abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2004 @ 11:13:00 #251
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_20700185
quote:
Op zondag 18 juli 2004 07:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk eerder dat ze die rare plekken door het contact met hoge straling door buitenaardsen hebben verkregen dan door shapeshiften , neem bush , hij is te dom om een bezoeker te zijn,.
Shapeshiften, buitenaardsen... Gekkies.

Het komt doordat ze zich moeten insmeren met het bloed van eenhoorns om zo herkenbaar te zijn voor de reptilians. Die kunnen dat zien met hun infrarode zicht. Helaas zorgt het ook voor huiduitslag.

Kom op hey, mag Clinton ook een keer te lang in de zon zitten? Bush sr. is ook al 80, misschien zijn het wel ouderdomsvlekken. En bij Bush jr zie ik alleen pixels op zijn nek.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zondag 18 juli 2004 @ 11:45:29 #252
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20700593
even ter verduidelijking in het Gore verhaal !

In amerika gebruiken ze het NTSC systeeem wat gebruikt maakt van fase verschuivingen om de kleuren info over te brengen

Dit systeem word in europa gekschrend Never The Same Colour genoemd vanwege veranderende kleuren die als gevolg zijn van lopende faseveschuivingen in slechte kabels

De kans dat die gezichtkleur verandering door dit systeem kwam en niet vanwege het shapeshifter zijn lijkt me aanzienlijk groter !
  zondag 18 juli 2004 @ 15:44:53 #253
35325 shi
elegance in simplicity
pi_20701338
warenYRRAB, hoogl298 niet twee klonen van dezelfde persoon?
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
  zondag 18 juli 2004 @ 20:00:52 #254
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20706808
quote:
Op zondag 18 juli 2004 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb herhaaldelijk om nadere uitleg gevraagd. Maar deze persoon lijkt zich er niet om te bekommeren. Hij spuugt zijn informatie uit, onderbouwt niks, gaat nergens op in en ratelt gewoon verder. Onderbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.
Als je het over dodeca hebt moet ik het helaas met je eens zijn. Het klinkt allemaal interessant en kan ook best waar zijn, maar net zoals je zegt het is een monoloog en mist daardoor wel zijn impact.
"... she kidnapped herself."
pi_20707500
Oookay, volgens een link die hier gegeven is, zou deze meneer EXACT op de Chitauli (reptilians) lijken.
quote:
Now, let me express amazement, there exists-that in one of the films that recently appeared in South Africa, a Star Wars film, the latest one, shows a character EXACTLY like a Chitauli, exactly!

Het plaatje heet ClintonDarthMaul. Dus Clinton is zo'n Darth Maul/Chitauli reptilian?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_20707535
dodeca, zoals je ziet vinden veel mensen het erg jammer dat je alleen maar info neerplempt en nergens op reageert.

Geef eens antwoord op de vragen, zodat geinteresseerden ook meer hierover leren. .
Oi!
  zondag 18 juli 2004 @ 20:33:17 #257
25202 Bereboot
Oh pick me, pick me!
pi_20707606
Tja,

Ik zat gister op een feesie waar een bak met zoutjes werd neergezet. Daar zaten ook de visjes bij.
Ik vroeg me af of de zoutjes fabrikant nu ook in het complot zit.

Ik vind het bere intressant maar het roept ook veel vragen op.

Zoals wij dus Santa Claus vieren wat ik opzich een boeiend verhaal vond omdat ik die naam zelf ook al uitgedokterd had, vraag ik me af hoe dat zit in Rusland bv. Daar hebben ze geen santa claus maar Baboushka, de vrouwelijke vorm van de kerstman. Hoe wordt dit dan verklaard?

Waarom beweren personen dat ze 's nachts bezoek krijgen van repielen zoals van die 1m hoge grijze dingen als we ze niet kunnen zien omdat ze uit het 4de dementie komen.

En als we ze toch niet kunnen zien/waarnemen, waarom zouden ze dan op de noordpool/ondergronds leven??
Het gaat weer helemaal nergens over...........................................................
  zondag 18 juli 2004 @ 20:40:16 #258
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20707759
als een soort half antwoord op muus

ik vind het erg interresant om dodecas texten te lezen
waarom moet er altijd een onderbouwing op elk punt zijn wat iemand zegt.
het kan ook zo zijn dat er geen wetenschappelijke , of iig begrijpelijke onderbouwing voor is
of dat die gewoon wat dieper ligt.
zo zijn er ook wel topics over geesten , is daar een werkelijke onderbouwing van die het 100% bewijst?

ik denk dat je de onderbouwing pas vind waneer je je open stelt op het onderwerp.
(je kunt bijvoorbeeld zelf ook eens verdiepen erin)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 18 juli 2004 @ 20:53:14 #259
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20708022
Precies, zo denk ik er ook over. De dingen waar dodeca het over heeft zijn gewoon niet of nauwelijks te onderbouwen. Er is ook nauwelijks informatie over te vinden.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 18 juli 2004 @ 21:31:42 #260
41051 Rasing
pi_20708870
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:

De punten van Dodeca zijn onderbouwing. Die moeten zelf ook onderbouwd worden, anders zijn ze niks waard. Dan kan iedereen wel wat roepen.
  maandag 19 juli 2004 @ 07:31:44 #261
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20715427
Onderbouwing op onderbouwing hoeft ook niet, maar er wordt gewoon praktisch niet gereageerd door dodeca wanneer mensen wat te vragen hebben. Het is goed bedoeld, maar het hele onderwerp is al moeilijk en vaag genoeg, dus als hij/zij geen zin heeft om te reageren kan hij/zij beter een boek schrijven ipv allerlei informatie in een forum (bestaande uit leken om het zo maar te noemen) neerdumpen.
"... she kidnapped herself."
  maandag 19 juli 2004 @ 07:40:05 #262
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20715456
alsof er meteen al onderbouwng voor de topic zelf te geven is...
laat dodeca gewoon zijn bijdrage geven , als men het niet zint dat het niet meteen onderbouwends is
moet men vooral hier in een topic meepraten waar al zowieso geen directe onderbouwing voor is.
nouja , men begrijpt me wel denk ik zo.
no offence verder.
pi_20715979
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
als een soort half antwoord op muus

het kan ook zo zijn dat er geen wetenschappelijke , of iig begrijpelijke onderbouwing voor is
of dat die gewoon wat dieper ligt.
zo zijn er ook wel topics over geesten , is daar een werkelijke onderbouwing van die het 100% bewijst?

ik denk dat je de onderbouwing pas vind waneer je je open stelt op het onderwerp.
(je kunt bijvoorbeeld zelf ook eens verdiepen erin)
Om te beginnen is dit een discussieforum.
Er zijn hier idd. ook topics over iemands ervaringen, maar ook daar mag je wel enige logica op loslaten voordat je echt aan geesten of gremlins gaat geloven..

Naar mijn idee ging het niet eens om 'wetenschappelijke onderbouwing'. Er worden gewoon wat vragen gesteld. Waarom is de ene vergezochte overeenkomst een zinvol verband en ontelbare andere niet?

Dat laatste is volgens mij een dooddoener. Als er een onderbouwing is, dan is het uit te leggen ook. 'debunkers' Kunnen toch ook uitleggen waarom het niet klopt? Anders gaat het op een religieus dogma lijken: Eerst geloven, en dan zal de waarheid zich openbaren..

Docoda zou juist blij moeten zijn met al die vragen. Dat betekent idd. dat mensen het interessant vinden en het is een perfekte kans om zich te bewijzen. Maak het aannemelijk, en je hebt maarzo een wereldwijde samenzwering aan het licht gebracht.
Maar dit gedrag, en zo'n dooddoener wekt de schijn dat het eea. gewoon niet te verdedigen is.
pi_20721820
Om onderbouwing of bewijs vraag ik helemaal niet. Beter lezen!

Ik zei dat een aantal mensen hier, waaronder dodeca, wel eens antwoord kunnen geven op vragen van anderen. Je kan toch een mening geven of uitleggen hoe je denkt dat het zit?

In de paratopics kan je ook niet om bewijs gaan brullen, mensen wisselen daar hun meningen uit. Daar vraag ik om.

Een topic waar men maar langs elkaar heen linkjes, copy/paste teksten en wat foto's post, slaat nergens op. Da's geen discussie, maar een opsomtopic. De helft snapt niet eens waar het op slaat en veel van de teksten en linkjes zijn onbegrijpelijk voor mensen die niet bekend zijn met die stof.

Maak het eens toegankelijker voor iedereen! Probeer eens uit te leggen hoe je denkt dat het zit. Geen feiten, maar jouw kijk hierop.

Dit alles natuurlijk zonder je mening op te dringen. .

En nogmaals: geen linkjes en copy/paste teksten neergooien, zelf typen en zelf uitleggen in je eigen woorden.
Oi!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 16:39:34 #265
25202 Bereboot
Oh pick me, pick me!
pi_20745844
Nou,

Ik vind het dus echt intressant en inderdaad net als "spook verhalen" zijn deze dingen niet te verklaren. Het is juist zo boeiend omdat men dingen verborgen houdt voor de normale huis tuin en keuken personen. Er is meer gaande en dat weet je als je goed om je heen kijkt maar er zal vast ergens een grens liggen en ik vraag me af waar.
Dus ik neem best veel aan wat Dodecas geschreven heeft alleen zijn er denk ik toch veel dingen ver uit zn verband gerukt worden. Ik bedoel te zeggen, hoever gaan we in het "zien" van dingen?
Soms kun je het ook oomdraaien zoals ik al eerder schreef. Neem die zoutjes fabrikant. Ik denk / doe een aanname dat hij visjes in zn bakjes doet omdat hij dat in die bakjes met zoutjes mooi vind of erin vind horen. Hiermee kun je niet gelijk mee de conclusie trekken dat hij ook met een afgeleide vis op zn auto rijdt omdat hij een Cristen is of zelfs de oorsprong van het teken kent.

Het is zware kost wat er geplaatst wordt maar zeker het denkwerk waard!
Het gaat weer helemaal nergens over...........................................................
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:46:51 #266
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20748517
Ik denk dat er nu wel genoeg over Dodeca is verteld. Laten we nou gewoon maar weer eens concentreren op het topic onderwerp.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_20757047
Hij is toch niet zielig omdat 'm wat gevraagd wordt?
Maar goed, er zijn inderdaad nogal wat vragen onbeantwoord. Dus wat mij betreft kunnen we weer ontopic
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:38:47 #268
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_20768810
Nou, dat lijkt me een goed idee!

Hoe zit het nou met die dimensie?
Deze ruimte niet beschrijven
  woensdag 21 juli 2004 @ 22:43:53 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20776349
dimensie in frequentie , ons hersen naar oog en andersom neemt maar een beperkt frequentieweidte waar , een buitenaards iets hoeft niet aan onze wetten vast te zitten , dus zou bijv. in anderre frequentie kunnen bestaan , waar hij \ zij het lichaam in ons gezichtsveldfrequentie laat.
dat is iig. 1 theorie

wie heeft er meer.
pi_20785812
Dimensie's hebben weinig met frequenties te maken. De mens kan op elke frequentie waarnemen, ook al is haar gezichtswaarneming beperkt tot een erg klein domein uit dat spectrum. Als je uitgaat van meerdere ruimtelijke dimensies, heb je echter een probleem, en dan gaan mensen conclusies trekken uit het wiskundige formalisme van de snaartheorie. Wat nergens naar toe gaat, imho.
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:24:50 #271
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20789385
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 12:42 schreef Haushofer het volgende:
Dimensie's hebben weinig met frequenties te maken. De mens kan op elke frequentie waarnemen, ook al is haar gezichtswaarneming beperkt tot een erg klein domein uit dat spectrum. Als je uitgaat van meerdere ruimtelijke dimensies, heb je echter een probleem, en dan gaan mensen conclusies trekken uit het wiskundige formalisme van de snaartheorie. Wat nergens naar toe gaat, imho.
Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?

@Baaj -> Bedoel je toevallig dat die wezens bijvoorbeeld alleen licht uitzenden in bv het uv spectrum waardoor we ze zonder speciale apparatuur niet kunnen zien?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:14:18 #272
25202 Bereboot
Oh pick me, pick me!
pi_20803481
Waarom niet. Ultraviolet en infrarood kenden we ook een paar jaar geleden nog niet.
We wisten ook niet dat het bestond.

Misschien is er wel nog een kleur unfra geel en als we daar een bril van opzetten zien we ze wel.
pi_20806122
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:24 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik ben een leek op dit gebied hoor maar met snaartheorie is het toch zo dat ze denken dat er 11 dimensies zijn waarvan 7 zo klein dat we ze niet kunnen zien. Een "grotere" extra dimensie zouden we toch altijd moeten zien (of althans kunnen detecteren?). Hetgeen ergens uitsluit dat de wezens uit een andere dimensie komen. Of niet?

@Baaj -> Bedoel je toevallig dat die wezens bijvoorbeeld alleen licht uitzenden in bv het uv spectrum waardoor we ze zonder speciale apparatuur niet kunnen zien?
Zo kijk ik tegen dit onderwerp aan: Er wordt gezocht naar een portie Romantiek, bv buitenaardse wezens hier op Aarde. Om die Romantiek vervolgens nog es te verhogen en recht te praten, wordt er een volgende ruimtelijke dimensie bij gehaald, zodat er nooit uitsluitsel over is te krijgen. Doet me een beetje denken aan God. Daar gaan ook de vreemdste verhalen over de ronde.
Over die dimensies: Die zijn ingevoerd om symmetrie te verkrijgen/om de theorie te laten kloppen. Maar ze zijn niet wetenschappelijk aangetoond. Die dimensies moeten inderdaad dan vrij klein zijn.
Ik las hier ergens laatst nog een post die luidde dat er al extra dimensies zijn aangetoond. Wat dus niet waar is.
  zondag 25 juli 2004 @ 14:18:20 #274
19325 bosgorilla
pi_20844512
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 23:22 schreef dodeca het volgende:

Toen de romeinen verder frankrijk introkken kwamen ze een neder zetting tegen en midden in die nederzetting bevond zich een offerplaats.Die romeinen herkende het een en ander niet dus vroegen ze die fransosen voor wie is dat, wijzend naar die offerplaats.
Pour isis,pour isis zeiden die fransen waarop die romeinen het na wauwelden par isis,par isis? En zo onstond de naam PARISIS=Paris
We weten dat alle grote steden lichtjes hebben maar er is maar een lichtstad en dat is natuurlijk Parijs als ode aan die perfect brandende godin Isis. Zo zijn we ook weer uit.
Gast...
Frans bestond toen als taal nog helemaal niet en de romeinen noemden Parijs Lutetia
pi_20880610
Ik zie aan een aantal reacties dat men bewijzen wil en dat men bronnen wil.Helaas die kan ik niet geven die moeten jullie zelf vinden.

Het onderwerp gaat over de raptilians en vierde dimensie en daar willen jullie bewijs voor? Alleen daarom vragen impliceert onkunde want we hebben het immers over een niet causale wereld en hoe kan je het niet causale causaal aantonen?

Ik ga dus nog even dieper in op de laatste post van bosgorilla.

Laat ik eerst even een heilig huisje intrappen: mainstream kennis heb je niet veel aan dat blijkt elke keer weer opnieuw.We worden onderwezen met non-geschiedenis en non-wetenschap en ook met non-economie en voor de rest is alles wat je verteld wordt gedeeltelijk juist.

Er is meer er is altijd meer, heel veel meer en als dat nu je uitgangs punt wordt kom je een stuk verder.

Wat hebben jullie eraan als ik zeg oh, dat heb ik van een sjamaan of dat van iemand van de "familie"(illuminati) dan begin je gelijk weer: "bewijs dat dan!"

Toegegeven ik ken een aantal zeer uitgesproken sjamanen en ook wat "familie" leden maar die hebben mij niet laten inzien, dat "zien" doe je zelf en niemand anders.Ik ken zelfs mensen die die zelfde sjamanen en "familie leden kennen en er echt geen ene male moer van snappen maar ze geven ook toe dat ze dat ook niet willen maw: woorden voor ieder wezen "zijn tijd".

Voor dat ik het over nog even over Parisii ga hebben (let op hoe ik het schrijf) het volgende: Wie van jullie maakt de associatie met prinses Irene toen ik het over de bomen cultuur had. Wel ik geloof dus, niemand.Herinneren we nog jaren geleden dat Irene een boek schreef en dat ze daarin verteld dat ze met bomen praatte.Ik wed dat 97% van de nederlandse bevolking haar voor gek verklaarde.Wel 97% van de nederlandse bevolking "ziet" niet.

Wie van jullie herinnert haar laatste boek en dat ze in vraag gesprekken een van haar grote inspirators noemt.Wie van jullie weet wie die inspirator is?
Waarom verblijft zij ± zes maanden per jaar op die speciale plaats in zuid-afrika, wat is dat voor een plaats en waarom vind zij Orion daar er zo mooi eruit zien?
Waarom weet haar moeder die onlangs is overleden meer van Orion dan menig wetenschapper? Waarom heeft Credo Mutwa die een van Irene's grote inspirators is een hele groote amulet om zijn hals waarvan beweerd wordt dat ie meer dan zes duizend jaar is en waar Orion levens groot en precies afgebeeld wordt?

Aub, laat u uw innerlijk spreken en als het niet spreekt wees dan stil.

Parisii dit is de oorspronkelijke naam van een keltische stam. Zie:http://www.fact-index.com/p/pa/parisii.html Voor de rest zet je het maar in google en lees maar tot je groen en geel ziet.Ik ga niet bewijzen waaron die stam zo heet zoek het zelf maar uit.

Ik wil wel vermelden dat de kelten uit het gebied komen wat we nu egypte noemen en als je geschiedenis leraar dat niet vind dan behoort die tot de 97% van de nederlanders die NIET "zien".Dus ga nu niet weer roepen ik wil bewijs zoek het uit, de matrix is volkomen neutraal wat je wil zien krijg je te zien zo eenvoudig is het en als je de matrix vaag vind dan laat de matrix je alleen maar vage dingen zien dit is het "Antropische Principe".

Die kelten hebben een hoger blauw bloed gehalte ze zijn immers van de familie. Dat hoger bloed gehalte slaat natuurlijk op het Royal Raptillian DNA.We weten dat slangen koud bloedig zijn dus dan heeft het bloed de kleur BLAUW dus de term blauw bloed is hier mee ook verklaard.Simpel he.

Dat blauwe bloed en vooral in extra mate kan voor rood haar zorgen en zo worden die kelten ook wel de "copperheads" genoemd.Die roodharige hebben spiritueel heel veel power dus hebben die vatikanezen, die er bang voor zijn die roodharige dames maar voor heksen verklaard en bijna allemaal op de brandstapel gezet.Deze roodharige dames zijn extra krachtige Hurundulais en er moeten er niet te veel van rond lopen aldus de Vatikanezen anders komt hun instituut in het geding.Simpel he.

Deze kelten hadden een offer plaats en dat was een ode aan onze oer moeder ISIS geplaatst op het eiland in de Seine en dat eiland heette Ile de la Cite.
Deze plek was zorgvuldig uitgezocht het is een een kruising van leylijnen ofwel "drakenlijnen" lees maar welke twee lijnen dat zijn, google er maar op los.

Er zijn heel veel van dit soort offer plaatsen op deze planeet allemaal op de zogenaamde crossroads. Over de "crossroads" ga ik het later hebben net zoals dat ik het nog over de kenmerken van de bloedlijnen zal hebben.

Wat deed het Vatikaan zo slim als ze zijn. Ze gingen die zogenaamde heidenen bekeren en bouwde precies op die offer plaats een kerk en dat sloeg twee vliegen in en klap nl: je steunde het instituut van Baal Bel of Bil ,het vatikaan; dus en je doet je gebedje in de crossroads. Simpel he. Kijk dat noem ik nou een double cross!

Dus zo bouwde het vatikaan een gigantische kathedraal daar waar het offer voor onze moeder Isis was en noemde heel uitgekookt die cathedraal "Onze Dame" oftewel "Notre Dame". Simpel he.Boven op deze dame zitten ze onze shape- shifters, gargoyles genoemd ga maar naar parijs en ga maar kijken.

Sommige onder ons zien wel heel erg veel en gaan voor de Royal DNA werken we voelen ons dan wel heel wat en nemen een artiesten naam aan dus zo kreeg je OnzeMoeder oftewel Nostradamus en aangezien ze groen georienteerd zijn,Osiris onze mastecrafsman heeft niet voor niets een groen hoofd,zong Hans Teeuwen over nostradamus in zijn goene strakke broek!

Ohja even voor de komma neukers het bloed is blauw en de huid is groen van de raptoids uit de vierde dimensie. En tuurlijk zegt je leraar maatschappijleer dat het niet waar is maar daar is die ook leraar voor.

Voor ieder zijn TIJD.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 00:25:27 #276
41051 Rasing
pi_20880808
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 00:14 schreef dodeca het volgende:
Ik wil wel vermelden dat de kelten uit het gebied komen wat we nu egypte noemen en als je geschiedenis leraar dat niet vind dan behoort die tot de 97% van de nederlanders die NIET "zien".
Das wel heel makkelijk he. Ik heb gelijk want ik heb gelijk.
quote:
Die kelten hebben een hoger blauw bloed gehalte ze zijn immers van de familie. Dat hoger bloed gehalte slaat natuurlijk op het Royal Raptillian DNA.We weten dat slangen koud bloedig zijn dus dan heeft het bloed de kleur BLAUW dus de term blauw bloed is hier mee ook verklaard.Simpel he.
Snij maar eens een slang open.
ff snel gegoogled op snake blood:

Ik kan het niet heel erg goed zien, er zijn vast betere bronnen, maar dat lijkt sterk op iemand die slangenbloed drinkt. Maar het zal wel gefotoshopt zijn

En doet Hans Teeuwen nou ook al mee? Ik begin te denken dat je de hele boel hier zit te stangen.
pi_20880957
"niet voor niets een groen hoofd,zong Hans Teeuwen over nostradamus in zijn goene strakke broek! "

Inderdaad,
elke vorm van reguliere kennis is totaal ontoereikend om zulke stukken te bevatten.
Maar ga alsjeblieft door, ik vind het echt geweldig!
Helpt waar hij kan!
pi_20881371
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 00:25 schreef Rasing het volgende:
[afbeelding]
Ik kan het niet heel erg goed zien, er zijn vast betere bronnen, maar dat lijkt sterk op iemand die slangenbloed drinkt. Maar het zal wel gefotoshopt zijn
Lijkt me eerder een manspersoon die op enigszins xeno-achtige wijze klaarkomt in een ander manspersoons mond.

Sorry dat ik stiekem uw topic binnenval, Sichaar.
pi_20881453
Toch wel een zeer verhelderend inzicht dat U daar zomaar met ons deelt, O Beer.
Helpt waar hij kan!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 01:35:38 #280
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20881862
quote:
Op zondag 18 juli 2004 03:04 schreef Aurora025 het volgende:
Het Shapeshiften is voor mij nog steeds moeilijk te geloven maar feit is wel dat deze mensen vaak rare huidsveranderingen vertonen.
ok how bout this ..the guy faints while eating pretzels

---rest was off topic ..maar wel aardig

[ Bericht 33% gewijzigd door coz op 27-07-2004 12:26:04 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 27 juli 2004 @ 02:09:52 #281
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20882189
Is dit nu een Reptiel Topic of een Bush Bash topic?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_20882333
quote:
Aub, laat u uw innerlijk spreken en als het niet spreekt wees dan stil.
Briljant. .
pi_20882360
Ben jij trouwens een kloon van M.ALTA, dodeca?
pi_20882367
quote:
Ohja even voor de komma neukers het bloed is blauw en de huid is groen van de raptoids uit de vierde dimensie. En tuurlijk zegt je leraar maatschappijleer dat het niet waar is maar daar is die ook leraar voor.
Hmmja, in geval van twijfel kun je het best een puntkomma gebruiken.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 03:07:52 #285
90061 coz
pi_20882453
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 02:09 schreef livEliveD het volgende:
Is dit nu een Reptiel Topic of een Bush Bash topic?
iets geedit .. neen geen bush bash topic, maar als de vreemde huidcomplexen een aanwijzing kunnen zijn, geef ik enkel wat extra foto's over zijn prepsel incident
  dinsdag 27 juli 2004 @ 08:39:29 #286
19325 bosgorilla
pi_20882964
quote:
verhaal...
Ja, komt de naam Parijs nou van die stam of van de vereering van ISIS
Wel consequent blijven aub.

Voor jouw informatie: Bloed krijgt zijn rode kleur door blootstelling aan zuurstof, bloed zonder zuurstof is bij IEDEREEN blauw (bloed op ijzerbasis iig) Kijk maar naar je aderen door je huid heen, die zijn blauw.

De uitdrukking "blauw bloed hebben"komt uit Spanje. Castilianen waren door hun blauwe bloed (= blanke huid) te onderscheiden van de zojuist onderworpen Moren.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 08:46:36 #287
19325 bosgorilla
pi_20883017
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 02:37 schreef beeer het volgende:
Ben jij trouwens een kloon van M.ALTA, dodeca?
Lijkt me niet, schrijfstijl is anders, inhoud is ook minder idealistisch... ik verdenk eerder aurora025
  dinsdag 27 juli 2004 @ 10:13:21 #288
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20883912
dodeca een cloon van aurora?
bosgorilla , je bent niet erg bekend met de posters hier als je dat suspect.
=== === === === === === === === ===
dodeca , continue on...
en kom eens in #RulersOfTheGarden op irc...
het blijft interresant.
groet.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 11:25:03 #289
19325 bosgorilla
pi_20885086
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
dodeca een cloon van aurora?
bosgorilla , je bent niet erg bekend met de posters hier als je dat suspect.
=== === === === === === === === ===
dodeca , continue on...
en kom eens in #RulersOfTheGarden op irc...
het blijft interresant.
groet.
neen, aurora025 een kloon van m.alta....
pi_20885413
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 03:07 schreef coz het volgende:

[..]

iets geedit .. neen geen bush bash topic, maar als de vreemde huidcomplexen een aanwijzing kunnen zijn, geef ik enkel wat extra foto's over zijn prepsel incident
En wat voegen die andere tig foto's aan dit topic toe? .

Ik zie namelijk niet wat o.a. zwaaien, struikelen en de telefoon verkeerd vasthouden met reptilians te maken heeft. .
Oi!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 12:27:22 #291
90061 coz
pi_20886335
quote:
En wat voegen die andere tig foto's aan dit topic toe? .
niets .. nu weg
pi_20886659
Bosgorilla je zegt:Ja, komt de naam Parijs nou van die stam of van de vereering van ISIS

Die naam van parijs komt van allebei,maar zou het niet een goede opdracht zijn voor jou om dat nu eens uit te zoeken?Neem desnoods er een vakantie naar toe (Parijs) en je komt een heleboel te weten.

Even een vraag aan de forum leden. Ik zie veel afbeeldingen op dit forum hoe plaats je die?

Om dat het komplexer gaat worden heb ik afbeeldingen nodig om een en ander uit te leggen.

Geometrie is belangrijk om het shape-shift fenomeen te berijpen. Alvast een voor proefje:

Die film verteld over HAL (IBM) en er wordt een MonoLith geplaatst. Ik heb het over 2001 Space Odyssey.

"But it was Clarke who defined the mechanism by which the "Hyperdimensional"
transition would be made, through the central symbol of the film, The
Monolith. As we have shown previously, Clarke's original idea for the
Monolith is that it would be a massive black tetrahedron. However, he
eventually decided that such a form would be "too obvious" and instead
settled on the rectangular shape. Yet, he was still careful to encode the
basic concepts of the tetrahedron in the proportions of the Monolith -- 1 x
4 x 9, the squares of 1,2,3, the ratios of inscribed/circumscribed
tetrahedra to their respective spheres (planets)."

Dit is van deze url: http://www.enterprisemission.com/arthur30.html

Het letter type op het blok is Gotham wat weer vewijst naar Ham onze mastercrafsman Enki dus weer.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 12:54:54 #293
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20886778
[.img]url van plaatje[/img] en dan ff de punt voor img weghalen

Ps. Ik hoop nog steeds op betere onderbouwing want zoals je kan lezen twijfelen steeds meer mensen of je niet express aan het uitlokken bent
  dinsdag 27 juli 2004 @ 13:13:38 #294
19325 bosgorilla
pi_20887175
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef dodeca het volgende:
Bosgorilla je zegt:Ja, komt de naam Parijs nou van die stam of van de vereering van ISIS

Die naam van parijs komt van allebei,maar zou het niet een goede opdracht zijn voor jou om dat nu eens uit te zoeken?Neem desnoods er een vakantie naar toe (Parijs) en je komt een heleboel te weten.

Even een vraag aan de forum leden. Ik zie veel afbeeldingen op dit forum hoe plaats je die?

Om dat het komplexer gaat worden heb ik afbeeldingen nodig om een en ander uit te leggen.

Geometrie is belangrijk om het shape-shift fenomeen te berijpen. Alvast een voor proefje:

Die film verteld over HAL (IBM) en er wordt een MonoLith geplaatst. Ik heb het over 2001 Space Odyssey.

"But it was Clarke who defined the mechanism by which the "Hyperdimensional"
transition would be made, through the central symbol of the film, The
Monolith. As we have shown previously, Clarke's original idea for the
Monolith is that it would be a massive black tetrahedron. However, he
eventually decided that such a form would be "too obvious" and instead
settled on the rectangular shape. Yet, he was still careful to encode the
basic concepts of the tetrahedron in the proportions of the Monolith -- 1 x
4 x 9, the squares of 1,2,3, the ratios of inscribed/circumscribed
tetrahedra to their respective spheres (planets)."

Dit is van deze url: http://www.enterprisemission.com/arthur30.html

Het letter type op het blok is Gotham wat weer vewijst naar Ham onze mastercrafsman Enki dus weer.
Ja ok, ik geloof best dat dat klopt van Parijs, maar het verhaal van "pour isis, par-is" is dus klets. Als ik in een dorp of stad een "kerkstraat" aantref denk ik ook niet meteen aan een conspiracy van shape-shiftende vrijmetselaars.

Zou je eens willen reageren op mijn stukje over rood/blauw bloed?
  dinsdag 27 juli 2004 @ 17:55:03 #295
90061 coz
pi_20893088
semi off topic
ik ben iig iets wijzer mss over die 19.5 ..
pi_20893751
quote:

Deze kelten hadden een offer plaats en dat was een ode aan onze oer moeder ISIS geplaatst op het eiland in de Seine en dat eiland heette Ile de la Cite.

Wat deed het Vatikaan zo slim als ze zijn. Ze gingen die zogenaamde heidenen bekeren en bouwde precies op die offer plaats een kerk en dat sloeg twee vliegen in en klap nl: je steunde het instituut van Baal Bel of Bil ,het vatikaan; dus en je doet je gebedje in de crossroads. Simpel he. Kijk dat noem ik nou een double cross!

Dus zo bouwde het vatikaan een gigantische kathedraal daar waar het offer voor onze moeder Isis was en noemde heel uitgekookt die cathedraal "Onze Dame" oftewel "Notre Dame". Simpel he.Boven op deze dame zitten ze onze shape- shifters, gargoyles genoemd ga maar naar parijs en ga maar kijken.
Met het uiterst sterke vermoeden dat ik hier reageer op een stuk dat als satire moet worden opgevat;

Het Vaticaan heeft de kathedraal niet gebouwd om de heidenen te bekeren. Een kathedraal van het type Notre Dame stamt namelijk overduidelijk uit een latere tijd, toen Europa al lang gekerstend was. Voor de Notre Dame gebouwd werd, stond er de kerk van Sint Etienne, die Childebert had laten bouwen.(Nota bene: Childebert, niet het Vaticaan - dat had in die tijd weinig in te brengen.)

Maar goed, mijn vader is geschiedenisleraar en ziet dus niet. .
  woensdag 28 juli 2004 @ 08:44:20 #297
19325 bosgorilla
pi_20904095
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef dodeca het volgende:
Geometrie is belangrijk om het shape-shift fenomeen te berijpen.
Waarom is dat belangrijk?
quote:
Boven op deze dame zitten ze onze shape- shifters, gargoyles genoemd ga maar naar parijs en ga maar kijken.
Waarom zijn deze shape-shiftend?

(PS gargoyles zijn die demonen koppen/lichamen op [gothische] kerken.)
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:07:33 #298
90061 coz
pi_20908429
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 08:44 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Waarom is dat belangrijk?
van een website

quote:
Washington DC and the Pentagon were clearly and exquisitely designed to fit the perfect dodeca fractal Earth grid. Multiplying the edge lengths of the pentagon lands star extensions on the White House, and onto the dodeca Planet. Potentially emotion/ and geomantic magnetic governing force could literally inhabit the Earth from there. This is how planetary metabolism is regulated when coherent emotion radiates fractally creating true geomantic "body" politic. Then Camelot has orderly weather..and tectonic life.

Guest speaker astrologer, mythologist, and sacred geometry researcher from Charlotte, N.C., Steve Nelson reveals some of the secret sacred intention in the original layout of the City of Washington, D.C. In a fascinating description of Washington's heredity, he interweaves the amazing, little known communion of the European and Native American esoteric wisdom and traditions. An axample is the illustration that the current coming of the white buffalo portends "the union of the four races" in America.

Centered on the Mall in D.C., is a great Medicine Wheel, a cross of the four elements formed by the Capitol, the White House, and the most important national monuments. Here the stage has been set for an American initiated global renaissance uniting the peoples of the four corners of the world for "the new song that all will sing" .

Steve explains that due to a harmonic series relationship based on the Golden Mean, a surprising mathematical configuration nests the Pentagon into the fractal dodeca ratio in precise distances to the major power points of Washington, relating the White House to the whole Earth grid. The intention of the Masonic design of this layout is to radiate emotion and magnetism fractally to the whole Earth at some future time. The apex above the pyramid on the U.S. Great Seal signifies that a future generation, this generation , will complete the formation of America.
beetje doorzoeken ..tooltje vind die dat patroon op de aarde kan tekenen.. locatie van washinton opzoekt .. resultaat

maar dit is in zijn extreemste dat cijfers belangrijk zijn .. ga zelf maar verder zoeken
ach ok ..voorbeeld op de dollar

rechts hebben we 13 sterren in de vorm van een davidster
links hebben we als we een davidster om de 'all-seeing-eye' tekenen de letters A S N O M .. (of in een andere volgorde .. mason)
quote:
They say that the number 13 is an unlucky number. This is almost a worldwide belief. You will usually never see a room numbered 13, or any hotels or motels with a 13th floor. But think about this: 13 original colonies, 13 signers of the Declaration of Independence, 13 stripes on our flag, 13 steps on the Pyramid, 13 letters in the Latin above, 13 letters in "E Pluribus Unum", 13 stars above the Eagle, 13 bars on that shield, 13 leaves on the olive branch, 13 fruits, and if you look closely, 13 arrows. And, for minorities: the 13th Amendment
quote:
Waarom zijn deze shape-shiftend?

(PS gargoyles zijn die demonen koppen/lichamen op [gothische] kerken.)
niet alleen op kerken
http://www.aardvarkelectric.com/gargoyle/wallst.html
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:23:57 #299
19325 bosgorilla
pi_20908747
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:07 schreef coz het volgende:

[..]

van een website
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]

beetje doorzoeken ..tooltje vind die dat patroon op de aarde kan tekenen.. locatie van washinton opzoekt .. resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dit is in zijn extreemste dat cijfers belangrijk zijn .. ga zelf maar verder zoeken
ach ok ..voorbeeld op de dollar

rechts hebben we 13 sterren in de vorm van een davidster
links hebben we als we een davidster om de 'all-seeing-eye' tekenen de letters A S N O M .. (of in een andere volgorde .. mason)
[..]

[..]

niet alleen op kerken
http://www.aardvarkelectric.com/gargoyle/wallst.html
Ok, dollarbiljet, leuk, maar inmiddels uitgekauwd. Het intrigeert me overigens wel hoeveel masonsymbolen er aanwezig zijn op het biljet.

ik denk dat de symboliek van die 13 teruggrijpt naar de 13 originele staten van amerika (het zijn er nu 4*13=52 conspiracy!!!!})) Hoe je orkestreert dat een nieuw land uit 13 staten gaat bestaan is mij vooralsnog een raadsel, ie. ik geloof dus wel dat de symboliek van 13 onevenredig vaak samenkomt, maar deze zijn allen te herleiden naar een gemeenschappelijke (toevallige) bron.

Wat voegt je info toe aan de discussie over de 4e dimensie danwel het shape-shiften?

Dat met die wereldwijde dodeca lijnen is mij nieuw, maar ik zie het verband met het pentagon, reptillians etc. niet echt, misschien dat je dat nog even extra wil toelichten.
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:44:21 #300
90061 coz
pi_20909180
edit ::: link naar het volgende topic
"Reptilians uit de vierde dimensie" part two

geometrie is belangrijk, niet alleen op school dus
of dat ook is voor het shiften zelf weet ik niet

mss is het wel off topic, want puur logisch gezien zou ik ook zeggen .. eeuh wereldwijde pentagram volgens de geometrie komt overeen met de exacte plek waar het pentagon is gebouwd.. dat heeft niets te maken met of bepaalde leiders zouden morfen, reptiel zijn of iets met vreemde energieen doen .. mss ook niet, ik weet ook niet of bush een reptiel is en kan ook weinig zeggen of de verbanden logisch zijn.
maar dat het pentagon en witte huis en eea dus goed liggen op de natuurlijke energie lijnen helpt mss wel

reptilians uit de vierde dimensie .. ik denk zelf het "holy wood" versietje van kijk onze leiders aanbidden meer dan geld.. heb er wel eea over gelezen , maar juist de 'kleine' dingen die er niets mee te maken hoeven hebben , maar wel zeer vreemd zijn springen er uit, en dat zijn vaak dezelfde dingen .. van de andere dollars kan ik ook nog wel wat laten zien hoor

[ Bericht 4% gewijzigd door coz op 28-07-2004 16:07:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')