Eh, nee, ik werd Jillquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Toch wel op zijn plat Uteregs he. Shaaaoniaaaao.
Of heet Syrena echt zo?![]()
Anna, Emma, Maria past imho heel goed bij die namen hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 10:55 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga voor Bas, Daan , Sem, Tom.
Piet vind ik ook erg leuk
Voor een meisje..vind ik moeilijker..omdat de meiden van mijn vriend al van die mooie namen hebben, maar ik hou meer van Nederlandse namen..en wat past er nou bij Valentina en Aurora??
Ik hou van namen als Anna, Emma, Maria, Chris,Femke, Kim...
Tja, maar nu vindt het vriendje die namen weer helemaal niks!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anna, Emma, Maria past imho heel goed bij die namen hoor!
Chris, Femke en Kim niet maar das ook maar mijn mening he![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:20 schreef Little-Angel het volgende:
... de naam Jerrell wel erg leuk maar ..
Ja maar jij hoeft je alleen maar af te vragen welke het wordt van 2 mogelijkhedenquote:
Ik had gedroomd dat Piet zijn zusje Maria zou heten, ik had dat gemaild naar Bix en ze vertelde dat ze die naam wel serieus hadden overwogen, maar dat die naam het toch net niet haalde...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef Sugar het volgende:
Ik vond Billy leuk voor een meisje. Nu niet echt meer. M'n vriend vond het ook echt niks!
En ik ben ook zo benieuwd naar Piets brusje! Heb er wel vermoedens over...![]()
Niet zo zeer een Italiaanse naam, we hebben die lijstjes wel eens door gespit, er zit niet echt een naam tussen die we onze zoon zouden willen meegeven.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Zoek je iets in dezelfde trant als Chiara, dus Italiaans?
Nee, dat is het toch niet.quote:
Ik heb hem tijdelijk ivm met Kerstquote:Op woensdag 15 december 2004 12:38 schreef MarjoleinA het volgende:
Leuke icoon Snoopyik heb hem al zo'n tijd
Dat vertel ik je wel maar niet hier. U hoort van mij (vanavond ofzo).quote:Op woensdag 15 december 2004 12:41 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop hoe had Morris geheten als hij een meisje was? Of ga je dat niet vertellen?
Nou, uhm... weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 12:47 schreef bixister het volgende:
nee hoor. de meisjesnaam is nog steeds dezelfde. waarom denk je dat?
Je maakt het wel spannendquote:Op woensdag 15 december 2004 12:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel maar niet hier. U hoort van mij (vanavond ofzo).![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:54 schreef snoopy het volgende:
Dat vertel ik je wel maar niet hier. U hoort van mij (vanavond ofzo).![]()
Nou ja, dat zou dus kunnen. Niet dat er een 2e in de planning zit maar je weet maar nooit. En we haddden al zoveel moeite om het eens te worden over de namen....quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of de naam moet naar nummer twee gaan . . .
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
toen ik lag te bevallen in het ziekenhuis hing er achter me een groot bord met geboorte kaartjes en een week voor ik bevallen was was er een gezin die hun zoontje Peer hebben genoemd dat was nog niet alles hun kaartje was ook in de vorm van een peer en aan de P hing ook een giga peer.....
En als ie een zusje krijgt noemen ze haar Apple, daar kun je ook een leuke themakaart van maken he, Gwyneth Paltrowquote:Op woensdag 15 december 2004 13:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
toen ik lag te bevallen in het ziekenhuis hing er achter me een groot bord met geboorte kaartjes en een week voor ik bevallen was was er een gezin die hun zoontje Peer hebben genoemd dat was nog niet alles hun kaartje was ook in de vorm van een peer en aan de P hing ook een giga peer.....
Humorquote:Op woensdag 15 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En als ie een zusje krijgt noemen ze haar Apple, daar kun je ook een leuke themakaart van maken he, Gwyneth Paltrow![]()
Tja, Coco Arquette vind ik dan wel weer heel chique... maar als wij onze dochter Coco zouden noemen komen we uit op Coco van Kooy en dat is me toch iets teveel koquote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef melonovy het volgende:
Of Cherry... Clementine... Coco(s) ...
wat vreselijk!!
Pietquote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef Karin het volgende:
Hier zit ik stiekum ook af en toe me af te vragen hoe wij een eventueel 2e zouden noemen, zit nog niet in de planning maar als ik dan een leuke naam hoor vraag ik me meteen af hoe dat bij Bram zou passen
Zo heet het dochtertje van kennissen van mij.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:20 schreef Syrena het volgende:
Ik vind sinds twee weken Bobbie leuk, voor een meisjeGeen idee hoe ik eraan kom.
Ik hou 'm maar als troetelnaam in gedachten
Boo-asquote:Op woensdag 15 december 2004 13:28 schreef snoopy het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe je Boaz nou uitspreekt.
Boo-As
of
Boos???
Dat is Brabants geloof ik, mensen die Peter heten worden daar wel vaker "peer" genoemd.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik had vroeger een collega die peter heette, maar door zijn vrouw consequent peer werd genoemd.
maar om je kind nou peer te noemen.......
Ik ook!, vanaf m'n 15e ofzo... (ben nu 30) maar mijn vriend vindt 't echt 3x niks... En zelf ben ik 'm inderdaad ook minder gaan vinden...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef Sugar het volgende:
Ik vond Billy leuk voor een meisje. Nu niet echt meer. M'n vriend vond het ook echt niks!
Zoals je het schrijft, gewoon... Bo-azquote:Op woensdag 15 december 2004 13:28 schreef snoopy het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe je Boaz nou uitspreekt.
Boo-As
of
Boos???
Tja maar het engelse woord road spreek je ook niet uit als ro-ad dus daarom wilde ik weten hoe het nou zatquote:Op woensdag 15 december 2004 13:34 schreef innovative het volgende:
Zoals je het schrijft, gewoon... Bo-az
Bijbelse namen spreek je nooit Engels uit, vandaar... Sterker nog, de Engelsen hebben veel bijbelse namen een eigen naampje gegeven...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Tja maar het engelse woord road spreek je ook niet uit als ro-ad dus daarom wilde ik weten hoe het nou zat![]()
Ik vertel ook niemand de naam die Morgaine had gekregen als ze een jongen was geweest voor het geval ik dus als tweede kind wel een jongen krijg en over 1 naam zijn we het eens en de tweede naam is nog aan verandering onderhevig daar worden we het niet over eens. Mocht de tweede (toekomst muziek) een meid zijn hebben we de naam ook al lang en breed klaar liggen.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of de naam moet naar nummer twee gaan . . .
Joh dat valt wel mee hoor. Ik maak ook al lijstjesquote:Op woensdag 15 december 2004 14:01 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Ik vertel ook niemand de naam die Morgaine had gekregen als ze een jongen was geweest voor het geval ik dus als tweede kind wel een jongen krijg en over 1 naam zijn we het eens en de tweede naam is nog aan verandering onderhevig daar worden we het niet over eens. Mocht de tweede (toekomst muziek) een meid zijn hebben we de naam ook al lang en breed klaar liggen.
Jemig, ik loop erg op de zaken vooruit.........
Jacob is mooi! Mijn man zijn vierde (quote:Op woensdag 15 december 2004 13:25 schreef poemojn het volgende:
Jakob
Hmm ik denk dat als ik zwanger zou zijn, tegen die tijd het ook wel leuk zou vinden om mee te posten.. maar ach, dan is vast iedereen die namen alweer vergetenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeej, dat je dat al durft te vertellen mevrouwkorn, mister_d zou heeeeeeeeeeeeel boos worden als ik de naam hier zou verklappen
Nou.........................quote:Op woensdag 15 december 2004 15:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat als ik zwanger zou zijn, tegen die tijd het ook wel leuk zou vinden om mee te posten.. maar ach, dan is vast iedereen die namen alweer vergeten![]()
Joh! Ik heb de naam wel eens voorbij zien komen en dat waren meisjesquote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
basset, Sanne schijnt van oorsprong een jongensnaam te zijn.
Een vriend van me heet in elk geval zo
Sennaquote:Op woensdag 15 december 2004 15:46 schreef poemojn het volgende:
Senna kan in elk geval wel voor een jongen, lijkt er wel op.
Hahaha, nou ok bij deze zeg ik dan maar niks meer over namen, wie weet vergeet je het toch weer, en anders zou ik het erg knap vinden!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou.........................
Ik wist me die van Little-Angel anders nog prima te herinneren
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Sophie, Emma, Anne, Britt of Femke erg leuk. Voor een jongen kom ik een stuk minder ver, Xander vind ik erg leuk, en Noahook wel.
Angie
Daar komt het dus ook vandaan zeg maar... Voor een meisje, wel te verstaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:28 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Angie voor een jongen??? Lijkt toch wel eng veel op Arnie![]()
Nouja hij/zij heeft dan wel een nummer over zijn/haar naam van de Rolling Stones
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:34 schreef innovative het volgende:
Vriendlief is er niet over uit of er uberhaupt kindjes komen, maar als hij een dochter krijgt, moet ze Angie heten... Gruwel! Tja, vriendlief zelf is vernoemd naar Mick Jagger, dus we moeten een soort Rolling Stones traditie in ere houden ofzo. Ik geloof niet dat ik er gelukkig mee ben, hoop dat Anne mag in plaats hiervan.
Wat leuk!! Ik had ook al een geweldige naam voor een jongen, ook van iemand uit een band, maar daar wou mn vriend niks van wetenquote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef innovative het volgende:
[..]
Daar komt het dus ook vandaan zeg maar... Voor een meisje, wel te verstaan.
[..]
En toch blijf ik het een jongensnaam vindenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:41 schreef basset het volgende:
Naja, Noa is ook afgeleid van een jongensnaam, dus dat hebben ze dan wel weer gemeen
* Merisse haar man heet Jacobquote:Op woensdag 15 december 2004 14:48 schreef Spindizzy het volgende:
Jacob is mooi! Mijn man zijn vierde () doopnaam is Jacob.
Is dat zo erg dan? Van ons zijn er ook een paar namen voorbij gekomen. Maar behalve als je zelf een naam verzint, zullen er altijd wel anderen zijn die hun kind ook zo genoemd hebbenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:44 schreef Merisse het volgende:
Ik heb hier overigens de twee namen voorbij zien komen die bovenaan mijn lijstje staan voor zowel een jongetje als een meisje
Hebben jullie niet iets wat jullie alletwee leuk vinden? Bijvoorbeeld beginnend met een M of eindigend op -n ofzo? Dat scheelt al een stuk. Of per se iets Italiaans/zuidelijks?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:53 schreef melonovy het volgende:
Nee, nee en nee Sugar.
Ik ga mij nkindje niet naar een van mijn exvriendjes noemen
en die andere zijn het ook niet helemaal...
Ik vind dat Remco ook maar eens met suggesties moet komen, en dan wel normale...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |