ezel ezel ezel ezelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
<Mekishop>Dora van Kakkerlak heb jij TMF?<Mekishop>
Uw beltegoed is op. Wij hopen dat u bevredigd bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
ezel ezel ezel ezel
Wat??!? Ik deze tegoed eerlijk gestolen bij hardwerkend zakenman nu op?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uw beltegoed is op. Wij hopen dat u bevredigd bent.
Bah, voetbal. Treed maar in de voetsporen van Jack & Edward Kenndy svp.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik heb zin in de Champions League. Wanneer beginnen de pouls?
Heb je die armpjes van die idioot gezien? Dan zou ik ook zestig NATOs met vuurwapens meenemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:31 schreef Ype het volgende:
Je bent Marokkaan en je wilt wat aan de slechte reputatie van Marokkanen doen, dus zing je een liedje: "Heb je een probleem, dan heb ik zo 60 man om me heen, die killen voor de fame."
Als meki de ballen teruggeeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Heb je het overquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je die armpjes van die idioot gezien? Dan zou ik ook zestig NATOs met vuurwapens meenemen.
Die leeft toch nog?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Edward Kenndy .
Racist! Hoe durf je een eerlijke islamitische dief te verzoeken om ballen terug te geven? Straks wil je ook dat ze je portemonnee niet meer jatten...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als meki de ballen teruggeeft.
Ja, over een week of wat moeten de lampen zich zien te kwalificerenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb hier geen tvdus typ die SMS'jes even over
quote:Joyce uit Wassenaar is lekker
quote:Hey mensen!!! x uit rotterdam!! x laura
quote:Stefan ik hou van je
quote:Paasei ben je er ook of zit je weer te japen
quote:K zag laatst een zoenparade fzo hoe oud moe je zijn
quote:Ben jarig vandaag lkkr feesten
Robert bedoelde ikquote:
Nee dude, ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb je het overAli
B.?
Het woord "dude" bezig je maar als je tegen andere mensen praat.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee dude,
wat is het nou?:quote:ken je klassiekers.
Ali B is oh K.
Is dude een woord?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het woord "dude" bezig je maar als je tegen andere mensen praat.
quote:[..]
wat is het nou?:.
Deze vraag is net zo bloody obvious als is de hemel blauw? en is Meki een terroristische kakkerlak?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Is dude een woord?
Je kijkt naar de Box, overloper.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
<Donni3Rumsv3lt>Wasjington de gekstah<Donni3Rumsv3lt>
Je hebt toch wel tegen hem gezegd dat het Rumsfeld moet zijn he?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
<Donni3Rumsv3lt>Wasjington de gekstah<Donni3Rumsv3lt>
Als de vraag zo bloody obvious is, waarom beantwoord je hem dan niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deze vraag is net zo bloody obvious als is de hemel blauw? en is Meki een terroristische kakerlak?.
Ik heb hem toch beantwoord? Het antwoord is bij alle drie de vragen hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Als de vraag zo bloody obvious is, waarom beantwoord je hem dan niet?
Je moet ook niet naar Muziek luisteren, Ezel...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Telkens als ik dat liedje van Oasis (Airport) hoor, huil ik half.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Kakerlak stond er daarnet.
nee hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:45 schreef Ype het volgende:
[..]
Nog steeds.
Sting - Desert Rose.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Muziek luisteren, Ezel....
Het is reclame.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Muziek luisteren, Ezel....
Naar Marokko? Opgeruimd staat netjes!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is reclame.
Maar zij is met het vliegtuig vertrokken
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Johann, deze post is van jou he?
Afzender: nahoj - zaterdag, 24 juli 2004 om 20:39
Ik bedoelde je Monitor. Jij hebt geen hitlist, of het moet de Homo Top 100 aller tijden zijn..
En het antwoord is?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Dat vroeg je ook al toen je dronken was.
Nee wanstaltige idioot, naar een voormalige Sovjet-republiek.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Naar Marokko? Opgeruimd staat netjes!
Get... A... Life...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:48 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ajax the best. Psv ...
Je viel toch op Marokkaanse "vrouwen", incompetente gristenhond?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee wanstaltige idioot, naar een voormalige Sovjet-republiek.
Lowlands valt toch in de KEI-week?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:48 schreef George-Butters het volgende:
[TK] 1 kaarte voor Lowlands 3dagen + camping Iemand interesse? Ik kan natuurlijk voor julie altijd wat korting regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |