Die kent iedereen alquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:05 schreef Kaalhei het volgende:
Kone (Y)
zo heel veel scoort die kerel toch ook weer nie? doelpuntje of 8/9 gok ikquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:05 schreef Kaalhei het volgende:
Kone (Y)
Dit word gewoon het seizoen van zijn doorbraakquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:22 schreef heinl het volgende:
[..]
zo heel veel scoort die kerel toch ook weer nie? doelpuntje of 8/9 gok ik
Heb hem meermalen live aan het werk gezien bij Heracles en eigenlijk was alleen afgelopen seizoen de moeite waard. Ging mee op de hype van zijn eigen succes op een lager niveau.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Rose is geen ééndagsvlieg, hij loopt al een tijdje me en is mentaal gerijpt.
Bij Twente wordt dat danquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:52 schreef StarGazer het volgende:
Sikora gaat dit seizoen doorbreken.
Helaas zal hij Kruiswijk voor zich hebben, die dus ook echt goed gaat doorbreken dit seizoen en een transfer naar Feyenoord verdient.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Bij Twente wordt dat dan
Ik kan weinig zeggen over de andere clubs, maar bij Twente zullen Niemeyer en Cziommer weer de personen zijn die uitblinken.
N'Kufo maakt er 15 en gaat naar een Franse middenmoter. Vennegoor komt volgend seizoen terug.
Verder gaan Culina en Fafiani het goed doen. Zomer krijgt een vaste stek in de verdediging en wordt een belangrijke kandidaat om Stam op te volgen in Oranje
Vorig jaar 11.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:22 schreef heinl het volgende:
[..]
zo heel veel scoort die kerel toch ook weer nie? doelpuntje of 8/9 gok ik
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
[...]
Verder denk ik dat Niedzielan als ie heel is goed mee gaat doen, maar die kennen we ook al.
[...]
Die nog niet denk ik, maar wel Darl Douglas en Sandro Calabro. Vooral die laatste. Let op mijn woordenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:36 schreef Evertje het volgende:
prince rajcomar.....
ik moet nu eigenlijk een beetje om mezelf lachen haha.
Eerst zijn werkvergunning eens rondkrijgenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:50 schreef Kaalhei het volgende:
Sekou!
Mee eensquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Jefferson Farfŕn.
echte kenners kijken ook verderquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:05 schreef Yeahinho het volgende:
Toch leuk om te zien dat het merendeel een speler van zijn/haar eigen club noemt!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:45 schreef Johannes82 het volgende:
Arjan Wisse (AZ)
Als Arjan Wisse ooit door wil breken, moet hij minder gaan drinken en roken, en minder langs de Mac gaan. Maar goed, ik heb een hekel aan Arjan Wisse..quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:
[..]!
.
Heeft die een basisplaats bij PSV dan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Jefferson Farfŕn.
Je quote jezelfquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Arjan Wisse ooit door wil breken, moet hij minder gaan drinken en roken, en minder langs de Mac gaan. Maar goed, ik heb een hekel aan Arjan Wisse..
Is dat nodig om een revelatie te worden komend seizoen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:26 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Heeft die een basisplaats bij PSV dan?
Ach, hij mag van mij zo veel drinken en roken als hij zelf wil, als hij op de training niet mee kan heeft hij een probleem met Co. Ik heb Arjan afgelopen seizoen bijna elke week zien spelen en hij gaat zeker een mooie carriere tegemoet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Arjan Wisse ooit door wil breken, moet hij minder gaan drinken en roken, en minder langs de Mac gaan. Maar goed, ik heb een hekel aan Arjan Wisse..
Nee, dat is waar, maar los van dat feit vraag ik het me af.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:13 schreef gras het volgende:
Is dat nodig om een revelatie te worden komend seizoen?
Okee. Vermoedelijk wel een basisplek voor Farfan. Als vervanger van Rommedahl.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar los van dat feit vraag ik het me af.
Dat vroeg je je in een ander topic geloof ik ook al af.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar los van dat feit vraag ik het me af.
Qvist is fysiek nog lang niet klaar voor de hoofdmacht van PSV.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:01 schreef Djens2 het volgende:
revelatie in de 2e helft van het seizoen wordt denk ik: Lasse Qvist van PSV. Anders Maduro van Ajax. Tevens verwacht ik ook vrij veel van Gerson en Saidi bij Feyenoord.
Broertje van Joep toch?quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:28 schreef DutchGooner het volgende:
Bij het grote publiek nog niet bekent maar na dit seizoen kent iedereen Charly vd Ouweland
Zijn broer speelt iig bij Feyenoordquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Broertje van Joep toch?
Jammer dat niemand Tim Smolders nog noemt verder.
Ja, Joep dus. Hopelijk wordt hij in de winterstop bij de selectie gehaald, dat is echt een hele goede speler.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn broer speelt iig bij Feyenoord
Is verhuurd aan Excelsior nu. Charlie-trajectje, via de GGD.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn broer speelt iig bij Feyenoord
Afonso speelt dit seizoen nog gewoon bij het 2e hoor....quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:06 schreef tukkeronline het volgende:
Guillherme Afonso van Twente gaat er flink wat maken, en ik denk dat die Farfan van PSV ook wel een goeie kan worden
We zullen zien, ik denk dat ie nog genoeg minuten zal maken om menig fan versteld te doen staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Afonso speelt dit seizoen nog gewoon bij het 2e hoor....
Qua spitsen hebben ze aan N'Kufo, Shoukov, Christensen en Culina genoeg. Afonso moet nog wat spieren ontwikkelen, want erg breed is-ie niet
Hij maakte trouwens wel een erg lekker doelpunt in de wedstrijd tegen NEO.
Van 18 meter keihard door het midden, via de paal, de grond, de paal, in het doel
Topscoorder?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:24 schreef RedGuy het volgende:
Zuiverloon, de nieuwe rechtsback voor het Nederlands Elftal.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ik denk niet dat er nog veel onbekende spelers zijn.
Tim Smolders van RBC Roosendaal zou er wel eens een stuk of 10 kunnen maken, respectabel voor zo'n ploeg.
Hij stond toch echt in de basis gisterenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Afonso speelt dit seizoen nog gewoon bij het 2e hoor....
één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Ach, hoe dan ook pakt het al goed uit. 2 goals tegen PSV is netjes.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één zwaluw maakt nog geen zomer![]()
Zo, nu al weer 2 erbij.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ik denk niet dat er nog veel onbekende spelers zijn.
Tim Smolders van RBC Roosendaal zou er wel eens een stuk of 10 kunnen maken, respectabel voor zo'n ploeg.
Hij maakt de verwachtingen voorlopig waar (twee doelpunten in vier wedstrijden).quote:Op woensdag 28 juli 2004 06:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ugur Yildirim, nu Heerenveen. Verwacht ik veel van, vooral assists.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 06:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]
Yuri Rose is ook een goede aankoop voor de Friezen, gaat er ook wel een paar maken.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:31 schreef RedGuy het volgende:
Salomon Kalou gaat dit seizoen doorbreken.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Jefferson Farfŕn.
mooie reactie van iemand daarop:quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Farfan
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:26 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Heeft die een basisplaats bij PSV dan?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef SCH het volgende:
Yildrim
en nog wel meer Heerenveen-spelers. We worden namelijk kampioen
Alhoewel minder prominent op de voorgrond dan bijvoorbeeld Yilderim en Huntelaar, heeft Douglas ook wel bewezen een goede eredivisiespeler te zijnquote:
Heracles bedoel jequote:Op zondag 26 december 2004 12:10 schreef methodmich het volgende:
Absoluut, maar met zo'n opleiding is dat ook niet zo verrassend.
Ik vind de topictitel wel erg 'nauw' geformuleerd. Maar puur op de topictitel heb je gelijk. Als je afgaat op 'wie kennen we nu nog nauwelijks, maar breekt echt door' , dan schaar ik Yilderim daar toch ook wel onder MM. Ik denk dat Huntelaar, mede ook doordat hij jarenlang als hét grote talent bij PSV werd 'gepromoot', bij een breder publiek bekend was dan Yilderim. Alhoewel hij het uitstekend doet, vind ik Yilderim een grotere verrassing dan Huntelaar.quote:Op zondag 26 december 2004 12:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, Haarlem natuurlijk.
Overigens, puur gebaseerd op de topictitel zijn alleen Salomon Kalou en Klaas-Jan Huntelaar echt goede voorspellingen geweest. Die waren nog niet super bekend bij een breed publiek en zijn nu topschutter.
Yildirim, Douglas, Farfán vallen meer in de categorie "verrassende nieuwkomers."
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:24 schreef RedGuy het volgende:
Zuiverloon, de nieuwe rechtsback voor het Nederlands Elftal.
Wow, Redguy!quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:31 schreef RedGuy het volgende:
Salomon Kalou gaat dit seizoen doorbreken.
Ben het met allemaal eens, behalve met Majstorovic. Die werd met onzettend veel bombarie binnengehaald als de nieuwe 'Jaap Stam', maar ik vind het tot nu toe tegenvallen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:34 schreef methodmich het volgende:
Op bescheidener niveau zijn spelers als Daniel Majstorovic, Tim Smolders, Erik Nevland, Laszlo Bodnár en David Di Tommaso ook nog wel te noemen.
Mee eens.quote:Op woensdag 28 juli 2004 06:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[afbeelding]
<knip>
Volledig onbekende voetballer.quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef Duiveltja het volgende:
Charisteas (of hoe je het ook schrijft)
Nee deze zijn ook volledig onbekendquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:10 schreef heiden6 het volgende:
Tja, Lazovic kennen we wel, maar dat heeft niet zo veel met zijn succesen bij Feyenoord te maken. Dat gaat er dit seizoen van komen.
Ik ben ban dat Farfan het ook prima gaat doen trouwens, maar hij zal wel niet zo heel veel scoren.
Boutahar wordt een hele belangrijke speler voor NEC, en Youssouf Hersi voor Heerenveen. N'Kufo vertrekt over een jaar naar een grotere club.
1. Lazovic niet, maar dat staat erbij.quote:Op zondag 26 december 2004 16:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee deze zijn ook volledig onbekend![]()
![]()
[..]
Is snel aanvoerder geworden en doet het niet verkeerd hoor.quote:Op zondag 26 december 2004 12:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben het met allemaal eens, behalve met Majstorovic. Die werd met onzettend veel bombarie binnengehaald als de nieuwe 'Jaap Stam', maar ik vind het tot nu toe tegenvallen.
Die Armeniër is alweer weg bij Ajax.quote:Op maandag 27 december 2004 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet als in 'topschutters' maar wel als in topspelers:
Edgar Manucharyan
Gaston Sangoy
Luis Filipe Kasmirski
Ivan Bandalovski
Gerson Magrao
Kah(Roda)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |