Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Misschien is ze schizofreen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:06 schreef paultje- het volgende:
ey lenny 83 staat 2 x in de lijst
viel me ineens op
Oeps, sorryquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:21 schreef paultje- het volgende:
lees dat rooje bovenaan
Ik heb er nog nooit 1 gehad, heb nu een dikke maand gmail.quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:18 schreef Cutie het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen invite om weg te geven
Zou Google er helemaal mee gestopt zijn?
Je moet je in dit topic aanmelden met emailadres, maar voorlopig ben je niet aen debeur, lees de OP maar een goed en deze melding Anale sexquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:50 schreef komrad het volgende:
misschien een stomme vraag maar hoe kan je nu op die lijst komen te staan?
volgens mij is dat een verkeerde link ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:59 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
voorlopig niet, lees de OP maar en deze melding Anale sex
nope, ik sprak daar m'n irritatie uit:quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:00 schreef Jump het volgende:
[..]
volgens mij is dat een verkeerde link ?
quote:Je bent lekker bezig je aantal posts op te krikken, je hebt je vandaag aangemeld en je gebruikt de search niet, ondanks meermalen dat ernaar verwezen wordt.
Ondertussen vraag je wel een Gmail invite aan op Dig, waarvan je weet dat die pas worden uitgedeeld als je wat langer post...
Jij staat bovenaan de lijst dus krijg jij een invite van me!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:51 schreef vw_caddy het volgende:
tvp'tje
ik zie het nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:38 schreef ZX9R het volgende:
Als je een bericht opent van een onbekend of contactpersoon staat er helemaal onderaan het bericht soms :
Invite bladiebla for a gmail account
(ook weer in het rood)
Gewoon mailadres wijzigen en inviten maar!
[afbeelding]
lijst geupdate. de bovenste 3 zijn verplaatstquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan de lijst dus krijg jij een invite van me!
Veel plezier met je account!
En reeds geactiveerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bedankt.Nu eens kijken of ik invites kan versturen.
openingspostquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:50 schreef komrad het volgende:
waar kan ik die wachtlijst vinden en hoe kom ik er op of is het vragen hier voldoende??
Tis niet zo heel lastig. Je kan in de startpost zien hoelang de wachtlijst is, en op welke plaats je staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:55 schreef komrad het volgende:
sorry maar daar snap ik de ballen van
Aanmelden kun je inderdaad proberen door hier je mailadres te dumpen, maar ik denk dat et nog wel even kan duren voordat je op de lijst komt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:00 schreef komrad het volgende:
maar ik sta nog niet op die lijst, kan ik er dan zo opkomen door me hier aan te melden?
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
(P.S. De openingspost is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor, je moet alleen even wat lezen.)quote:Geregistreerd op: donderdag 29 juli 2004 @ 13:10
Aantal posts: 81 (gemiddeld 79 per dag)
nee jij komt dus niet in aanmerking..quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
je stond toch ook al in het vorige deel gemeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:00 schreef komrad het volgende:
maar ik sta nog niet op die lijst, kan ik er dan zo opkomen door me hier aan te melden?
FrontPagequote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:12 schreef komrad het volgende:
FP?? wat betekent dat
en volgens mij heb ik ze al lang weer aangezet, plus opnieuw opgestart... (Extra --> internet opties --> privacy staat op 'normaal', en bij geavanceerd staat niets aangevinkt...)quote:Your browser's cookie functionality is turned off. Please turn it on.
Heb je misschien een firewall oid die het tegen zou kunnen houden?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:58 schreef joris007 het volgende:
ik heb er volgens mij nog 1 of 2 weg te geven, alleen als ik wil inloggen krijg ik:
[..]
en volgens mij heb ik ze al lang weer aangezet, plus opnieuw opgestart... (Extra --> internet opties --> privacy staat op 'normaal', en bij geavanceerd staat niets aangevinkt...)
eigenlijk een vraag voor een ander topic, maar ik dacht, als iemand me nou ff helpt die cookies te accepteren, geef ik die laatste invitation(s) hier ook nog wel weg![]()
dus wie helpt?
nopez, en ik heb gmail.google.com net zelfs toegevoegd aan mijn lijst met sites die altijd cookies op mijn computer mogen achterlaten...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:02 schreef Dr.Bunsen_Honeydew het volgende:
[..]
Heb je misschien een firewall oid die het tegen zou kunnen houden?
Maar nog steeds niet geactiveerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
Dokter_Mo heeft ook een invite van mij!
Aangezien het vakantie is het het best mogelijk is dat hij een weekje of wat in het buitenland zit. Gewoon ff wachten lijkt mij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet geactiveerd!
Wat zal ik doen?
Na 3 weken pas. Als hij een hotmail address heeft opgeven, dan kan het ook in zn junkmail folder zitten en die wordt geloof ik om de week geleegd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:44 schreef ZX9R het volgende:
Alleen dan verloopt de invite!
zie de rode regels aan het begin van de OPquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:48 schreef grunge-metal het volgende:
Ik heb nog steeds naar een paar weken voor de 2e keer Invites ontvangen![]()
Wees blij ik sta er niet eens opquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:21 schreef remondepemon het volgende:
ben al 34 plaatsjes gestegen...
*nog steeds geduldig wacht
Heb jij de OP wel eens goed doorgelezen dan? De lijst staat daar incl. een link naar de complete lijst.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:52 schreef komrad het volgende:
waar kan je die lijst checken dan>
Lees je de openingspost gewoon niet of ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:08 schreef komrad het volgende:
Ja oke, maar daar staat geen datum bij. En BTW als je hier nog geen 5 jaar komt, vat je niet alle afkortingen hoor
quote:Wil je weten waar je staat? Klik dan HIER
quote:Overzicht alle wachtenden
Figuur: http://fok.internix.be/gmail_g3.php
No-nonsense textueel: http://fok.internix.be/lijst.php
quote:
tijd zat dusquote:Gmail Program Policies
Updated as of June 28, 2004 (view changes)
To uphold the quality and reputation of Google Gmail, your use of Gmail is subject to these program policies. If you are found to be in violation of our policies at any time, as determined by Google in its sole discretion, we may warn you or suspend or terminate your account.
Please note that we may change our policies at any time, and pursuant to our Terms of Use, it is your responsibility to keep up-to-date with and adhere to the policies posted here.
Prohibited Actions
[a lot of bla bla]
Account Inactivity
Google will terminate your account in accordance with Section 9 of the Terms of Use if you fail to login to your account for a period of nine months.
weinig, zeer weinig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:16 schreef grunge-metal het volgende:
Krijgen er hier nog wel mensen uberhaubt Invites?
Popup blocker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:28 schreef Niwa het volgende:
Die link werkt gewoon niet bij mij.
Invite 6 friends
to Gmail
Als ik met m'n muis eroverheen ga word het wel zo'n handje, maar het is geen link.
zal eventjes de database ingaan en hier zo dadelijk een mailadres en nickname plaatsenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:49 schreef MonoSynth het volgende:
Ehm, kep een invite, maar de grafische lijst werkt niet, dus weet ik niet hoe ik hem weg moet geven. Hoe lang blijft zo'n invite geldig eigenlijk?
Thnx!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:50 schreef Jump het volgende:
[..]
zal eventjes de database ingaan en hier zo dadelijk een mailadres en nickname plaatsen
Nick: ForrestX
Mail: jlelieveld (apenkrul) quicknet.nl
wat tvp betekend vind je bovenaan de OP terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:21 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Thnx!
Ik hoop niet dat ik op ditmoment al een invite heb gehad (lees: woensdag 11 augustus om 15.19), want ik ben net als een gek door mijn SPAM heen gegaan nadat ik 10 dagen op vakantie ben geweest en hierbij zouden best 1 of 2 mails gesneuveld kunnen zijn..
btw wat betekent tvp??
ik hier toch al wat jaartjes, maar deze afk. ken ik nog niet...
tvp is voor de mensen die te lui zijn om op dit knopje te klikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:21 schreef ForrestX het volgende:
btw wat betekent tvp??
Nee helemaal niet vind ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
tvp is voor de mensen die te lui zijn om op dit knopje te klikken [afbeelding] bovenin iedere pagina
* DarkChylde wacht braaf tot ie toegevoegd isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:37 schreef Jump het volgende:
ik ga vanavond de lijsten updaten. Als je invites hebt, meld het hier. dan mail ik de emailadressen op.
zit momenteel met problemen op host (GD werkt niet, voor de kenners), maar aanvraag voor nieuwe host is binnen en wordt momenteel verwerkt, dus kan elk moment in orde zijn
straks toevoegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:44 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
* Jump wacht braaf tot ie toegevoegd is
* Jump wacht (daarna heeel lang) braaf tot ie aan de beurt is
Ik ben echt al meerdere weken (als het al geen maanden zijn) aan het wachten op invites...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:47 schreef TomHoofd het volgende:
* _Administr8or_ heeft nog steeds geen invites om uit te delenDuurt echt wel lang trouwens
* TomHoofd heeft ook al 2 maanden gmail maar nog geen invite gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben echt al meerdere weken (als het al geen maanden zijn) aan het wachten op invites...
En ik heb em geaccepteerdquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:07 schreef prinsrob het volgende:
GizartFRL heeft een invite gekregen.
* Impry Hugo heetquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:23 schreef Conflict het volgende:
Ik heb er nog een over.
Moet je wel Hugo heten
op de vorige pagina heb je mijn naam en email neergezet en uit het lijstje gehaald. Ik heb echter nog geen invite ontvangen..zou ik dan niet etrug in het lijstje moeten nu hij het weer doet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:04 schreef Jump het volgende:
en ze zijn geupdate.
Als er zich fouten voordoen met de lijstjes meldt het even
volgens mij heeft het nu nog weinig nut om je aan te melden, aangezien er praktisch bijna geen, (of zelfs geen) invites meer komen. als je achteraan staan heb je misschien pas een invite vanaf dat gmail publiek wordt.
ja achteraanquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:07 schreef ForrestX het volgende:
[..]
op de vorige pagina heb je mijn naam en email neergezet en uit het lijstje gehaald. Ik heb echter nog geen invite ontvangen..zou ik dan niet etrug in het lijstje moeten nu hij het weer doet?
ik ook, ik heb me account al maanden maar nog geen één invite gekregen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben echt al meerdere weken (als het al geen maanden zijn) aan het wachten op invites...
Verstuur naar Forrest X, vroegen voor mail, maar blijkbaar niet verstuurdquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:10 schreef dop het volgende:
ik heb 1 invite
is het lijstje up to date ?
heb het geedit in post hierbovenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:15 schreef dop het volgende:
graag ik wacht wel ff
Sorry, ben een weekendje weggeweest, invite inmiddels verstuurd, en omdat ik later pas las dat je hem al hebt ontvangen, heb ik hem ook naar dirkleendert at hotmail dot com gestuurd.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:07 schreef ForrestX het volgende:
[..]
op de vorige pagina heb je mijn naam en email neergezet en uit het lijstje gehaald. Ik heb echter nog geen invite ontvangen..zou ik dan niet etrug in het lijstje moeten nu hij het weer doet?
je hebt dus een invite naar ThatsMeThatsRight gesuurd? ff voor de zekerheidquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:06 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Sorry, ben een weekendje weggeweest, invite inmiddels verstuurd, en omdat ik later pas las dat je hem al hebt ontvangen, heb ik hem ook naar dirkleendert at hotmail dot com gestuurd.
Ik heb een invite gehad en inmiddels al een prachtig e-mail adres.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt dus een invite naar ThatsMeThatsRight gesuurd? ff voor de zekerheid
neej, mensen die de OP niet lezen zijn uitgesloten van deelnamequote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:32 schreef Siegfried het volgende:
Kan ik me hier ook op de wachtlijst laten zetten?
Nou OP voor de 2e keer gelezen, maar ik zie er niets staan over aanmelden..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:34 schreef paultje- het volgende:
[..]
neej, mensen die de OP niet lezen zijn uitgesloten van deelname![]()
woei nog 3![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nou OP voor de 2e keer gelezen, maar ik zie er niets staan over aanmelden..
Hooguit dat Gmail bijna geen invites meer weggeeft, maar dat betekend toch niet dat k me niet meer op de wachtlijst kan laten zetten?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:25 schreef Jump het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
HET OFFICIELE LIJSTJE!
Post je emailadres en je username om aan te sluiten!
[afbeelding]
moeilijk hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:12 schreef Siegfried het volgende:
username: Siegfried
Email: siegfried [at] bol-gg.com
Voor sommigen is de OP nogal moeilijk geloof ik, Komrad had er ook al last van.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:50 schreef paultje- het volgende:
[..]
moeilijk he![]()
Er worden weer wat invites uitgedeeld jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:59 schreef paultje- het volgende:
oew t gaat weer een beetje lopen gloof ik,
nog 1tje![]()
En Ard dank _joepie_ dan ook enorm....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:55 schreef _joepie_ het volgende:
_joepie_ heeft 2 invites weggegeven aan:
Ard & Bld
geen dank, ik ben op dezelfde manier aan m'n account gekomenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:45 schreef Ard het volgende:
[..]
En Ard dank _joepie_ dan ook enorm....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statistiekenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:24 schreef Habelstaf het volgende:
ik weet niet of het nog nut heeft maar ik wil me toch nog op de lijst laten zetten
username: Habelstaf
emailadres: mr_t_horny@hotmail.com
alvast bedankt
Nee niet echt, maar het heeft bij mij bijna 6 weken geduurd voor ik m'n invites om uit te delen gisteren kreeg. Ik heb 4 MB aan mailtjes erop staan en gebruik het ook dagenlijks met volle voldoeningquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:14 schreef Amersf00rt het volgende:
Ben echt al een poosje in het bezit van mijn gmail account en dat bevalt prima alleen heb ik nog geen 1 invite gehad! Snap er echt helemaal niets van. Moet je aan bepaalde voorwaarde voldoen ofzo om de invites te krijgen?
Dat is al bijna 2 weken geleden en ik sta niet eens op de lijstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:52 schreef HyperViper het volgende:
ID = HyperViper
Email = Ephax20@hotmail.com
Ik wil ook wel in de rij voor een gmail account
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:40 schreef Jump het volgende:
lijst is up2 date
Hoezo sta ik er dan niet tussen, poste toch echt voor gianlucaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:40 schreef Jump het volgende:
lijst is up2 date
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:53 schreef devzero het volgende:![]()
paultje-, reem en Soople moeten hun mailbox in de gaten houden want er valt binnenkort een invite in.
voor de 2 hotmailers: hou ook je junkmail folder in de gaten als je junk filtert
Zoveel invites heb ik al naar hotmail gestuurd dat ik er al bekend benquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:35 schreef paultje- het volgende:
hij kwam zelfs in me hotmail te staan dat hij van een van me contactpersonen was![]()
Volgens mij werkt dat niet, msn is van microsoft en gmail van google en dat zijn grote concurrenten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:15 schreef paultje- het volgende:
werkt msn eigelijk ook met een gmail adres?
en hoe krijg ik me contactpersonen erin? zoals gmail dat beschrijft werkt niet bij mij....
Dat werkt dus gewoon wel hequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:50 schreef DoctorPhil het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet, msn is van microsoft en gmail van google en dat zijn grote concurrenten.
P.s. heb ook nog geen invites gehad ( al 6 weken een heel actief gmailaccount)
Phil
ja, want ik gebruik mijn gmailadres als msn.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:15 schreef paultje- het volgende:
werkt msn eigelijk ook met een gmail adres?
en hoe krijg ik me contactpersonen erin? zoals gmail dat beschrijft werkt niet bij mij....
Juistquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
ja, want ik gebruik mijn gmailadres als msn.
via msn paspoort
Dat werkt dus met elke email waarmee jij je registreerdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef DoctorPhil het volgende:
Wow, thanks ! das voor mij een eye-opener ! ga het direct eens ff proberen !
Phil says
![]()
Waarvoor mijn dankquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:48 schreef onanymous het volgende:
solomon is ge-invite
* Soople erg blij is!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:53 schreef devzero het volgende:![]()
paultje-, reem en Soople moeten hun mailbox in de gaten houden want er valt binnenkort een invite in.
voor de 2 hotmailers: hou ook je junkmail folder in de gaten als je junk filtert
een maand of 2 geleden, 3 dagen.. en nu.. een paar weken verwacht ik, Google deelt nauwelijks meer invites uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:14 schreef Quarks het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer eigenlijk als je...stel.. 180e staat in de lijst ?
Nou zet me dan maar op de lijst aub:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:18 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
een maand of 2 geleden, 3 dagen.. en nu.. een paar weken verwacht ik, Google deelt nauwelijks meer invites uit.
Marco_muijsert (apenstaartje) hotmail.comquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:52 schreef WasQ het volgende:
Jump, ik heb er nog eentje over (invite). Zeg ff wie ik moet sturen voordat ik iemand dubbel doe
nee, we houden ons aan de lijst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef marcom2 het volgende:
[..]
Marco_muijsert (apenstaartje) hotmail.com
Lulquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef marcom2 het volgende:
[..]
Marco_muijsert (apenstaartje) hotmail.com
En dit betekent dus dat bullshit. , Whiskers, ShowMaster, en Davitamon een uitnodiging van mij krijgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:17 schreef funmaster het volgende:
En ik heb 4 invites om uit te delen
bullshit kreeg er al een van WasQ. zie 3 replys hierbovequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:22 schreef funmaster het volgende:
[..]
En dit betekent dus dat bullshit. , Whiskers, ShowMaster, en Davitamon een uitnodiging van mij krijgen
Ja zag ik ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:24 schreef Jump het volgende:
[..]
bullshit kreeg er al een van WasQ. zie 3 replys hierbove
Neeee!!!! Niet bullshit, zie Jump´s reactiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:22 schreef funmaster het volgende:
[..]
En dit betekent dus dat bullshit. , Whiskers, ShowMaster, en Davitamon een uitnodiging van mij krijgen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:22 schreef funmaster het volgende:
[..]
En dit betekent dus dat bullshit. , Whiskers, ShowMaster, Davitamon en kevinv een uitnodiging van mij krijgen
heb jij die al verstuurd naar bullshit. ?? voor als je mailadres niet meer hebt: mail (at) funstart.netquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:52 schreef WasQ het volgende:
Jump, ik heb er nog eentje over (invite). Zeg ff wie ik moet sturen voordat ik iemand dubbel doe
Hij is nog niet verstuurd naar bullshit (en naar die andere 4)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:27 schreef Jump het volgende:
[..]
heb jij die al verstuurd naar bullshit. ?? voor als je mailadres niet meer hebt: mail (at) funstart.net
funmaster, meld ff als ze vertsuurd zijn
geupdatequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:34 schreef funmaster het volgende:
En ze zijn allevier verzonden Jump
Zo gaat het erg hardquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:26 schreef _joepie_ het volgende:
4 invites uit te delen.. klopt het lijstje nog Jump..??
De lijst heeft Jump als het goed is alweer geupdatequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:26 schreef _joepie_ het volgende:
* SHERMAN heeft 4 invites uit te delen.. klopt het lijstje nog Jump..??
Kezmania, _bigmac_, likkebeessie en floppy86 ..??
Dat is ie inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De lijst heeft Jump als het goed is alweer geupdate
Ik wacht het antwoord van Jump even af en verstuur dan naar degene die ik al genoteerd had staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De lijst heeft Jump als het goed is alweer geupdate
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:14 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik wacht het antwoord van Jump even af en verstuur dan naar degene die ik al genoteerd had staan![]()
Die zijn van de lijst af gehaald dus je kunt er wel vanuit gaan dat ie nu weer kloptquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:22 schreef funmaster het volgende:
[..]
En dit betekent dus dat . , Whiskers, ShowMaster, Davitamon en kevinv een uitnodiging van mij krijgen
Bedankt funmaster!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:22 schreef funmaster het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:38 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Bedankt funmaster!
heb je ze al verstuurd ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:14 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik wacht het antwoord van Jump even af en verstuur dan naar degene die ik al genoteerd had staan![]()
Nope, als ze goed zijn verstuur ik ze nu !quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:15 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je ze al verstuurd ?
verstuur maarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Nope, als ze goed zijn verstuur ik ze nu !
Invites verstuurd naar Kezmania, _bigmac_, likkebeessie en floppy86quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:46 schreef Jump het volgende:
[..]
verstuur maar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:06 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Invites verstuurd naar Kezmania, _bigmac_, likkebeessie en floppy86![]()
deze 5 staan nu bij de gelukkigenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:30 schreef taken het volgende:
Invite verstuurd naar Mellone
Thnx a Million!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:30 schreef taken het volgende:
Invite verstuurd naar Mellone
zijn ze verstuurd? zonee, meldt even als ze de deur uit zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:22 schreef Friebo het volgende:
Raz0r81
Tsuutje
Megter
j0rrit
ia
Krijgen een mailtje....![]()
lijst up to datequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:30 schreef Friebo het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Friebo op 21-08-2004 23:27 (hebben intussen een mailtje...) ]
voor de duidelijkheid
Je hebt het er maar druk mee Jump tot diep in de nacht, maar petje af voor de prachtige regie van deze hele gmail actiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:35 schreef Jump het volgende:
[..]
lijst up to date
Inderdaad, applausje voor Jumpquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:12 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee Jump tot diep in de nacht, maar petje af voor de prachtige regie van deze hele gmail actie![]()
Mail received, thnx!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:22 schreef Friebo het volgende:
Raz0r81
Tsuutje
Megter
j0rrit
ia
Krijgen een mailtje....![]()
als de mensen worden gemaild dan word dat in dit topic neergezet geloof ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:55 schreef Tedkees het volgende:
kgeloof dat 't de bedoeling is dat er 2 mensen van de bovenkant van de lijst gemaild wordenIk weet alleen niet wie wel en niet gemaild zijn, dus ik wacht wel tot morgen ofzo...
ik dank u zeer!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:00 schreef Davitamon het volgende:
Invites worden zo verstuurd naar:L-mo Gesloten NeoDweezel Shaii kwaakeend
//Onderhand verstuurd
Stuur maar naar de eerste 2 op het lijstje denk ik zo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:02 schreef kokos het volgende:
Ik heb er nog 2.
Wie wil?
Mail me maar p.kokos@gmail.com
het is alleen een mailbox, geen FTP server of zo (helaas)quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:17 schreef markvleth het volgende:
Zeg hoe snel (kBps) kun je eigelijk een bestand van de gmail server trekken?
Dat begrijp ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:20 schreef _joepie_ het volgende:
het is alleen een mailbox, geen FTP server of zo (helaas)
dit staat in de OPquote:Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Ik zal het vanavond even proberen, maar dit soort discussies hebben we een apart forum voor, daar liever verder gaan: Het algemene GMail topicquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:22 schreef markvleth het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Iemand stuurt jou een bijlage, hoe snel trek je die van de server?
dankjewelquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:25 schreef stoopkind het volgende:
Invites zijn verstuurd naar:
marciemarks
toad
guidoweb
havoc
ruudgullit
gfree
Lees even de EERSTE RODE ZIN in dit topicquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog STEEDS GEEN invites van google gekregen:'(
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:10 schreef ShowMaster het volgende:
Funmaster, bedankt voor je invite! Wel een beetje late reactie, maar was nog op vakantie.
Zodra ik invites heb: krijgen de bovenste drie peoples op het lijssie een invite!
Er zijn nog ongeveer 160 wachtenden voor je.......quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:12 schreef niq2001 het volgende:
Als iemand nog een invite heeft: niQ - niq@snowboard.com
Je komt op de lijst, er zijn nog 157 wachtende voor uquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:12 schreef niq2001 het volgende:
Als iemand nog een invite heeft: niQ - niq@snowboard.com
ik heb ze beide van de lijst gehaald. anders blijft die bouncenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:31 schreef Young_David het volgende:
Eindelijk mijn invite binnen ... maar het is er maar 1.
Invite is onderweg naar -Tita-
Edit:
Email is gebounced!!!
Invite geforward naar: Pacino
ik wil ook wel op de lijst.. als dat nog kan..quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:40 schreef flubub het volgende:
username: flubub
email: imelde@hetnet.nl
tis et proberen waard
up3datequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef Swolly het volgende:
Invites verzonden aan:
jrbuurke
Harzz
Bubbelbobbel
Ik zie net trouwens dat jrbuurke nog een keer in de lijst staat (nr. 43).quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:01 schreef Jump het volgende:
[..]
up3date
THNXquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef Swolly het volgende:
Invites verzonden aan:
jrbuurke
Harzz
Bubbelbobbel
Het programma PGtGM wat daar te vinden is werkt echter niet meer goed en wordt niet meer verder ontwikkeld door de maker. Het is nu open source geworden.quote:Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.
Super!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef Swolly het volgende:
Invites verzonden aan:
jrbuurke
Harzz
Bubbelbobbel
Nice!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Nabarun het volgende:
De officiėle gmailnotifier voor zover nog niet bekend onder jullie...Werkt prima.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Nabarun het volgende:
De officiėle gmailnotifier voor zover nog niet bekend onder jullie...Werkt prima.
Goeie responsen, maar liever in dit forum : http://forum.fok.nl/topic/567156 dan staat alles een beetje bij elkaar.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef Swolly het volgende:
in de Openingspost staat nu o.a.:
[..]
Het programma PGtGM wat daar te vinden is werkt echter niet meer goed en wordt niet meer verder ontwikkeld door de maker. Het is nu open source geworden.
Iemand anders heeft nu de taak op zich genomen om verder te gaan met de ontwikkeling onder de naam gPopper (er is net vandaag een Beta-versie gereleased). Ook heeft hij een programma geschreven wat je Gmail checkt vanuit de tray genaamd gNotify. Beide programma's zijn te vinden op http://www.imizzy.com/forum/default.asp
Nummer 1 in de lijstquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:15 schreef Flying het volgende:
Naar wie hier mag ik een invite versturen?
okquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:18 schreef Flying het volgende:
[..]
Doe_je_nix_aan heeft een invite![]()
dacht al, ik logde in en ie was al van de lijst verdwenenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
oklijst updated
Ik dacht, ik help ook weer even een handjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:20 schreef Jump het volgende:
[..]
dacht al, ik logde in en ie was al van de lijst verdwenen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik dacht, ik help ook weer even een handje
Idd, daar staat er bij mij nu ook eentjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:31 schreef Flying het volgende:
Update eens de op.
De gmail invites link stond bij mij onder het menu links.
Nummer 1 in de lijstquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm hier heb ik ook een gmail invite.. Naar wie moet ik em sturen?
Nr 1: nemesis_quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm hier heb ik ook een gmail invite.. Naar wie moet ik em sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |