Eh, nee, ik werd Jillquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Toch wel op zijn plat Uteregs he. Shaaaoniaaaao.
Of heet Syrena echt zo?![]()
Anna, Emma, Maria past imho heel goed bij die namen hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 10:55 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga voor Bas, Daan , Sem, Tom.
Piet vind ik ook erg leuk
Voor een meisje..vind ik moeilijker..omdat de meiden van mijn vriend al van die mooie namen hebben, maar ik hou meer van Nederlandse namen..en wat past er nou bij Valentina en Aurora??
Ik hou van namen als Anna, Emma, Maria, Chris,Femke, Kim...
Tja, maar nu vindt het vriendje die namen weer helemaal niks!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anna, Emma, Maria past imho heel goed bij die namen hoor!
Chris, Femke en Kim niet maar das ook maar mijn mening he![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:20 schreef Little-Angel het volgende:
... de naam Jerrell wel erg leuk maar ..
Ja maar jij hoeft je alleen maar af te vragen welke het wordt van 2 mogelijkhedenquote:
Ik had gedroomd dat Piet zijn zusje Maria zou heten, ik had dat gemaild naar Bix en ze vertelde dat ze die naam wel serieus hadden overwogen, maar dat die naam het toch net niet haalde...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:26 schreef Sugar het volgende:
Ik vond Billy leuk voor een meisje. Nu niet echt meer. M'n vriend vond het ook echt niks!
En ik ben ook zo benieuwd naar Piets brusje! Heb er wel vermoedens over...![]()
Niet zo zeer een Italiaanse naam, we hebben die lijstjes wel eens door gespit, er zit niet echt een naam tussen die we onze zoon zouden willen meegeven.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Zoek je iets in dezelfde trant als Chiara, dus Italiaans?
Nee, dat is het toch niet.quote:
Ik heb hem tijdelijk ivm met Kerstquote:Op woensdag 15 december 2004 12:38 schreef MarjoleinA het volgende:
Leuke icoon Snoopyik heb hem al zo'n tijd
Dat vertel ik je wel maar niet hier. U hoort van mij (vanavond ofzo).quote:Op woensdag 15 december 2004 12:41 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop hoe had Morris geheten als hij een meisje was? Of ga je dat niet vertellen?
Nou, uhm... weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 12:47 schreef bixister het volgende:
nee hoor. de meisjesnaam is nog steeds dezelfde. waarom denk je dat?
Je maakt het wel spannendquote:Op woensdag 15 december 2004 12:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel maar niet hier. U hoort van mij (vanavond ofzo).![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:54 schreef snoopy het volgende:
Dat vertel ik je wel maar niet hier. U hoort van mij (vanavond ofzo).![]()
Nou ja, dat zou dus kunnen. Niet dat er een 2e in de planning zit maar je weet maar nooit. En we haddden al zoveel moeite om het eens te worden over de namen....quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of de naam moet naar nummer twee gaan . . .
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
toen ik lag te bevallen in het ziekenhuis hing er achter me een groot bord met geboorte kaartjes en een week voor ik bevallen was was er een gezin die hun zoontje Peer hebben genoemd dat was nog niet alles hun kaartje was ook in de vorm van een peer en aan de P hing ook een giga peer.....
En als ie een zusje krijgt noemen ze haar Apple, daar kun je ook een leuke themakaart van maken he, Gwyneth Paltrowquote:Op woensdag 15 december 2004 13:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
toen ik lag te bevallen in het ziekenhuis hing er achter me een groot bord met geboorte kaartjes en een week voor ik bevallen was was er een gezin die hun zoontje Peer hebben genoemd dat was nog niet alles hun kaartje was ook in de vorm van een peer en aan de P hing ook een giga peer.....
Humorquote:Op woensdag 15 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En als ie een zusje krijgt noemen ze haar Apple, daar kun je ook een leuke themakaart van maken he, Gwyneth Paltrow![]()
Tja, Coco Arquette vind ik dan wel weer heel chique... maar als wij onze dochter Coco zouden noemen komen we uit op Coco van Kooy en dat is me toch iets teveel koquote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef melonovy het volgende:
Of Cherry... Clementine... Coco(s) ...
wat vreselijk!!
Pietquote:Op woensdag 15 december 2004 13:19 schreef Karin het volgende:
Hier zit ik stiekum ook af en toe me af te vragen hoe wij een eventueel 2e zouden noemen, zit nog niet in de planning maar als ik dan een leuke naam hoor vraag ik me meteen af hoe dat bij Bram zou passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |