Shapeshiften, buitenaardsen... Gekkies.quote:Op zondag 18 juli 2004 07:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk eerder dat ze die rare plekken door het contact met hoge straling door buitenaardsen hebben verkregen dan door shapeshiften , neem bush , hij is te dom om een bezoeker te zijn,.
Als je het over dodeca hebt moet ik het helaas met je eens zijn. Het klinkt allemaal interessant en kan ook best waar zijn, maar net zoals je zegt het is een monoloog en mist daardoor wel zijn impact.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb herhaaldelijk om nadere uitleg gevraagd. Maar deze persoon lijkt zich er niet om te bekommeren. Hij spuugt zijn informatie uit, onderbouwt niks, gaat nergens op in en ratelt gewoon verder. Onderbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.
quote:Now, let me express amazement, there exists-that in one of the films that recently appeared in South Africa, a Star Wars film, the latest one, shows a character EXACTLY like a Chitauli, exactly!
De punten van Dodeca zijn onderbouwing. Die moeten zelf ook onderbouwd worden, anders zijn ze niks waard. Dan kan iedereen wel wat roepen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind het erg interresant om dodecas texten te lezen
waarom moet er altijd een onderbouwing op elk punt zijn wat iemand zegt.
Om te beginnen is dit een discussieforum.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
als een soort half antwoord op muus
ik vind het erg interresant om dodecas texten te lezen
waarom moet er altijd een onderbouwing op elk punt zijn wat iemand zegt.
het kan ook zo zijn dat er geen wetenschappelijke , of iig begrijpelijke onderbouwing voor is
of dat die gewoon wat dieper ligt.
zo zijn er ook wel topics over geesten , is daar een werkelijke onderbouwing van die het 100% bewijst?
ik denk dat je de onderbouwing pas vind waneer je je open stelt op het onderwerp.
(je kunt bijvoorbeeld zelf ook eens verdiepen erin)
Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:42 schreef Haushofer het volgende:
Dimensie's hebben weinig met frequenties te maken. De mens kan op elke frequentie waarnemen, ook al is haar gezichtswaarneming beperkt tot een erg klein domein uit dat spectrum. Als je uitgaat van meerdere ruimtelijke dimensies, heb je echter een probleem, en dan gaan mensen conclusies trekken uit het wiskundige formalisme van de snaartheorie. Wat nergens naar toe gaat, imho.
Zo kijk ik tegen dit onderwerp aan: Er wordt gezocht naar een portie Romantiek, bv buitenaardse wezens hier op Aarde. Om die Romantiek vervolgens nog es te verhogen en recht te praten, wordt er een volgende ruimtelijke dimensie bij gehaald, zodat er nooit uitsluitsel over is te krijgen. Doet me een beetje denken aan God. Daar gaan ook de vreemdste verhalen over de ronde.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?
@Baaj -> Bedoel je toevallig dat die wezens bijvoorbeeld alleen licht uitzenden in bv het uv spectrum waardoor we ze zonder speciale apparatuur niet kunnen zien?
Gast...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef dodeca het volgende:
Toen de romeinen verder frankrijk introkken kwamen ze een neder zetting tegen en midden in die nederzetting bevond zich een offerplaats.Die romeinen herkende het een en ander niet dus vroegen ze die fransosen voor wie is dat, wijzend naar die offerplaats.
Pour isis,pour isis zeiden die fransen waarop die romeinen het na wauwelden par isis,par isis? En zo onstond de naam PARISIS=Paris
We weten dat alle grote steden lichtjes hebben maar er is maar een lichtstad en dat is natuurlijk Parijs als ode aan die perfect brandende godin Isis. Zo zijn we ook weer uit.
Das wel heel makkelijk he. Ik heb gelijk want ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Ik wil wel vermelden dat de kelten uit het gebied komen wat we nu egypte noemen en als je geschiedenis leraar dat niet vind dan behoort die tot de 97% van de nederlanders die NIET "zien".
Snij maar eens een slang open.quote:Die kelten hebben een hoger blauw bloed gehalte ze zijn immers van de familie. Dat hoger bloed gehalte slaat natuurlijk op het Royal Raptillian DNA.We weten dat slangen koud bloedig zijn dus dan heeft het bloed de kleur BLAUW dus de term blauw bloed is hier mee ook verklaard.Simpel he.
Lijkt me eerder een manspersoon die op enigszins xeno-achtige wijze klaarkomt in een ander manspersoons mond.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:25 schreef Rasing het volgende:
[afbeelding]
Ik kan het niet heel erg goed zien, er zijn vast betere bronnen, maar dat lijkt sterk op iemand die slangenbloed drinkt. Maar het zal wel gefotoshopt zijn
ok how bout this ..the guy faints while eating pretzelsquote:Op zondag 18 juli 2004 03:04 schreef Aurora025 het volgende:
Het Shapeshiften is voor mij nog steeds moeilijk te geloven maar feit is wel dat deze mensen vaak rare huidsveranderingen vertonen.
Briljant.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Aub, laat u uw innerlijk spreken en als het niet spreekt wees dan stil.
Hmmja, in geval van twijfel kun je het best een puntkomma gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Ohja even voor de komma neukers het bloed is blauw en de huid is groen van de raptoids uit de vierde dimensie. En tuurlijk zegt je leraar maatschappijleer dat het niet waar is maar daar is die ook leraar voor.
iets geedit .. neen geen bush bash topic, maar als de vreemde huidcomplexen een aanwijzing kunnen zijn, geef ik enkel wat extra foto's over zijn prepsel incidentquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:09 schreef livEliveD het volgende:
Is dit nu een Reptiel Topic of een Bush Bash topic?
Ja, komt de naam Parijs nou van die stam of van de vereering van ISISquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
verhaal...
Lijkt me niet, schrijfstijl is anders, inhoud is ook minder idealistisch... ik verdenk eerder aurora025quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:37 schreef beeer het volgende:
Ben jij trouwens een kloon van M.ALTA, dodeca?
neen, aurora025 een kloon van m.alta....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
dodeca een cloon van aurora?
bosgorilla , je bent niet erg bekend met de posters hier als je dat suspect.
=== === === === === === === === ===
dodeca , continue on...
en kom eens in #RulersOfTheGarden op irc...
het blijft interresant.
groet.
En wat voegen die andere tig foto's aan dit topic toe?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 03:07 schreef coz het volgende:
[..]
iets geedit .. neen geen bush bash topic, maar als de vreemde huidcomplexen een aanwijzing kunnen zijn, geef ik enkel wat extra foto's over zijn prepsel incident
niets .. nu wegquote:En wat voegen die andere tig foto's aan dit topic toe?.
Ja ok, ik geloof best dat dat klopt van Parijs, maar het verhaal van "pour isis, par-is" is dus klets. Als ik in een dorp of stad een "kerkstraat" aantref denk ik ook niet meteen aan een conspiracy van shape-shiftende vrijmetselaars.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef dodeca het volgende:
Bosgorilla je zegt:Ja, komt de naam Parijs nou van die stam of van de vereering van ISIS
Die naam van parijs komt van allebei,maar zou het niet een goede opdracht zijn voor jou om dat nu eens uit te zoeken?Neem desnoods er een vakantie naar toe (Parijs) en je komt een heleboel te weten.
Even een vraag aan de forum leden. Ik zie veel afbeeldingen op dit forum hoe plaats je die?
Om dat het komplexer gaat worden heb ik afbeeldingen nodig om een en ander uit te leggen.
Geometrie is belangrijk om het shape-shift fenomeen te berijpen. Alvast een voor proefje:
Die film verteld over HAL (IBM) en er wordt een MonoLith geplaatst. Ik heb het over 2001 Space Odyssey.
"But it was Clarke who defined the mechanism by which the "Hyperdimensional"
transition would be made, through the central symbol of the film, The
Monolith. As we have shown previously, Clarke's original idea for the
Monolith is that it would be a massive black tetrahedron. However, he
eventually decided that such a form would be "too obvious" and instead
settled on the rectangular shape. Yet, he was still careful to encode the
basic concepts of the tetrahedron in the proportions of the Monolith -- 1 x
4 x 9, the squares of 1,2,3, the ratios of inscribed/circumscribed
tetrahedra to their respective spheres (planets)."
Dit is van deze url: http://www.enterprisemission.com/arthur30.html
Het letter type op het blok is Gotham wat weer vewijst naar Ham onze mastercrafsman Enki dus weer.
Met het uiterst sterke vermoeden dat ik hier reageer op een stuk dat als satire moet worden opgevat;quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Deze kelten hadden een offer plaats en dat was een ode aan onze oer moeder ISIS geplaatst op het eiland in de Seine en dat eiland heette Ile de la Cite.
Wat deed het Vatikaan zo slim als ze zijn. Ze gingen die zogenaamde heidenen bekeren en bouwde precies op die offer plaats een kerk en dat sloeg twee vliegen in en klap nl: je steunde het instituut van Baal Bel of Bil ,het vatikaan; dus en je doet je gebedje in de crossroads. Simpel he. Kijk dat noem ik nou een double cross!
Dus zo bouwde het vatikaan een gigantische kathedraal daar waar het offer voor onze moeder Isis was en noemde heel uitgekookt die cathedraal "Onze Dame" oftewel "Notre Dame". Simpel he.Boven op deze dame zitten ze onze shape- shifters, gargoyles genoemd ga maar naar parijs en ga maar kijken.
Waarom is dat belangrijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef dodeca het volgende:
Geometrie is belangrijk om het shape-shift fenomeen te berijpen.
Waarom zijn deze shape-shiftend?quote:Boven op deze dame zitten ze onze shape- shifters, gargoyles genoemd ga maar naar parijs en ga maar kijken.
van een websitequote:Op woensdag 28 juli 2004 08:44 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk?
beetje doorzoeken ..tooltje vind die dat patroon op de aarde kan tekenen.. locatie van washinton opzoekt .. resultaatquote:Washington DC and the Pentagon were clearly and exquisitely designed to fit the perfect dodeca fractal Earth grid. Multiplying the edge lengths of the pentagon lands star extensions on the White House, and onto the dodeca Planet. Potentially emotion/ and geomantic magnetic governing force could literally inhabit the Earth from there. This is how planetary metabolism is regulated when coherent emotion radiates fractally creating true geomantic "body" politic. Then Camelot has orderly weather..and tectonic life.
Guest speaker astrologer, mythologist, and sacred geometry researcher from Charlotte, N.C., Steve Nelson reveals some of the secret sacred intention in the original layout of the City of Washington, D.C. In a fascinating description of Washington's heredity, he interweaves the amazing, little known communion of the European and Native American esoteric wisdom and traditions. An axample is the illustration that the current coming of the white buffalo portends "the union of the four races" in America.
Centered on the Mall in D.C., is a great Medicine Wheel, a cross of the four elements formed by the Capitol, the White House, and the most important national monuments. Here the stage has been set for an American initiated global renaissance uniting the peoples of the four corners of the world for "the new song that all will sing" .
Steve explains that due to a harmonic series relationship based on the Golden Mean, a surprising mathematical configuration nests the Pentagon into the fractal dodeca ratio in precise distances to the major power points of Washington, relating the White House to the whole Earth grid. The intention of the Masonic design of this layout is to radiate emotion and magnetism fractally to the whole Earth at some future time. The apex above the pyramid on the U.S. Great Seal signifies that a future generation, this generation , will complete the formation of America.
quote:They say that the number 13 is an unlucky number. This is almost a worldwide belief. You will usually never see a room numbered 13, or any hotels or motels with a 13th floor. But think about this: 13 original colonies, 13 signers of the Declaration of Independence, 13 stripes on our flag, 13 steps on the Pyramid, 13 letters in the Latin above, 13 letters in "E Pluribus Unum", 13 stars above the Eagle, 13 bars on that shield, 13 leaves on the olive branch, 13 fruits, and if you look closely, 13 arrows. And, for minorities: the 13th Amendment
niet alleen op kerkenquote:Waarom zijn deze shape-shiftend?
(PS gargoyles zijn die demonen koppen/lichamen op [gothische] kerken.)
Ok, dollarbiljet, leuk, maar inmiddels uitgekauwd. Het intrigeert me overigens wel hoeveel masonsymbolen er aanwezig zijn op het biljet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:07 schreef coz het volgende:
[..]
van een website
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
beetje doorzoeken ..tooltje vind die dat patroon op de aarde kan tekenen.. locatie van washinton opzoekt .. resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dit is in zijn extreemste dat cijfers belangrijk zijn .. ga zelf maar verder zoeken
ach ok ..voorbeeld op de dollar
rechts hebben we 13 sterren in de vorm van een davidster
links hebben we als we een davidster om de 'all-seeing-eye' tekenen de letters A S N O M .. (of in een andere volgorde .. mason)
[..]
[..]
niet alleen op kerken![]()
http://www.aardvarkelectric.com/gargoyle/wallst.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |