Ja, ze zullen ploegen als Manchester United ontlopen. Gelukkigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Heeft PSV een beschermde status?
Als je ver wil komen zul je in principe van iedereen moeten kunnen winnen!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ze zullen ploegen als Manchester United ontlopen. Gelukkig
Alleen al deelname aan de CL levert gegarandeerd ¤ 9 miljoen op. Dan heb ik liever FC Rukmaarraak dan Man United als tegenstander in de voorronde.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als je ver wil komen zul je in principe van iedereen moeten kunnen winnen!
Ik had het eigenlijk al over het hoofdtoernooi!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:53 schreef Spideyman het volgende:
Alleen al deelname aan de CL levert gegarandeerd ¤ 9 miljoen op. Dan heb ik liever FC Rukmaarraak dan Man United als tegenstander in de voorronde.![]()
Dat wel, maar om in de voorronde al een grote naam tegen te komen heb ik liever niet. In de groepsfase mag je er nog van verliezen, als je de andere teams maar voor blijft. Maar het is wel "gunstig" dat ze dus een mindere ploeg treffen, maar dat kan natuurlijk ook vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Beasley op de foto's van de open dag nummer 11 had...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:51 schreef Spideyman het volgende:
Beasley 22 Aanval
22 is zijn leeftijdquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Beasley op de foto's van de open dag nummer 11 had...
Zoals het bekende spreekwoord luidt:"Waar een wil is een weg" geven ze er bij P$V een hele andere draai aanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hehe, goed opgemerkt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Lezen wil ook wel eens helpen!
Maar ik had wel gelijk!
zolang het nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:38 schreef gras het volgende:
De derde keeper, Coe, word doorgaans ook bij de selectie gerekend. Moet er nog dan nog één afvallen, maar wie?
Ja dat kan volgens mij. Ze zijn in ieder geval niet beschermd. Even ter volledigheid. Deze ploegen zijn beschermd en kunnen dus niet tegen PSV of elkaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Benfica lijkt me wel wat, als dat kan.
Dat is interressanter, maar die lijst is nog niet bekend, aangezien er nog wedstrijden gespeeld moeten worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:09 schreef gras het volgende:
Interessanter is welllicht tegen wie PSV wél kan loten.
Coe blijft bij de club, smit moet zich bewijzen, als je hem nog een jaar verhuurd is zn contract zowal afgelopen en van der schaaf mag gewoon ophoepelen van mij. die leert nergens iets bij door te spelen, dat deed hij in eindhoven al te veelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hehe, goed opgemerkt.
Van mij mogen deze spelers verhuurd worden, of naar Jong-PSV:
Wuytens 19 Verdediging
Qvist 17 Aanval
Coe 20 Doel
Hoogstrate 21 Middenveld
Smit 23 Middenveld
Afellay 18 Verdediging
Van der Schaaf 25 Middenveld
-knip-
brrrrrrrrrrrr Ramziquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
zolang het nietRamzi
is, vind ik alles best
zul je zien ja..............quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Benfica lijkt me wel wat, als dat kan.
Klopt, maar sommigen zijn al bekend. Behoren onder andere tot de mogelijkheden;quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is interressanter, maar die lijst is nog niet bekend, aangezien er nog wedstrijden gespeeld moeten worden.
Zijn al deze ploegen al zeker? Volgens teletekst nog niet en moeten ze nog 2 wedstrijden spelen. Wel raar is dat er geloot wordt terwijl de returns nog niet gespeeld zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:19 schreef gras het volgende:
[..]
Klopt, maar sommigen zijn al bekend. Behoren onder andere tot de mogelijkheden;
Wisla Kraków, Benfica, FC Basel, Red Star Belgrade, Grazer AK, Maccabi Haifa, Shakhtar Donetsk, FC København, Maccabi Tel-Aviv, Ferencváros, Dinamo Bucuresti, Hajduk Split, Trabzonspor, Baník Ostrava, CSKA Moscow en Djurgårdens IF.
Ah ok. Mochten al die ploegen doorgaan, hoop ik persoonlijk toch niet op hun. Zitten een paar erg lastige en onberekenbare tegenstanders tussen. Maar ook tussen andere potentiele tegenstanders. Ik noem een Club Brugge, ik weet niet of die nagenoeg dezelfde selectie hebben als vorig jaar, maar dat wordt een zeer zware kluif.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:53 schreef gras het volgende:
Benfica, Grazer AK, Maccabi Haifa en FC Basel kunnen in ieder geval loten tegen PSV. De rest moet inderdaad nog twee wedstrijden spelenin de tweede ronde. Heb de hoogst geplaatste daarvan genoteerd.
Club Brugge kan niet worden geloot. Heeft namelijk een hogere 'ranking' dan die vier die al wel direct zijn geplaatst voor de derde ronde. Geld overigens voor nog drie clubs die uitkomen in de tweede ronde.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah ok. Mochten al die ploegen doorgaan, hoop ik persoonlijk toch niet op hun. Zitten een paar erg lastige en onberekenbare tegenstanders tussen. Maar ook tussen andere potentiele tegenstanders. Ik noem een Club Brugge, ik weet niet of die nagenoeg dezelfde selectie hebben als vorig jaar, maar dat wordt een zeer zware kluif.
Maar eigenlijk wil ik er nog niet echt diep op ingaan voordat ik weet tegen wie ze moeten. Wie het ook is makkelijk is het nooit. Vrijdag weten we meer...
OK, ja ik ken die ranking dus niet. Maar ik zie vrijdag wel tegen wie ze moeten. Echt een voorkeur heb ik niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:20 schreef gras het volgende:
[..]
Club Brugge kan niet worden geloot. Heeft namelijk een hogere 'ranking' dan die vier die al wel direct zijn geplaatst voor de derde ronde. Geld overigens voor nog drie clubs die uitkomen in de tweede ronde.
Die spelen 'thuis' in Rotterdam op het Kasteel, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe maar Maccabi Israel of zo
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef gras het volgende:
[..]
Die spelen 'thuis' in Rotterdam op het Kasteel, toch?
Zulke goede herrineringen hebben 'jullie' toch ook niet aan Europese wedstrijden in Rotterdam?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik hoop het...
Ik zal hem niet missen in ieder geval. hij zou toch nauwelijks speeltijd krijgen, lijkt mequote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:52 schreef Zapper het volgende:
v.d. Schaaf op huurbasis terug naar Vitesse...
de eerst-juichende PSV'er krijgt een ban
neuk je met yvonne?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:52 schreef Zapper het volgende:
v.d. Schaaf op huurbasis terug naar Vitesse...
de eerst-juichende PSV'er krijgt een ban
http://www.vitesse.org/quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal hem niet missen in ieder geval. hij zou toch nauwelijks speeltijd krijgen, lijkt me
Maar Zapper heb je ook een bronvermelding?
nee maar Pyth welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Maar Zapper heb je ook een bronvermelding?
Ja ik zag het, bedankt Pythquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
nee maar Pyth wel
belachelijk...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:06 schreef gras het volgende:
Z'n 'hoogtepunt' was het gooien van een plag richting van Hooijdonk tijdens het nemen van een penalty. Zielige voetballer, zal dan ook niet gemist worden.
No Problemo Bosquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zag het, bedankt Pyth
Omdat er niet veel beters achter de hand was. Nu zijn Cocu en Feher er bijgekomen en is hij beter af bij een andere club. Van der Schaaf komt gewoon te kort voor PSV.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
belachelijk...
v.d. Schaaf is vorig seizoen hard nodig geweest
Dat is nogal een understatement.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van der Schaaf komt gewoon te kort voor PSV.
Maar ook meteen de (keiharde) waarheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:36 schreef gras het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement.
quote:27/7/2004 - Al 26.500 seizoenkaarten verkocht
(Van onze verslaggever JV)
PSV heeft tot nu toe al 26.500 seizoenkaarten verkocht. Vorig seizoen haalde PSV bij de competitiestart een absoluut clubrecord door 28.500 seizoenkaarten te verkopen. Goede of slechte tijden bij PSV zijn er nooit grote schommelingen in het aantal verkochte seizoenkaarten. Het Eindhovense publiek staat in den landen dan ook te boek als hondstrouw. Zo trok PSV in de gloriejaren eind jaren tachtig, ondanks haar toen nog kleine stadionnetje, twee keer zoveel toeschouwers dan Feyenoord en drie keer zoveel als Ajax.
Het Philips Stadion biedt plaats aan 35.200 bezoekersquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:42 schreef The_Hives het volgende:
hoe groot is jullie stadion eigenlijk?
Een grondig sanering lijkt op z'n plaats zoals dat ook bij Ajax is gebeurd en nog steeds gaande is. PSV lijkt de goede weg te hebben ingeslagen alhoewel het afwachten is of de aankopen daadwerkelijk PSV hogerop brengen. Met een Ramzi en een Lucius win je nooit de CL.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar ook meteen de (keiharde) waarheid.
En zo zijn er meer spelers die nu bij de selectie zitten maar eigenlijk gewoon te kort komen.
Ook niet veel voor een topclub. Ik dacht dat ze rond de 45.000 zaten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het Philips Stadion biedt plaats aan 35.200 bezoekers
Die 28.500 zal dan wel het maximum zijn wat ze willen verkopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het Philips Stadion biedt plaats aan 35.200 bezoekers
Lucius kun je er goed bij hebben. (zie vorig seizoen)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:47 schreef gras het volgende:
[..]
Een grondig sanering lijkt op z'n plaats zoals dat ook bij Ajax is gebeurd en nog steeds gaande is. PSV lijkt de goede weg te hebben ingeslagen alhoewel het afwachten is of de aankopen daadwerkelijk PSV hogerop brengen. Met een Ramzi en een Lucius win je nooit de CL.
Met Ramzi niet nee, maar Lucius kan alles! hij speelt alleen nooit De keren dat hij opgesteld wordt speelt ie goed. En de keren dat ie opgesteld was in de CL scoorde hij ook nog eens pardoes! Hij is daarnaast een hele multifunctionele speler, maar krijgt nauwelijks de kans om zich te bewijzen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:47 schreef gras het volgende:
[..]
Een grondig sanering lijkt op z'n plaats zoals dat ook bij Ajax is gebeurd en nog steeds gaande is. PSV lijkt de goede weg te hebben ingeslagen alhoewel het afwachten is of de aankopen daadwerkelijk PSV hogerop brengen. Met een Ramzi en een Lucius win je nooit de CL.
Nou ik denk wel iets meer, ik weet niet hoeveel plaats is in het uitvak. Misschien 29.000 of 30.000 seizoenskaarten als Maximum. Maar inderdaad ze zullen niet alle mogelijke plaatsen verkopen. Ze willen denk ik wel wat ruimte houden voor losse kaartverkoop.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Die 28.500 zal dan wel het maximum zijn wat ze willen verkopen.
Met die 28.500 heb je er evengoed maar zo'n 5000 in de vrije verkoop. OK dat zal je niet alle wedstrijden halen, maar lijkt me wel reëel.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik denk wel iets meer, ik weet niet hoeveel plaats is in het uitvak. Misschien 29.000 of 30.000 seizoenskaarten als Maximum. Maar inderdaad ze zullen niet alle mogelijke plaatsen verkopen. Ze willen denk ik wel wat ruimte houden voor losse kaartverkoop.
Dat gevoel had ik 5 jaar terug ook toen hij net aankwam. Hij begon ook goed maar toen kon hij een tijdje niet spelen door zijn geloof, geloof ik. En daarna wat blessures en later verhuurd. Hij heeft het eigenlijk nooit echt wat laten zien. Aardige gast hoor, maar ik denk niet dat het er nog uitkomt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:54 schreef Zapper het volgende:
Ramzi scoorde er anders aardig op los in de oefenwedstrijde, dus dat is een beetje vaag
Vreemd trouwens die haat tegen Ramzi, weet zeker dat als ie blijft, en dat doet ie, hij dit seizoen belangrijk gaat zijn! Een Ramzi in een elftal met goede spelers, daar heb je enorm veel aan
heb 'm vorig seizoen bij FC Twente meerder malen live in actie gezien, en dat was echt goed, was veelal de beste man van het veldquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:00 schreef Spideyman het volgende:
Dat gevoel had ik 5 jaar terug ook toen hij net aankwam. Hij begon ook goed maar toen kon hij een tijdje niet spelen door zijn geloof, geloof ik. En daarna wat blessures en later verhuurd. Hij heeft het eigenlijk nooit echt wat laten zien. Aardige gast hoor, maar ik denk niet dat het er nog uitkomt.
Veel kans op een basisplaats zal hij niet hebben. Linksvoor zal Beasley wel spelen, rechtsvoor Farfán en hij moet dan concureren met De Jong en Park.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
heb 'm vorig seizoen bij FC Twente meerder malen live in actie gezien, en dat was echt goed, was veelal de beste man van het veldBen in ieder geval blij dat ie weer terug is, als enige blijkbaar
Nou, hij maakte anders ook een erg mooie goal tegen Dortmund een paar jaar geleden. Maar dat hij nou echt heeft kunnen imponeren hier, vind ik niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:06 schreef gras het volgende:
Z'n 'hoogtepunt' was het gooien van een plag richting van Hooijdonk tijdens het nemen van een penalty. Zielige voetballer, zal dan ook niet gemist worden.
Precies. Er lopen vele jongens rond bij PSV die meerdere malen hebben bewezen niet over het vereiste niveau te beschikken. Na al die jaren hebben ze géén basisplaats weten te veroveren. Laat ze vertrekken en geef ze een mooi afscheid. Geef andere jongens een kans die PSV misschien wel hogerop weten te brengen..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lucius kun je er goed bij hebben. (zie vorig seizoen)
Maar spelers als Ramzi, Addo, Smit, Hoogstrate, Vogel, en Takak kunnen inderdaad beter vertrekken. Al is het alleen maar om de doorstroming van de jeugd (Affelay, Bakal, Jakobsen, Wuytens) niet in de weg te staan.
Er waren toch redelijke hoge verwachtingen van die jongen. Heeft ze niet ingelost en was dus ook niet echt iets om imponerend te noemen. Maart als je met een kluit gras gooit heb je voor mij afgedaan. Wat een idioot.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:45 schreef Toewan het volgende:
[..]
Nou, hij maakte anders ook een erg mooie goal tegen Dortmund een paar jaar geleden. Maar dat hij nou echt heeft kunnen imponeren hier, vind ik niet.
Grappig dat juist jij dit zegt...quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:22 schreef gras het volgende:
[..]
Er waren toch redelijke hoge verwachtingen van die jongen. Heeft ze niet ingelost en was dus ook niet echt iets om imponerend te noemen. Maart als je met een kluit gras gooit heb je voor mij afgedaan. Wat een idioot.
Takak, smit en hoogstrate kan je toch ook als jeugd rekenenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lucius kun je er goed bij hebben. (zie vorig seizoen)
Maar spelers als Ramzi, Addo, Smit, Hoogstrate, Vogel, en Takak kunnen inderdaad beter vertrekken. Al is het alleen maar om de doorstroming van de jeugd (Affelay, Bakal, Jakobsen, Wuytens) niet in de weg te staan.
Tja, als je niet kan voetballen op het gras wil nog niet zeggen dat je ermee mag gooien.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grappig dat juist jij dit zegt...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:53 schreef rubbereend het volgende:van der Schaaf weg
en nu gaat ie Vitas laten degraderenlife is great
beste bericht in weken!
quote:'Als ik Dortmund was, had ik mijzelf allang gekocht'
Mark van Bommel (Eindhovens Dagblad)
Als ik Van Bommel was zou ik niet zo lopen pushen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:
'Als ik Dortmund was, had ik mijzelf allang gekocht'
- Mark van Bommel (Eindhovens Dagblad)
Kom opquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
je bent 13 zeker? ow wacht en zeker ook groot Leandro-fan?![]()
Alle kappers waren dood in Australiëquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:09 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Nathan "Omdat ik het waard ben" Coe.
Wat een kapsel zeg
Dat vind jij, ik zeg ook niet dat het een wereldspeler was, maar om nu zo kinderachtig te gaan doen omdat hij weg gaat, is gewoon sneu.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:11 schreef VoreG het volgende:
Kom op
Van de Schaaf stelde helemaal niks voor.
Nathan "Hill Billy Jim" Coe!quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:09 schreef Spideyman het volgende:
Nathan "Omdat ik het waard ben" Coe.
Wat een kapsel zeg
quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
je bent 13 zeker? ow wacht en zeker ook groot Leandro-fan?![]()
lekker veel inzet ja, maar als je met zo'n inzet alle ballen verliest en voor enorme onrust zorgt op t middenveld dan voldoe je niet. die gozer kost gewoon punten!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat vind jij, ik zeg ook niet dat het een wereldspeler was, maar om nu zo kinderachtig te gaan doen omdat hij weg gaat, is gewoon sneu.
Overigens kunnen heel wat spelers die nu nog wel in de selectie zitten een voorbeeld nemen aan V.d. Schaaf, qua inzet.
met zo'n mat kan hij zo naar feijenoordquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nathan "Hill Billy Jim" Coe!
Hij kon wel rechtstreeks van ranch afkomen in Australie!
we hebben dus de Arabier; De Palingsound keeper en Billy the kidquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
Al die 3 keepers zijn dus apart...
Als ze maar goed keepen, dan is de rest niet belangrijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben dus de Arabier; De Palingsound keeper en Billy the kid
dat klopt; was ook beetje ironisch bedoeld; bovendien is een bijnaam leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze maar goed keepen, dan is de rest niet belangrijk
Waar is cultheld eigenlijk?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
cultheld
Portillo verhuurd aan Fiorentina
Volgens user Thetruth is hij geband, maar daarover heb ik niks gelezen in het banmeldtopic.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar is cultheld eigenlijk?
kijk dat is een knap stukje speurwerk; eindelijk is bekend van wie de kloon isquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens user Thetruth is hij geband, maar daarover heb ik niks gelezen in het banmeldtopic.
Opvallend is echter dat in profielen van beide heren: dezelfde voornaam, zelfde woonplaats en zelfde e-mailadres staan. Ook de ondertitel was hetzelfde. Dus waarschijnlijk is cultheld zijn kloon.
Maar Thetruth heb ik ook al even niet meer gezien. Hij was geband, maar ik dacht dat die ban er al opzat, maar daar kan ik naastzitten.
Het is natuurlijk niet 100 % zeker, maar ja het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk dat is een knap stukje speurwerk; eindelijk is bekend van wie de kloon is
Is er ook geen ge-calimero over dat Ajax wel door SBS6 uitgezonden wordt en PSV niet.quote:28/7/2004 - Vodafone Cup live bij SBS6
(Van onze verslaggever RvW)
PSV.nl meldt dat de commerciele televisiezender SBS6 alle wedstrijden in het toernooi om de Vodafone Cup live zal uitzenden. PSV speelt in dat toernooi op respectievelijk 3 en 5 augustus tegen Manchester United en Boca Juniors.
Mij zal je niet horen klagen. Het toernooi van Ajax is een eigen toernooi in eigen land. PSV speelt een tournooi van een andere ploeg buiten Nederland. Dus is het vanzelfsprekend dat ze meer aandacht zullen besteden aan Ajax dan aan PSV.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:32 schreef gras het volgende:
Nog even afwachten, misschien moeten de PSV'ers het doen zonder ruime voor- en nabeschouwing in tegenstelling tot de Ajacieden die een avondvullend programma krijgen voorgeschoteld.
Ja, dat was echt blachelijk. De Eindhovense Courant stond helemaal vol met die Open Dag. Kon best wat minder.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:40 schreef chelloboy het volgende:
We zullen wel net zoveel aandacht krijgen als de open dag van ons PSV.
Ik weet niet of het cynisch bedoelt is. Ik gisteren maar heel vluchtig het Eindhovens Dagblad gelezen. Maar mocht er veel in hebben gestaan, vind ik dat heel erg logisch. In Eindhoven e.o. wonen de meeste PSV-supporters. Die verwachten dat er veel over PSV geschreven wordt. De meeste supporters zijn gefrustreerd om dat in hun ogen de Nederlandse media duidelijk de voorkeur aan Ajax geven.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:44 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, dat was echt blachelijk. De Eindhovense Courant stond helemaal vol met die Open Dag. Kon best wat minder.
Op die post hoefte je niet serieus op in te gaan hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het cynisch bedoelt is. Ik gisteren maar heel vluchtig het Eindhovens Dagblad gelezen. Maar mocht er veel in hebben gestaan, vind ik dat heel erg logisch. In Eindhoven e.o. wonen de meeste PSV-supporters. Die verwachten dat er veel over PSV geschreven wordt. De meeste supporters zijn gefrustreerd om dat in hun ogen de Nederlandse media duidelijk de voorkeur aan Ajax geven.
ok, dan is het goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:56 schreef gras het volgende:
[..]
Op die post hoefte je niet serieus op in te gaan hoor.
Dat is inderdaad al vermeld, er staat ook bij waar hij vermoedelijk is en van wie hij waarschijnlijk een kloon is. Het staat 11 en 13 posts boven de jouwequote:Op donderdag 29 juli 2004 02:59 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien was het al gezegd hier maar eventjes voor onze geweldenaar Cultheld,where the fuck are you by the way?
Portillo gaat verhuurd worden aan Fiorentina
Maar gelukkig is hij van zijn idee om roze shirtjes te dragen afgestapt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Die Paling draagt ook een col.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:40 schreef chelloboy het volgende:
We zullen wel net zoveel aandacht krijgen als de open dag van ons PSV.
quote:DEN BOSCH - De rechtbank in Den Bosch heeft donderdag voormalig PSV-topman Fons Spooren veroordeeld tot twee jaar en drie maanden cel, waarvan negen maanden voorwaardelijk.
De rechters vinden dat de 40-jarige voormalig financieel directeur van de voetbalclub onder meer schuldig is aan ontucht met minderjarige jongens in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven. De straf van de rechtbank is hoger dan de eis van het Openbaar Ministerie (OM). Spooren gaat volgens zijn advocaat zo goed als zeker in beroep tegen de uitspraak.
Het Openbaar Ministerie had twee weken geleden achttien maanden gevangenisstraf, waarvan zes maanden voorwaardelijk geëist. De rechtbank gaf Spooren ook een deel van de straf voor een poging tot zware mishandeling, omdat hij onveilige seks zou hebben gehad. Dit terwijl Spooren wist dat hij HIV-besmet was. De ruim drie maanden die Spooren vorig jaar in voorarrest zat, worden van de straf afgetrokken. Spooren was zelf niet bij de uitspraak aanwezig.
Heeft niks meer met PSV te maken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:52 schreef golfer het volgende:
Nog even een berichtje over jullie ex-directeur:
[..]
Is weer even leedvermaak voor ons ajaxmodjequote:Op donderdag 29 juli 2004 13:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heeft niks meer met PSV te maken.
Golfer, dat kan ik Overig voetbalnieuws.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:52 schreef golfer het volgende:
Nog even een berichtje over jullie ex-directeur:
[..]
dat vind jij, ik kan best 10 andere namen opnoemen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:27 schreef rubbereend het volgende:waar slaat dat nou op, tis de slechtste speler in jaren bij psv.
wat mooi gesprokenquote:lekker veel inzet ja, maar als je met zo'n inzet alle ballen verliest en voor enorme onrust zorgt op t middenveld dan voldoe je niet. die gozer kost gewoon punten!
en nee ik ben geen groot leandro fan. zn techniek is geweldig maar hij heeft het nog niet waar kunnen maken in eindhoven, maar hij heeft al meer kwaliteit in zn linkerteen dan van der schaaf in zn hele lichaam.
en dat is een reden om als een klein kind te staan huppelen omdat ie verhuurd is nu?quote:Van der Schaaf is gewoon een speler die ik het psv shirt niet waardig acht
quote:en k moet zeggen door jou post dat de eerste die juicht een ban krijgt ook wel een beetje olie op het vuur van mijn post gooide
graag die 10 danquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
dat vind jij, ik kan best 10 andere namen opnoemen.
[..]
wat mooi gesprokenoriginele opmerking ook trouwens
[..]
en dat is een reden om als een klein kind te staan huppelen omdat ie verhuurd is nu?
[..]
Idd en ik ben er live bij in Manchester alle wedstrijden van dit toernooi!quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef Spideyman het volgende:
Man United - PSV
Das een mooi affiche
quote:Rommedahl prijst Bommel aan bij Charlton
29/7/2004 10:55
Dennis Rommedahl maakte woensdagavond zijn debuut voor Charlton Athletic. En passant maakte hij reclame voor zijn oude aanvoerder, Mark van Bommel.
Rommedahl speelde voor het eerst in het rood-wit van The Addicks. Hij speelde na rust 45 minuten tegen Wycombe (League Two), dat met 2-1 werd verslagen. De Deen kreeg één grote kans, maar hij zag zijn stiftje over de uitkomende doelman net naast het doel stuiteren.
Na afloop van het duel ging Rommedahl in op de mogelijkheid Van Bommel in te lijven. Zijn oud-ploeggenoot van PSV wacht nog steeds op een nieuwe werkgever. 'Het zou leuk zijn als Charlton hem zou willen kopen, niet alleen vanwege de persoon die hij is, maar ook vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Hij is een geweldige speler.'
'Ik weet dat Van Bommel wil vertrekken, ook naar Engeland. Maar het moet wel een club zijn die hem kan betalen en PSV het geld geeft dat de club wil. Als hij hier zou komen, dan zou hij het elftal flink versterken', voorspelt Rommedahl.
Charlton-coach Alan Curbishley lichtte toe dat de Londense club nog steeds op zoek is naar extra versterking. Hij ging niet in op de naam van Van Bommel. 'We zijn haast wanhopig aan het werk geweest om nieuwe spelers te halen, die voor ons het verschil kunnen maken. We zoeken versterking voor alle posities. We zullen keihard blijven zoeken en proberen om nog enkele spelers binnen te halen.'
Ik vind het aardig van Rommedahl. Met aanprijzen is niks mis. Uiteindelijk beslissen Van Bommel en Charlton of Van Bommel daar gaat spelen of niet. Zelf denk ik niet dat het zover gaat komen. Charlton is volgens mij niet een club waar Van Bommel op wacht.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:23 schreef rubbereend het volgende:
lekker
[..]
Je bent me voor.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
cultheld
Portillo verhuurd aan Fiorentina
Das een mooie invulling van je vakantie. Gelukkig voor ons wordt het ook live uitgezonden op sbs. Dan kunnen we zien wat Farfán en Beasley echt waard zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:41 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Idd en ik ben er live bij in Manchester alle wedstrijden van dit toernooi!
Een foto verslag is dan welw eer te zien op www.vroomshoop-on-tour.nl
Leuk wel, maar wel enorm lastig denk ik. Toch prefereer ik een iets mindere tegenstander, maar echt erg zou ik het niet vinden, tenzij ze natuurlijk worden uitgeschakeld door Krakow.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Zou Wisla Kraków geen leuke opponent zijn in de CL-voorronde??
Dit wordt dus de opstelling voor de tweekamp van ¤ 9 miljoen:quote:Opstelling PSV in CL-kwalificatie bekend gemaakt
29-07-2004 19:48:45
Als we het Eindhovens Dagblad moeten geloven dan is de gehele selectie van PSV al bekend. Naar verluidt zal Guus Hiddink met een 4-3-3 formatie gaan spelen, zodat het team kwalificatie af kan dwingen voor het hoofdtoernooi van de Champions League. De tegenstander is nog niet bekend, want de loting is morgen om 12.00 precies.
De Braziliaanse doelman Gomes zal niet in de basis beginnen, want Hiddink geeft Edwin Zoetebier de voorkeur.
De verdediging zal bestaan uit Kasper Bøgelund, André Ooijer, Wilfred Bouma en Young-Pyo Lee. Geen plaats dus voor de nieuweling Alex dus. Hij zal voorlopig op de bank moeten plaats nemen.
De kans is niet groot dat Csaba Feher in de basis zal starten, want het middenveld zal bestaan uit Mark van Bommel, Phillip Cocu én John de Jong. Mocht van Bommel geblesseerd zijn of vertrekken, dan zal Feher wel in actie komen voor de Eindhovenaren.
Gerald Sibon, Jefferson Farfán en Johan Vonlanthen zullen de bank warmhouden, want de aanval wordt gevormd door Ji-Sung Park, Jan Vennegoor of Hesselink en daMarcus Beasley.
Alleen Beasley heeft niet veel ervaring in de Eredivisie, maar opvallend is, dat alle andere spelers wel erg ervaren zijn met de Nederlandse competitie. De buitenlandse aankopen moeten nu tevreden zijn met een invalbeurt of een plaatsje op de bank.
Het is maar wat je leuk noemt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:45 schreef VoreG het volgende:
Als al die seeded er nou is uitliggen zou dat wel een heel erg leuk toernooi kunnen worden.
Dan denkt men in Amsterdam al helemaal dat die cup al binnen is, en hoe dat afloopt hebben we afgelopen jaar kunnen zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:45 schreef VoreG het volgende:
Als al die seeded er nou is uitliggen zou dat wel een heel erg leuk toernooi kunnen worden.
ja dat zat ik me nou net dus ook te bedenken, een club als Plovdiv zit dus goed mochten ze doorgaanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat er nu al geloot wordt. Stel Club Brugge verliest van Plovdiv. Ik weet het niet zeker maar ik denk niet dat Plovdiv hoger op de ranking staat dan bijvoorbeeld Benfica of zelfs Basel.
In ieder geval niet naar een onbekend land. En het is inderdaad ook een gunstige loting.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Young Boys of Rode Ster is de tegenstander van PSV
We hadden het slechter kunnen treffen maar echt tevreden ben ik er niet mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In ieder geval niet naar een onbekend land. En het is inderdaad ook een gunstige loting.
Ok, makkelijk zal het echt niet worden, beide teams mogen en zullen niet onderschat worden, maar ik denk wel dat ze veel kans maken om door te gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
We hadden het slechter kunnen treffen maar echt tevreden ben ik er niet mee.
RS Belgrado is toch een zeer link ploegje.
Maar goed als je de CL wil halen zul je ook daar van moeten winnen.
Rode Ster heeft een rijk verleden, maar zijn niet zo sterk meer dacht ik. Desondanks mag je deze wedstrijd niet onderschatten. Ten eerste omdat er een miljoenenbedrag op de weegschaal staat en ten tweede.... kennen julie Brann Bergen nog?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
We hadden het slechter kunnen treffen maar echt tevreden ben ik er niet mee.
RS Belgrado is toch een zeer link ploegje.
Maar goed als je de CL wil halen zul je ook daar van moeten winnen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kennen julie Brann Bergen nog?
Ja, maar dat is al zo lang geleden. Andere tijd ander elftal andere trainer. Alleen Cocu was er toen bij volgens mij. Je moet ook niet naar het verleden kijken, maar naar nu. Onderschatten zal zeker niet gebeuren zoals ik al eerder zei.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
... kennen julie Brann Bergen nog?
quote:UCL: PSV tegen Young Boys of Rode Ster
30 juli 2004 14:00
In de derde kwalificatieronde van de UEFA Champions League speelt PSV tegen Young Boys uit Zwitserland of Rode Ster Belgrado uit Servië-Montenegro. Dat is de uitkomst van de loting zoals die vanmiddag in het Zwitserse Nyon is gehouden.
De eerste wedstrijd tussen Young Boys en Rode Ster eindigde in een 2-2 gelijkspel, op 4 augustus is de return in Servië-Montenegro. PSV speelt eerst een uitwedstrijd op 10 of 11 augustus. De thuiswedstrijd zal op 24 of 25 augustus zijn. De winnaar van de tweestrijd plaatst zich voor het hoofdtoernooi van de UEFA Champions League.
"We hadden zwaarder kunnen loten", stelde Edwin Zoetebier toen hij het nieuws hoorde, doelend op een mogelijke tegenstander als Benfica. "Maar Rode Ster is natuurlijk ook een grote naam. Het is een berucht team uit het voormalige oostblok, we zullen dus snel analyses moeten krijgen over hen. Al is het natuurlijk eerst afwachten wíe er als winnaar uit de bus komt." Over het schema (eerst uit) is Zoetebier kort. "Het zegt niet zo veel denk ik, eerst uit of thuis. Daar kun je weinig van zeggen. Al verwacht ik wel dat het eerste duel een afwachtende fase zal kennen en dat het tweede duel meer open is. We moeten hóe dan ook winnen, dus we zullen enorm scherp moeten zijn."
Assistent-trainer René Eijkelkamp was kort van stof na de loting. "Ik ken ze niet, het is nu nog een vraagteken. We zien het wel. Ik vind het wel prettig dat we eerst uit spelen, maar we moeten hoe dan ook door. Dat is dus eenvoudig. Meer kan ik er nu nog niet over zeggen", aldus Eijkelkamp.
Young Boys is de vorige club van Johan Vonlanthen. De Zwitsers stroomden via de tweede kwalificatieronde het plaatsingstoernooi binnen. Rode Ster is de kampioen van Servië-Montenegro en won vorig seizoen ook de beker. Het laatste grote internationale succes stamt uit 1991, toen Rode Ster de toenmalige Europa Cup 1 won. In dat jaar pakte de club ook de Wereldbeker.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:48 schreef Bobu het volgende:
Gehoord op de radio:
"Wel een lekkere timing om een dag na de uitspraak in de zaak-Spooren PSV te koppelen aan Young Boys of Rode Ster"
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ze jatten mijn grap! Aso's!
Zijn ze bij PSV aan het goede adresquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
zo'n beetje het fanatiekste publiek van europa.
Ze moeten niet tegen Partizan. Het is of Rode Ster of Young Boysquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopen dat het Young Boys wordt, Partizan is geen lekkere tegenstander. En Chapuisat moet er idd nog wel lopen. (achter een rollator denk ik dan)
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze moeten niet tegen Partizan. Het is of Rode Ster of Young Boys
Vanwaar die maar...zet er maar een "want" neer.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Crvena Zvevda is een leuke ploeg, maar moet te doen zijn.
Young Boys stelt ook niet al te veel voor, maar ze hebben als het goed is nog wel Chapuisat.
Idd, met Chapuisat wordt het een stuk makkelijker voor PSV.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:04 schreef Bobu het volgende:
[..]
Vanwaar die maar...zet er maar een "want" neer.
Chapuisat ken ik nog uit de tijd dat ik in mijn pyjama'tje 's avonds Sportschau zat te kijken en hij het vrij goed deed bij Dortmund. Dat die man onderhand nog niet gestopt eens...op het afgelopen EK bleek ook maar weer eens dat het puur een naam is, want voetballend stelt het weinig tot niks meer voor.
lach jij maar, maar de BBC schreef vorig dat het een hel was om in eindhoven te spelen, Newcastle werd in eindhoven vijandiger bejegend dan hij aardsvijand Sunderlandquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn ze bij PSV aan het goede adres.
Weet ik, geweldigquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lach jij maar, maar de BBC schreef vorig dat het een hel was om in eindhoven te spelen, Newcastle werd in eindhoven vijandiger bejegend dan hij aardsvijand Sunderland
nou moet ik ook wel zeggen dat we dr die wedstrijd ook wel erg opgingen, maar normaal gesproken zijn we niet de luidste supporters, maarja daar zijn er meer van in nederlandquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik, geweldig.
theater publiekquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:52 schreef PyTh het volgende:
voreg heeft ook geen recht van spreken, net of ze in adam zo'n gewelidg publiek hebben....
Ik begrijp echt nooit, waarom mensen de moeite doen om dit soort poep-oneliners te verkondigen. Elke lul kan zulke nikszeggende onzin hier typen. Denk je nou nooit (want ik heb je meer nietszeggende one-liners zien verkondigen) wanneer je zoiets typt: 'nahja, dit voegt toch werkelijk niks toe, ik post maar niet.' Of geil je op een gem. van een x aantal posts per dag?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:26 schreef gras het volgende:
Rode Ster of Young Boys. Had makkelijker gekunt, maar ook moeilijker. Moet toch wel te doen zijn voor PSV.
Van Bommel wil een sportieve stap omhoog en ziet Everton niet als die stap. Geen interesse dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:59 schreef Djens2 het volgende:
is er al bekend wat er met Everton en Mark van Bommel gebeurt? Of heb ik het weer eens niet gevolgd?
Dat had iedereen kunnen zeggen en, nog belangrijker, het voegt geen hol toequote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:52 schreef Bobu het volgende:
[..]
Overigens moet PSV vanavond vriendschappelijk spelen tegen Arminia Bielefeld. Het lijkt een begin te worden richting de CL-voorronde, waar komende week bij de Vodafone Cup echt serieus naar toe gewerkt gaat worden.
Jippie, het was wachten tot iemand zo zou reageren...en Sloggi was zeker een van de grote kanshebbers. Wil ik overigens nog even zeggen, dat er in deze topic nog niemand over de wedstrijd tegen Bielefeld heeft gesproken en het dus wel degelijk iets toevoegt. Als je het probeert, doe het dan goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat had iedereen kunnen zeggen en, nog belangrijker, het voegt geen hol toe
Beter publiek dan dat bibliotheek publiek daar in Eindhoven.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:52 schreef PyTh het volgende:
voreg heeft ook geen recht van spreken, net of ze in adam zo'n gewelidg publiek hebben....
Waarop baseer jij die bewering?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Beter publiek dan dat bibliotheek publiek daar in Eindhoven.
Omdat je Ajax-supporters meer hoort dan PSV-supporters waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarop baseer jij die bewering?
Omdat het altijd muisstil is daar, in de Arena is het nou ook nog niet echt joepie, maar de sfeer is daar wel stukken vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarop baseer jij die bewering?
Ajax-supporters hebben een grotere bek bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Omdat je Ajax-supporters meer hoort dan PSV-supporters waarschijnlijk.
Hoeft niet persé hoor, ze lopen in over de Arena wel altijd te zeiken, maar ze moeten eerst maar eens over de zielige sfeer in hun eigen stadion praten.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ajax-supporters hebben een grotere bek bedoel je?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:21 schreef Bobu het volgende:
Yes, wederom een sfeerdiscussie.
Voortaan zal ik er een knipoog achter zetten om mijn sarcasme wat te verduidelijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:02 schreef Bobu het volgende:
[..]
Voortaan zal ik er een knipoog achter zetten om mijn sarcasme wat te verduidelijken.
Het is maar een oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Slecht
ja man, jullie zijn al kampioen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:45 schreef devv05 het volgende:
psv is zelfs slechter dan fnoord, dit wordt wel een heel makkelijk seizoen
dank uquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
ja man, jullie zijn al kampioen.
gefeliciteerd!![]()
cultheld houdt dat bij, dus k zou t niet wetenquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Hey gasten, hoeveel tegengoals hebben jullie nu?
Voor de hoolligans van jullie Hoeveel herdenkingen komen er dit seizoen?? Want de Feyenoord Holligans zitten niet stil!! Picorniequote:Op zondag 1 augustus 2004 12:42 schreef VoreG het volgende:
Dit wordt een leuk seizoen.
Oh god, weer zo'n triesteling die het woord "hooligans" niet kan spellen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:57 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Voor de hoolligans van jullie Hoeveel herdenkingen komen er dit seizoen?? Want de Feyenoord Holligans zitten niet stil!! Picornie![]()
Ben nie triest het word de keiharde waarheid!! Moeten jullie maar nie zo dom doen. Wil jou persoonlijk nie de schuld geven.. Maar vindje het gek dat bijna elke voetbal club (Suporters) @j@x haten?.. En wat is er mis met een boer??quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Oh god, weer zo'n triesteling die het woord "hooligans" niet kan spellen.
Je doet dat stereotype van "domme lompe hersenloze boer" in ieder geval eer aan.
Tering man leer spellen. Zo zet je elke Feyenoorder hier voor schutquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:16 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Ben nie triest het word de keiharde waarheid!! Moeten jullie maar nie zo dom doen. Wil jou persoonlijk nie de schuld geven.. Maar vindje het gek dat bijna elke voetbal club (Suporters) @j@x haten?.. En wat is er mis met een boer??
We don't care....quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:16 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Maar vindje het gek dat bijna elke voetbal club (Suporters) @j@x haten?
Whahah zielige gasten hier ik pleer hem weer naar PSV netwerk Daar kan je nog gewoon zijn doei doei joodjesquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tering man leer spellen. Zo zet je elke Feyenoorder hier voor schut
Wij zielig nou wordt het helemaal mooi.... gewoon zijn? Je bedoelt met je mede-hooligans stoere praat uitten maar verder niks doen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:23 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Whahah zielige gasten hier ik pleer hem weer naar PSV netwerk Daar kan je nog gewoon zijn doei doei joodjes![]()
PS wie zegt dat ik een hooligan ben????quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij zielig nou wordt het helemaal mooi.... gewoon zijn? Je bedoelt met je mede-hooligans stoere praat uitten maar verder niks doen?. En kom niet terug
Beloofd is beloofd ok.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:23 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Whahah zielige gasten hier ik pleer hem weer naar PSV netwerk Daar kan je nog gewoon zijn doei doei joodjes![]()
Je lijkt Guus wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Zag er prima uit hoor. Ik heb alle vertrouwen.
Anders bevestig je even met je gedrag hier dat PSV supporters soms écht domme boeren zijnquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:23 schreef Robje23 het volgende:
Deze boer gaat wel naar Alle wedstrijden van PSV. Binnen en buitenland. En dat altijd vanuit Twentequote:Op zondag 1 augustus 2004 17:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Anders bevestig je even met je gedrag hier dat PSV supporters soms écht domme boeren zijn
Snel terug in je dwangbuis jij.
Wauh vet cool.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:18 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Deze boer gaat wel naar Alle wedstrijden van PSV. Binnen en buitenland. En dat altijd vanuit Twente.. Maar jah zal er verder niet meer op in gaan zal weer gewoon over PSV gaan praten
![]()
Gelukkig komt ie uit Twentequote:Op zondag 1 augustus 2004 19:08 schreef De_Ananas het volgende:
schaamt zich soms voor zijn mede brabanders
oke, ben benieuwd, denk dat k er wel paar kan voorspellenquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Anders bevestig je even met je gedrag hier dat PSV supporters soms écht domme boeren zijn
Snel terug in je dwangbuis jij.
Rubbereend, je lijstje komt eraan
Like I give a rats ass........quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:16 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Maar vindje het gek dat bijna elke voetbal club (Suporters) @j@x haten?..
Morgen gaan we..quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wauh vet cool.
Moet je niet naar Manchester toe nu dan?
Ga je de hele stad rellen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:10 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Morgen gaan we..
Nee we gaan voor het voetbal en (b). Bedankt he!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ga je de hele stad rellen?
Veel plezier.. Ik verwacht er niet al te veel van.. Gezien het spel van PSV afgelopen tijd.
Wat is (b) nou weerquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:29 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Nee we gaan voor het voetbal en (b). Bedankt he!
Erg jammer. Ben wel gecharmeerd van die jongen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:32 schreef Bos81 het volgende:
Toch geen Jan Wuytens, terwijl ik in een vorig topic heb gezegd dat hij wel een rugnummer had. Dan zullen ze die lijst wel hebben aangepast en Wuytens nog een jaar in de jeugd laten ballen.
Inderdaad vreemd als je ziet dat bijvoorbeeld Smit en Hoogstrate wel een rugnummer hebben toegewezen gekregen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:32 schreef Bos81 het volgende:
Toch geen Jan Wuytens, terwijl ik in een vorig topic heb gezegd dat hij wel een rugnummer had. Dan zullen ze die lijst wel hebben aangepast en Wuytens nog een jaar in de jeugd laten ballen.
Voor het voetbal had ie gisteren zeker naar de aRENa moeten gaan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is (b) nou weer. Maar als je voor het voetbal gaat kan je beter thuisblijven...
Dat is wel eens eerder expres zo gedaan.... wie weet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:38 schreef mitt het volgende:
Nummer 12 is voor het publiek
Liever gelijk tegen Arsenal dan verliezen van twee promovendi en dus toekomstige degradatiekandidaten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor het voetbal had ie gisteren zeker naar de aRENa moeten gaan?:')
origineel. De rotterdammers hebben dat ook.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is wel eens eerder expres zo gedaan.... wie weet.
Jammer, maar het was enigszins te voorspellen dat Cocu de voorkeur van de supporters heeft boven Vogel. Toch hoop ik dat hij veel speeltijd krijgt, waardoor hij zijn basisplaats terugkrijgt of een transfer afdwingt naar een grote buitenlandse club.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:02 schreef Spideyman het volgende:
Met de komst van Cocu is de populariteit van Vogel gezakt van boven de 70% vorig seizoen naar momenteel nog geen 5%.
Wel als je met 2 spitsen speelt, wat dus waarschijnlijk niet gebeurt. Van mij hoeft er niet echt een spits bij voor de breedte, misschien wel in kwaliteit. Maar dat hangt denk ik onder andere af van hoe Vonlanthen zich ontwikkeldquote:Uitgaande van deze opstelling, heeft PSV eigenlijk maar 3 echte diepe spisten in de selectie (Sibon Vonlanthen en VOH). Daar kan dus nog wel een *kuch*super*kuch*spits. bij![]()
inderdaad, alleen de nutcases hebben dat niet doorquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:30 schreef Dylan Dog het volgende:
verder is (b) een smilie op het PSV Bulletin Board die zo ongeveer in elke post wordt gebruikt. Niet iedereen weet dat je die hier niet kunt gebruiken.
Alleen Ooijer ontbreekt nog.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
inderdaad, alleen de nutcases hebben dat niet door
Selectie van Oranje is bekend gemaakt, mét Van Bommel, en nog leuker, met Kevin Hofland!![]()
Maar zonder ooijer, en die verdient het wmb.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
inderdaad, alleen de nutcases hebben dat niet door
Selectie van Oranje is bekend gemaakt, mét Van Bommel, en nog leuker, met Kevin Hofland!![]()
quote:Toch bood de wedstrijd in Duitsland zaterdag ook genoeg aanknopingspunten om vertrouwen te hebben in het nieuwe seizoen. De komst van Cocu is voor PSV een godsgeschenk, zo lijkt. Met hem is de ploeg in balans, is er rust op het middenveld en zijn er geen vragen over hiërarchie of leiderschap.
Positief viel ook Gomes op. De boomlange doelman uit Brazilië, die de voorkeur kreeg boven Zoetebier, lijkt op hoge ballen onklopbaar. Hij heerste in het strafschopgebied. Ook Alex is sterk in de lucht. Beasley liet bij vlagen zien dat hij een groot talent is. Lichtvoetig en agressief zette hij zijn tegenstanders steeds onder druk. Tactisch is hij verder dan Arjen Robben twee jaar geleden.
Ooijer is net 30 geworden, als dat al te oud is...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:18 schreef Zapper het volgende:
Dat zal ongetwijfeld met de leeftijd te maken hebben, Hofland is heel wat jaren jonger dan Ooijer.
Van Basten zei in de persconferentie de beste spelers, ongeacht leeftijd, te selecteren. Voor de rechtsbackpositie is Ooijer mi de beste keus, alhoewel ik De Jong ook een hele goede speler vind.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:18 schreef Zapper het volgende:
Dat zal ongetwijfeld met de leeftijd te maken hebben, Hofland is heel wat jaren jonger dan Ooijer.
Dat niet, maar ik geloof dat Van Basten toch liever met een jonge groep speelt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ooijer is net 30 geworden, als dat al te oud is...
Ow dat heb ik dan ff gemist, maar ach, ik heb toch liever Hofland er staan, dan Ooijer of De Jongquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef Spideyman het volgende:
Van Basten zei in de persconferentie de beste spelers, ongeacht leeftijd, te selecteren. Voor de rechtsbackpositie is Ooijer mi de beste keus, alhoewel ik De Jong ook een hele goede speler vind.
Neemt niet weg dat het mooi is voor de carrierre van Hofland.
tis gewoon t zelfde systeem als we al jaren spelen, alleen worden robben en rommedahl vervangen door Farfan en Beasley)quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:29 schreef twi het volgende:
Als rechtsback vind ik de Jong beter, als centrumverdediger Ooijer.
Overigens lijkt me een semi 4-2-4 zoals hierboven staat (met Beasley en Farfan in principe ook als volledige buitenspelers, hun verdedigende kwaliteiten zijn nog lang niet bekend) erg gewaagd. Met Cocu en van Bommel moet het wel lukken, maar met een geblesseerde Cocu en een nog steeds naar een nieuwe club uitkijkende van Bommel wordt dat wel erg riskant.
robben had je verdedigend weinig aan, en beasley schijnt nu verder te zijn dan toen robben bij psv kwam. Farfan moeten we even afwachten maar als k jullie moet geloven is hij ten alle tijden beter dan rommedahl.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:52 schreef twi het volgende:
Maar de kwaliteiten van Farfan en Beasley zijn niet bekend, en ook zij zelf zijn lang niet zo bekend met het spel van PSV. Met Robben en Rommedahl, prima, die weten wat ze moesten doen, ook verdedigend, maar met die nieuwelijngen. Weten die uberhaupt wel wat meeverdedigen is?
Bij Fire verdedigde Beasley altijd erg goed mee als linksbuiten. Zijn coach vond dat ook een van de (vele) beste punten van Beasley. Farfan krijgt denk ik nog geen basisplaats, Park speelt dan. Die verdedigt ook meestal goed mee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:52 schreef twi het volgende:
Maar de kwaliteiten van Farfan en Beasley zijn niet bekend, en ook zij zelf zijn lang niet zo bekend met het spel van PSV. Met Robben en Rommedahl, prima, die weten wat ze moesten doen, ook verdedigend, maar met die nieuwelijngen. Weten die uberhaupt wel wat meeverdedigen is?
oja verrek, heeft Beasley niet eerst 1,5 jaar als verdedigende rechtermiddenvelder gespeeld, dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:58 schreef Djekko het volgende:
[..]
Bij Fire verdedigde Beasley altijd erg goed mee als linksbuiten. Zijn coach vond dat ook een van de (vele) beste punten van Beasley. Farfan krijgt denk ik nog geen basisplaats, Park speelt dan. Die verdedigt ook meestal goed mee.
Heb er nergens iets over gevonden.. lijkt me ook sterk aangezien Beasley kwaliteiten heeft die niet erg goed van pas komen bij een verdedigende middenvelder (snel, goede dribbel, goede voorzet). Maar je weet niet waar je dat ergens gelezen hebt..?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja verrek, heeft Beasley niet eerst 1,5 jaar als verdedigende rechtermiddenvelder gespeeld, dacht dat ik dat ergens gelezen had
Op VI stond dat hij vorig seizoen 5 assists en 1 goal heeft gemaakt. Nou als je dan niet verdedigend bentquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:12 schreef Djekko het volgende:
[..]
Heb er nergens iets over gevonden.. lijkt me ook sterk aangezien Beasley kwaliteiten heeft die niet erg goed van pas komen bij een verdedigende middenvelder (snel, goede dribbel, goede voorzet). Maar je weet niet waar je dat ergens gelezen hebt..?
Nee. Ik bedoel dat je die kwaliteiten niet zoveel gebruikt als VM.. die kwaliteiten kun je meer gebruiken als je linksbuiten bent.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:13 schreef Poepoog het volgende:
Nee he... Goede voorzet en snelheid komen helemaal niet goed van pas bij een verdedigende middenvelder
Het is meer dat als dat je enigste kwaliteiten zijn en je dus voor de rest redelijk zwak bent dat je dan more likely een aanvallende speler zult zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat je die kwaliteiten niet zoveel gebruikt als VM.. die kwaliteiten kun je meer gebruiken als je linksbuiten bent.
En nu? Inderdaad, de beste centrale verdediger van de Nederlandse velden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:19 schreef Poepoog het volgende:
Kijk trouwens naar Bouma. Was toch ook een typische aanvallende speler?
Provocerende post, dit.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En nu? Inderdaad, de beste centrale verdediger van de Nederlandse velden.
Ik heb dat ook op een paar Amerikaanse sites gelezen. Dit is het enige wat ik tot nu toe kan terugvinden:quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja verrek, heeft Beasley niet eerst 1,5 jaar als verdedigende rechtermiddenvelder gespeeld, dacht dat ik dat ergens gelezen had
Vogel en Feher zullen in ieder geval dan wel spelen denk ik . Het kan slechter...quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:04 schreef Zapper het volgende:
Mark van Bommel is er ook niet bij in Engeland, het water van z'n vrouw staat op punt van breken.
Lekker middenveld dus!
ja met van der schaafquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vogel en Feher zullen in ieder geval dan wel spelen denk ik . Het kan slechter...
Dat is inderdaad zeer ongunstig, maar Cocu en van Bommel kennen elkaar al een beetje, dus echt veel problemen verwacht ik eigenlijk niet. Daarnaast denk ik dar Cocu inmiddels al gewend is en voor Van Bommel zal er weinig veranderen, denk ik. Niet dat het meteen super zal zijn, maar wel degelijk, denk en hoop ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou het elftal zal dus niet echt ingespeeld raken voor de CL ontmoetingen
de koreanen komen net pas teruf; beasley is er net bij, farfan moet zn plek nog vinden en als cocu niet op tjd fit is hebben we dat weer, dit is wel zo ongeveer de slechtste manier van voorbereiden die je kunt wensen met een nieuwe groepquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zeer ongunstig, maar Cocu en van Bommel kennen elkaar al een beetje, dus echt veel problemen verwacht ik eigenlijk niet. Daarnaast denk ik dar Cocu inmiddels al gewend is en voor Van Bommel zal er weinig veranderen, denk ik. Niet dat het meteen super zal zijn, maar wel degelijk, denk en hoop ik.
Het is zeker geen ideale situatie, maar toch heb ik het gevoel dat het wel gaat goedkomen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de koreanen komen net pas teruf; beasley is er net bij, farfan moet zn plek nog vinden en als cocu niet op tjd fit is hebben we dat weer, dit is wel zo ongeveer de slechtste manier van voorbereiden die je kunt wensen met een nieuwe groep
Ik heb het gevoel dat het dit seizoen helemaal niet goed gaat komen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is zeker geen ideale situatie, maar toch heb ik het gevoel dat het wel gaat goedkomen.
Ik bedoelde meer dat ze zich wel gaan kwalificeren voor de CL. In het verdere verloop van het seizoen heb ik ook minder vertrouwen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het dit seizoen helemaal niet goed gaat komen...
Ik denk dat het in het begin heel stroefjes zal gaan maar dat naarmate het seizoen vordert het echt wel goed gaat komen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het dit seizoen helemaal niet goed gaat komen...
dat denk k ook, dus moet je in het begin een beetje geluk hebben, mazzelpunten pakken enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het begin heel stroefjes zal gaan maar dat naarmate het seizoen vordert het echt wel goed gaat komen.
Inderdaad. Cocu is een zeer belangrijke man. Er zijn wel zat middenvelders (o.a. Vogel en Affelay), maar die bezitten niet de kwaliteit om de rust te bewaren etcetera.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:58 schreef pascalheister het volgende:
zullen veel 1-0 wedstrijden worden denk ik. Ik hoop verder dat Cocu niet te vaak blessures krijgt. Verder gewoon proberen mee te doen bovenin en er het beste van maken .
inderdaad, we moeten om de titel meedoen!quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:05 schreef Dylan Dog het volgende:
BS. Gewoon voor de titel gaan, anders is het een mislukt seizoen.
We zijn gvd AZ niet.
Als er met het geld van Van Bommel en het behalen van de CL een superspits wordt gekocht en PSV in 4-4-2 gaat spelen, dan geloof ik wel in een kampioenschap. De oefenwedstrijden en de schijnbare blessuregevoeligheid van Cocu stemmen me toch wel een beetje somber. Ook al begint het op de helft van het seizoen wel te lopen voor PSV, dan is dat al te laat denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, we moeten om de titel meedoen!
Ik geloof niet in een kampioenschap, maar vind wel dat we voor de titel moeten gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als er met het geld van Van Bommel en het behalen van de CL een superspits wordt gekocht en PSV in 4-4-2 gaat spelen, dan geloof ik wel in een kampioenschap. De oefenwedstrijden en de schijnbare blessuregevoeligheid van Cocu stemmen me toch wel een beetje somber. Ook al begint het op de helft van het seizoen wel te lopen voor PSV, dan is dat al te laat denk ik.
Neemt niet weg dat ik voor 100% achter PSV sta en ik zeer zeker hoop dat het over een week ineens wel klikt en het heilige vuur rondgaat tussen de spelers. Nu is de tijd dat mannen als Ooijer en Bouma naar voren moeten stappen en de hele club samesmelten naar een afgetraind homogeen elftal. FORZA PSV!
Als je nu eens helemáál niks meer ging zeggen hier...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg Aron Winter en verder niks.
grmblquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Cocu lijkt een beetje op, de arme drommel.
Ik zeg Aron Winter en verder niks.
Nee, ik vind PSV-fans te aardig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als je nu eens helemáál niks meer ging zeggen hier...![]()
Ik niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ik vind PSV-fans te aardig!
hier zullen toch weinig elftallen schrik voor hebben....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Opstelling vanavond:
Gomes
Lamey - Ooijer - Bouma - Bogelund
Lucius - Fehér - Vogel - Beasley
Vonlanthen - Sibon
Voor PSV hebben sowieso weinig elftallen schrik hoor Bassiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
hier zullen toch weinig elftallen schrik voor hebben....
Ik vrees dan ook een afstraffing heute abend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voor PSV hebben sowieso weinig elftallen schrik hoor Bassie
Ja een afstraffing zit er zeker in vanavond. Ik zie ze echt niet winnen van Manchester, maar zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vrees dan ook een afstraffing heute abend.![]()
Geloof dat Man U ook niet echt in vorm is, in de VS laatste geworden of heb ik dat nu verkeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja een afstraffing zit er zeker in vanavond. Ik zie ze echt niet winnen van Manchester, maar zeg nooit nooit.
Zie ik dat goed,ga je ons van Frannie verlossen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik niet...
Hup Jeffie!
Niet zolang ons aller Theo Lucius meedoet! Ik denk dat het 3-1 voor MUFC wordt met 2x Nisty aan de ene kant en aan de andere kant een goal van Theo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja een afstraffing zit er zeker in vanavond. Ik zie ze echt niet winnen van Manchester, maar zeg nooit nooit.
Die is er niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:15 schreef pascalheister het volgende:
dat ronaldo maar goed wordt neergehaald vanavond![]()
nog steeds vakantie danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is er niet.
in de VS was het geen toernooi maar slechts normale oefenwedstrijden onder de noemer Champions World Series...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geloof dat Man U ook niet echt in vorm is, in de VS laatste geworden of heb ik dat nu verkeerd?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:28 schreef Spideyman het volgende:
http://www.harryvanraaij.tk/
Website-tje ter ere van de 20 jaar die Van Raay voor PSV gewerkt heeft. Bio, foto's, wallpapers, gastenboek en poll.
[afbeelding]
Ik ga 'm wel missen, die ouwe geitebreier.
tis dus ietsje anders gewordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Opstelling vanavond:
Gomes
Lamey - Ooijer - Bouma - Bogelund
Lucius - Fehér - Vogel - Beasley
Vonlanthen - Sibon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |