Die kent iedereen alquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:05 schreef Kaalhei het volgende:
Kone (Y)
zo heel veel scoort die kerel toch ook weer nie? doelpuntje of 8/9 gok ikquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:05 schreef Kaalhei het volgende:
Kone (Y)
Dit word gewoon het seizoen van zijn doorbraakquote:Op woensdag 28 juli 2004 01:22 schreef heinl het volgende:
[..]
zo heel veel scoort die kerel toch ook weer nie? doelpuntje of 8/9 gok ik
Heb hem meermalen live aan het werk gezien bij Heracles en eigenlijk was alleen afgelopen seizoen de moeite waard. Ging mee op de hype van zijn eigen succes op een lager niveau.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Rose is geen ééndagsvlieg, hij loopt al een tijdje me en is mentaal gerijpt.
Bij Twente wordt dat danquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:52 schreef StarGazer het volgende:
Sikora gaat dit seizoen doorbreken.
Helaas zal hij Kruiswijk voor zich hebben, die dus ook echt goed gaat doorbreken dit seizoen en een transfer naar Feyenoord verdient.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Bij Twente wordt dat dan
Ik kan weinig zeggen over de andere clubs, maar bij Twente zullen Niemeyer en Cziommer weer de personen zijn die uitblinken.
N'Kufo maakt er 15 en gaat naar een Franse middenmoter. Vennegoor komt volgend seizoen terug.
Verder gaan Culina en Fafiani het goed doen. Zomer krijgt een vaste stek in de verdediging en wordt een belangrijke kandidaat om Stam op te volgen in Oranje
Vorig jaar 11.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:22 schreef heinl het volgende:
[..]
zo heel veel scoort die kerel toch ook weer nie? doelpuntje of 8/9 gok ik
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
[...]
Verder denk ik dat Niedzielan als ie heel is goed mee gaat doen, maar die kennen we ook al.
[...]
Die nog niet denk ik, maar wel Darl Douglas en Sandro Calabro. Vooral die laatste. Let op mijn woordenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:36 schreef Evertje het volgende:
prince rajcomar.....
ik moet nu eigenlijk een beetje om mezelf lachen haha.
Eerst zijn werkvergunning eens rondkrijgenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:50 schreef Kaalhei het volgende:
Sekou!
Mee eensquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Jefferson Farfàn.
echte kenners kijken ook verderquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:05 schreef Yeahinho het volgende:
Toch leuk om te zien dat het merendeel een speler van zijn/haar eigen club noemt!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:45 schreef Johannes82 het volgende:
Arjan Wisse (AZ)
Als Arjan Wisse ooit door wil breken, moet hij minder gaan drinken en roken, en minder langs de Mac gaan. Maar goed, ik heb een hekel aan Arjan Wisse..quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:07 schreef RedGuy het volgende:
[..]!
.
Heeft die een basisplaats bij PSV dan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Jefferson Farfàn.
Je quote jezelfquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Arjan Wisse ooit door wil breken, moet hij minder gaan drinken en roken, en minder langs de Mac gaan. Maar goed, ik heb een hekel aan Arjan Wisse..
Is dat nodig om een revelatie te worden komend seizoen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:26 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Heeft die een basisplaats bij PSV dan?
Ach, hij mag van mij zo veel drinken en roken als hij zelf wil, als hij op de training niet mee kan heeft hij een probleem met Co. Ik heb Arjan afgelopen seizoen bijna elke week zien spelen en hij gaat zeker een mooie carriere tegemoet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Arjan Wisse ooit door wil breken, moet hij minder gaan drinken en roken, en minder langs de Mac gaan. Maar goed, ik heb een hekel aan Arjan Wisse..
Nee, dat is waar, maar los van dat feit vraag ik het me af.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:13 schreef gras het volgende:
Is dat nodig om een revelatie te worden komend seizoen?
Okee. Vermoedelijk wel een basisplek voor Farfan. Als vervanger van Rommedahl.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar los van dat feit vraag ik het me af.
Dat vroeg je je in een ander topic geloof ik ook al af.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar los van dat feit vraag ik het me af.
Qvist is fysiek nog lang niet klaar voor de hoofdmacht van PSV.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:01 schreef Djens2 het volgende:
revelatie in de 2e helft van het seizoen wordt denk ik: Lasse Qvist van PSV. Anders Maduro van Ajax. Tevens verwacht ik ook vrij veel van Gerson en Saidi bij Feyenoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |