er zijn naar mijn weten geen vrouwen die er razend lyrisch over zijn en die de hele dag in hun kont geneukt willen worden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:43 schreef komrad het volgende:
klopt het dat de meeste vrouwen er problemen mee hebben of valt dat mee?
Als je d'r nou es geen topic over zou openen maar het gewoon zou proberen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:33 schreef komrad het volgende:
Hallo allemaal,
mijn vriendin en ik zitten te denken om een keer anale sex te proberen. Ik wil graag van jullie weten hoe dat is voor de man en voor de vrouw.
Alvast bedankt.
Erodome vast wel.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er zijn naar mijn weten geen vrouwen die er razend lyrisch over zijn en die de hele dag in hun kont geneukt willen worden.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef Ingrate het volgende:
heb je homo neigingen ofzo dat je iemand in de aars wil boren ????
Wat denk je?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef komrad het volgende:
waarom vind je het dan een aanrader?
Hij vindt het zo goor en pijnlijk dat-ie het je echt aanraadt!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef komrad het volgende:
ah gossie, deed ut zoveel pijn bij je dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij vindt het zo goor en pijnlijk dat-ie het je echt aanraadt!![]()
Ik ben nog steeds hetero.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:10 schreef nielsie het volgende:
[..]
ah gossie, deed ut zoveel pijn bij je dan?
Pauper.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:53 schreef Ingrate het volgende:
heb je homo neigingen ofzo dat je iemand in de aars wil boren ????
Omdat het voor zowel de vrouw als de man lekker is? Like, duh?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef komrad het volgende:
Oh jij heb je al tussen de hammetjes laten kwakken?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:22 schreef nielsie het volgende:
Trents is niet zoveel gewend!
ik zit bij die waarschijnlijke 8 procent. Alhoewel ik butplugjes lekkerder vind dan echt anaal geneukt worden. Maar met genoeg glijmiddel enzo vink het niet heel vervelend neequote:Op donderdag 29 juli 2004 17:42 schreef komrad het volgende:
wat vind jij er dan zelf van whiskers?
Wat wil je horen dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:45 schreef komrad het volgende:
daar kan ik dus niet echt iets mee he - op het bericht van damster
nou ik werd er eerlijk gezegd niet opgewonden door hoor, het was ook weer niet heeeeeeel vervelend, maar toch liever gewoon normale sex.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:49 schreef komrad het volgende:
oke denise, maar kan je het wel goed hebben? werd je er wel opgewonden van?
Je bent lekker bezig je aantal posts op te krikken, je hebt je vandaag aangemeld en je gebruikt de search niet, ondanks meermalen dat ernaar verwezen wordt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:53 schreef komrad het volgende:
denise- ik vroeg me eigenlijk af of het voor mijn vriendin te doen is qua pijn enz. Ik wil het graag en zij ook wel maar niet ten koste van alles he!
Nee, maar heb er ook niet echt behoefte aan... Wel is het onderwerp al vaker naar bovenquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:47 schreef komrad het volgende:
dank je wel B-flip voor je reactie, maar je hebt het dus nooit zelf voorgesteld
Nee, ik ken mijn huidige vriendinnetje nog niet zo lang, dus ik wacht er nog even mee om het te vragen. Maar ik ga dat zeker doen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:50 schreef komrad het volgende:
heb je het haar al gevraagd dan?,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |