Poephoofd.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:05 schreef GenesiZ het volgende:
Lowlands is toch al geweest? Ik zag op tv een reclame dat je er al een cd van kon kopen (die reclame met dat kleine meisje)
Poephoofd? Verzin je eigen naam joh ipv rippen. Dwaasquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Poephoofd.. Dat is een CD om je lekker te maken.
Okay, jij biedt niet serieus dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:31 schreef PuinzOOi het volgende:
He Knoxville... doe eens rustig aan!
Zo kunnen we het 'veilingsplezier' een poosje rekken.
Ik bied 85,50
Als het zo moet bied ik 86 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:40 schreef George-Butters het volgende:
ok ik noteer een voorlopig bod van Puinzooi van 85,50 euro
en van Johnny K. een bod van 80 euro
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:45 schreef PuinzOOi het volgende:
Ik bied EUR 86,50
quote:Het is niet toegestaan om per 1 eurocent op te bieden. Dit is meer spam, dan wat anders, zeker in een druk topic. Hoog je bod op met (voor kleinere bedragen) +/- 5 euro, voor grotere bedragen met een euro of 10.
Bron: Dit eerst lezen, dan posten [V&A F.A.Q.]
Dan bied ik 86,60 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:11 schreef PuinzOOi het volgende:
Ja dat kan best wel zo wezen meneer Knoxville, maar desondanks de suggestie dat ik met +/- EUR 5,- zou moeten gaan opbieden vind ik EUR 0,50 meer dan voldoende verhoging..
If you can't stand the heat get out of the sun
Mijn bod staat nogsteeds op EUR 86.50,-
Grmpf! Zo iemand zou je toch...?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:11 schreef PuinzOOi het volgende:
Ja dat kan best wel zo wezen meneer Knoxville, maar desondanks de suggestie dat ik met +/- EUR 5,- zou moeten gaan opbieden vind ik EUR 0,50 meer dan voldoende verhoging..
If you can't stand the heat get out of the sun
Mijn bod staat nogsteeds op EUR 86.50,-
Misschien niet, maar het komt vervelend over. Lijkt een beetje of ze (?) JohnnyKnoxville een beetje zit te fucken. MAar ja, ik kijk maandag, als het bieden is afgelopen, wel voor hoeveel ie is weggegaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:10 schreef American_Nightmare het volgende:
per 0,50 is niets mis mee in zo'n geval hoor.. het is pure onzin om met 5,- op te gaan bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |