinci laat dat prachtig zien met zijn canon of man (dat ventje met die cirkel en vierkant omzicheen) we hebben al twee bankbiljetten gezien in deze topic en beide bevatten veel symbolen.we zien altijd belangrijke symbolen of geometrische figuren op het geld zowel de biljetten als munten.de canon of man staat op de een euromunt van italie. dit doen de perfecte branders niet voor niets want al deze symbolen stellen intevallen voor die weer een vortex induceren waar energie mee gepaard gaat.

het cirkeltje en het vierkant zoals afgebeeld bij de canon of man stelt de verhouding voor die we ook wel de gulden snede of phi-ratio noemen.het is de basis van de wortel vijf transformatie en is het hart van de ster oftewel de pentagon.als een zijde van het pentagon 1 is dan is de lengte van knik tot knik binnenin phi oftewel 1,6180339. dit getal kan je in een reeks uitzetten.let op het is 1 staat tot 0,618 dit is een interval en verhouding niet meer en niet minder maar heel belangrijk voor de kosmische energie huishouding.deze reeks kan je tekenen en je krijgt de spiraal van ons melkwegstelsel het zijn gigantische vortexen die ook wel mer noem.

dat cirkeltje en vierkantje vind je terug bij het symbool van onze drieeenheid nederland 1,2&3 en dat is zorgvuldig gekozen.het pentagon staat voor onze oermoeder ninkurgsarg en geometrisch stelt zij het symbool van de wortel vijf voor.

hoe schrijven we het getal vijf? we nemen een deel van een vierkant en een deel van een rondje dit is het symbool wat de ingewijden het "squarring of the circle" noemen.

ook dit symbool zie je terug bij ons oud geld de bekende zonnebloem van otje oxenaar: http://www.rgaros.nl/money/notes/50-front-hi.jpg

je ziet de cirkel die gevierkant wordt een deel wordt overlapt door de zonne bloem met daar op een bij en ook dat is zorgvuldig uitgekozen door de heer oxenaar. de vijf ,ninkurgsarg ookwel isis heeft als symbool in egypte de scarabee dus de bij staat voor de wortel 5 transformatie oftwel het regenereereende principe.we weten dat ze ook met bloemen wordt vergeleken:de lelie,de fleur de lis ,de roos. en deze bloem is tevens de zon dus brandperfect. op de zonnebloem vind men weer de gulde snede spiraal. meneer oxenaar weet wat ie doet ik heb het een en ander bij hem nagevraagd.

dus symbolen zijn heel belangrijk en induceren krachten uit ook als je ernaar kijkt want inwezen zijn wij alle intervallen.

kijk even bij de benzine pomp van shell.het symbool is een opkomende zon tussen twee piramiden,navraag bij shell usa heeft mij dat geleeerd. we hebben op het moment v power en het symbool is een cirkel met een punt=zon met wat haken eraan. v staat voor vijf het is immers karel v vandaar v victorie en de film v met zijn shape-shifters. touwens de bp heeft een bloem die er als een zon uitziet zij vertegen woordigen allemaal de cult van de zon.texaco heeft een ster met hun starmarket en omdat die olie perfect is en tam betekend perfect hebben we tamoil wat een toespelling is naar tammuz nimrod onze kleine op 25 dec geboren perfecte brander.muz=branden.

dus allemaal weer cult van de zon, de perfecte branders,ookwel de cult van bel genoemd en bel zit boven op de drieeenheid en dat is een berg en een berg is ook wel een pico dus mag je je moderne viervoeter ook bij picobello laten tanken!

ooitwel eens naar idols gekeken? de gasten kwamen door een poort die een ouroboero voorstelde de slang die in zijn eigen staart bijt ook zo'n symbool voor de vijf en of dat niet genoeg was zag je allemaal pentagons in het decor en u denk dat dat allemaal toeval is?
    idols werd gepresenteerd vanuit studio 22 hetgeen een masternumber is.dit zijn allemaal vortexen die veel heel veel energie genereeren.

welkom in de matrix.
    pi_20934325
    goed goed scarabee is kever voor dat de komma neukers weer beginnen, gelijk hebben jullie maar de bij hoort hiergewoon bij. de bij vind je veel terug als symbool bij secret soc.
    pi_20934552
    ik-bezeten als ik nu eenmaal ben, zou ik hier nog graag antwoord op krijgen:

donderdag 29 juli 2004 @ 16:24:32 #72
    693 ChOas
    pi_20934911
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 15:46 schreef dodeca het volgende:

[...]
    okay, kan me nu toch niet inhouden, je zou echt de politiek in moeten gaan, je praat wel, maar je zegt niets...

[Stephen Roberts]
      donderdag 29 juli 2004 @ 16:30:28 #73
    19325 bosgorilla
    pi_20935056
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 16:04 schreef johan_de_with het volgende:
    ik-bezeten als ik nu eenmaal ben, zou ik hier nog graag antwoord op krijgen:

dodeca, check aub je bronnen want tamoil heet zo omdat het het bedrijf is van roger tamraz.
    shell lijkt me een euh.. shell?? kijk maar naar oude logo's van shell, daar zie je de schelpvorm nog meer naar voren komen.

22 is echt no way een masons nummer...
    echt... ik ga hier een appart topic voor openen....

graag on-topic mensen, we willen de 4e dimensie!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door bosgorilla op 29-07-2004 16:36:47 ]
      donderdag 29 juli 2004 @ 16:36:40 #74
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20935189
    @dodeca
    vortexen die energie genereren? en wat hebben al die zogenaamde verbanden met reptilians te maken (behalve een holywood film die er ook deels over gaat)? ik moet zeggen dat je posts leuk zijn om te lezen wat amusementswaarde betreft maar wat is het doel want echt serieus kunnen we het niet meer nemen denk ik? of komen de langverwachte bronnen nog?
    nofi natuurlijk
      donderdag 29 juli 2004 @ 16:38:07 #75
    19325 bosgorilla
    pi_20935219
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 16:36 schreef livelived het volgende:
    @dodeca
    vortexen die energie genereren? en wat hebben al die zogenaamde verbanden met reptilians te maken (behalve een holywood film die er ook deels over gaat)? ik moet zeggen dat je posts leuk zijn om te lezen wat amusementswaarde betreft maar wat is het doel want echt serieus kunnen we het niet meer nemen denk ik? of komen de langverwachte bronnen nog?
    nofi natuurlijk
    luister hier naar dodeca
    pi_20935847
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 15:52 schreef dodeca het volgende:
    gelijk hebben jullie maar de bij hoort hiergewoon bij. de bij vind je veel terug als symbool bij secret soc.
    daar ben ik ook eens op gestrand, tot mijn grote teleurstelling ben ik al van jongs af aan geindoctrineerd

en maya betekend "illusie"
    pi_20939092
    quote:
    op donderdag 29 juli 2004 11:38 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

wat is jouw obsessie met het afstemmen van een simpele theorie naar een moeilijke? is het niet juist de gemakkelijkste theorie dat je gaat zeggen dat het geen menselijke ziekte is maar iets van buitenaf waar wij niets vanaf weten verder... gemakkelijkste manier is juist om het te verklaren naar iets wazigs wat juist niet overeenstemt met het gangbare idee omdat mensen je daar ook minder gemakkelijk kunnen tegenpraten. maar ze praten je wel tegen omdat ze zeggen dat het ook een menselijke eigenschap kan zijn (logischer) en vervolgens gaat zo'n persoon als jij stellen dat dat te simpel is gedacht... misschien dat dit jou reden geeft om te denken dat jij diegene bent die zich afzet van de logica en met opzet in iets geheel anders wil geloven in plaats van dat dit gestaafd is?
    ik ben het hier wel mee eens. het verhaal van makkelijk/moeilijk denken was slechts een voorbeeld om te laten zien dat makkelijker niet altijd beter is.
    quote:
    wellicht dat bush ook het meeste in beeld komt? en dat hij iets heeft waardoor hij vatbaarder is voor verwondingen e.d. (wellicht ouderdom). en dat het bij hem ook meer opvalt als hij zo'n verwonding heeft omdat hij president is... daar let de hele wereld wel op.
    ik denk dat bush gewoon een beetje lomp is. sommige mensen hebben nou gewoon altijd wel wat. reptieliaan of niet.
    quote:
    whaha en: "hoe groter de leugen hoe meer mensen hem voor waarheid aanhouden."? kom op zeg we kunnen allemaal zelf nadenken, ga niet net doen alsof we blind zijn. dit is zo'n dooddoener die alleen maar aangeeft dat jij geen weerwoord hebt naar mijn mening.
    ik vind dit eigenlijk wel een beetje een dooddoener. .
      vrijdag 30 juli 2004 @ 09:58:33 #78
    25202 Bereboot
    Oh pick me, pick me!
    pi_20948461
    als de repielen uit de 4-de dem. komen en ons gebruiken als slaaf, waarom hebben ze ons dan nog enigsins intelligentie gegeven (uitzonderingen nagelaten)? ze hadden ook gewoon "werk poppetjes" van ons kunnen maken. dan wisten ze zeker dat we er nooit achter zouden komen.

waarom zouden ze zich verschuilen? iemand die een terarrium heeft, laat toch ook zn gezicht zijn bij de diertjes?
    wat zijn hun voordelen door zo op de achtergrond te blijven?
    pi_20948553
    evolueren die reptilians eigenlijk ook, of is dat voorbehouden aan derde dimensiers?
      vrijdag 30 juli 2004 @ 10:25:07 #80
    25202 Bereboot
    Oh pick me, pick me!
    pi_20948967
    en als wij uit hun dna gemaakt zijn, waarom zien we er dan niet uit als hun. waarom zouden ze ons een menselijk uiterlijk geven en niet dat van hun?
    pi_20954122
    johan vraagt:evolueren die reptilians eigenlijk ook, of is dat voorbehouden aan derde dimensiers?

kijk dit vind ik nu een heel goede vraag.en mijn antwoordt hierop is kort en krachtig: nee die raptoids evolueren niet dat is alleen voorbehouden aan derde dimensiers.

die raptoids of reptillians noem ik eigenlijk de "structuele" wezens het zijn zij die ervoor zorgen dat iets structuur krijgt in deze (3.8) dimensie.die raptoids zitten in 4.2 en kunnen niet verder dat is hun taak en tevens hun makke ze willen wel verder maar ze kunnen niet en daarom zijn ze bang voor ons.want wij zijn creatief en zij niet zij zorgen immers alleen voor de structuur.

een deel van hun zit in ons maar wij hebben de gave om creatief te zijn.

credo mutwa verteld dat heel mooi. voordat ze met hun vliegende bogen kwamen waren wij een en androgyn we hadden geen taal maar we konden toch met elkaar communuceren(telepathie).
    toen kwamen zij en hebben ons verdeeld in de man en de vrouw en ons de taal gegeven en men spreekt in de oude kronieken over de val van heel-mens.

het grappige is dat wij voorbij die 4.2 dimensie kunnen komen maar die raptoids beletten ons dat.
    tot op heden lukt dat hun erg goed.
    pi_20955425
    maar hoe weet je dan dat je naar een andere dimensie 'verschuift'? hoe kan ik weten of ik alleen de 3de, of meerdere dimensies kan zien?
      vrijdag 30 juli 2004 @ 17:13:04 #83
    19325 bosgorilla
    pi_20958118
    quote:
    op vrijdag 30 juli 2004 15:08 schreef ngine het volgende:
    maar hoe weet je dan dat je naar een andere dimensie 'verschuift'? hoe kan ik weten of ik alleen de 3de, of meerdere dimensies kan zien?
    ik denk als je je in die richting kan verplaatsen (maw jouw positie in het assenstelsel over die as kan wijzigen)
    pi_20958245
    dat ligt eraan hoeveel coordinaten je nodig hebt om je je zelf te speficieren ( het woord dimensie zorgt voor een boel opwinding, geloof ik....) een ruimte heeft n dimensies als je n basisvectoren hebt.
    pi_20960599
    en hoe kun je je in zo een richting verplaatsen dan?
    pi_20960874
    tja, je leeft in een 3 dimensionale ruimte. dus hoe je in een hoger iets moet komen weet ik ook niet.
    wat ik wel weet is dat het concept ' hoger dimensionaal' vaak wordt misbruikt, en dan vooral in de zin van " er is iets wat we niet kunnen verklaren, laten we er es van uit gaan dat ze uit een hoger dimensionale ruimte komen" . iets wat totaal niet valt te toetsen. zo heb ik ook wel es an iemand gehoord dat god misschien wel in de 4e dimensie zit( ja, en de snaartheorie heeft bewezen........:( )eerlijk gezegd vind ik het dan ook complete onzin om er van uit te gaan dat er buitenaardse wezens hier op aarde zijn, uit een "4e dimensie" . maar dat zal mn ' kortzichtigheid ' ( ik noem het zelf een kritische blik) wel weer zijn.

kortom: zo kun je vanalles gaan bedenken. m&m's uit de 5 dimensie, en snickers uit de zesde. hoe ga je dat weerleggen?
      vrijdag 30 juli 2004 @ 21:26:47 #87
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20962907
    quote:
    op vrijdag 30 juli 2004 19:37 schreef haushofer het volgende:
    kortom: zo kun je vanalles gaan bedenken. m&m's uit de 5 dimensie, en snickers uit de zesde. hoe ga je dat weerleggen?
    dat kun je niet maar het hoeft ook niet. je trekt toch je eigen conclusie en als jij vind dat de kans astronomisch klein is dat snickers uit de zesde dimmensie komen is dat ok. vergeet niet dat degene die de claim doet het ook aannemelijk zou moeten maken. hierbij wil ik wel opmerken dat ik ook hoop dat alles heel serieus blijft en dat er geen vrijbrief onstaat voor het posten van de meest vergezochte theorien

met het gehele concept reptilians heb ik aardig wat moeite. als je kijkt naar ufo's is er veel info over (foto's, ervaringen en zelfs onderzoek). dit idee heb ik nog niet echt bij reptilians zeker nu de meeste het erover eens zijn dat de foto (in het begin van het topic) nep is.
    pi_20963297
    quote:
    met het gehele concept reptilians heb ik aardig wat moeite.
    je bent niet de enige. ik vind het sensatiezoekerij.
    pi_20963330
    hoe is men eigenlijk bij dat hele idee gekomen?
    pi_20963694
    quote:
    op vrijdag 30 juli 2004 21:48 schreef ngine het volgende:
    de kennedy moord.
      vrijdag 30 juli 2004 @ 23:29:07 #91
    19325 bosgorilla
    pi_20965645
    quote:
    op vrijdag 30 juli 2004 17:18 schreef haushofer het volgende:
    dat ligt eraan hoeveel coordinaten je nodig hebt om je je zelf te speficieren ( het woord dimensie zorgt voor een boel opwinding, geloof ik....) een ruimte heeft n dimensies als je n basisvectoren hebt.
    gast, dat zeg ik
      vrijdag 30 juli 2004 @ 23:30:19 #92
    19325 bosgorilla
    pi_20965679
    quote:
    op vrijdag 30 juli 2004 22:07 schreef beeer het volgende:

[..]

de kennedy moord.
    kun je dat eens toelichten?

ik ga trouwens binnenkort naar tsjechië, zijn daar nog freemason/illuminati/opus dei/ reptillian bezienswaardigheden die ik niet mag missen?
    pi_20978429
    quote:
    op vrijdag 30 juli 2004 21:48 schreef ngine het volgende:
    van meerdere dimensie, bedoel je? om erg complexe natuurkunde esthetisch te verantwoordens. bovendien heeft het idee dimensie in de wetenschap niet echt een magische lading. in de qm heb je oneindig dimensionale ruimtes, daar is nix bijzonders aan. ik vind het flauw dat mensen dat idee gebruiken om onverklaarbare dingen onverklaarbaar te houden.
      zondag 1 augustus 2004 @ 05:18:20 #94
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_20986070
    quote:
    op zaterdag 31 juli 2004 18:29 schreef haushofer het volgende:
    ik vind het flauw dat mensen dat idee gebruiken om onverklaarbare dingen onverklaarbaar te houden.
    dat is iedere theorie over zulke zaken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')