Zo heet het dochtertje van kennissen van mij.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:20 schreef Syrena het volgende:
Ik vind sinds twee weken Bobbie leuk, voor een meisjeGeen idee hoe ik eraan kom.
Ik hou 'm maar als troetelnaam in gedachten
Boo-asquote:Op woensdag 15 december 2004 13:28 schreef snoopy het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe je Boaz nou uitspreekt.
Boo-As
of
Boos???
Dat is Brabants geloof ik, mensen die Peter heten worden daar wel vaker "peer" genoemd.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik had vroeger een collega die peter heette, maar door zijn vrouw consequent peer werd genoemd.
maar om je kind nou peer te noemen.......
Ik ook!, vanaf m'n 15e ofzo... (ben nu 30) maar mijn vriend vindt 't echt 3x niks... En zelf ben ik 'm inderdaad ook minder gaan vinden...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef Sugar het volgende:
Ik vond Billy leuk voor een meisje. Nu niet echt meer. M'n vriend vond het ook echt niks!
Zoals je het schrijft, gewoon... Bo-azquote:Op woensdag 15 december 2004 13:28 schreef snoopy het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe je Boaz nou uitspreekt.
Boo-As
of
Boos???
Tja maar het engelse woord road spreek je ook niet uit als ro-ad dus daarom wilde ik weten hoe het nou zatquote:Op woensdag 15 december 2004 13:34 schreef innovative het volgende:
Zoals je het schrijft, gewoon... Bo-az
Bijbelse namen spreek je nooit Engels uit, vandaar... Sterker nog, de Engelsen hebben veel bijbelse namen een eigen naampje gegeven...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Tja maar het engelse woord road spreek je ook niet uit als ro-ad dus daarom wilde ik weten hoe het nou zat![]()
Ik vertel ook niemand de naam die Morgaine had gekregen als ze een jongen was geweest voor het geval ik dus als tweede kind wel een jongen krijg en over 1 naam zijn we het eens en de tweede naam is nog aan verandering onderhevig daar worden we het niet over eens. Mocht de tweede (toekomst muziek) een meid zijn hebben we de naam ook al lang en breed klaar liggen.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of de naam moet naar nummer twee gaan . . .
Joh dat valt wel mee hoor. Ik maak ook al lijstjesquote:Op woensdag 15 december 2004 14:01 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
Ik vertel ook niemand de naam die Morgaine had gekregen als ze een jongen was geweest voor het geval ik dus als tweede kind wel een jongen krijg en over 1 naam zijn we het eens en de tweede naam is nog aan verandering onderhevig daar worden we het niet over eens. Mocht de tweede (toekomst muziek) een meid zijn hebben we de naam ook al lang en breed klaar liggen.
Jemig, ik loop erg op de zaken vooruit.........
Jacob is mooi! Mijn man zijn vierde (quote:Op woensdag 15 december 2004 13:25 schreef poemojn het volgende:
Jakob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |