quote:vormverschuivende reptielen!
quote:nietes
quote:welles!
quote:nietes!!
hier verder graag!quote:welles!!!
quote:bush na het ongelukhje met de fiets.(de officiele reden hiervoor was dat hij met zijn fiets weggleed omdat het regende, maar op die dag regende het niet)
quote:op dinsdag 29 juni 2004 01:58 schreef aurora025 het volgende:
ja dat klopt, wij mensen hebben reptilian genes. een deel van ons hersenen wordt zelfs de reptilian brain in de wetenschap genoemd. de menselijke foetus heeft zelfs een reptielvorm voordat het een menselijke vorm aanneemt
--------------------------------------------------------------quote:ja?
ik zou zeggen leef je uit, maak het maar een paar keer kloppend ...quote:ok, maar ik kan een "raster" van pentagrammen op een bol geprojecteerd (aarde) altijd zo leggen dat het "klopt", das dus redelijk arbitrair
volgens mij is dat gewoon de kop van zo'n shapeshiftende hagedis hoor. het lijkt geeneens op een hondenkop.quote:op woensdag 28 juli 2004 15:24 schreef bosgorilla het volgende:
is er inmiddels een bioloog-achtig-iemand die misschien iets zinnings over de foto van die kop kan vertellen? (mijn gok was een half vergane hondenkop.)
nee, dat is een of ander kunstwerk...quote:op woensdag 28 juli 2004 15:28 schreef beeer het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon de kop van zo'n shapeshiftende hagedis hoor. het lijkt geeneens op een hondenkop.
als dat zo is dan zouden de pro-ss-theorie mensen toch plots moeten verdwijnen?quote:op woensdag 28 juli 2004 15:25 schreef nappel het volgende:
..jullie komen gevaarlijk dicht in de buurt van de waarheid!!!
reptilians willen kosten wat kost (nog) niet ontdekt worden!!
tja, de beste manier om te iets geheim te houden is door het open en bloot te aan de wereld ten toon te stellen.quote:op woensdag 28 juli 2004 15:36 schreef nappel het volgende:
[..]
nee, dat is een of ander kunstwerk...
http://www.artincontext.org/artist/w/charlie_white/images.htm
daar lijkt het idd op. (kunstenaar charlie white)quote:op woensdag 28 juli 2004 15:36 schreef nappel het volgende:
nee, dat is een of ander kunstwerk...
http://www.artincontext.org/artist/w/charlie_white/images.htm
nee hoor, dan zouden de reptilians geen energie meer kunnen aftappen..quote:op woensdag 28 juli 2004 15:39 schreef boomstam het volgende:
[..]
als dat zo is dan zouden de pro-ss-theorie mensen toch plots moeten verdwijnen?
euhmz
ss=shapeshift
ja hoor, 't is kunst.....quote:op woensdag 28 juli 2004 15:24 schreef bosgorilla het volgende:
over dat raster: neem de noordpool als vast punt en je hebt nog alle vrijheid qua lengte van de lijnstukken en de horizontale oriëntatie (leg ik het eerste lijnstuk richting noorwegen of richting canada, bij wijze van).
maargoed, terug naar het topic, wie heeft er informatie over de 4e dimensie waar de reptillians schijnbaar verblijven?
is er inmiddels een bioloog-achtig-iemand die misschien iets zinnings over de foto van die kop kan vertellen? (mijn gok was een half vergane hondenkop.)
sorry, maar dat zie ik niet.quote:op woensdag 28 juli 2004 15:44 schreef beeer het volgende:
[..]
tja, de beste manier om te iets geheim te houden is door het open en bloot te aan de wereld ten toon te stellen.
overigens is die foto overduidelijk gephotoshopt. dat zie je aan de manier waarop de schaduw van de derde steen van rechts en derde van ondere niet correspondeert met die van het jongetje die op de grond zit.
dus is het gefotoshopt? of hoort die man bij de fotograaf?quote:verder heeft de man die dat hoofd vasthoudt een veel te blanke huid om een zuid-amerikaan te kunnen zijn.
deze foto is ook duidelijk met digitale middelen bewerkt. dat zie je aan de stand van de zon en de lucht die de verkeerde kant op schakeert van donker naar licht. verder is de schaduw van de man te lang ten opzichte van de schaduw van dat aapachtige wezen.quote:op woensdag 28 juli 2004 15:45 schreef livelived het volgende:
[..]
daar lijkt het idd op. (kunstenaar charlie white)
dit is volgens mij nog een foto uit z'n collectie en hier kun je zien dat de beste man het blijkbaar kunst vind om rare wezens in zijn platen te verwerken.
[afbeelding]
tevens tvp
president zijn is best een stressvol bestaan en stress doet rare dingen met mensen.quote:op woensdag 28 juli 2004 15:49 schreef livelived het volgende:
ok dus de foto's zijn kunst. daar zijn we het denk ik wel over eens. nu zijn er nog de foto's van presidenten die volgens de ene teveel geshape-shift hebben en volgens de ander gewoon vaak vallen. welke aanwijzingen zijn er eigenlijk nog meer om aan te nemen dat reptillians bestaan?
ik ben namelijk het overzicht een tikkie kwijt![]()
dat is wat zij ons willen laten geloven ja.quote:op woensdag 28 juli 2004 15:54 schreef dj_scuff het volgende:
dus is het gefotoshopt? of hoort die man bij de fotograaf?
uuhh, duh! 't is kunst hoor....quote:op woensdag 28 juli 2004 15:54 schreef beeer het volgende:
[..]
deze foto is ook duidelijk met digitale middelen bewerkt. dat zie je aan de stand van de zon en de lucht die de verkeerde kant op schakeert van donker naar licht. verder is de schaduw van de man te lang ten opzichte van de schaduw van dat aapachtige wezen.
duidelijk een fake.
slim hè? vertel eens, wat vind je een slimmere manier om de waarheid inzake deze hageissenkop te verbergen: of je doet niets en geeft zo ruimte voor de complottheoretici om hun standpunt aan te vechten, of je laat het gewoon aan de hele wereld zien als een of ander kunstwerk?quote:op woensdag 28 juli 2004 15:57 schreef dj_scuff het volgende:
[..]
uuhh, duh! 't is kunst hoor....
en wij wel? eerlijk gezegd, pas als ik het zelf kan vasthouden kan ik beslissen wat het is.quote:op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef beeer het volgende:
[..]
slim hè? vertel eens, wat vind je een slimmere manier om de waarheid inzake deze hageissenkop te verbergen: of je doet niets en geeft zo ruimte voor de complottheoretici om hun standpunt aan te vechten, of je laat het gewoon aan de hele wereld zien als een of ander kunstwerk?
die lui van de vierde dimensie zijn niet dom hoor.
je laat hier blijken dat je al vele malen meer verlicht bent dan de meeste mensen (lees: sceptici) op dit forum, die alles wat hun maatschappijleraar hen vertelt gelijk voor waar aannemen.quote:op woensdag 28 juli 2004 16:08 schreef dj_scuff het volgende:
met een reserve....
die andere is idd duidelijk soep ..dit vind ik echt nog niet duidelijkquote:op woensdag 28 juli 2004 15:44 schreef beeer het volgende:
tja, de beste manier om te iets geheim te houden is door het open en bloot te aan de wereld ten toon te stellen.
overigens is die foto overduidelijk gephotoshopt. dat zie je aan de manier waarop de schaduw van de derde steen van rechts en derde van ondere niet correspondeert met die van het jongetje die op de grond zit. verder heeft de man die dat hoofd vasthoudt een veel te blanke huid om een zuid-amerikaan te kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |